האם זה נכון, שעל כל לוח-אם שמיועד לפנטיום-3, ניתן לחבר זכרונות מסוג SDRAM ? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם זה נכון, שעל כל לוח-אם שמיועד לפנטיום-3, ניתן לחבר זכרונות מסוג SDRAM ?


ReDrugOn

Recommended Posts

בכל מיקרה בלוח שלך יש חריצי SDRAM אפילו עם יהיה בו חריצי RDRAM.

לא נכון. ה"ממיר" עליו אתה מדבר שווק רק בשלב מאוחר יותר, כשאינטל הפנימו את העובדה שאנשים לא מתכוונים לשלם הון תועפות על RDRAM ויעדיפו לוח מבוסס צ'יפסט אלטרנטיבי שיאפשר שימוש זיכרון SDRAM זול ונפוץ. לפיכך, לוחות ה-i820 (שם-קוד: Camino) הגיעו תחילה אך ורק עם חריצי זיכרון ל-RDRAM ללא המגשר.

עריכה: ייתכן ואני טועה בהערכה. אבדוק זאת ואחזור שנית.

עריכה II: לפי הדף הבא באתר של תום, הלוחות של אינטל הגיעו עם המתאם המדובר. השאלה הנשאלת היא האם כל יצרני הלוחות שביססו לוחות על הצ'יפסט הזה היו מחוייבים לספק את ה"מגשר"?

http://www.tomshardware.com/motherboard/19991203/cc820-01.html

עריכה III: הביקורת המקורית של תום על ה-Camino מצביעה שצדקתי בהנחה הראשונית: הלוחות המוקדמים לא כללו את ה"מגשר", אבל היה תכנון לחשוף אותו:

Future i82x chipsets will provide support for -133 SDRAM but all of the memory accesses will be forced to go through the MTH, otherwise called 'Memory Translator HUB'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב הלוחות לפנטיום 3 הם עם SDRAM היו מעטים עם לקראת סוף החיים של הפנטיום 3 אבל הוא לא הוסיף שום דבר לביצועים גם RDRAM בכלל לא הוסיף לביצועים ואינטל זנחו את הלוחות האלה במהרה ואפילו עשו RECALL והחליפו את הלוחות ללקוחות, הלוח הכי טוב לפנטיום מבוסס על צ'יפסט 815EP - עובר בביצועים שלו עם מעבד טולטין 4 מסוימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...