"גדר חיה" - על מה באמת מדובר - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"גדר חיה" - על מה באמת מדובר


Roger That

Recommended Posts

דבר ראשון הנה מספר ציטוטים: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/745/823.html

ציטוט

"אני תוהה אם גם חילמי, בשירותי הגברים שמעבר לקיר, קורא את הכיתוב הזה בבית הנעול – OCCUOIED – וחושב על הכיבוש" 

*** 

טירונית המומה בת שמונה עשרה, בכומתה נטויה ובמדי זית ירוקים, מצדיעה במבט מבוהל, בדום מתוח, הנני נשבעת ומתחייבת, כף יד ימין מרעידה על התנ"ך, הנני נשבעת ומתחייבת, קת העוזי מהודקת בשמאלי, לשמור אמונים למדינת , לשמור אמונים למדינת  
"כן, נו,", הוא מהנהן במין עצב, מעקם את שפתיו. "כמו בחמאס", הוא מחזיר את התנ"ך אל השידה, "עם הקלצ'ניקוב והקוראן". 

*** 

"היו שם כמה חיילים", הוא אומר, ושארית החיוך מתעוותת עכשיו על שפתיו שנמחצות זו בזו, "היה להם קטע כזה -" 
ואחרי עפעוף ארוך הוא חוזר ונותן בי הצצה, כמו במין התנצלות, "הם היו מכריחים אותנו לשיר להם -" 
"לשיא להם?" 
"כן, זה הצחיק אותם -" 
"לשיר בעברית? את השיר הזה?" 
הוא מהנהן בראשו שוב ושוב, כאילו מתמכר להנהון. "אני, יש לי מזל שאחי היה אתי בכלא, ששמו אותנו ביחד, כי אם הייתי לבד זה היה הרבה יותר גרוע. הוא נורא פחד אז, עוֹמַר, פחד על אבא שלנו. באותה שנה הוא חטף את ההתקף הראשון והיה מאושפז הרבה זמן. ובגלל זה הוא שמר עלי חזק, דאג שאני לא אסתבך יותר. והיו הרבה מהחבר'ה של דהרייה, בחורים בגיל שלו שזרקו אבנים ובקבוקי מולוטוב, שרפו צמיגים. והחיילים, כשמישהו באגף אצלנו היה מתפרע, הם היו מענישים את כולם. איך שהתחילו מכות וצעקות ובלגן, הם היו מוציאים את כולם החוצה ומעמידים אותנו איפה שעושים את הספירה בבוקר ובערב, היו מעמידים אותנו ככה בחוץ לפעמים שעתיים, שלוש שעות, בלי לזוז -" 
פניו נופלות בבת אחת, קולו דועך. הוא מפהק שוב, והפעם כובש את הנהמה בשתי כפות הידיים. עיניו שבות ומתגלות עוטות דוק לחלוחי, משועשע. 
"היה שם אחד, חייל אחד קירח עם , שהכי הפחיד אותי. הוא והחבר שלו, בן זונה שמן, שהיה מזיע כל הזמן. החארות האלה, זה היה בידור בשבילם. מי שראו שהוא לא שר, ישר היו מורידים לו מכה. תופסים ככה בצווארון ומנערים אותו. או שהיו באים מאחורה ודופקים לו אחת בגב. מכות בעורף, בועטים ברגליים. וגם היו אומרים לו: או שאתה פותח את הפה או שאין אוכל היום, כל התא יישאר רעב רק בגללך. ולפעמים גם סתם ככה, רק כי התחשק להם, או שאתם שרים או שאין סיגריות היום, אין ארוחת בוקר -" 
"ושרת?" 
"בהתחלה גם אני החזקתי את עצמי, מה פתאום שאני אשיר? מתִּי מפחד, אבל מילה לא הוצאתי. אחר כך עוֹמַר, הוא דחף אותי לזה. הוא היה שר ככה מכל הלב, ובכיף כאילו, בהתלהבות, עושה כאילו הוא באמת נהנה. לא היה אכפת לו מהחיילים שצוחקים מסביב, גם מהחברים שלו שרואים אותנו לא היה לו אכפת. היה מתחיל וסוחב אותי בכוח אחריו. ככה עוד פעם ועוד פעם, עד שבסוף אתה לומד את כל המילים, מה תעשה?"  

על מה באמת מדובר? חופש הדיבור? מדובר בחופש המחשבה. מדובר על זכות הרוב להנחיל לילדיו את מערכת הערכים שלו ולא מערכת ערכים אוניברסלית שבו כל התרבויות שוות.

והרי רצון השמאל הוא לא שהתלמידים יחשבו לבד, אלא שיחשבו את המחשבות הנכונות מבחינתם.

 

זכות כל חברה לקבוע את מערכת הערכים שהיא מנחילה לילדיה. בישראל זה קורה ע"י בחירות דמוקרטיות ומינוי ממשלה שתנחיל את מערכות הערכים החשובות לרוב. אך מבחינת השמאל הפרוגרסיבי כל התרבויות והערכים שווים. היהדות כמו האיסלם. אסור לחשוב שישנה תרבות שהיא טובה מאחרת, כי כל שיפוט לכאורה נובע מדעות קדומות, אפילו אצל האדם הטוב ביותר שנולד - "כל דבר שכל אחד מאמין בו נגוע בהמון דעות קדומות" - "היעדר הבחנה היא המעלה הגבוהה ביותר, כי ההיפך זוהי אפליה" - זו אמונתו הבסיסית של כל פרוגרסיבי. וכך הגענו לנקודה שעצם החשיבה האחרת מהווה "פשע שנאה". דוגמה לביטוי השקפה זו בעולם הפרוגרסיבי: מכיון שכל התרבויות שוות, אז מדוע הישראלים יותר מצליחים מפלסטינים? עצם המחשבה שזה בגלל שהיהודים הרבה יותר עסוקים בבניה ויצירה מאשר בהרס יחסית לערבים היא פסולה מעיקרה וכמובן פשע שנאה מרכזי. אז מהי הסיבה האמיתית? כמובן, בגלל הדיכוי הענק.

מדוע ארגוני הלהט"ב וארגוני הפמיניזים הגדולים בעולם רובם ככולם תומכים דווקא בצד המוסלמי ולא רק לגבי הסכסוך אצלנו, וזאת למרות שבעולם המוסלמי שורפים אנשים כמותם? הרי זה לא יכול להיות בגלל שתרבות המערב עדיפה. "אז זה חייב להיות בגלל שאנו, המערב, מדכה אותם."

 

הכל החל בשנות ה-50-60 כאשר הפרוגרסיבים בעולם החלו להתברג לכל עמדות החינוך (מחדש) הציבור, באקדמיה, בתקשורת, בקלנוע, בתאטרון, רשויות החוק והחלו להדיר את כל מי שלא חושב כמותם. המבוגרים שבכם, אם תחשבו על סדרות מהילדות, תזהו את שטיפת מוח נטועה עמוק בתוכניות תמימות לכאורה. star trek דוגמה אחת. 

 

השמאל שצועק תדיר על מקרתיזים אך בעצמו מדיר את כל מי שלא חושב כמוהו, ומשכפל עצמו שוב ושוב. בישראל הם כבר השתלטו על האקדמיה, אמצעי הבידור, התקשורת ורשויות החוק, ומבצעים באמצעותם שטיפת מוח איטית אך לא פוסקת. ובשנים האחרונות המאבק עבר על עיצוב מוחם של ילדנו בבית הספר עצמם. בתוכניות הילדים בטלויזיה הגישה הזו כבר מזמן טמועה ברמות שונות של עומק. 

 

לדעתי מדובר בסכנה הגדולה ביותר שקיימת כיום לדמוקרטיה, את תוצותיה הקשות רואים במיוחד באירופה, אך גם בארה"ב במיוחד מאז עליתו לשלטון של הפרוגרסיבי המאמין הגדול ביותר אובמה.  המאבק הוא על עצם החופש לחשוב ובכך להחליט על מערכת הערכים שלך ושל ילדיך.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזל שלממשלה שלנו יש עדיין שכל, בניגוד למדינות באירופה כמו שוודיה שעושות הכל כדי שהמוסלמים לא יראו רע אפילו כשהם באמת רעים.

בקיצור צריך להזהר מכל הפרומליזם והצידוד בזכויות יסוד מצד השמאלנים כי מאחורייהם מסתתרת אגנדה סודית של שינאת .

אגב שווידה היא בירת האונס של העולם, אוליי מקום שני אחריי איזה מדינה באפריקה שאף אחד לא שמע עליה. הסיבה היא ככל הנראה בגלל הדור השני של המהגרים המוסלמים.

בעבר היו נתונים בלשכת הסטטיסטיקה של שוודיה האם האונס הוא בן של מהגר אבל משום מה החליטו להסיר את המידע הזה מהנתונים על אונס בשנים האחרונות(בשוודיה)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

A frequently cited source when comparing Swedish rape statistics internationally is the regularly published report by the United Nations Office on Drugs and Crime(UNODC), based on official statistics provided by each member state.[note 1] In 2012, Sweden had 66 cases of reported rapes per 100,000 population, according to the Swedish National Council for Crime Prevention (Brå).[234] This was unequivocally the biggest number reported to the UNODC in 2012.[235] However, widely differing legal systems, offence definitions, terminological variations, recording practices and statistical conventions makes any cross-national comparison on rape statistics difficult,[236][237][238][239] which is why the UNODC itself caution against using their figures.[235] It should also be noted that many countries do not report any rape statistics at all to the UNODC,[240] and some report very low numbers, despite studies that indicate otherwise.[241][242]

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden

 

The anti-immigration Sweden Democrats Party has repeatedly made the claim that the high number of rape reports is at least partly due to the influx of Muslim immigrants.[33][34] According to crime victim surveys from the Swedish National Council for Crime Prevention (BRÅ), the actual rate of sex crimes has been more or less unchanged in Sweden between 2005 and 2014, despite the fact that immigration has increased during the same time period.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Diabetus אתה באמת מאמין שהם נותנים נתונים אמיתיים?

אתה לא יודע מה קורה באירופה?

הם השתגעו לגמרי עם הפוליטיקלי קורקט שם.

מחנכים ילדים בשירים אידיוטים וערכים של קבלת האחר עם דגש על מהגרים/מסתננים, עד כדי כך שבנות 15-16 הולכות לחלק נשיקות חינם למוסלמים שהגיעו הרגע ממקום בו הרבה מהם בעצמם היו הורגים בגלל ההתנהגות המופקרת את אותן ילדות אם היו שלהם.

אבל בגלל שהן בנות כופרות אז גופן הוא רשות הרבים ומותרות הן לכל אנס מוסלמי על פי ההלכה והתרבות המוסלמית.

 

הנתונים שעכשיו הבאת של 66 ל100 אלף הוא ודאי DOWNPLAY של סטטיסטיקות בהן הסתירו המון מקרים ע"י פיצולם להגדרה אחרת.

אתה יכול להכפיל את הנתון פי 2 עד 5 בכיף.

 

וגם אז הנתון מדולל ע"י איזורים נרחבים בהם אין מוסלמים.

במקומות בהם המוסלמים מתרכזים מספר מקרי האונס פר אוכלוסיה מחריד ומזעזע.

ואפילו את זה אתה יכול להגדיל אם תשווה את המספרים מול אוכלוסיה לא מוסלמית, שהרי מוסלמים אינם אונסים מוסלמיות צנועות תחת בעלות גבר/משפחה מוסלמית כשיש כופרות מופקרות לתפוס ברחובות.

מוסלמים אונסים באלפי אחוזים יותר באותן ערים את אלו שאינן מוסלמיות מאשר מוסלמיות. (לכל היותר הם אונסים את נשות משפחתן שאינן יכולות לומר דבר מבלי לסיים את חייהן כקורבן רצח, או לבד מנודות במסתור מחשש לנקמה)

וכמעט כל הקורבנות(הידועות) הן נשים וילדות מקומיות שאינן מוסלמיות.
 

בקיצור דיאבטוס... קח את הנתונים שהבאת ותכפיל אותם בכמה עשרות אם לא במאה.

זה המצב במקומות מסוימים. (ערים/שכונות)

וזה רמז עבה(אם לא הוכחה) לעתיד לבוא גם במקומות אחרים.

כשמדינה מערבית תגיע לאחוזים מוסלמיים גבוהים הדברים יהיו יותר ויותר ברורים.

והרשויות ואנשי הציבור, כולל המשטרה שבשרשרת פיקודה קודמו חלאות פרוגרסיביות צבועות ושקרניות, יהפכו יותר ויותר נואשים לטאטא את המציאות הלא יפה מתחת לשטיח בתקווה שהמציאות תתיישר יום אחד עם האידיאלים אליהם הם שואפים.

(שהרי זה לא יקרה אם הם יפרסמו נתונים מפחידים וייצרו איסלמופוביה חס וחלילה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על כל אחד שהם יודעים יש המון מקרים שלא ידועים.

אבל ידוע שיש המון המון מוסלמים שנטפלים לילדות והופכים אותן לשפחות בכפיה.

באנגליה(ובמדינות אירופאיות אחרות גם כן) מוסלמים נטפלים לכל מי שחלשה.

הם במיוחד אוהבים את אלו שהגיעו מתרבות בה הבושה תמנע מהילדות שיעדיפו להיות שפחות וזונות שלהם מאשר לומר משהו להורים.

https://www.youtube.com/watch?v=gRk0H43-zCU

 

 

https://www.youtube.com/results?q=muslim+rape+in+britain

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד משעשע לראות שיש כל כך הרבה נשים שמאלניות.

מצד אחד יותר הגיוני שנשים יהיו רחומות ורכות, אבל מצד שני הן מנסות לקדם דת ואנשים שמתייחסים אל נשים כמו זבל.

 

התחלתי לשים לב למשהו: מוסלמים קיצוניים בעולם לא אומרים שצריך לגרש\להרוג את כל היהודים בישראל, הם אומרים שאת הנשים והילדות היהודיות דווקא צריך להשאיר בישראל (לאחר הכיבוש המוסלמי), מפחיד לחשוב למה הם אומרים את זה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RDvd

 

החמאס גם אומר שצריך להשאיר את המזרחיים ולתת לעם הפלסטיני אחריי שיירש את להחליט מה יהיה בגורלם של האשכנזים אם לגרשם או להשאירם.

כי הריי אסור לאנשים לבנים לחיות במזרח התיכון, כי למוסלמים יש זכויות גזע על האדמה של המזרח התיכון. כמובן שאירופה הלבנה במקור צריכה לקבל בברכה כמה שיותר מוסלמים במקביל... אבל ללבנים אסור לחיות במזרח התיכון.

זה מה שמצחיק אותי שאומרים שישראל גזענית ובמקביל אומרים שלפלסטינים יש BIRTH RIGHT לאדמה. כאילו... איך זה שאנחנו גזענים כשהשמאלנים טוענים שלפלסטינים יש זכויות גזע על האדמה בישראל?

 

והנה משהו ממולץ לגביי שוודיה... השינוי בחוקים יכול להתבטא בשינוי בדיווחים ומה מוגדר כאונס אבל זה יכול להסביר רק חלק קטן מההבדל התהומי בין שוודיה לכל שאר המדינות המערביות במקרי האונס...

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במדינות אירופה כל מי שמעביר ביקורת על האיסלם הוא פשוע נתעב ואפשר לשלוח אותו לצינוק.

 

ישראל, מצד שני, נתפשת כ-"פושעת הכי גדולה בעולם" (כפי שאמר לי אדם מפינלנד לפני כמה שבועות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן די עצוב או מצחיק, כל פעם שמישהו מזכיר לי את שוודיה הסרטון הבא עולה לי לראש.

דרך אגב האם ידעתם שכמות האונס פר 100K אזרחים בהודו קטנה יותר מאשר במדינות אירופה? פאקינג הודו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה עוד שקרן NEO PROGRESSIVE

דבר ראשון שים לב שברוב המדינות בעולם מיקרי האונס הם על ידי מישהו שמוכר לקורבן ואילו במקרה של שוודיה זה הפוך. מקרי האנוס הם אקראים ועל ידי זרים.... נותן לך רמז עבה מי הם האנסים...

 

דבר שני תרשה לי לגחך על הסטטיסטקות של הודו, הודו זה מדינה שעדיין מחזרים שנתקלים בסירוב מאשה(או ילדה) שופכים חומצה על הפנים שלה כעונש...

ויכול להיות שבאמת הודו זה תופעה מיוחדת, אבל הודו היא ענקית אז יכול להיות שבערים הגדולות יש המון מקרי אונס ובאזורים נידחים שיכולים להכיל הרבה אנשים אין הרבה מקרי אונס או שהם לא מדווחים בכלל...

 

ועדיין, זה שהודו "צדיקים" זה לא סותר שמהגרים מוסלמים בשוודיה(שאינם הודים) אונסים שם שוודיות...

בקיצור אתה משתמש בטיעונים ריגשיים של טרול שמאלני ממוצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סערה בגרמניה: עשרות נשים הותקפו מינית בידי כאלף גברים (מוסלמים)

 

רק שאין שום סערה בגרמניה ובאירובה. אמצעי התקשורת המרכזיים מסתירים את הסיפור כרגיל, מהסיבות שכתבתי למעלה.

אני מעריך לאחר שמלחמת האזרחים תחל באירובה, המון מהעיתונאים ומהפוליטיקאים שם יעצרו ויתנו את הדין על פשעים כנגד האנושות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם ברוטר http://rotter.net/forum/scoops1/277990.shtml

 

הנה תגובה שאהבתי: 

ציטוט

 

20. זה בגלל היהירות וחוסר ההכלה של הציבור הגרמני  
בתגובה להודעה מספר 0
 

   הכל נובע מהרגשת העליונות המוטעה לפיה תרבות המערב נעלה ומוסרית מתרבות המזרח. וכבר לימדונו רבותינו מאסכולת פרנקפורט מפתחי הפוסט-מודרניזם שאין דבר כזה תרבות נעלה, אלא רק אנחנו בתפיסה הסובייקטיבית שלנו שמושתתת על ערכי המוזר שהמצאנו חושבים שהיא נעלה. הדבר גורם עוול לשאר התרבויות ושאר האנשים בזה שאנחנו מקטלגים אותם כנחותים.

שהרי כמו שלימדנו האדמו"ר קאנט אין מציאות אלא רק תפיסת מציאות וקיבעון מחשבתי. אין צודק וטועה ואין רע וטוב. לכן עלינו להתכופף ולהתבטל בפני תרבויות שונות. (לא נחותות חלילה, שונות)

ובתרבות המזרח ידוע שפליטים נהוג לקבל לא רק בקיצבאות אלא גם בנשים לשעשוע. זה שהגרמנים לא מכילים תרבות שונה מהם ומתעקשת שלא לספק את צרכיהם מהווה זלזול עמוק ופגיעה בלב התרבות הערבית-מוסלמית.

עונשים וכח אינם הפיתרון פה אלא הכלה ורב תרבותיות. אין לנו הזכות המוסרית לשפוט תרבויות ואנשים שונים מאיתנו. זה ורק זה מקור הרוע והאלימות. אח"כ מתפלאים שהם יורים ברחובות פריז.

מה לנו להתפלא? הכל באשמת הגרמנים ושאר אירופה.אם הם ילמדו להכיל, לכבד ולהפיץ אור תקווה ואהבה במקום שיפוטיות הכללה נידוי ודחיה הכל יהיה בסדר

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

הנה עוד שקרן NEO PROGRESSIVE

דבר ראשון שים לב שברוב המדינות בעולם מיקרי האונס הם על ידי מישהו שמוכר לקורבן ואילו במקרה של שוודיה זה הפוך. מקרי האנוס הם אקראים ועל ידי זרים.... נותן לך רמז עבה מי הם האנסים...

 

דבר שני תרשה לי לגחך על הסטטיסטקות של הודו, הודו זה מדינה שעדיין מחזרים שנתקלים בסירוב מאשה(או ילדה) שופכים חומצה על הפנים שלה כעונש...

ויכול להיות שבאמת הודו זה תופעה מיוחדת, אבל הודו היא ענקית אז יכול להיות שבערים הגדולות יש המון מקרי אונס ובאזורים נידחים שיכולים להכיל הרבה אנשים אין הרבה מקרי אונס או שהם לא מדווחים בכלל...

 

ועדיין, זה שהודו "צדיקים" זה לא סותר שמהגרים מוסלמים בשוודיה(שאינם הודים) אונסים שם שוודיות...

בקיצור אתה משתמש בטיעונים ריגשיים של טרול שמאלני ממוצע.

מאיפה הסקתה שאני "Neo Progressive" או טרול שמלאני?

אלא להפך הבאתי את הדברים הקודמים בשביל לחזק את הטענות שלך ושל אחרים.

לא טענתי שום סתירה או כל דבר אחר, ועוד יותר על כך, הבאתי את הדוגמא הודו כי היא מדינה ענקית ויחסית backwards ומתרחשים שם פחות מקרי אונס ולכן זה מדגיש עד כמה חרא בשוודיה שהיא "מדינה מערבית ומתקדמת" כביכול כן?

 

ובכלל האם ראיתה את הסרטון שמדגיש את זה? תרגע ותקרא בין השורות לפני שאתה מתקיף על שום כלום.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...