עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by bluemail,

    מי שלא עושה OC איזה מהירות זיכרונות מומלץ ? בהנחה שאני קונה E8400 והזיכרונות צריכות להיות DDRII

    • 7 תגובות
    • 835 צפיות
  2. היי אנשים אני יודעת שזה מאוד בסיסי אבל לא מצאתי תשובה מה זה IEEE 1394 (האם בקר כלשהו או שאפילו בזה אני טועה) ומה החשיבות של הדבר.. בנוסף ראיתי (בהקשר זה אבל לא רק) את הצירוף N/A. האם משמעותו Not Available? ואם כן מה ההבדל בטבלת השוואה (של ייצרן) שבעמודה אחת מופיע הצרוף ועמודה אחת ריקה אם לא, מהוא ואם אנחנו כבר בנושא מושגים בסיסיים מה פרוש 1/0 - הבנתי מההקשר שזה כנראה חיבורים חיצוניים. האם אני צודקת, טועה. אולי ניתן להסביר לי עוד? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by trovlet,

    היי רציתי לדעת מה החשיבות של לוח אם במחשב חדש? יש צורך בלוח אם ב 500 שקל או אחד ב 250 שקל? ומה יהיה ההבדל. כמו כן רציתי לדעת אם יש שינוי כלשהו בגיימינג בין ICORE 5 ל ICORE 7? פעם שמעתי שאין הבדל למעת עיצוב גרפי וכדומה? ועוד משהו, מישהו יכל לתת לי את המעבד ה I5 הכי אחרון שיצא ?

    • 21 תגובות
    • 4.5k צפיות
  4. Started by X_Dror,

    לאחד המכרים שלי נהרס הספק כח (ככל הנראה - מדליקים את המחשב ושום דבר לא זז). אז אני מתכוון להחליף לו את הספק, עכשיו אני צריך לדעת על איזה ספק את ממליצים (אני חושב שג'נרי יספיק), בעיקרון זה מחשב שרק גולשים איתו באינטנרט וכותבים מסמים בוורד. יש לי 2 שאלות: 1. האם את החיבור שמחברים מהספק ללוח אם אני מקבל עם הספק? (כמו מולקס גדול כזה עם הרבה מאוד חוטים שנכנסים אליו בשני טורים) 2. האם העובדה שאין בביתו הארכה משפיעה על המחשב? (אם נוגעים במחשב בזמן שהוא דולק לפעמים מתחשמלים מעט) תודה על העזרה!

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  5. Started by Or_s2006,

    שלום חברה! איזה אחד אמר לי שב- לוח אם הזה GIGABYTE GA-965G-DS3 אין כרטיס קול מובנה זה נכון תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  6. [glow=red,2,300]שלום פורום![/glow] אני מתכוון לשדרג את המחשב ממש בקרוב, ואני רוצה להרחיב את הזיכרון שלי לGB 1 , כרגע יש לי 256 MB שזה כלום... ולשאלה- יש לי רק 3 חריצים של זיכרונות בלוח אם ורציתי לדעת שאם אני יוסיף עוד 2 סטיקים - אחד של 256 והשני של 512 אז זה יחשב כאילו 1024 MB - כי הלוח שלי לא תומך בדיואל.. ועוד משו - האם המעבד שלי - P4 2.4 יוכל לנצל את כל הזיכרון הזה ? או שאני ירגיש את זה רק במשחקים ממש כבדים? או שבכלל לא כדאי לי להשקיע כסף ולהרחיב את זה לGB1 כי זה לא ישנה לי כלום? תודה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by david86,

    יש לי שאלה- ניכנסתי לאנטרנת לבדוק מה הבדל בין כרטיס זיכרון של DDR -1 400 mhz cl2.5 ן- DDR -1 400 mhz cl 3 באתר היה רשום ש- cl 2.5 יותר מהיר מ- cl 3 ( לפי הרשום איבנתי שככל שה-mhz יותר גבוה ה- cl אמור להיות יותר נמוך כדי שהמהירות תהיה יותר גבוה). אחר כך ניכנסתי לבדוק כרטיסי זכרון של DDR-2 וראיתי ששם הכל ההפך לדוגמה- 533mhz וה- cl4 או- 667mhz וה- cl5. השאלה שלי היא- כיצד יתכן שבטכנולוגיה מחודשת ככל שה- mhz יותר גבוה ה- cl יותר איטי?

    • 14 תגובות
    • 921 צפיות
  8. Started by spooky,

    לא מזמן קניתי לוח חדש(ABIT IS7-E) והטמפ' של המעבד עלו בכמה מעלות בלוח הישן(ASUS P4PEX-TE) הטמפ' המקסימלית שהמעבד היה מגיע אליה בלוח הישן היא 55 ובלוח החדש היא 60 חשוב לציין שדלת המארז פתוחה כל הזמן. מה יכולה להיות הבעיה? הלוח מזייף?

    • 10 תגובות
    • 759 צפיות
  9. Started by BENNY-L,

    היום קיבלתי את אסוס רמפייג יש מצב שהוא לא בא עם הברגים והברזלים שמחברים בינו לבין המארז?

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  10. Started by שמואלל,

    אז ככה יש לי שתי סטיקים שעובדים בdc 512 ועוד 512 (ביחד 1024) המהירות שלהם 533 אכשיו אני רוצה ליקנות עוד שתיםם או אחד כדי שיהיה לי 2 גיגה אז מה אני צריך ליקנות שזה יהיה באותו מהירות 533 ובאותה תזימונים?כדי שיעבוד בdc

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  11. Started by Dr@gon,

    שלום יש לי לוח אם ABIT IC7-MAX3 והייתי רוצה לדעת נגיד יש לי זיכרון של DDR2 האם אני יכול לחבר אותו ללוח אם והאם הוא יעבוד? :s05:

    • 8 תגובות
    • 802 צפיות
  12. Started by FordF13,

    יש לי 3 זכרונות 2X4GB 1333 ו 1X2GB 1333 כרגע במחשב יש רק 8 גיגה וזה עובד דואל צאנל - השאלה מה עדיף ? 8 גיגה דואל צאנל או 10 גיגה סינגל צאנל עם 3 זכרונות ביחד 2-4-4 GB .

