עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום רב אני לא מוצא לוח אם המתאים לI7 שיש לו כרטיס מסך מובנה, אלא אם אני שם בו I3 אשמח לדעת אם קיים כזה ואם כן, אז איזה תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. אני רוצה SLI אבל לא רוצה להחליף זכרונות ומעבד האם יש פתרון בשבילי?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. האם קיים לוח אם עבור שני מעבדי אינטל פנטיום 4. אני מכיר את הלוחות עבור XEON אבל לא לזה אני מתכוון. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  4. לצורך O.C גבוהה ככול האפשר חשוב כיום לרכוש לוח גמיש ככול האפשר מבחינת FSB וזאת מפני שאינטל מגבילה מאוד את המיכפלה של המעבדים שלה כך שהדרך היחידה ל-O.C משמעותי ,היא באמצעות העלאת ה-fsb . המלצות ?

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. השאלה בכותרת הנושא תודה .

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  6. Started by udi,

    אני מעוניין לשדרג את המחשב שלי { את כל השילוש "הקדוש" } לפי מה שכתוב אני מבין שבעוד חודשיים שלוש יוצאים מעבדים חדשים... אז אני שוקל בנתיים להמתין אבל בכל זאת שאלתי היא כזאת האם קיים כיום לוח אם שתומך ב DDR3 { הן למעבדי אינטל והן לAMD } ?

    • 7 תגובות
    • 672 צפיות
  7. האם קיים לוח שתומך 3.06 intel hyperthread וrdram1066?

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  8. Started by sheff2k1,

    יש לי כרטיס 7600GT שאני רוצה להעביר למחשב הבא. הבעיה היא שהכרטיס AGP. האם קיים לוח למעבד core 2 dou שתומך גם בagp וגם בpci-e?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  9. השאלה כמו בכותרת אני מחפש אם אפשר לקנות מחבר כמו הQ-connector של ASUS ללוח אם שלי שהוא של GIGABYTE?? תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 722 צפיות
  10. שלום בלוחות 965 המחלק הוא 2 שזה מאוד נוח לOC, לאחרונה יצא לי לעבוד על לוח אם P35 של BIOSTAR בו המחלק הגיע רק עד 2.5. האם כל הלוחות עם ציפסט P35 באים עם מחלק 2.5? בתודה צ'ומפי.

    • 4 תגובות
    • 604 צפיות
  11. Started by StrayGator,

    אני לא מדבר על משהו שנותן שני חיבורי USB3 מאחורה, אלא משהו שיתן על הכרטיס (בתוך המארז) Header שאפשר לחבר לפאנל הקדמי. ידוע למישהו על (אי) קיומו של מוצר כזה?

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  12. Started by giloman,

    האם המעבד הנ''ל קיים ?

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  13. אשמח לדעת כי לי יש מעבד icore 5 650 ואמרו לי שזה מעבד 4 ליבות אז אני שואל מה ההבדל בין המעבד שלי לבין מעבד של 4 ליבות רגיל ומה המשמעות של המילה icore 7 ו icore 7 תודה

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  14. אני בחרתי במעבד AMD SEMPRON (2800+) - 256K Cache - אבל לא ראיתי שכתוב שהוא במהירות 533 FSB איפה אני יכול למצוא מעבד זה במהירות הזאת ועוד שאלה על לוח אם מתאים...שיכלול כרטיס מסך מובנה... תודה

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  15. ככה חברים לוח האם שלי בסוקט 939 עם מעבד AMD 3200 אטלון עכשיו אני רוצה לשדרג למעבד כפול ליבה הבחור שמימנו אני קונה את כל מוצרי המיחשוב כבר שנים .טוען שאין מצב לשים בלוח אם הזה כאילו בתושבת 939 מעבד כפול ליבה ומה שלא ברור לי זה איך בפנדה כן נימכרים מעבדי AMD כפולי ליבה בתושבת 939 מי פה טועה ? לא הייתי רוצה להזמין מוצר ב1600 שקל ולגלות שבאמת הוא לא יכול לשבת על הלוח שלי אגב הלוח אם שלי הוא ASUS A8N SLI DELUX זה הקישור למעבד בפנדה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_269_75_1702&products_id=10487 בברכה יוסי ולנמסיס חוץ מהערה לגבי הכותרת שלא הייתה כל כך גרועה אתה יכול לתת לי תשובה ? אם לא אז ממש מיותרת התגובה שלך נכון אני לא מגיב פה הרבה אבל הכל זאת הזילזול…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. לקחתי מדוד שלי את הלוח אם והמעבד שלו כיוון שאני זקוק למחשב עם מעבד של 450 ומעלה וזה מה שהוא אומר שיש לו. אז לקחתי, העברתי את כל הכרטיסים שהיו לי במחשב הישן אליו. ועדיין לא היה טוב, אז בדקתי בביוס ומסתבר שהמהירות של המעבד היא 350, לפי מה שהביוס כותב. ואת האופציה הזאת אי אפשר לשנות בביוס כתוב בחוברת של הלוח אם שזאת אופציה שמיועדת לשימוש עתידי אך כרגע מנוטרלת. פתחתי את המחשב והוצאתי את המעבד שנית ובדקתי מה כתוב עליו, שום דבר לגבי המהירות אבל כתוב אינטל פנטיום 2! אז אני שואל האם קיים בכלל מעבד פנטיום-2 450? הלוח אם עצמו תומך עד 500 מגההרץ אז אין בעיה בנושא הלוח האם. תודה על העזרה

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by swg,

    השאלה בכותר אני יודע שזה דמיוני, אבל הכל יכול להיות תודה, swg

    • 8 תגובות
    • 685 צפיות
  18. האם קיים מתאם בין זכרון DDR3 ללוח אם DDR2 ? אם כן, ניתן להחליף מעט זכרון DDR2 במחשב קיים , בהרבה זכרון DDR3 עם מתאם. הבדלי המחיר בין 2 הסוגים הופכים זאת לכדאי. תודה יהודה

    • 6 תגובות
    • 2.5k צפיות
  19. מדובר במחשב למשרד עורכי דין שלא דורש חומרה מיוחדת או תוכנות מיוחדות למעט פדאור, עודכנית ודומות להן

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  20. Started by חבקוק,

    באתר של חנות מסויימת מתואר זכרון זה אבל הם אמרו לי שזו טעות ויש רק CL5, נכנסתי לאתר של היצרן וחא הצלחתי להבין חד משמעית משם. מישהו???

    • 1 תגובה
    • 439 צפיות
  21. אני מחפש זכרונות DDR2 שעובדים ב PC3200 של חברות מוכרות כגון corsair ו ocz????

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. האם קיימים כבר לוחות אם עם ביוס מסוג uefi ???

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שאלה בכותרת ואם אין אז אולי לוחות לINTEL שתומכים ב DDR רגיל ?

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  24. אני מעוניין לשדרג למעבד כפול-ליבה ולשמור על הכוננים הקשיחים והצורב הישנים. תודה.

    • 4 תגובות
    • 536 צפיות
  25. מדבר על זיכרון ddr4 שמכוון עלך ידי החברה ל 1.35 וולט. האם אוכל לכוון שיעבוד על 1.2 וולט ואיך, בביוס? יהיה הבדל ביציבות משינוי כזה?

דיונים חדשים בפורומים