עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. כלומר, כמובן, לפנותן - כדי לרצות את המחרימים האירופאים, שכמובן מיידית יפסיקו להתנכל לישראל. הטפשות השמאלנית והתירוצים שהם ממציאים בשביל להשמיד את המדינה למען ליטוף מהאירופאים (שמעתי, אגב, שקאפואים חיו טוב מאוד יחסית ל"אחיהם" בתקופת השואה) מפתיעים אותי כל פעם מחדש. אגב, ה(*) בכותרת היא כמובן בגלל שגם זה שקר גמור, לפי מה שאומרים אלה המעורים בעניין שיצא לי לשמוע את עמדתם ללא תיווך התשקורת, ואפילו לפי מבט קצר במחירי הירקות (ובפרט אלו המוזכרים) בשוק ובסופר. עד מתי פרסום שקרים מכוונים בתקשורת שמטרתם היחידה היא להטות את דעת הקהל לכיוון הפוליטי הרצוי, כיוון בו תומכים גורמים אנטי-ישראליים מוצהרים, לא יוגדר כפשע שישים את מבצעיו מול כיתת יורים? עריכה - שכחתי את הלינק: http://www.yne…

    • 20 תגובות
    • 4.1k צפיות
  2. Started by BigTools,

    בוקר אור חברי פורום יקרים, היתי רוצה לשמוע מכם (ובעיקר ממי שעבר את הניתוח הנ"ל) חוות דעת, איפה כדאי, איפה לא כדאי, מה הטווח מחירים. האם מומלץ, האם לא? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 4.1k צפיות
  3. ראיתי כרגע סרט על הורדוס בערוץ 8 וראיתי מה הוא בנה לנו וגם תשיגעונות שלו אבל לא הבנתי לעזזל למה יצאנו למלחמה? הורדוס פיתח מאוד את ירושלים ואזורים אחרים בארץ ואני לא ראיתי אף סיבה שהרומים ישנו תיחס אחרי מותו בכלל אבותינו אולי היו תחת שלטון רומי אבל הם קיבלו הגנה מרומה והחיים להבנתי היו די טובים בארץ יחסית לתקופה אז מה דעתכם הינו צריכים לצאת למלחמה הזות? או לא?

    • 48 תגובות
    • 4.1k צפיות
  4. למי שלא יודע, כבר 3 ימים צבא לבנון, חיזבאללה וחמושים אקראיים נמצאים במצב של מלחמה http://news.walla.co.il/?w=//1278636 חיזבאללה צרו על ביירות יום וחצי, ועכשיו התחילו להשתלט על העיר. צבא לבנון לא מסוגלים לעצור אותם, ובקרוב לבנון תהיה חיזבנון. סוריה כמובן שותקים ומרוצים מהמצב, בין אם הם הפעילו את חיזבאללה או לא, ובסוף אנחנו נאכל אותה.

    • 41 תגובות
    • 4.1k צפיות
  5. היום לפני 8 שנים התנגשו באוויר מעל שאר-יישוב שני מסוקי יסעור (CH-53) של חיל האוויר כשהם עמוסים חיילים שהתכוננו לפריסה בדרום לבנון - כולם נספו באסון. הזמן לא מרפא - לזיכרם של הטייסים והלוחמים. נושא נוסף - במלואת 60 שנים לשחרור מחנה הריכוז וההשמדה אושוויץ-בירקנאו יזם חיים הכט הפקת סרט שמציג את השאלה מדוע לא תקפו כוחות בעלות הברית במשך כל שנת 1944 את מחנות ההשמדה כשהם יודעים בברור שבמקומות אלה מושמדים מידי יום מאוץ ואלפי יהודים. הסרט גם מציג את הטיסה שנערכה מעל מחנה ההשמדה לפני שנה ע"י מטוסי F-15 של חיל האוויר. הסרט ישודר היום בערוץ 2 בשעה 21:00 ללא פירסומות. לסיפור המלא

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  6. Started by omrij,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4008161,00.html :'(

