תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום אני צריך לכתוב טבלת מעקב לתוכנית הזאת: איך אני אמור לכתוב לתוכנית הזאת טבלת מעקב? יש צורך להשתמש ב-TRUE/FALSE? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
בניתי ספר כתובות עם c#.הוא בנוי בצורה שיש labels מעל listboxes ובתוך ה listbox יש את השם, הכתובת, מס' טלפון וכו' (לכל אחד יש listbox נפרד). למעלה יש כפתור "Add Person" שמה שהוא עושה זה לפתוח form חדש עם textboxes שבהם מכניסים את הפרטים. את כל הפרטים הוא שומר בקובץ xml. ועכשיו לשאלה: איך אני עושה שאחרי שב form השני לוחצים "add" כדי להוסיף איש לספר כתובות זה יוסיף אותו ואת הפרטים ב listboxes ב form הראשי?
-
- 29 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
יש לי בשיעורי בית מעדך דו מימדי, מעין מטריצה ואני צריך לחשב את הממוצע של תא מסויים יחד עם כל השכנים שלו (כל התאים הצמודים לאותו תא) יש כמובן אפשרות שיהיו 9 תאים (יחד עם התא שלי) ויש אפשרות שאם התא שלי נמצא בקצוות יהיו רק 3 תאים שכנים, השאלה שלי היא איך בדיוק לעשות את זה. תודה.
-
- 28 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
האם יש תכונת CSS כזאת שנותנת גבול שקוף לתמונת רקע? מה הסינטקס?
-
- 22 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
היי באתר שאני עורך, בניתי עמוד שיתאים לטלפונים ניידים מבחינת גודל העמוד השתמשתי בtag הבא: <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"> בהתאם כשאני פותח את העמוד בטלפון שלי (android) העמוד נראה ברזולוציה נמוכה יותר שמתאימה לקריאה נוחה אך שמתי לב לבעיה, ברגע שאני נכנס לאתר דרך שם הדומיין ודרכו מגיע לעמוד (בניגוד לכתיבת הurl של אותו עמוד ישירות), העמוד נראה ברזולוציה גבוהה (כמו שנראה במחשבים רגילים) והטקסט נראה קטן. אני בעצם פותח את אותו עמוד ב2 דרכים שונות אבל משום מה כל דרך גורמת לו להיראות אחרת. בדקתי מדפדפנים שונים וטלפון נוסף והבעיה קיימת בכל מצב. תודה
-
- 9 תגובות
- 3.7k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב בגדול המטרה שלי היא לקבל מילים מתוך קובץ טקסט את המילים שאני מקבל אני צריך להכניס לטבלת גיבוב את ההכנסה אני מבצע לפי מערך - כלומר יש לי מערך של מחרוזות של מילים אותם קיבלתי מהקובץ טקסט והאינדקס של כל מילה הוא המיקום בטבלה אפשר לראות שהטבלה מצויירת יפה לעין אבל התקלה שאני לא מצליח לראות אולי בגלל שאני כבר 6 שעות יושב על זה היא השילוב של שני הפעולות להלן הקוד import java.util.Arrays;import java.io.BufferedInputStream; import java.io.DataInputStream; import java.io.File; import java.io.FileInputStream; import java.io.FileNotFoundException; import java.io.FileReader; import java.io.IOException; import java.io.LineNumberReader; import java.io.Reader; /** * This pr…
-
- 5 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
יש חיה כזאת? אם מישהו מכיר, אני אשמח לקבל קישור לפירוט. תודה
-
- 23 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
-
שלום, אני מראש מודה למי שינסה לעזור לי בבעיה הלא קלה ולא קצרה הזו, אני שובר עליה את הראש כבר קרוב ליומיים ללא הפסקה- אני מנסה ליצור ירושה מרובה בצורה כזו: אני מדבר על מה שסימנתי בכחול - על VideoPodcast כמו שמתואר ב UML לעיל, הוא צריך לרשת משני מקומות- מ- Podcast (שבעצמו יורש מ AudioMediaItem שיורש מ MediaItem) ומ- VideoMediaItem (שיורש גם הוא, מ MediaItem) בפועל כנראה מתרחש משהו ממש גרוע, כי אני מקבל שגיאה ב runtime שאומרת משהו לא ברור לגבי invalid null pointer השגיאה מתרחשת רק אם אני מנסה ליצור אובייקט מהמחלקה VideoPodcast, כלומר הבעיה בוודאות קשורה לירושה המרובה. (אם אני יוצר אובייקטים אחרים, שירשו רק מאחת מהמחלקות הנ"ל, כמו למשל Movie או Song, הם נוצרים ו…
-
- 13 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום, אין לי מושג במחשבים ואני רוצה להתחיל בדום 4 סתם אני יודע C וקצת ++. הייתי רוצה להתחיל בדום 4 כמו שאמרתי (זה השם של משחק האיקס עיגול שאני מתכנן) מישהו יכול לעזור לי להתחיל
-
- 20 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
איך עושים שורש עם פעולות חשבון בסיסיות בC ? אני יודע שצריך לחלק את המספר x ב y מספרים עד שהתוצאה תצא y.. ואם כבר יש חכמים באזור, אז אם אפשר לעשות שורש שלישי/רביעי וכו...
