עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by topgun,

    כפי שאתם יודעים (או לא...), שר הבטחון מופז החליט שלא להאריך את כהונתו של הרמטכ"ל הנוכחי, משה (בוגי) יעלון - לראשונה בתולדות צה"ל. החלטה כזו, שמשמעה למעשה הדחה של הרמטכ"ל, בעייתית לא רק כשלעצמה, אלא גם מבחינת מועד יציאתה אל הפועל - סמוך למועד תחילת ההנתקות (יעלון מסיים את תפקידו ביולי, אז צפויה תחילת ביצוע התכנית). רבים תוהים כעת מה הביא להחלטה השרירותית של שר הבטחון. ככל הנראה מדובר בתוצאה של חיכוכים פנימיים, וכן בעובדה שכנראה יעלון פשוט לא הפגין מספיק צייתנות עיוורת אחרי ראש הממשלה ושר הבטחון. בניגוד לקודמיו, יעלון דווקא לא בלט מבחינה תקשורתית ופוליטית - דבר שלדעתי הוא דווקא יתרון, אבל כנראה שהיה בעוכריו. במוסף לשבת התפרסמו שני טורים מעניינים בנושא, של אורי אליצור (קישו…

    • 48 תגובות
    • 3.2k צפיות
  2. Started by The_overclocker,

    כולנו זוכרים איזה מאופקים נראו הבריטים בחדשות אחרי הפיגוע בלונדון (ככל הנראה בגלל השוק..) במיוחד אחרי שהאכילו אותם בדיס-אינפורמציה כדי שלא ייבהלו. אבל תחת המעטה הכבד של השקט הנפשי מסתתרים בני-אדם מפחודים שלא יחזרו לשגרת חיי היום יום בלונדון עוד הרבה זמן. דוגמא לכך אפשר למצוא כאן, כאשר שוטרים בריטים ירו 5 יריות בראשו של אדם חשוד כמחבל -היה לו תיק גדול ומעיל, וכמובן שכמו כל מחבל טוב הוא נכנס לרכבת מבלי לשלם על כרטיס -דבר שמיד עורר את חשדם של השוטרים הערניים. ואני שואל מה היה קורה אם מאבטחים ישראלים היו יורים בכל ערבי שחשוד כמחבל?

    • 30 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. Started by klayton,

    ז'אנר: דרמה, הרפתקאות, מדע בדיוני, מתח, פעולה. שפה: אנגלית. מדינה: ארה"ב. במאי: ג'ון פבראו. שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, טראנס הווארד, גווינת' פלאטרו, ג'ף ברידג'ס, סמואל ל. ג'קסון, הילארי סוואנק, לסלי ביב. חברת הפקה: Dark Blades Films, Marvel Enterprises, Road Rebel. תאריך יציאה לקולנוע בארץ: 01/05/2008 תאריך יציאה לקולנוע בחו"ל: 02/05/2008 תקציר: מבוסס על סדרת הקומיקס הפופולרית של מארבל. טוני סטארקס (רוברט דאוני) הוא ביליונר שמעביר את עיקר זמנו במסיבות, אירועים חברתיים ומפעלי הנשק הרבים שלו. פטריוט אמיתי, טוני הוא בעל החברה הגדולה ביותר שמייצרת נשק עבור צבא ארצות הברית. יום אחד במהלך ניסוי של נשק חדש וסודי טוני נפצע ונלקח בשבי. חוטפיו מציעים לו עסקה. לייצר נשק…

    • 35 תגובות
    • 3.2k צפיות
  4. Started by eladhor7,

    לבד,מחשבות,ודברים מוזרים ,גרמו לי לעלות על הרעיון בנושא ההיסטוריה(עבר). חשבתי לעצמי בפשטות, האם לאדם ולחוה בתקופת התנך, היה חבל תבור. דבר זה מאוד דיבר אלי. האם בכלל אפשר לבדוק דבר כזה??, הרי זה מה שיכול לגלות לנו, את היווצרות האדם, העולם. בצורה פשוטית. אם לאדם וחוה, לא היה חבל תבור, סימן שזהו היווצרות שלא מתבססת על היווצרות אדם רגילה ומחזורית כיום. לדבר זה יש שתי דעות בינתיים. הראשונה היא, שהעבר בתקופת התנך או חלק מהתקופה והמקרים בכלל לא היו. והשנייה היא קודם בלמצוא הוכחות יותר ריאליסטיות, ולהוכיח שהדברים שקרו בתקופת התנך אכן היו. ואז רק לחקור, על מה שחשבתי בנוגע לאדם וחוה. אמתי, לא אמתי, מישהו כבר צריך לחקור על זה בצורה יותר טובה.

    • 31 תגובות
    • 3.2k צפיות
  5. הפגנה הזויה בת"א תחת הכותרת: "מצדיעות לזיקפה הלאומית! מחזירות את הזיק לזיקפה". לא לבעלי לב חלש או קנאת פין חזקה. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/875217.html http://www.notes.co.il/mati/33553.asp לסרט: http://corky.net/~eran/yossi/Zikpa%20110607%20Forweb.WMV

    • 26 תגובות
    • 3.2k צפיות
  6. הנה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3403654,00.html מזכיר למישהו משהו? http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=254666.0

    • 35 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/News/Abroad/Worldnews/Article,59274.aspx איך אתם מתכוננים ליום הדין?

    • 24 תגובות
    • 3.2k צפיות
  8. Started by HaEsrimVeArba,

    אני לא הכי אוהב את דעותיה של גברת פרקש אבל הפעם הייתי חייב לחלוק http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3594223,00.html אחלה של מאמר.

    • 37 תגובות
    • 3.2k צפיות
  9. http://news.walla.co.il/?w=//1305522

    • 30 תגובות
    • 3.2k צפיות
  10. היכן פרצופיהם של חבריו (השמאל הישראלי) שחגג על הדו"ח "עופרת יצוקה" אחרי שהלשינו והעבירו מסמכים על "פשעי צה"ל" אליו. יש כלל - מי מזיד על חברו סופו שהוא נופל בתוכו. http://www.mako.co.il/news-world/international/Article-14ed76bb8476821004.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1482828872

    • 31 תגובות
    • 3.2k צפיות
  11. The Pirate Bay רוצה לקנות מדינה שתהיה מדינת ללא חוקים וללא זכויות יוצרים ואשר בה הם יריצו שרתי ביטורנט ללא הפרעה. http://shaveh.co.il/story.php?title=Pirate-Bay--z

    • 32 תגובות
    • 3.2k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3844262,00.html דעתי , לפטר ומיד אין לו חוש דיפלומטיה כלל וכלל וסתם עושה בעיות

    • 23 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. אני לא יודע עם שמתם עכשיו בחדשות אבל המופע של רוג'ר רוורטס עוברה לנווה שלום במקום פארק הירקון בגלל לחץ של איזה אנשים פלשתינים, ורוג'ר מאמין בשלום בין עמים אז הוא החליט לעביר את המופע אני בכלל לא אוהב את זה שהוא עביר דבר ראשון הרבה יותר נוח להגיע לפארק הירקון יותר בטוח שם לא יודע מה איתכם אני כבר לא יודע עם אני ילך.... וזה כרטיס שעולה 375ש"ח.... לפי דעתי צריכים להחזיר את זה לפארק הירקון לינק: http://news.walla.co.il/?w=//891868

    • 33 תגובות
    • 3.2k צפיות
  14. אני נמצא בויכוח קשה עם חבריי לגבי חוק הנאמנות\אזרחות של ליברמן ואני מעונייין לשמוע עוד דעות בנושא חבריי טוענים כי חוק האזרחות שלו זה בולשיט אחד גדול מכיוון ובג"ץ יבטל כל חוק שכזה שליברמן ינסה להעביר ואני טוען כי בג"ץ לא יכול לבטל חוקים מי צודק? האם במידה והיפוטתית החוק של ליברמן עובר בכנסת, בג"ץ יבטל אותו?

    • 33 תגובות
    • 3.2k צפיות
  15. Started by Micahell bet.,

    http://news.walla.co.il/?w=/2/471814 העולם הופך לחכם יותר מיום ליום, כל שנבקש לו יהי. אבל האמת, לא איכפת לי שלירה סטרלינג(ליש'ט) תהפוך לכסף מקומי.

    • 36 תגובות
    • 3.2k צפיות
  16. שני פלסטינים נורו למוות ע"י נהג משאית אחרי שניסו לשדוד אותו. איזה יופי! לצערי, מדינת ישראל תנסה להכניס אותו לכלא, במקום לתת לו אות הוקרה

    • 19 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. Started by Goadzilla,

    באתר הבא http://www.speedy.co.il/ זהו אתר דרושים ומידע מפורסמת מודעה האומרת "הכניסה לאתר אסורה לחיילים ואנשי צבא המעורבים בפשעי מלחמה ורצח של אזרחים" ולמי שלא הבין אז הכוונה היא לחיילים שלנו זה כבר עובר כל גבול הבהמיות הזאת שמגיעה מהסוג הזה של היפי נפש זה כבר איבד מטרה סתם למשוך תשומת לב או שאולי לא היו כניסות לאתר והם חשבו לעורר פרובוקציות על מנת להגדיל את הכניסות בכל מקרה חברה זה פשוט לראות ולא להאמין

    • 29 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. חשבתי שהפעם זה לא יקרה. הפעם ארה"ב לא תמרח אותנו ואת עצמה בשטויות ותגיד לנו שזה משחק ילדים. אני זוכר את המלחמה הקודמת כאילו זה היה אתמול: אני יושב מול הטלויזיה, רואה תמונה של בגדד בירוק (מלאה באש נ"מ) ואת מפקד הכוחות אומר שחוסלו כמעט כל היכולות של עירק. אח! כמה שהוא טעה וישראל שילמה על הטעות הזו כאשר ירו עלינו טילים. אני גם זוכר את תמונות החיילים שנפלו בשבי ואפילו זוכר את שמו של אחד מהם (ג'פרי זואן). והיום, כאילו לא עברו 12 שנים ועדיין נשארה היהירות האמריקנית. אנחנו, שחשבנו שהמלחמה הזו תהיה קלה יותר ושהאמריקנים למדו את הלקח רואים בדיוק את ההיפך. עדיין לא הושג כל הישג משמעותי, המשטר העירקי עדיין מתפקד, וסדאם (יימח שמו) עדיין חי. כמו כן ראיתי את תמונות השבויים האמריקאיים וה…

    • 33 תגובות
    • 3.2k צפיות
  19. Started by Judas Iscariot,

    קודם כל, לאלה שתוהים על השעה המוזרה, היום והלילה שלי הפוכים לגמרי בזמן האחרון ואני הולך לישון בשעות הערב המוקדמות וקם בכאלה שעות לצערי הרב. עכשיו לנושא הדיון, תמיד ידעתי שמנחם בגין היה פשוט אדם דגול, אבל עכשיו, מפאת שיעמום קראתי עליו גם בוויקפדיה העברית וגם ובמקורות שהוויקפדיה העברית הביאה ואני חייב להגיד - מדובר באדם משכמו ומעלה. קודם כל חשוב לי לציין כי אם אתם רוצים לשייך אותי לצד פוליטי אז אני מרכז נוטה לשמאל, או שמאל נוטה למרכז, איך שבא לכם לנסח את זה. חשוב לי לציין זאת כי למרות שמבחינה תיאורטית מנחם בגין נמצא בצד השני של המפה הפוליטית ממני, הצד הנגדי אפילו, אין בלבי שמץ של של ספק שמדובר באחד האנשים הדגולים והמרשימים ביותר שקמו בשחר ההיסטוריה בכלל ובעם היהודי בפרט. נכ…

    • 29 תגובות
    • 3.2k צפיות
  20. יפן: נהג הרכבת המהירה נרדם ב-270 קמ"ש. דוברת הרכבת: "אנחנו המומים"; ירדו מהפסים. walla

    • 11 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by רמי אשכנזי,

    [h=1]2 פרסים למפתחים ישראלים צעירים בתחרות מדענים ומפתחים בינ"ל באיטליה[/h]באדיבות טלקום ניוז הפרויקטים שזכו הם מתחום הביולוגיה - פענוח מבנה הריבוזום החיידקי בנוכחות אנטיביוטיקות ומתחום פיתוח תוכנה - אפליקציה להפיכת מוזיקה מושמעת לתווים כתובים. הרישום לתחרות הארצית ל-2016 בעיצומו. http://www.telecomnews.co.il/2-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%93%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A0-%D7%9C-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94.html

  22. Started by -yooy-,

    החלטת הקבינט בפברואר 2009 להתנות את פתיחת המעברים בהסכם בעניין גלעד שליט, באה לעמוד על כך שממשלת ישראל מוכנה לעסקה, אך לא בכל מחיר. עמדה זו מבטאת רצון לעסקה פרופורציונית שלא תיכנע לתכתיבי החמאס ושלא תיצור השלכות עתידיות בדמות תמריצים לחטיפת חיילים והקטנת כוח המיקוח של ישראל. רבות התחבט הציבור באשר לנימוקים בעד ונגד שחרור שליט תמורת מאות אסירים פלסטינים, אך מהו באמת המחיר אותו אנחנו מוכנים לשלם? האם בכלל יש תשובה טובה לשאלה? את הדברים האלו רציתי לבדוק בסקר, במספר האסירים המקסימלי אותו היו מוכנים לשחרר תמורת גלעד שליט. "המחיר אותו מוכנים לשלם הדתיים והחרדים קטן יותר מאשר המחיר אותו מוכנים לשלם משתתפים חילוניים או מסורתיים" אמת או שקר ? נמקו את ההצבעות שלכם ציינו דעת.. ועמדה…

    • 20 תגובות
    • 3.2k צפיות
  23. ויש עוד פנינות בבקשה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3662596,00.html טוב הגיעה הזמן שאני יבקש מהמוזאון תמלוגים על המונה ליזה לפני כמה גילגולים עזרתי לפיקסו להגיעה להשראה 4 מיליון יספיקו לי לאחרים הייתי לוקח 40 מיליון אבל בגלל שזה מוזאון נעשה צדקה

    • 28 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. http://news.walla.co.il/?w=//1096590

  25. תקרית נוספת ומזעזעת בצרפת: אם ותינוקה הותקפו בצורה מזעזעת ברכבת כי "נחשדו שהם יהודים". איש מנוסעי הרכבת לא התערב. 6 צעירים ממוצא צפון אפריקאי (מוסלמים, קיצר), תקפו בסכין אישה בת 23, חתכו את שמלתה וציירו צלב כרס על בטנה. תינוקה נזרק מן העגלה. התוקפים כמובן, נמלטו עם עצירת הרכבת בתחנה, ואיש מהנוסעים לא הגיש עזרה לאישה העומללה ולא ניסה לעצור את התוקפים. מה זאת אומרת "נחשד שהיא יהודיה"? מה זה חשד? היא חשודה בביצוע פשע? האם זה פשע להיות יהודי בימינו? וכי למה זה אף גיבור לא קם להגן על האישה??? כי גם שאר הנוסעים חשבו שהיא יהודייה והחליטו שאם כן אז זה בסדר? כי התוקפים היו חמושים בסכינים? (מה שמעלה את השאלה, למה אין מתבצעות בדיקות בטחוניות, לפחות של גלאי מתכות, לאור המצב הבטחו…

    • 53 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים