עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by icebreak,

    http://www.theinquirer.net/?article=20456 NFORCE 5, ה CHIPSET של NVIDIA שהולך למעבדי ה PENTIUM 4 הפעם, נראה ממש חביב: THE NFORCE 5 CHIPSET will be a highly overclockable chipset. Our sources confirmed that the Nvidia Pentium 4 chipset will go up to FSB 1200MHz, using 300MHz rather than 200MHz multiples.

    • 13 תגובות
    • 872 צפיות
  2. השקה של המעבדים החדשים תהיה ככל הנראה בינואר. First Intel Core i7-7700k Benchmarks Are Out – Show An Impressive 40% Gain in Single Threaded Performance and 20% Gain in Multi Threaded Performance Over Skylake http://wccftech.com/intel-core-i7-7700k-benchmarks/ לוחות האם החדשים, סדרת 200: http://wccftech.com/asrock-z270-intel-kaby-lake-motherboards/

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  3. מעבד ה-Core i7 5820K של אינטל צפוי להיות רב-מכר לחובבי הביצועים - הנה כמה פרטים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%93-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-lga2011/

  4. שמות דגם, תדרים ואפילו ביצועים של מעבדי משפחת ה-Threadripper 2000 נחשפים לראשונה לכתבה

  5. לידיעתכם https://www.gadgety.co.il/198607/amd-ryzen-7-2700x-leak/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. הדגמים האולטרה-חסכוניים הבאים של אינטל ינסו להחזיר לעצמם את הרלוונטיות בימים שאחרי הקפיצה למרובעי ליבות עממיים לכתבה

  7. היי לכולם האם מישהו שמע לגבי הוזלת המחירים האמורה להיות ב-22 לאוגוסט ? כל חנות שאני מנסה לקבל אינפורמציה אין להם מושג לגבי העניין. האם מישהו יכול לתת לי יוצר פרטים לגבי ההוזלה ובכמה אחוזים מדובר ? אשמח לקבל לינקים לקריאה לגבי ההוזלה. אני מתכיוון לקנות מעבד פנטיום 4 3000 ואין לי מושג מה יהיה מחירו בסוף החודש. תודה

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  8. הדלפות עדכניות מאמתות את התוכנית להשיק דגמי Ryzen ניידים עם ארבע ליבות עיבוד וליבת Vega 11 - וגם מצביעות על אפשרות למעבד Ryzen שולחני עם ליבה גראפית מובנית מפלצתית לכתבה

  9. Started by lompy,

    למי שמתעניין https://wccftech.com/amd-2nd-generation-ryzen-5-2600-asus-crosshair-vii-hero-x470-leak/ לאתר של SISOFTWARE הגיע מעבד RYZEN לא מזוהה עם 6 ליבות ו 12 נימים נראה שמהירות השעון גדלה ב 200MHZ לעומת הדור הקודם, אם זה נכון אז זה די מאכזב. מקווה שאולי זה עוד ישתנה עד ההשקה באפריל

  10. Started by lmlm,

    המעבד הראשון שייוצר ביצור של 45NM יהיה C2Q Extreme יגיע אלינו ברבעון הרביעי של השנה עם תג מחיר של 999$ המעבד יכלול תדר של 3.33Ghz ,באס של 1333Mhz ו 12MB L2 קאש מקור: http://www.digitimes.com/mobos/a20070719PD203.html אינטל רצה, מה קורה AMD?

    • 7 תגובות
    • 785 צפיות
  11. Started by DaniDin,

    שלום לכם אני חייב להגיע להחלטה היום, אני גיימר כבד והזמנתי 2 ג'יגה זיכרון 800MHZ של קורסייר וכרטיס מסך 8800GTS 320 מגה של ASUS. השאלה שלי האם ידוע למישהו על חוסר תאימות או בעיות כל שהם עם הצ'יפסט של NVIDIA 680I? אני רוצה להזמין את ASUS P5N32-E SLI ואם לא אני הולך על צ'יפסט של INTEL ASUS P5B-E או ASUS COMMANDO אגב הלוח הזה תומך בשני כרטיסי רשת זאת אומרת שאני יכול לחבר לזה עוד מחשב בעזרת כבל מוצלב? אם ידוע למישהו מידע על באגים בצ'יפסט של NVIDIA אשמח לדעת לפני שאני מזמין. תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 866 צפיות
  12. Started by roma,

    שלום רב! היום אני מתכוון לבצע עסקה נחמדה עם ילד מהבית ספר שלי. אני קונה ממנו את הלוח הנ"ל ביחד עם מעבד PENTIUM 800 מגה"צ ב50 שקל! ואני לא צוחק. עכשיו יש לי שאלה לגבי הלוח: האם ניתן לבצע בו אוברקלוק והאם הוא טוב באוברקלוק? תודה מראש! נ.ב: זה די דחוף לי...

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  13. Started by askme,

    שלום לכולם כנראה זה יותר קרוב ממה שנדמה .... https://www.tgspot.co.il/is-intel-s-first-cannonlake-cpu-is-around-the-corner/amp/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by STi,

    שלום רציתי לדעת על מעבדים אלו של AMD לתושבת AM2 האם יש כאלה כבר? האם הם משתלמים-עדיפים? ואם אפשר הסבר קטן על זה,אני יודע שהמעבדים האלו פולטים פחות חום וככה הם בעצם טובים יותר גם לOC ? ובכלל. תודה מראש

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by ksn1981,

    שלום לכולם, נכנסתי לאתר של ASUS לשם השוואת לוחות.. והבחנתי בלוחות מבוססי צ'יפסט H61.. לא מצאתי מידע בפורום.. הלכתי לאתר של אינטל.. השוואתי ל-H67 וסידרתי לכם בטבלה (מצורפת) רק את השדות השונים.. נ.ב. כמובן שיצרניות לוחות האם יכולות לשחק (לטובה) במספר שדות.. כך לפחות ב-ASUS.. ולדעתי, היצרניות יחכימו אם לא יגזימו בתוספות, על מנת לשמור על הפרש מחיר "הגיוני" לעומת ה-H67 שיצדיק קיום צ'יפסט חדש זה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. משפחת המעבדים העתידית של AMD, שאמורה להיות זולה עוד יותר מכל מה שראינו, מתחילה לקבל צורה ברורה יותר עם פרטים טכניים אודות ה-Ryzen 3 1200 לכתבה

  17. השקת הדור השמיני של אינטל בעידן ה-Core מתקרבת, ומביאה איתה שמועות ופרטים חדשים ומסקרנים לכתבה

  18. Started by Ocean2k,

    יש לי את הלוח הנ"ל וישנה תופעה מוזרה, לפעמים ישנה תופעה מוזרה שהלוח נתקע ורק RESET עוזר, ניסיתי את כל עידכוני הביוס אח ללא הועיל. חוץ מבעיה זו אני מרוצה עד מאוד מהלוח הנ"ל. יש לציין שאני עובד עם: 1GB OF DUAL CHANNEL 4SIM 256 EACH 1

    • 2 תגובות
    • 497 צפיות
  19. Started by shl2005,

    יש לי מחשב של דל קיבלתי אותו מארה"ב והביוס ננעל איך אני פותח אם יש למישהו סיסמא שיעביר לי אותה לאי מייל ואני יודא לו מאוד

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  20. Started by sashakrik,

    שלום לכולם ! אשמח לקבל הסבר על הפרמטר CR = Command Rate. מה היתרונות והחסרונות בעבודה במצב 1T אל מול 2T ? תודה, אלכס.

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  21. לאחר שפירמטתי את המחשב, רציתי לקבוע את הפירסט בוט כדיסקט. יצאתי מהדוס, וכשהדלקתי תמחשב שוב (או כמה שעות אחרי או יום אחרי - לא זוכר בדיוק), כלום לא עלה, לא ראיתי בהתחלה תסטרטאפ של הלוח אם (או משזה לא יהיה), וכשלחצתי DEL כלום לא קרה... אז איך אני יכול להתקין על המחשב הזה ווינדוס? חשבתי אולי לקחת תהרד דיסק אלי, ולהתקין דרך המחשב שלי, אבל זה מסובך ואין לי כוח לזה... אז מה אני צריך לעשות?...

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום חברים, האם קיים מעבד לפי הפרסום : מעבד 4 ליבות Intel Core 2 Quad EQ6600 מערכת מחשב עם לוח אם מקורי Intel® Pearl Creek הטבה לרוכשים, שדרוג למעבד EQ6700 ב 99 ש"ח!! חיפשתי באתר של אינטל מידע על המעבד הזה אך ללא הצלחה. מוכר לכם ?

    • 7 תגובות
    • 730 צפיות
  23. פרסמתם מבדק ללוח אם שבכלל לא קיים בישראל http://hwzone.co.il/hardware/reviews/mb/ASRock_Z77_OC_Formula קראתי ,פניתי לחנויות , אין בכלל לוח כזה בישראל , לא הגיע לוח כזה מה הטעם בביקורת ללוח שלא קיים בישראל למה לא כותבים בביקורת הלוח לא מישראל ואין יבוא לזה .

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  24. Started by CoolOne,

    בזמן האחרון אני שומע עליו כל הזמן, אבל לא הצלחתי עדיין למצוא מידע ולגלות מהו מעבד פרסקוט?

    • 10 תגובות
    • 881 צפיות
  25. שלום לכולם. האם יש הבדל בביצועים בין מעבד פרסקוט למשל 530 עם 1 מגה זיכרון מטמון לעומת פרסקוט 630 עם 2 מגה זיכרון מטמון? האם התוספת הזאת משמעותית?

    • 8 תגובות
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים