עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by Gil28,

    אוסטרלי זכה בפרשייה משפטים והורשה להצטלם לרישיון עם מסננת על הראש: http://news.walla.co.il/?w=%2F14%2F1840751&fb_ref=fb_like_article_footer&fb_source=home_oneline

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by arik100,

    אהלן מחפש עוד סרטים לראות כמו אלה: 12 YEARS A SLAVE FORREST GUMP A BEAUTIFUL MIND תודה

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3301554,00.html עד לאיפה נגיע, עד לאיפה?

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. סרט ממש טוב מכיכובו של וויל סמית', זה הוא סרט דרמה אשר מספר על משהו שלא כל כך הצליח לו בחיים ולאט לאט הוא מדרדר ומאבד את אישתו וכמעט מאבד את בנו... זהו עד לפה (לא רוצה להרוס)... ממולץ בחום.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3386976,00.html#n אחד המצחיקים

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. אוקיי.... ב29 למרץ 2006 התרחש ליקוי חמה מלא היום (4 למרץ 2007) בשעה 1:00 בלילה התרחש ליקוי ירח מלא: "בעת שהירח מצוי בתוך צל כדור הארץ, מצליחות חלק מקרני השמש לחדור מבעד לאטמוספירה ולהישבר אל תוך הצל. כיוון שלקרניים האדומות יותר סיכוי לעבור את האטמוספירה ולהכנס אל חרוט הצל, הן תצבענה את הירח הלוקה בצבע אדמדם" ומה ליואל הנביא יש לומר בנושא? מתוך יואל פרק ב' פס' כ"א: השמש יהפך לחשך והירח לדם לפני בוא יום יהוה הגדול והנורא הולך להיות כיף, תבואו! אני אהיה שם

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by JohnnyBravo,

    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3419472,00.html סתם לשם השוואה,קוסטה ריקה מקום ראשון.ישראל מקום 67 ארצות הברית במקום ה-114. "אז מה זה אומר בדיוק, Well being? "באופן שבו המונח הזה מתייחס לחיינו, חיים ב־Well being הם חיים מלאים בתחושות ורגשות טובים ובתפקוד טוב. אלה חיים שכוללים רגשות של אושר, שביעות רצון, הנאה, סקרנות ומחויבות פעילה, שיוצרים יחד התנסות חיובית בחיינו. באותה מידה המושג מדבר גם על מידת התפקוד שלנו בעולם - ולכאן נכנסות ההתנסות במערכות יחסים חיוביות, היכולת לשמור על מידה של שליטה בחיים ותחושת הייעוד שלנו. כל אלה הם הרכיבים של ה־Well being, ומה שנשאר לנו אחרי שהבנו את משמעותו של המושג זה לבדוק איך אנחנו מיישמים אותו". השאלה היא האם זה אפשרי להפ…

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. מת. who's next?

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. אז אני מנסה לעשות כמו המחאות שהצליחו בזמן האחרון דרך הפייסבוק. אני מאמין שיש עוד כמה כאלה אבל אני לא מצאתי והן כנראה כבר לא פעילות. אז הנה... http://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%93%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%90%D7%9C-IRON-MAIDEN-to-Israel/192988777391021

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. Started by huber,

    http://www.youtube.com/watch?v=7_OGhj43GAE&eurl=http://www.hometheater.co.il/vad.php?vid=7_OGhj43GAE

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Avi Levin,

    http://www.tsofar.com/zofar/see_article.asp?id=12075

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by lev-27,

    אני מתעניין לאחרונה בתמ"א 38. הרעיון לקנות דירה 2-3 חדרים ישנה בבניין שנמצא במשא ומתן על תמ"א 38 או נמצא ממש לקראת חתימה. מדובר בבנייני רכבת ישנים ומוזנחים. אם הפרויקט לא יצא לפועל זה לא בדיוק מקום שאני רוצה לחיות בו, אבל אם הפרויקט כן יצא זו הזדמנות לקבל דירה עם ממ"ד, מרפסת שמש ענקית, חיזוקים וחזית משופצת. קודם כל מה דעתכם בנושא? האם ניתן לשפץ בניין שיכון שנבנה בסטנדרטים של שנות ה-60 ולהביא אותו לרמת יציבות של בניין מודרני? בנוגע למעלית למיטב ידעתי הקבלן מפקיע מספר מ"ר מהדירה לצורך בניית פיר המעלית ובתמורה מפצה את בעלי הדירה בהגדלת המטבח (בדרך כלל) בשטח פי 2-4 מהשטח שהופקע. זה כל טוב ויפה, אבל השאלה שלי האם שומעים בתוך את הדירה את המעלית נוסעת.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by קובי המלך,

    אהלן לכולם אני זקוק למישהו/י שמוכן לשלוח לי סרט מבוקש למייל שלי. אין לי אפשרות לגשת לרוב אתרי הסרטים וכן ליוטיוב. אשמח לעזרה בפרטי. תודה ויום מוצלח!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. Started by overload,

