אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
זאת כבר ממש שערוריה הרעיון החדש של קציני הבטיחות הוא להגביל את המהירות בסופי השבוע ל70 קמ"ש בכל הכבישים בלי התיחסות לתנאי הכביש (!) עד מתי יקח למטומטמים האלה להבין שמהירות היא גורם מאוד שולי לתאונות הדרכים , אז במקום שישפרו את תנאי הכביש ויענישו כמו שצריך עברייני כביש שמתפרעים ונוהגים באמת במהירות מופרזת תוך כדי חתיכת נתיבים וכו' שלא נדבר על מאות אם לא אלפי נהגים שמצפצים על החוק ונוהגים ללא רישיון בכלל אני לא יודע מה אתכם אבל לפי דעתי נהיגה על 70 במקום על 120 בכביש מהיר היא הרבה יותר מסוכנת ...נהגים פשוט ירדמו על ההגה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3138766,00.html
-
- 27 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל! (אנחנו הכוונה מהאזרח הפשוט ועד קצה הפירמידה, ובדרך - בתי המשפט, המשטרה). מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה. מותר להם לא לשלם ארנונה, מותר להם להשתלט על שטחים לא להם. מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל); מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה (כשאסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני). מותר להם שהמועצות שלהם יהיו בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם. מותר להם להחזיק כמה נשים ועשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש'ח בחודש מביטוח לאומי (וכשאני אצא לפנסיה ביטוח לאומי יגיד לי שאין כסף בקופה). מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר- שבע פרוטק…
-
- 28 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
הילד הברזילאי המחונן Jotta A מפליא ביכולותיו הווקאליות פה משנת 2004 לפני קהל מאמינים, ווליום בבקשה... שנתיים שלוש לאחר מכן... Pai eu confiarei Jotta A עם הילדה הלא פחות מוכשרת Michely Manuela בשיר הללויה.
-
- 14 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
נג'ואן גרייב - שחקן נבחרת ישראל לשעבר ושחקן בליגה לאומית (נדמה לי) - החליט להביע את דעתו הפוליטית ואת סלידתו מרוה"מ הנוכחי - אריאל שרון. "האנשים שבוחרים באריק שרון הולכים למות. שרון אחראי למוות של הרבה אנשים בסברה ושתילה. אנשים שיש להם את הכבוד לא שוכחים ואי אפשר לשכוח איש כזה" (ציטוט של גרייב מתוך ynet). בקיצור מר' גרייב, אני אל חושב שדעתך הפוליטית צריכה להיות נחלתה של כולם אפילו שאתה שחקן כדורגל רם מעלה ( , מצטער לא יכולתי להתאפק). את הדעות שלך תשמור לעצמך כי הן בעלות חוסר עניין לציבור או בקיצור תתעסק בכדורגל ולא בדברים אחרים. ynet
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
אני לא בטוח שבכלל שמעתם על זה, אבל 80 אלף ניצולי שואה חיים מתחת\ליד קו העוני. למדינה יש סכומי עתק שניתנו לה גרמניה, שמיועדים להגיע אל הניצולים, אבל המדינה לא מעבירה את הכסף והוא שוכב בבנק. הייתה היום הפגנה למען ניצולי השואה ליד בית ראש הממשלה. אנחנו שמענו על זה בשיעור אנגלית, והחלטנו לבטל את שאר היום וללכת להפגין. ההפגנה אוגנה על ידי גיא מרוז.
-
- 25 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אחרי שהדולר עשה צניחה חופשית ביחד עם מחירי הנפט (שמדדים כבר 3 שבועות על 75~ דולר), הלילה בישראל- מחירי הדלק מזנקים. ואיזה זינוק עצבני- 12 אגורות לליטר. http://news.walla.co.il/?w=//1648095 אני לא מבין משהו, לאיזה שוק אנחנו קשורים? שמחירי הדלק באירופה עולים- הם עולים בישראל. שמחירי הדלק בארה"ב עולים- הם עולים בישראל. שהדולר עולה- המחירים בישראל עולים. מתי הם יורדים? שאלה טובה, בחודשים האחרונים שהכריזו על "ירידה" דובר על 2 אגורות פה או 3 שם. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי לאיזה שוק אנחנו קשורים לעזאזל ואיך העניין הזה עובד, לא מספיק שמשלמים למדינה 110% בערך מס על דלק, גם טורחים להעלות את המחיר על כל שטות אפשרית.
