מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
היי היום עדכנתי ביוס חדש עם תוכנה שמורידים מאתר גיגבייט , לפי דגם הלוח אם שלי בדיוק, הגירסה המקורית של הביוס היתה F8 , לאחר העידכון היא שונתה לF9 , קודם הורדתי את הגירסה המדויקת של הלוח, בתוכנה עצמה יש ליבא קובץ שהורד מראש, לאחר העידכון המחשב איתחל את עצמו וניכנס למערכת הפעלה, בדקתי את גירסת הביוס וראיתי שהיא השתנתה לF9 , האם זה בסדר כך? רוני
-
- 15 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
משתמש בעיקר למחשקים ומוסיקה. http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=473&model2=471&chart=195 ע"פ הטבלה,למרות המחיר הנמוך של 3800 אקבל בערך אותם ביצועים? אם לא אז איזה מעבד הייתם ממליצים ? תקציב 600 ש"ח +- OC -אולי ,לא בטוח. תודה
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-
-
איך אני יודע אם המעבד שיש לי הוא באמת AMD 2600 Barton? ניסיתי לבדוק עם SiSoftware Sandra אבל יש שם נתונים סותרים: תודה
-
- 14 תגובות
- 859 צפיות
-
-
קניתי מעבד ולוח אם חדש Intel Core i5 4670 Gigabyte GA-H87-D3H יש לי כבר זיכרונות של G SKILL ופטריוט במהירות 1333 שתיי זוגות של 2GB לכל אחת מהחברות. כלומר 8GB סה"כ. האם כדאי לי לקנות גם זיכרונות חדשים במהירות של 1600HZ ? או שזה לא משמעותי בכלל ? השימוש הוא גיימינג BF3 SC2 עם 7850 כרטיס מסך.
-
- 7 תגובות
- 913 צפיות
-
-
האם יש לזה השפעם על מהירות המחשב והמעבד בפרט? כי יש הבדל במחיר: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16819103533 לזה http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16819103532
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. האם הטמפ' של המעבד יכולה להשפיע על הביצועים? או שהוא נותן את אותו ביצועים בכל רמות הטמפ'? (חוץ כמובן מהנקודה שהוא נשרף...)
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי שניים של קינגסטון ושל שניים סמסונג CL5 667 האם זה משנה
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את המחשב שלי ויש לי 1GB X 2 ואני רוצה עוד 2 ג'יגה אז השאלה האם להחליף הכל כבר 2X2 או לקנות עוד 1X2 ולהוסיף אותם , יש לי גם ככה עוד 2 מקומות פנויים על הלוח אם P35-DS3L האם זה משנה ככה או ככה ?
-
- 7 תגובות
- 985 צפיות
-
-
יש לי שני מודולים זהים של GSKILL כ"א 512 מ"ב ,אני רוצה להוסיף עוד ג'יגה ומצאתי מישהו שמוכר( 2 מודולים של 512)זכרונות זהים לשלי (DDR400 2-2-2-5) . האם 4 מודולים של 512 יתפקדו לאט יותר משניים של ג'יגה (בצורה משמעותית)???? תודה מראש על העזרה
-
- 5 תגובות
- 534 צפיות
-
-
היי. התבקשתי לבדוק Performance של תוכנה מסויימת. במעבד שלי, המהיר יותר, אני מקבל X הרצות של תוכנה מסויימת. עכשיו אני צריך לתת תוצאה במעבד הישן יותר. לפי אתר CPU benchmark, ה-Effective Speed שאני מקבל בין המעבדים זה שהמעבד בו בוצעו הבדיקות מהיר ב269 אחוז. עכשיו לשאלה שלי, ואני יודע שהיא לא מדוייקת במאה אחוז, האם עלי לחלק X ב2.69 כדי לקבל תוצאה שהיא בערך זהה לתוצאה שלי על המעבד הישן יותר? לגבי RAM, התאמתי את כמות הזיכרון ב-Virtual Machine. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
המעבד שלי הוא E4300 1.8ghz ויש לי 3 ג'יגה ראם עם 2 סטיקים של 1גיגה ועוד 2 סטיקים של 512mb הוא אמר לי שהמעבדי קור טו דו מתחת ל2.50 ghz לא מנצלים יותר מ2גיגה ראם האם זה נכון ? כי רק לפני שבוע הוספתי עוד 2 גיגה.. ועוד שאלה אחת יש צבעים של הסטיקים אני יודע שהצבעים זה הדואל צנ'ל עכשיו בגלל שיש לי זיכרונות אחרים שונים כי יש לי 2 של גיגה ועוד 2 של 512 כמו שרשמתי אז גם אמרו לי שעדיף לי להוציא את ה2 של ה512 ולהשאיר כביכול רק 2 גיגה האם באמת כדאי לי לעשות את זה?(ד"א שמתי את הזיכרונות שקניתי בצבעים של הדואל צ'נל..)