    "חמושים פרצו את מעבר רפיח; מאות חצו את הגבול 1,500 פלסטינים הצליחו לעבור מעזה למצרים, ופלסטינים נוספים עשו את הדרך ההפוכה, לאחר שחמושים פרצו את מעבר רפיח, שהיה סגור מאז חטיפת החייל גלעד שליט. שוטרים מצרים ומסוקים ישראלים ניסו למנוע את הפעולה, אך לשווא עלי ואקד והסוכנויות פלסטינים חמושים שוב פרצו את מעבר רפיח, ומאות פלסטינים שהיו תקועים בצד המצרי של המעבר נכנסו היום (ו') אל תוך רצועת עזה, וזאת בסיוע חמושים פלסטינים שפוצצו חלק מגדר הגבול. שלושה שוטרים מצרים נפצעו במהלך העימותים, כשהחמושים פתחו לעברם באש. שוטרים פלסטינים ניסו למנוע את הפריצה, אולם הדבר לא עלה בידיהם. במקום התפתחו עימותים בין הפורצים לבין שוטרים פלסטינים שביקשו למנוע כניסה לא מבוקרת של אנשים אל תוך הרצועה. ע…

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. לפי דעתי , זהו הישג גדול לשמאל , ולמדינת ישראל . כתבות בנושא - http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/712/658.html http://www.haaretz.co.il/ http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4728255,00.html תקציר: חברת ביטוח, במקרה הזה הראל אבל אין לי סיבה לחשוב שחברות אחרות נוהגות אחרת, מכרה למבקשים לבטח עצמם בביטוח טיולים פוליסה מורחבת (ויקרה) הכוללת לכאורה כיסוי גם להחמרה של מצב בריאותי קיים, מקרה המוחרג מרוב הפוליסות הרגילות. אלא מה, מסתבר שהפוליסה המורחבת הזו כוללת סעיף לפיו רק החמרה "בלתי צפויה" של המצב הבריאותי הקיים. אם המבוטח הפוטנציאלי לא צופה החמרה אפשרית של מצבו, הרי שהוא מלכתחילה לא ירכוש פוליסה שכזו, שהתוספת היחידה בה לעומת פוליסות טיולים רגילות היא כיסוי למקרה של החמרה במצב בריאותי קיים - ולפיכך, בעצם רכישתו את הפוליסה המבוטח "מודה" שהוא צופה החמרה אפשרית במצבו, ולכן אין כיסוי. במקרה המתואר בכתבה, השופטת …

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3860542,00.html סוף סוף סיימו לאשר את כל התקנות והסעיפים של חוק הספורט המוטורי, אחרי שכבר 5 (!!!) שנים ממתינים לאישור התקנות, וזה לאחר הקריאה השלישית כבר. עוד מעט אולי יהיו פה מסלולים ומירוצים, זו יכולה להיות דרך מעולה להביא תיירות ולקדם קצת את הנגב לדוגמה. נקווה שיעשו עם זה משהו מועיל, במדינה הזו יש נטיה להפיל הכל בין הכסאות....

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by Fkl0ster,

    http://www.guardian.co.uk/international/story/0,3604,1047804,00.html

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. http://x17online.com/celebrities/guess_who/guess_that_ink.php#more אין לי מושג עם זה אמיתי. אבל עם זה כן אני אוכל כובע !

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. אחרי "שחפרתי" בעניין האפידימולוגיה של הדיונים אני פשוט אחוז פלצות אחרי שקראתי את תוצאות המחקרים האחרונים שנעשו בעניין וירוס FIV. כמו כן יכולתו המדהימה של הדיון להיטמע במטען הגנטי של "המארח" ולהישאר במצב רדום במשך 50 שנה ויותר ,מונעת כל פיתוח של תרופה נגדו. בנוסף לכך "אופיו " המוטוציוני והחמקמק של נגיף ה-"FIV " מסכלים מראש כל פיתוח של חיסון \תרופה או חקיקת חוק נגדו. המשמעות המעשית היא שכל אחד שנידבק בFIV ,יצטרך לסחוב אותו בתוך דפדפנו עד יומו האחרון. כמו כן הפסקה בנטילת הקוקטייל (הסמים הפסיכיאטרים) תביא להתפרצות מחודשת של הווירוס תוך זמן קצר ולתחלואה סופנית. אבל מה שהכי מדאיג לדעתי היא העובדה שכל אלו הנגועים בFIV, ובמיוחד כל אלו שמאריכים חיים בזכות הקוקטייל שהם נוטלים מדי …

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3332159,00.html עד כמה משועממים הם חושבים שהקוראים שלהם?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. עוד מסמר בארון המתים של האנושות ... ? ימים יגידו. http://www.mako.co.il/news-israel/health/Article-148c27bd7888421004.htm&Partner=rss

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by napoleon45,

    שאפו ענק ! הפקה לעילה ולעילה !

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by TeaTime,

    מחר- יום חמישי ה7/9 עוד עונה של הליגה שכולכם אוהבים להתעלם מקיומה מתחילה הNFL מתחילה עם מיאמי בפיטסבורג ושני משחקי מאנדיי- מיניסוטה בוושינגטון וסאן דייגו באוקלנד לא משחקים מלהיבים במיוחד בהשוואה לפתיחת העונה הקודמת, אבל עם מקצה השיפורים שכל הקבוצות עברו צפוי להיות מעניין Go Panthers!!!!

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים