האם קיים לוח אם לI7 בעל כרטיס מסך מובנה? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם קיים לוח אם לI7 בעל כרטיס מסך מובנה?


orengore2

Recommended Posts

בדור הקודם והנוכחי של Intel, ובדור הקרוב של אין יותר שבבים גרפיים מובנים בלוח האם. השבב הגרפי התפתח אבולוציונית ועכשיו הוא נמצא כליבה גרפית במעטפת המעבד.

לפי השאלה שלך אני מבין שאתה מתייחס למעבדים של פלטפורמת Nehalem (מעבדים i7-8xx/9xxx ו- i3-5xx). אם אכן כך אז אין שום סיבה לקנות את הפלטפורמה הזאת כשיש את פלטפורמת Sandy Bridge (שגם המעבדים שלה ממותגים כ- ix, מיתוג שהוא באמת קצת מבלבל לפעמים) החדשה שמציעה שיפור קטן בביצועים לצד ליבה גרפית מובנית בכל המעבדים. כדי להשתמש בליבה הגרפית של המעבדים הללו עליך להתקין אותם בלוח המבוסס על ערכת השבבים H67 (שהחסרון היחסי שלה הוא שלא תוכל לבצע בה OC למעבד).

כל זה בתיאוריה. אם אתה עומד בפני קניית מערכת חדשה אני מציע שתציין פה:

1. את השימושים שלך (לרוב הגדול של המשתמשים מעבד כמו ה- i7 הוא מיותר לגמרי ואפשר לקנות מעבד משתלם יותר)

2. דרישות מיוחדות שאולי יש לך מהמערכת (האם מתוכנן OC, סוג וכמות חיבורים מסוימת).

3. התקציב למעבד, לוח-אם וזכרון כדי שנוכל להמליץ לך על שילוב משתלם. אם יש חנות מסוימת שממנה אתה מתכנן לקנות תציין גם אותה כדי שנוכל להמליץ מתוך היצע הרכיבים שבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה קונה תחנת עבודה אז ממש צריכים להטריד אותך "הפרטים הקטנים" כמו היכן ממוקם השבב הגרפי וכו', אתה הרי מקבל מערכת בנויה ושירות. אתה רק צריך לוודא שהמערכת ככלל עונה על הדרישות שלך.

שנית, אלא אם כן יש סיבה מסוימת לקניית תחנת עבודה (שירות, או תחנת עבודה מרובת לדוגמה), אולי כדאי לך לבדוק מה תהיה העלות של בניית מערכת דומה באופן עצמאי.

אם תרצה להמשיך בכיוון אז כל השאלות שלי מההודעה הקודמת עדיין תקפות כדי שנוכל לייעץ בצורה כמה שיותר עניינית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שהעניין הגרפי לא מעניין כלל אבל אם קונים מעבד I7 מהגרסא הישנה יותר, אין לו מעבד גרפי בתוכו ואז צריך לרכוש כרטיס מסך.

לעומתו, הSANDY יקר ויש איתו בעיות עדיין לפי מה שאני יודע, אז אני אלך על I7 ישן וכרטיס מסך. ת

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם פלטפורמת SB אין שום בעיות. היו בעיות עם בקרי ה-SATA של ערכות השבבים מסדרה 6 אך הן תוקנות והמלאי החדש כבר נמצא בחנויות ויושלם לגמרי בשבועות הקרובים.

אם אתה קונה חומרה בעצמך תגלה שהפרש המחיר בין פלטפורמת Nehalem ו-SB הוא זניח, אך כשמדובר בתחנות עבודה ממותגות אני מניח שכן יש הבדל. לכן הצעתי שאלא אם כן יש סיבה מסוימת לבחירה דווקא בתחנת עבודה ייתכן שכדאי לבדוק מהי העלות של קניית מערכת כזאת במקביל.

מצד שני, אם אתה כן קונה תחנת עבודה, תן למותג שמוכר לך אותו ל"שבור את הראש" ולך כלקוח לא ממש צריך להיות איכפת עם השבב הגרפי נמצא על כרטיס גרףי ייעודי או מובנה במטעפת המעבד. הרי אתה קונה מפרט קיים שמרווח השינויים החומרתי בו מוגבל

.

מה שכן, אם אתה ממיר (transcode) פורמטים דיגיטליים ומתשמש בתוכנה שתומכת בכך, אז טכנולוגיית ה-Quick Sync שמובנית בשבבים הגרפים של פלטפורמת SB תציג ביצועים טובים משמעותית (נכון להיום) על פני כרטיסים גרפיים ייעודיים מרמת הכניסה, ולכן פה יש לבחון את עניין העלות מול תועלת.

או בקיצור, במקום סתם לדבר ללא בסיס אם תרצה ותפרט מהם השימושים המיועדים במערכת נוכל להכווין אותך בנושא. אם אתה קונה תחנת עבודה כי עבורך זה משתלם יותר מכל סיבה שהיא, אז רק תוודא שהיא עונה על כל הדרישות והצרכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...