-
- 10 תגובות
- 962 צפיות
-
-
-
לפי מה שראיתי ב KSP הQuad Q6600 יכול להסתדר עם 965 אבל הExtreme QX6700 כבר דורש 975 יש מצב שזה נכון? או שזה טעות באתר תודה ניר
-
- 5 תגובות
- 772 צפיות
-
-
תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
האם זה נכון שערכת הפנטיום 4 כוללת 128 מגה-בייטים של זיכרון PC800 RDRAM ?? מי שלא בטוח או לא יודע שלא יענה!! תודה מראש!
-
או שאפשר לשים 4GB ויותר? האם ההגבלה הזו(אם ישנה) קיימת רק ללוחות INTEL? או לCHIPSET של INTEL? תודה לעונים.
-
- 12 תגובות
- 995 צפיות
-
-
שלום, קניתי לוח עם כרטיס מסך מובנה ו512MB זכרון.... המחשב אומר שיש לי רק 448... וחשבתי שאולי אחד הצ'יפים של ה64MB נהרס ורציתי להחליף ואז אמרו לי בחנות שהכרטיס מסך שהוא 64MB זכרון לוקח את הזכרון מהראם... זה נכון? תודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 506 צפיות
-
-
זה נכון שקיימת איזושהי בעיית תאימות בין מעבדי FX של AMD ובין משחקים מסויימים ? כי התחלתי לחשוב לכיוון של לבנות מערכת מבוססת שבב FX של AMD , ואז ראיתי ביקורת מסויימת באתר NEWEGG של משתמש שקנה את המעבד FX8120 והוא רשם שם שמשחקים מסויימים פשוט לא עובדים ביחד עם המעבדים, ושהוא היה צריך להחזיר את הפנום 2 הישן שהיה לו כדי לשחק יש דרך לפתור את הבעיה הזותי ? ומה הסיבה לאי התאימות ? אם יש למישהו מושג על מה אני מדבר אשמח לתגובות בנושא תודה
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
כל הזמן פאנבויז כאלה של AMD טוענים שהתמיכה של האתלון ב64 ביט הרבה יותר טובה משל מעבדי אינטל כולל קונרו האם זה נכון?
-
- 27 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי וויכוח עם חבר. אני טוען שכבר שנתיים שלוש אינטל מייצרים עבור שרתים מעבדי 64 ביט. האם זה נכון? (הוא לא מאמין לי )
-
- 6 תגובות
- 707 צפיות
-
-
בבקשה לא לנעול,לא מצאתי תשובה בת'רד על צ'יפסטים,זה נכון שלוחות עם צ'יפסט 945 יהיה עידכון ביוס והם יתמכו במרובעי ליבה? תודה רבה לעונים!!!
-
- 1 תגובה
- 456 צפיות
-
-
האם זה נכון שמעבד i7 לא תומך במהירות זיכרון של יותר מ 1333? כלומר אם אני קונה עכשיו זיכרון 2000 מגה הרץ אז זה לא יעזור לי בכלל כי המעבד לא תומך.?[table][tr] [td][/td][td]Memory Specifications[/td][/tr][/table][/t][table][tr][td]Max Memory Size (dependent on memory type)[/td][td]32 GB[/td][/tr][tr][td]Memory Types[/td][td]DDR3-1066/1333[/td][/tr][tr][td]# of Memory Channels[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]Max Memory Bandwidth[/td][td]21 GB/s[/td][/tr][/table]
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
-
האם זה נכון, שעל כל לוח-אם שמיועד לפנטיום-3, ניתן לחבר זכרונות מסוג SDRAM ? אשמח לתשובות...
-
- 9 תגובות
- 711 צפיות
-
-
היי, השאלה בכותרת. תודה רבה מאוד מראש.
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-