-
- 12 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איך אפשר לכתוב בC תוכנית שמאפשרת קליטה של יותר ממקש אחד בו זמנית? הקליטה היא עם הפקודה של getch() אבל כשאני מנסה ללחוץ על יותר ממקש אחד אז רק המקש האחרון מתקבל... בתודה מראש
-
- 16 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום רב, 2 שאלות קצרות1- הקוד הבא .data 0x10010000 mem: .byte 1,2,3 .text li $v0, 1 la $t0,mem lw $a0,0($t0) בכונה טענתי מילה ולא lb , כמובן שאם הייתי עושה lb היה ניכנס ל a0 את הסיפרה 1, אבל אני טוען בכוונה מילה(תרגיל במבחן) ויוצא לי של a0 ניכנס 197121 , מדוע? 2- לגבי קידוד הוראות במידה ורשום לדוגמא שהפקודה LW מקודדת כך שה6 ביטים השמאליים (הרי זה פקודה מסוג I ) הם 0x23 , (מציין את סוג הפקודה OPCODE ) עכשיו כמובן אני יוצא להמיר לבינארי אבל איך לעשות זאת כעיקרון הרי זה 00100011 , אבל אין מקום הרי לכל הביטים האלה ,צריך רק 6 מה לעשות? תודה
-
- 1 תגובה
- 3.7k צפיות
-
-
אני צריך ליצור משתנה STRING שמכיל מספר כלשהו ושתי שמות. נ.ב, המספר כבר מוגדר כאינט. תודה
-
- 4 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
היי מה המצב רציתי לדעת איך המחשב מזה את מערכת ההפעלה ואיך הוא יודע להריץ דווקא אותה ,אני מיתכוון מה יש בקוד של התוכנה שהוא בוחר להריץ את מערכת ההפעלה ולא למשל תוכנה שנמצאת על ההרד דיסק מקווה שהבנתם עם לא תשאלו ואני אסביר את דבריי תודה לכול העוזרים
-
- 34 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אהלן. אני ב- י"א... מגביר מחשבים, ולומד C#. סיימנו חלק של מונה צובר בעיות מינימום מקסימום וכו', והגענו לשאלות מסכמות שכאלה. רק תרגיל אחד אשמח לקבל בו עזרה מכיוון שקצת הסתבכתי. "יישם אלגוריתם המקבל כקלט מספר שלם n. האלגוריתם יגריל n מספרים שלמים בטווח של 8-10 ויציג כפלט: א. המספר שהוגרל הכי הרבה פעמים. ב. ממוצע המספרים. ג. המספר הגדול ביותר שהוגרל." עם ב' ו-ג' אין לי בעיה... רק לא הבנתי את הקטע עם "המספר שהוגרל הכי הרבה". תודה מראש לעוזרים. שנה טובה, עודד ב.
-
- 8 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
ברצוני לבנות משחק תלת - מימדי ואני זקוק לעזרה בחיפוש אחר נושא למשחק. הקריטריונים העיקריים הם: איזה נושאים / משחקים הייתם רוצים שיהיה בתלת מימד ? הסבירו את עיקרון המשחק ומטרותיו ? האם במשחק יש שלבים ? כמה שלבים אתם חושבים שצריך להיות למשחק רציני ? איך הקרא המשחק ? הם יש תמונה שתשמש כרקע ? האם תיהיה מיזיקת רקע ? חובה שתיהיה גם אפשרות להזזת מצלמה...
-
- 21 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אני עושה תוכנה עכשיו ואני צריך לשמור נתונים, אובייקטים של לקוח וכאלה.. אני מעוניין לעשות תוכנה ששומרת את הנתונים אבל לא בdatabase, אני רוצה להמנע מלהכריח את הלקוח להתקין sql server , האם אני יכול לשמור באיזה קובץ פנימי את כל המידע?
-
- 6 תגובות
- 3.6k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק קוראים וכותבים קבצי XML ב- Java? מישהו אמר לי שזה אמור להיות קצר ועם מחלקות יפות, אבל ניסיתי לחפש בגוגל ולא מצאתי תוצאות מספקות.
-
- 1 תגובה
- 3.6k צפיות
-
-
כחלק מעבודתי, אני צריך לעבוד עם DOMAINים, לא חשוב למה... בכל מקרה, הכנו איזה סקריפט שעובד על URL בצורה מסויימת כחלק מהסקריפט, המשתמש צריך לבחור אם הDOMAIN הוא מסוג DOMAIN.XXX (כמו CNN.COM למשל), או כמו DOMAIN.XX.XX (כמו HWZONE.CO.IL למשל) וגם שיידע לזהות כתובות שמתחילות בIP באופן אוטומטי. ניסינו לחשוב על דרך שהקריפט יידע לזהות לבד את הצורה שהDOMAIN רשום בתוך הURL, אבל לא הצלחנו לחשוב על שיטה. אפשר לעשות את זה ע"י רשימה עם TLDS נפוצים, אבל זה די מפגר, כי יש המון המון TLDS וזה יהיה מאוד מסורבל. אני יודע שתוכנות כמו SMART WHOIS וVISUAL TRACE יודעות לעשות את זה מצויין, אבל אין לנו מושג איך. אם למישהו יש רעיון מוצלח איך לעשות זה (ואם אפשר בPERL) אז זה יהיה נהדר. דרך אגב, לי ב…
-
- 26 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
מה זו שפת האסקי זה משהו שקשור לקידוד? בכל זאת תסבירו לי בבקשה
-
- 7 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
הורדתי מהאינטרנט קוד של נעילת דלתות ורציתי ללמוד אותו אבל יש eror בקימפול /******************************************* Keypad and LCD lock on Pic16f628A with 3*4 keypad Project name: Combination Lock (Demonstration of the Keypad Library routines) LCD Display in 4-bit mode on PORTA Keypad on PORTB Door1 = 18 Door2 = 22 Door3 = 27 Door1 & 2 = 14 Three Attempts before Alarm Designed: By Ky Dat Nguyen (Student) From: Australia (Victoria University) year:2013 Course: EBES *****************************************/ unsigned char var1, var2, kp; char attempts=0; char state = 1;//start from state 1 char txt[4]; char text[] = "Combination Lock" ;//message text cha…
-
- 6 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
main(){ int i; for(i=0; i<2 ;i++){ fork(); printf("0"); } } לפי הרצה ידנית שלי אמור להיות מודפס 000000 עבור i=0 יש בן ואב ולכן מודפס פעמיים עבור i=1 יש 4 תוכניות וכל אחד מהם מדפיס 0 ולכן סה"כ 6. אבל, כשאני מריץ זה מדפיס לי 8 פעמים. למה?
-
- 3 תגובות
- 3.6k צפיות
- 1 follower
-
-
התרגיל הוא, לכתוב פעולה רקורסיבית המקבלת מחרוזת ומחזירה מחרוזת חדשה- עם התו כוכבית(*) אחרי כל שלושה תווים מן המחרוזת המקורית. \ זאת אומרת אם הstring הוא anjklopj הוא עכשיו יהיה anj*klo*pj אשמח לעזרה בדחיפות, תודה!
-
- 1 תגובה
- 3.6k צפיות
-
-
אני צריך לממש תור דו צדדי ב multi thread. האם יש פתרון לנעילות, שהוא טוב יותר מהנעילה הטריוויאלית ? (כל פעולה על התור נחשבת לקטע קוד קריטי) בינתיים פסלתי נעילה לכל צד, + נעילה כללית, + שימוש ב counter. האם מישהו מכיר פתרון textbook לבעיה הזו ?
-
- 11 תגובות
- 3.6k צפיות
-