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  13. Started by cold-fire,

    http://www.gigabyte.com.tw/Motherboard/Products/Products_GA-K8N-SLI.htm הלוח הזה תומך SATA1 או בsata2 או בשנייהם

    • 8 תגובות
    • 677 צפיות
  14. Started by tiger3,

    שלום היה לי לוח אם של asus עם Socket 478 והוא נשרף ועכשיו אני רוצה לקנות חדש וראיתי שיצא לוחות עם Socket 775 ואין לי מושג מה זה אומר יש לי pentium 4 2.4 וזכרונות ddr וכרטיס מסך עם AGPX8 אני רוצה לדעת האם המעבד והזכרונות מתאימים ללוח אם עם Socket 775 ואם לוח שיש בו PCIE X16 תומך בכרטיס מסך עם AGP X8 תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  15. Started by wowohw,

    שלום לכולם... יש לי כרגע מחוברים אל לוח אם הנ"ל 2 הארד דיסקים... האחד 300GB של WD והשני גם של חברת WD אבל בנפח 80GB ה-300GB מחובר אל יציאת SATA או SATA2 לא יודע זה מחובר בצד... והשני מחובר בכבל IDE אני רוצה לדעת אם יש לי מקום לחיבור עוד הארד דיסקים כי המקום שלי במחשב דיי נגמר... אם כן בבקשה לציין איפה זה לסמן בתמונה או משהו איפה מקומות החיבור שלהם ואיזה חיבור זה בדיוק כי אני מתכוון אולי לקנות בעתיד הארד דיסק חדש.... תודה רבה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 522 צפיות
  16. ישרף? משהו ? תודה

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. יש לי כרגע במחשב 512*2 של KINGSTON 667MHz... השאלה שלי היא אם אני אוסיף עוד זוג של 1024*2 של אותה חברה או אחרת האם הDC יעבוד כמו שצריך עם הזוג השני של ה512*2. -תודה, נחום

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות
  18. הלוח האם החדש לקונרו הולך עם חלקים מובנים כמו כרטיס רשת 10/100/1000 מובנה על לוח האם כרטיס קול 8 ערוצים מובנה על לוח האם 8 חיבורי usb2 הוא כולל בתוך הלוח אם ?

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  19. Started by JediMaster,

    אני הולך לקנות מחשב מאייבורי עם מפרט שלי ורשמתי במפרט זכרון שלkingmax ואני יודע שאייובורי מחליפים רכיבים עם רכיבים של חברות אחרות אז רציתי לשאול איזה חברה לא לגעת בזכרונות שלה בכלל או איזה כדי לקנות

    • 1 תגובה
    • 455 צפיות
  20. אהלן טוב לאדעתי איך לנסח כותרת אני יודע כמובן שהמחשב מורכב בעיקרו ןממעבד שמחובר לזיכרון דרך הלוח אם עכשיו יש לי שאלה....... היום חשבתי עליה: למה מהירות החישוב של המעבד לא יורדת למהירות של הבאס? כלומר אם אני אחבר ישר את ההארדיסק למעבד זה יהיה ממש ממש איטי כי המעבד ירד למהירות של ההארדיסק פשוט אז למה זה לא קורה עם הבאס? כלומר עד שמגיעים נתונים למעבד הוא חישב כבר ואז הוא עומד מלא זמן בלי לעשות כלום....... היה לנו שיעור במיקרו מחשבים שהוא כבר ענה איכשו על השאלה (חח כזה חשבתי אמרתי אני אשאל בHW ואז בשיעור הוא לימד את זה כבר אבל לא הבנתי) המעבדים היום מורכבים מחלק אחד שקורא ומוציא את הנתונים שהוא מקבל מהזכירון (באס יעני) והחלק השני מחשב את הכל לכן הוא עושה את שני הפעולות …

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. ו 2 של 512 מג"ה (כמובן בסדר שנקבע ע"י היצרן) ועדיין להנות מ DUAL CHANNAL תודה

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  22. Started by Ohad19,

    שמעתי שהם זכרונות טובים ל OC ובכלל. מה דעתכם ? אני גם רוצה לקנות שניים. הם יעבדו לי בדואל צ'אנל ?

    • 12 תגובות
    • 996 צפיות
  23. שלום לכולם. ברשימת הזכרונות הנתמכים ע''י הלוח אם שלי יש עמודה וכתוב בה DIMM Socket Support ומתחתיה סימונים של DIMM 1 , DIMM 2 , DIMM 4 לזכרונות השונים. תוכלו בבקשה להסביר לי מה זה בדיוק אומר כדי שאני אדע. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Fungus Funk,

    במה מאפשר לי לשלוט השלט של ה - P5W DH ??

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  25. Started by StreetRacer,

    אהלן חברה הזמנתי לי את הלוח הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_86_322&products_id=4153 יש בו DUAL CHANNEL. יש לי זיכרון 512MB 400 MHZ ביחידה אחת, ואין לי עוד. אני רוצה להרכיב את הזכרון הנ"ל. שאלתי היא : האם זה יעבוד ? שמוליק

    • 6 תגובות
    • 799 צפיות

דיונים חדשים בפורומים