מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות לוח אם למפרט הבא Albatron GeForce 6800 256-bit 128M ומעבד AMD ATHLON 64 3000+ BOX כל השאר 1024 מגה בייט 200 GB ארד דיסק סיראל אטה 8 MB וכל התחרוייד הנלווה האם כדאי ועדיף לי מבחינת מחיר (כי המחיר רק 655 שקל) על EPoX EP-8KDA3J nVIDIA nForce3 250Gb 754-pin זה דחוף לי תודה רבה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
האם לוח GA-7VRXP תומך ב AMD ATHLON XP 2500 Barton 512K אם כן, האם דרושות הגדרות מיוחדות (אין צורך ב OC) אופציות אחרות למקסם את המעבד יתקבלו בברכה מעבד נוכחי XP 1800
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני בונה NAS על מחשב עם הלוח הנ"ל. אני מעוניין לרכוש דיסק WD מהסדרה האדומה בנפח 3TB, אבל לא מצליח למצוא מידע האם הדיסק יתמך בלוח זה.
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2952#sp
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ga-ma785gm-us2h אני רוצה לדעת האם הלוח הזה תומך במעבד 720 be ,והאם אפשר לפתוח ליבה נוספת עם הלוח הזה ? (יענו עם יש לו acc ). ועם לא ,העם יש לוח שתומך באלו בטווח מחיר הזה . נ.ב ,עדיפות גבוהה ללוח שתומך ddr2 ולא 3 . תודה .
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לחבר שלי יש את הלוח ויש לו 3870 אחד, הוא יכול להוסיף עוד אחד בלי שיהיו בעיות ? יש לו איזה מעבד QUAD 2.2 של AMD..
-
- 3 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום השאלה בכותרת... אני פשוט רוצה לדעת לפני שאני קונה מחשב חדש אם הלוח יעבוד טוב עם ה-E8400 או אולי עם E7300 שלא יהיה איזה צוואר בקבוק או משהו כזה...
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
לעומת H87 ומעלה ? בבקשה חוות דעת על הלוח הזה: http://www.asus.com/Motherboards/H81MA/specifications/ אני לא עומד לעשות אוברקלוקינג, רק רוצה שיהיה לוח יציב ואיכותי מבחינת החומרים שלו. בחלק מהלוחות האחרים של אסוס הם כותבים "100% All High-quality Conductive Polymer Capacitors" ובלוח הנ"ל הם לא כתבו..
-
- 49 תגובות
- 8.7k צפיות
-
-
האם לוח K8NS ultra 939 מתאים לכרטיס מסך xfx 6800 של pine רק למבינים...
-
מידות הלוח 10.4 * 10.5 אינטש או על איזה לוח מתאים תודה
-
- 7 תגובות
- 560 צפיות
-
-
ערב טוב המוכר בKSP מתעקש שהלוחות הללו אינם תואמים לזכרון של 1066 (2GB) ושהם ירוצו רק בתדר של 900 מה"צ האם למישהו יש מידע בנידון
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
המוכר בRSM אמר לי שעדיף לקחת לוח אם PH67 ולא H67 כי PH67 הוא בלי כרטיס מסך מובנה והוא ינצל יותר טוב את המערכת.המעבד הוא 2500.האם זה נכון? האם עדיף לקנות GIGABYTE PH67 A UD3 על פני ASUS P8H67?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן, יש לי מעבד PentiumD935 3.2GHz ורציתי לדעת האם בשילוב עם הלוח אם הוא יסחוב Full HD 1080P ללא כרטיס מסך חיצוני? המחשב יהיה מחובר לטלויזיה 46". תודה
-
- 2 תגובות
- 757 צפיות
-
-
לפי הווידאו נראה שכן, אבל אני רוצה להיות בטוח שאין כאן קאטץ'. בכל זאת המעבד הוא אינטל אטום, והוא אמור לא להספיק ל-1080P.ושאלה נוספת - האם יש (או אמור לצאת) לוח דומה עם יציאת DVI או HDMI?
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
תודה לעונים. חיים
-
- 2 תגובות
- 506 צפיות
-
-
היי יש לי לוח כזה , האם זה דגם חדש ? P45 , והאם יש לו חיבור מהיר של PCI -E 2? רוני
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
קניתי HD של SEAGATE בעל ממשק SATA 2 הלוח אם שלי ישן - MSI KT4AV האם תומך איכשהו וניתן לחבר לו את ה HD הזה?
-
- 10 תגובות
- 827 צפיות
-
-
לפי המיפרט כן אבל לפי הצילום של היציאות לא. יש כרטיס ניפרד שבו יש את היציאה אבל לא הבנתי האם הכרטיס הנוסף שמכיל את היציאה מסופק אוטומטית עם לוח האם http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=496&model=1585&modelmenu=1 תודה[br]פורסם בתאריך: 22.05.2007 בשעה 06:57:03 עוד שאלה - האם הוא Supports Windows Vista Premium
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
אני מחפש לוח אם בתקציב 500 ש"ח ל-AMD 3800 ונתקלתי בהמלצה על הלוח הזה. האם יש בו כרטיס מסך מובנה ? אם כן, האם הוא מספק כדי לשחק במשחקים של היום (כמו WoW) בצורה חלקה על הגדרות נמוכות ?? תודה, ליאור.
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע בתהליכים לקראת קנייה/שדרוג של המחשב שלי ועקב כך אני קורא לאחרונה הרבה מפרטים. הצצתי במפרט של ה asrock H61M/U3S3 וזה נראה על פניו כאילו הלוח הזה תומך בכל המאפיינים של IVB וזאת למרות שמדובר בלוח עם ערכת שבבים H61 אני מתכוון לתמיכה ב PEX3 ולזיכרונות במהירות 1600 אבל מצד אחד באתר רשום תמיכה במאפיינים הללו בזמן שב MANUAL הם לא מוזכרים http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=H61M/U3S3&cat=Specifications קצת מוזר הקטע - מה נראה לכם ?
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי זיכרון DDR3 מסוג Corsair 4Gb 4Gb CMX4GX3M1A1333C9 CL-9-9-9-24 האם אפשר להכניס אותו ללוח האם P5KPL-CM?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חושב לקנות רמוקלים Inspire A500 5.1 Speakers של קריאטיב.. השאלה אם הלוח אם תומך ב 5.1? או שצריך כרטיס קול חדש?
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
או בגרסא לא מקוצרת ... לפני כמה שנים קניתי מחשב ששמש אותי בצורה נפלאה, המעבד AMD XP 3200 ולוח אם של DFI - LANPARTY UT nF4 Ultra-D. לאחרונה קניתי מחשב חדש (בעזרת הפורומים כאן אפילו) וראיתי שהSocket 939 עוד לא מת, ובכ500-600 שקל אני יכול לקנות מעבד חדש.. השאלה שלי היא האם הלוח אם שלי תומך בסדרת הFX החדשה ועל איזה מעבד אתם ממליצים לHTPC (כל פי האתר של DFI לא אמורה להיות שום בעיה, אבל זכור לי במעורפל שכשקניתי ואתו היתה מגבלה של XP 3800 או משהו כזה, מה שהיה הכי חדש אז בשוק) תודה!
-
- 2 תגובות
- 533 צפיות
-
-
שלום השאלה נשאלת מכיוון שבמפרט לוח האם רשום PCI-Express 2.0 ועל כרטיס המסך PCI-Express 3.0 אודה לתשובתכם
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם אני יכול לשים על הלוח הזה שני זיכרונות של 2 גיגה שיצא 4 או שניים של 4 שיצא 8 והאם בכלל הסידור הזה עדיף אולי עדיף מיכוון שישי לי 4 מקומות לזיכרון לחלק שווה בכולם אולי ככה יותר מהיר? מישהו יודע?
-
- 7 תגובות
- 691 צפיות
-