-
- 22 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על מכתבה של זועבי לבית"ר.כל מי שלא בעיניינים הנה הלינק לכתבה: http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.86563.html
-
- 13 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
הקרדינל יוזף רצינגר נבחר הערב ליורשו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני. האפיפיור החדש, שהחליט להיקרא בנדיקטוס ה-16, יצא למרפסת הקפלה הסיסטינית בוותיקן, ואמר למאמינים שמילאו את כיכר פטרוס הקדוש: "אחי ואחיותי היקרים, לאחר מות האפיפיור הגדול, יוחנן פאולוס השני, בחרו בי הקרדינלים, עבד צנוע בגפנו של אלוהים. אני בטוח שאלוהים יודע כיצד לפעול וכיצד להנחות אותי, ואני סומך על תפילותיכם יותר מכל, שיעזרו לי במשימתי". רצינגר, גרמני בן 78, בחר להיקרא בנדיקטוס ה-16. נחשב לשמרן ומקורב לאפיפיור המנוח, ומתמצא היטב בנושאים יהודיים לידיעה האפיפיור החדש בנדיקטוס ה-16 המאמינים מקבלים את פני האפיפיור החדש
-
- 41 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אז ערוץ המוזיקה הישראלית עלה לאוויר, לדעתי, עד עכשיו דיי ממלא את הציפיות, אין תקיעה על סגנון מוזיקה אחד, אלא יש מכל הסוגים. הדבר היחיד שמפריע לי זהו מס' הקליפים הקטן יחסית שמשודרים, אבל זוהי בעיה שניתן לצפות מערוץ שעלה רק אתמול. שיהיה בהצלחה!
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שתי בחורי ישיבה , אחד פרסי ואחד מרוקאי נכנסים לשירותים ;D לאחר השירותים המרוקאי הולך לישטוף ידיים ,ורואה שהפרסי לא שותף ידיים ... המרוקאי לפרסי : " למה אתה לא שותף ידיים ? הפרסי : " יצא לי פחות מכביצה " :lol:
-
- 17 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי, לאחרונה הבנתי שגם עם חברת ארנק יש באפשרותך לחסוך קופת השתלמות נטולת מס בחסכון של עד 20K לחודש. ככה שזה אפילו מפתה עוד יותר לשלם כמה שפחות לביטוח לאומי וביטוח בריאות. ובנוסף לרכוש לעסק דברים ולקבל החזר מע"מ, לרכוש לעסק דברים ולכן לא לשלם מס הכנסה על הכסף בעזרתו רכשתי. למישהו יש טיפים ? מאיזה סכום כדאי להתחיל בתהליך מול המעסיק שלי ?
-
- 5 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
בתור חובב מטאל אני מחפש דברים חדשים לשמוע, משהו שאפשר לשים אוזניות בלילה (נגיד עכשיו) ולהיכנס לתוך השיר. שיהיו כלים, תהיה מנגינה יפה וסוחפת- אלקטרוני טראנס פסיכודאלי- שיהיה לא קליל רצח אבל לא הדברים הכבדים דברים לדוג': http://il.youtube.com/watch?v=smE-uIljiGo http://il.youtube.com/watch?v=DLNyMjcUigQ וחזרתי לשמוע TOOL אני לא מבין בסגנון הזה אז אני פתוח להצעות נ.ב. לא להמליץ על להקות סטייל סימפל פלאן\גרין גיי ושאר ירקות
-
- 21 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
אמנם לו אספסוף כמו בליכוד , אבל עדיין לא מכובד !
-
- 17 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
השבועון הגרמני "דר שפיגל" מדווח כי על-פי המתווה המתגבש לשחרור החייל החטוף - תשחרר ישראל בשלב הראשון(!!!!!) 450 אסירים פלסטינים הדיווח האחרון סותר פרסומים פלסטינים, וטוען כי העסקה ממתינה לאישור חמאס תחת האולטימטום מחכים לחמאס: המתווך הגרמני הציב לחמאס אולטימטום, לפיו על הארגון להשיב עד תחילת החודש הבא על מתווה הפשרה לשחרורו של גלעד שליט - כך דיווח היום (שבת) השבועון הגרמני "דר-שפיגל". על-פי הדיווח, המתווה שמקדם שירות הביון הגרמני (BND) כולל את שחרורם של 450 אסירים פלסטינים בשלב הראשון, בתמורה לשחרורו של החייל החטוף. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3768892,00.html :o
-
- 37 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
כן כן זה קורה פעם בכמה שנים(בערך כמו רעידות האדמה בארץ ועם הרעידה שחבינו חלקנו היום באה "רעידה" הרבה יותר גדולה) ערוץ אחד הביא אותה בסקופ והפתיע את המדינה מי שלא יודע מחר בטח יראה את הפרשה מרוחה בעיתון על גבי 6 עמודים. כתבה מYNET http://tykke.dk/index.php?location=Film&index=2&dir=idiot אני אישית לא האמנתי ששמעתי בערוץ אחד את השיחה בין פריצקי לחוקר לא האמנתי איך הבנאדם מדבר זה היה פשוט מצחיק ומפחיד כאחד אם כאלה אנשים יושבים בכנסת ישראל כדאי לסגור את הבסטה. זה יוצא קצת מוזר שדווקה מסיעת שינוי שכביכול "טהורה" "מלוכדת" יוצאת פרשה כול כך מבישה וכול כך מפחידה זה רק מראה שאין גוף נקי גם אם הוא יטען כך לאורך כול הדרך, לכן גם כול סיעת שינוי קוראת עכשיו לשר פריצקי שהוא במק…
-
- 44 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
שמעתי עכשו את אביגדור ליברמן מדבר בועדת חוץ וביטחון. אחד הנושאים שהוא דיבר עליהם זה העבדה שאחרי שישראל התירה לרשות לאמן כוחות שיטור, נתנה סיוע הומניטארי יומיומי במהלך עופרת יצוקה ובאופן כללי פיתחה שת"פ- הרשות הגישה לבית הדין לפשעי מלחמה שתי עתירות נגד ישראל! WTF?! גם אחרי שמישהו נותן לגיטימאציה כלשהי לאבו מאזן הוא יורק ככה בפרצוף? מה יהייה איתו? האים לא עדיף לתת לחמאס להשתלט לחלוטין על הפלסטינאים ולהכנס בהם כמו בעופרת יצוקה (או אפילו יותר) במידה והם יוציאו פיגועים?
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
כולם בוודאי שמעו על סיפור התקרית שהייתה לגור שלף בה הוא היכה אוהד הפועל ת"א שהקניט אותו. בכל מקרה הפרשה הסתיימה (לפחות במישור של איגוד הכדורסל) בכך שגור הועמד לדיון משמעתי שתוצאותיו, שעל פי השמועות, ידועות מראש. גור יוותר על סרט הקפטן למשחק אחד (שצריך לותר על התפקיד בלי קשר) במשחק הנבחרת וירצה 200 שעות של עבודה קהילתית. והדבר הכי מצחיק הוא שהוא (זוכרים, זה עם הבוקסים) יוביל קמפיין נגד אלימות. זה כמו שוענונו יוביל קמפיין לשמירה על ביטחון שדה. איך אמרו פעם: "רק בישראל". אהה כן, עוד דבר עצוב מאוד הוא שגור הנדיב וגדול הנפש לא התנצל אפילו פעם אחת בפני אותו אוהד שהיכה. נו טוב אולי כשייצא לו כסף מהארנק בתביעה האזרחית הוא יתנצל.
-
- 24 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
תהרגו אותי אני לא מצליח להבין את זה, כבר שנים ש-"משפחות הפשע" מוזכרות כמעט כל יום בתקשורת ה-אבוטבול-ים, ה-אלפרון-ים, ה-מולנר-ים, ה-אברג'ילים וכו' עשרות חיסולי חשבונות ובהם נפגעים גם אזרחים שאינם מעורבים, שופט אחד כבר נרצח, עו"ד דין אחת נרצחה גם כן ככל הנראה ע"י אחת מאותן משפחות הפשע, ראשי ערים מתפקדים תחת טרור של אותן משפחות פשע, עכשיו הידיעה האחרונה היתה ששופטת קיבלה איומים על חייה ולכן שמו עליה אבטחה אישית. אז כולם יודעים מיהם, כולם יודעים על עסקיהם הלא חוקיים, המשטרה יודעת, התקשורת יודעת, הממשלה יודעת, הפרקליטות יודעת. מה לעזאזל כ"כ מסובך להשיג ראיות נגד החלאות האלה ולשים אותם בכלא פעם אחת ולתמיד, אפילו אם רק לכמה שנים בודדות, על עברות קלות. יכול להיות שאין שום בעיה ,…
-
- 31 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
עד עכשיו הכדורגל די בינוני במונדיאל הנוכחי וכרגע אני מת משעמום במשחק של אלג'יריה נגד סלובניה, 2 קבוצות משמימות שלא מסוגלות לחבר יותר מ-2 מסירות. השידור ב-HD באיכות טובה מאוד וערוץ 1 ראוי לשבח על כך אבל מצד שני, אלון מזרחי, חיים רביבו ואלון חזן עילגים ברמות שלא ניתן לתאר ולא ורואים שהם מנסים להראות שהם מבינים אך ללא הצלחה. מילה טובה לרן בן שמעון שכיף לשמוע אותו.
-
- 36 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שמתם לב שרוב היהודים באמריקה הצביעו לאובמה? שמתם לב שיש לובי יהודי בארה"ב שהוא בעד הדמוקרטים? שמתם לב שכל ההתערבות בבחירות בישראל לטובת השמאל היא גם הרבה מצד היהודים בארה"ב? אני לא חושב ששישה מיליון יהודים היו צריכים לשלם בחייהם בגלל קומץ יהודים שהשתלט על הפוליטיקה בגרמניה לכאורה, אבל אם קומץ יהודים בגרמניה התערבו בפוליטקיה של גרמניה כמו שיהודים בארה"ב מתערבים בפוליטיקה בישראל אז אוליי אפשר להבין מאיפה השנאה ליהודים הגיעה? גם אם רוב היהודים הם אנשים תמימים וטובי לב, אותם קומץ יהודים אוליי באמת הם חלאות המין האנושי. בלי קשר לנושא השואה. האם אתם לא חושבים שאנחנו צריכים להפסיק להניח שהיהודים בארה"ב הם בעדנו? מי אמר שהם בכלל בעדנו ואוליי צריך לחשוד בהם יותר מאשר להתייחס אליהם…
-
- 5 תגובות
- 3.1k צפיות
-