    • 16 תגובות
    • 4.1k צפיות
  7. היי לאיזה MAIL כדי לעבור ? איך ניתן לעשות חיפוש בגוגל בלי שהוא יעקוב אחרינו ? עם תוכנה, אתר פרוקסי ? יש עוד הצעות אחרות ? תוספות ל FF https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/donottrackplus/?src=search חיפוש http://duckduckgo.com דפדפן https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en#Download [קרדיט לשניצל]

    • 16 תגובות
    • 4.1k צפיות
  8. לאן הגענו אני שואל? להשוואת רצח(מתועב ככל שיהיה) של אדם אחד, לניסיון השמדה המוני של כל העם היהודי? ניסיון שהסתיים ב6 מיליון הרוגים מעמנו, ואת זוועותיו אי אפשר לתאר אפילו ! אני מזדעזע מלשמוע 'סתם' אנשים מתוך העם היהודי שמדברים ככה. אבל שרת החינוך? לאן הגענו! אם זאת לא עילה להדיח אותה מתפקידה, אז אני לא יודע מה כן. בכל מקרה, אם היא נשארת האחראית על החינוך, אז כבר אפשר לוותר מראש על עתיד המדינה.

    • 52 תגובות
    • 4.1k צפיות
  9. Started by stone cold,

    היום ראיתי את מת ליצעוק 4 ולמרות שאני אוהב אומר ילדותי (נשואים פלוס לדוגמה) הסרט מאוד משעמם ממש בדיחות דפוקות ולא מקוריות אין אף דבר באמת מצחיק הדבר היחיד שטוב בסרט זה שהשחקנית שמגלמת את סנדי היא מאוד יפה Anna Faris למי שרוצה לדעת בקיצור סרט משעמם בחורה יפה

    • 47 תגובות
    • 4.1k צפיות
  10. Started by zahav5289,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1519616 פעיל הקו קלוקס קלן נתפס בשכונת התקווה, ועכשיו מבקש לקבל מקלט בישראל. אני לא אתפלא אם בג"צ יאשר

    • 46 תגובות
    • 4.1k צפיות
  11. אני לא חושב שאני צריך אפילו להביא קישור לכל הכתבות העוסקות בזריקת הנעל על בייניש... ואני מתקשה להאמין שמערכת המשפט והאכיפה שטוענת שזריקת הנעל "מבזה" באמת לא מבינה שהניגוד הזועק לשמיים בין אופי הטיפול היעיל והמזורז בתקרית הזו לבין הטיפול במקרים חמורים בהרבה שנוגעים לאדם הפשוט (אם וכאשר בכלל יש טיפול) מבזה את המערכת הרבה יותר ולמעשה מוכיח את טענתו של זורק הנעל. יש פה בכלל מישהו שחושב שבית המשפט צודק בדרך התייחסותו למקרה?

    • 44 תגובות
    • 4.1k צפיות
  12. אז ככה: גוגל מנסים להשתלט על הכל: האינטרנט, לב האנשים , עוד מעט יוצא טלפון שאומרים שהשיחות יהיו חינם בגלל חיבור לאינטרנט (ראה Nexus 1), ומתכננים רכב אוטומאטי (הם טוענים ש "Humans are not ment to drive"). בקיצור, מנסים להשתלט על העולם במונופוליות חסרת תקדים (ראיתם מישהו מחפש ב yello page בזמן האחרון? אני לא). בקיצור הם קונים את הלב של האנשים בעזרת כלים נוחים ביותר (טלפון בלי שיחות, אוטו אוטומאטי ,מנוע חיפוש נרחב, google earth ואפילו מוכרים מספר דברים לנאס"א), ובגלל שלנו זה נוח אנחנו משתמשים בזה. בקיצור, חפרתי קצת באינטרנט ומצאתי קצת חומר, תקראו ותגיבו: http://searchengineland.com/today-google-flying-saucer-logo-25290 http://tucsoncitizen.com/paranormal/2009/09/05/googles-u…

    • 32 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. מסתבר שבעשור האחרון המגמה של יתרון בגידול הערבי על פני היהודי התהפכה. הנה מחקר של המכון לאסטרטגיה ציונית בנושא: http://www.izs.org.il/papers/demographijuly13.pdf וכתבה של גיא בכור: http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2222 אז פעם הבאה שינסו להפחיד אתכם שמדינת ישראל צריכה לוותר על עצמה לדעת בגלל האיום הדמוגרפי, דעו שמדובר בנתונים עתיקים ולא רלוונטיים במקרה הטוב, או שקר במקרה הרע.

    • 10 תגובות
    • 4.1k צפיות
  14. קבלו - http://beta1.shofar-tv.com/player.php?id=421 קצת ארוך -אבל תיראו איזה "חוקים נאורים" למי שאין כוח החליטו לתת מכות בחגורה לזמר ששר לקהל מעורב של נשים וגברים :facepalm: הכל בישראל 2010 :'( :'( :'(

    • 27 תגובות
    • 4.1k צפיות
  15. http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/390/975.html?hp=1&cat=666&loc=1 אז נניח שאני מבין שייתכן ואם כאשר תקום מדינה פלשתינית בירתה תהיה מזרח ירושלים. אוקיי. בכל מקרה מערב ירושלים תישאר ישראלית ובכל מקרה תישאר הבירה, אז למה לעזאזל החבר'ה של אובמה מתכוונים שהם אומרים: "בירת המדינות צריכה להיקבע במשא ומתן" אשמח להסברים, כי באמת שאני לא מבין

    • 46 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. Started by Mesatla,

    הייתי אתמול, סרט מאוד מצחיק אמנם הומור נמוך אבל עדיין לא הפסקתי לצחוק עד סוף הסרט ;D ממליץ לכם ללכת לראות אותו. בוכנה הולנדית. 7.5\10

    • 14 תגובות
    • 4.1k צפיות
  17. Started by Guy King,

    הדאו יורד עכשיו ב-4% אחרי שכבר הגיע לירידה של 9.5%. היורו צולל אל מתחת ה-4.80. יוון, ספרד, פורטוגל, אירלנד ואיטליה במצב כלכלי איום, כשביוון הולכים להטיל גזרות כלכליות קשות במיוחד, ובספרד אחוז האבטלה עבר את ה-20% (כמעט פי 3 מישראל). יכול להיות שהשמחה על ההתאוששות ב-2009 הייתה מוקדמת. יכול להיות שהמעו"ף יבקר בקרוב שוב אל מתחת ל-1000 נקודות.

    • 34 תגובות
    • 4.1k צפיות
  18. אורח R0ckF0rD
    Started by אורח R0ckF0rD,

    הקישור מדבר בעד עצמו...

    • 27 תגובות
    • 4.1k צפיות
  19. Started by משה007,

    היום קראתי בעיתון שאנו מתקפלים מדרישתינו בדבר פירוק נשקו של האירגון הטרור "החיזבאלה".מצד אחד נדהמתי שקראתי זאת מפני שזו הייתה אחד מדרישתינו העיקריות במלחמה .ואחד ממטרות המלחמה העיקריים-אך מצד שני דבר זה אינו מפתיע אותי כלל מפני שלראש הממשלה ולשר הביטחון אין כלל חוט שידרה והם אינם יודעים לעמוד על דעתם כשמדובר בערבים.אלא אך ורק כשמדובר ביהודים-הם מעדיפים להראות "יפים"בעיני העולם ובמיוחד בעיני האמריקנים וולא לעמוד איתנים כדי להשיג את האינטרסים של העם והמדינה שלהם.לכן אני טוען שוב ושוב חבל וכואב מאוד על המחירים של חיי אדם והכלכליים ששילמנו במלחמה זו . שכל מה ששילמנו היה לשווא מפני שמציאות בדרום לבנון לא השתנתה כלל אלא אפילו הורעה עבורינו.

    • 46 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. כך מדווחים פה בYNET אישית ביום הזה אני אשב מול הטלוויזיה כל הלילה ולא אלך לישון לכל מקרה, מקווה שתעשו כמוני.

    • 27 תגובות
    • 4.1k צפיות
  21. Started by Roger That,

    דבר ראשון הנה מספר ציטוטים: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/745/823.html על מה באמת מדובר? חופש הדיבור? מדובר בחופש המחשבה. מדובר על זכות הרוב להנחיל לילדיו את מערכת הערכים שלו ולא מערכת ערכים אוניברסלית שבו כל התרבויות שוות. והרי רצון השמאל הוא לא שהתלמידים יחשבו לבד, אלא שיחשבו את המחשבות הנכונות מבחינתם. זכות כל חברה לקבוע את מערכת הערכים שהיא מנחילה לילדיה. בישראל זה קורה ע"י בחירות דמוקרטיות ומינוי ממשלה שתנחיל את מערכות הערכים החשובות לרוב. אך מבחינת השמאל הפרוגרסיבי כל התרבויות והערכים שווים. היהדות כמו האיסלם. אסור לחשוב שישנה תרבות שהיא טובה מאחרת, כי כל שיפוט לכאורה נובע מדעות קדומות, אפילו אצל האדם הטוב ביותר שנולד - "כל דבר שכל אחד…

    • 23 תגובות
    • 4.1k צפיות
  22. לא יאומן, לאן המדינה הזאת מדרדרת.. http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=6&id=332084

    • 31 תגובות
    • 4.1k צפיות
  23. Started by shuy,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3472274,00.html אז איך אומרים "פאנבוי" בערבית?

    • 36 תגובות
    • 4k צפיות
  24. "עוד אמר רה"מ בכנס פעילים בביתו בירושלים כי "קדימה תמשיך להוביל את המדינה". רמון: אולמרט עושה את מה שנכון, לא מה שפופולרי "ברק אומר שירוץ נגד ביבי, ביבי אומר שירוץ נגד ברק, ולשניהם אני אומר: אני אהיה ראש הממשלה גם אחרי הבחירות". כך אמר אתמול ראש הממשלה אהוד אולמרט, בכנס פעילים מרכזיים בקדימה שנערך בביתו בירושלים. אולמרט אמר כי הוא מכבד את בנימין נתניהו ואת אהוד ברק. לדבריו, "ברק שר ביטחון טוב מאוד ושימשיך להיות שר ביטחון. אני מכבד את ביבי, אני גם משתף אותו בדברים הכי סודיים כי צריך לשים את היריבויות האישיות מאחור, אבל שלא יהיה ספק - קדימה תמשיך להוביל את המדינה". http://news.walla.co.il/?w=//1141302 עכשיו שמישהו יגיד לי בבקשה- מה לעזאזל עובר לו בראש.......? באיזה מין חלו…

    • 51 תגובות
    • 4k צפיות
  25. בחדשות שעה 18:00 (יותר נכון, אשרת קוטלר, אבל אשרת בחופש) הציגו את צילומי חדשות רשת CNN בהם ניתן לראות גז עצבים המועבר לכלובי כלבים חיים. בצילומים ניתן לראות את הכלב גוסס, ומת (אחסוך תאורים נוספים). מדובר בתמונות מזעזעות במיוחד. תמונות קשות לצפייה אפילו לאדם בוגר כמוני. אבל, אני חייב לציין, כי בקורס שעשיתי בצבא, גילוי וזיהוי חל"כ - חומרי לחימה כימיים גם ניתן לראות כלבים ואפילו קופים מומתים בצורה כה אכזרית. אכן ביקורתינו נתונה כלפי אותם בני מוות - אל קעידה , אבל גם אצלינו, במדינות נאורות כמו ארה"ב, עשו ועושים אני מאמין (אפילו שאין לי כרגע ראיות) ניסויים ברוטליים בבעלי חיים.

    • 23 תגובות
    • 4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים