מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי לוח אם AB61 SHUTTLE הורדתי את העידכון לביוס והכנתי דיסק הצלה עם הפקודה format a: /s ופתחתי את הזיפ יש שם שני קבצים בשם: AB61S023.BIN Awd761.exe אז מה שאני עושה זה מכניס את הדיסק לכונן A ועושה ריסט המחשב עולה לדוס דרך הדיסק ורושם את הפקודה הזו a:\awd761.exe ab61s023.bin (\:a מסמן את אות הכונן) ואחר כך המחשב שואל האם לשמור ללחוץ Y לעשות ריסט להיכנס לBIOS וללחוץ F10 ולאשר את שמירת השינויים Y. ככה עושים? עוד משהו אין אפשרות פשוט לעלות דרך דוס ולהפעיל את הקבצים של העידכון מהדיסק הקשיח?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קניתי ת'לוח קצת לפני החופש הגדול כמדומני. תהיתי,לשם מה לעשות עידכון ביוס ומאיפה אני עושה כזה? יש לציין שלא עשיתי לאף אחד מהרכיבים במחשב עידכון דרייברים. הכול מהדרייברים שנלקחו מדיסקי ההתקנה. גם לגבי זה,מאיפה אני משיג את העידכוני דרייברים והאם כדאי להתקינם? תודה!
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אם אני אעשה עידכון לביוס שלי (אסוס A7N8X) מה זה יתן ואיך אני עושה את זה? זה מסובך?
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
שלום אם אני מחליף לוח ומשאיר את הדיסק קשיח אני צריך להסיר דרייברים ואם כן איך והאם אני צריך להגדיר מחדש משהו בווינדוס לגביי המעבד והלוח החדשים או שהוא מזהה לבד
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
יש לי זככרונות PDP 2-2-2-5 (ככה הם היו עד העידכון) והיום הם 2-2-5-2 למה???
-
- 1 תגובה
- 457 צפיות
-
-
יש לי לוח gigabyte k8ns הרגיל , והגירסא של הביוס שלו היא f9 עכשיו בf9 שתי הסטיקים של הזכרונות שלי (512adata 400mhz x2) פועלים ביחד על 167.5mhz ואני צריך שהוא יהיה על ביוס f12 כדי ששניהם היפעלו לי על 200mhz (נשרף לי הלוח הקודם והחליפו לי אותו רק עם גירסא f9) הבעיה היא שאני לא יודע איך לעשות את זה ממש , מיש מוכן להסביר לי , תודה !
-
- 3 תגובות
- 642 צפיות
-
-
דגם הלוח GA-7DXE אני מחפש את הBIOS שיתן לי מתחים שניתן לשנות. אשמח אם יהיה באיוס שיאפשר לשנות מכפלות יש לי ברטון 2500 פתוח
-
- 0 תגובות
- 615 צפיות
-
-
בוקר טוב, במקור היתה פה שאלה אחרת אבל לא רציתי לפתוח ת'רד חדש.. אני קונה זיכרון של A DATA - הייתי רוצה לדעת האם זה נחוץ להשקיע 50 ש"ח בשביל CL 4 במקום CL 5? במידה ואחליט לעשות OC בעתיד, יהיה משמעות רבה לזה? תודה מראש על העזרה..
-
- 9 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני שם לב שGigabyte התחילה להוציא עידכוני BIOS חדשים להרבה מהלוחות שלה שמתהדרים בתמיכה בWindows 8 ,מישהו פה יודע מה באמת כזה מיוחד בהם שמביא את התמיכה בWindows 8 למרות שכבר מההשקה הם התהדרו בתמיכה מושלמת בWindows 8 באותם הלוחות החדשים..?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, טוב עדקנתי את הביוס שלי לתאריך: 26\04\02 1) האם הביוס שלי יחסית מעודקן או שחודש זה ישן 2) כל כמה זמן יוצא ביוס חדש? (בערך)
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
גם ה-pk משאיר תמבצע בiqpc על הטווינמוס חסר משמעות http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6806
-
- 6 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אינטל משיקה באופן רשמי את משפחת שבבי האטום החדשה, עם מיתוג עדכני, מודמים סלולריים מובנים, ביצועים משודרגים וגישה שאמורה להחזיר לה את המיליארדים האבודים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a2%d7%99%d7%93%d7%9f-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%9c%d7%90%d7%98%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%a9-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
דור המעבדים החדש מ-AMD ב-7 ננומטר יציע לא רק שיפור ביעילות ובביצועים המירביים של כל ליבה וליבה - אלא גם סידור ייחודי וחדשני עבורן שמשלב טכנולוגיות ייצור מדורות שונים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 962 צפיות
- 1 follower
-
-
לאחר שלא הצלחנו לקבל שום רמז לקיומם בתערוכת Computex 2018 - תערוכת החומרה האירופאית הגדולה ביותר מסומנת בתור היעד החדש להשקה של דגמי Coffee Lake מובילים לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
שאלה אחרונה בהחלט בנושא לפני שמאשפזים אותי :-[ לגבי לוח למחשב HTPC באתר של ג'יגהבייט הבדל בין שני הלוחות בכרטיס הקול. ויציאות. 1. GA-G33M S2L באחד 5.1 ערוצים. כרטיס קול מובנה. לא תומך בסאונד טכנולוגיית בלו ריי. על הלוח אפשרות רק ליציאת OUT של SPDIF בסאונד. http://www.gigabyte.co.nz/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2692 2. GA-G33M S2 כרטיס קול מובנה 7.1 ערוצים. תומך בסאונד בלו ריי. אפשרות ליציאה וכניסה של SPDIF http://www.gigabyte.co.nz/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2557 האם ההבדלים קריטיים עבור מחשב HTPC? האם להתאזר בסבלנות ללוח השני? כרגע אמרו לי שלא ניתן להשיג. אשמח לדעת את דעתכם.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
קראתי כתבות על לוחות אם וגם הרבה בפורום הזה ואני עדיין לא מצליח להגיע להחלטה - אני בטוח שיש כאן הרבה חברה שמבינים יותר טוב ממני ומקווה שיעזרו לי אני רוצה לקנות מחשב חדש ואני מתלבט איזה לוח אם לקנות, אני רוצה המלצה ללוח אם טוב רוב האנשים אמרו לי ללכת על ערכת השבבים X38 אני קונה כ.מסך 8800GT אז צריך להיות ללוח PCI-E 2.0 לגבי הזיכרונות אני מבין שDDR3 בזמן הזה זה רק לעשירים :'( ... האם כדי ללכת על DDR2 כרגע? לגבי התקציב אני מוכן להשקיע בערך 1700 שח אשמח לשמוע כל רעיון אפשרי תודה.
-
- 0 תגובות
- 458 צפיות
-
-
מיכוון שהשאלה הזאת נוצרת איכשהוא בשאלות זיכרון,האם אפשר להגיד מהם כללי האצבע בשילוב זכרונות SS/DS. האם זה תלוי בבקר הזיכרון(ב-939 במעבד) או שזה תלוי בגורם אחר. מה קורה אם מערבבים SS/DS?
-
- 14 תגובות
- 749 צפיות
-
-
מצורף מצגת רשמית מאינטל לגבי מחירי מעבדי דור 8. יהיה זמין לרכשיה ב05/10 וגם בארץ והמחירים לא כל כך גבוהים ביחס למעבדי דור 7. מחיר הI7 8700K יהיה 200 ש"ח יותר מהI7 7700K ולוחות אם של Z370 יהיהו התחל מ 600 ש"ח על הדגם הפשוט... רק לוחות אם Z370 יהיה זמינים לרכישה באותו יום לוחות אם H370 וB360 רק בשנת 2018.
-
- 12 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שימו לב להודעה הבאה מהבורסה האמריקאית. אגב - אני כבר קניתי מניות של ATI ב-5.5$ ;D http://finance.yahoo.com/mp#atyt 8:51AM ATI chosen by largest motherboard co's for its integrated graphics chipset (ATYT) 6.53: The Economic News in Taiwan reports Asustek, Gigabyte and Microstar International, which are the largest manufacturers of motherboards in Taiwan, will all use integrated graphic chipsets from ATI with the Radeon 9200 graphics core. This is a negative for NVDA given the co's lack of a bus license for both the Pentium 4 and Pentium-M. The bus license provides the ability to connect to Intel's microprocessor. A Sterling analyst remains bullish on ATYT's prospects th…
-
- 51 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
המחיר של ה-Q6600 דומה ל-8400 ובסביבות ה-8200 אז במה לבחור ה- 8400 הוא 3 גיגה ה-6600 2.4 רוצה לעבוד רב הזמן ללא O.C רינדור חובבות ועוד ה-6600 פחות מ-1000 ש"ח ה-8400 פחות מ-1000 וה-8200 פחות מ-900 השוני הוא בליבות ובמהירות עזרתכם בבקשה ומהר
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אוף. אחרי כל הזמן הזה שעשיתי סקר שוק התסובבתי באתרים וקראתי חומרים על לוחות אם וכל מיני דברים עכשיו אינטל אומרת שהלוחות הנוכחיים לא יתמכו במעבד Prescott !!! מה לעשות?!?! איזה לוח לקנות? לחכות? תעזרו לי בבקשה
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
דגם ה-Cannon Lake הצנוע והיחיד שהושק לו לפני כמה חודשים מצטרף אל משפחת ה-NUC של אינטל לכתבה
-
- 1 תגובה
- 854 צפיות
- 1 follower
-
-
אני דיברתי פההרבה בפורום על ה Q9450 ואמרו לי לחכות אז מחכה כפי שהבנתי יצאו עכשיו מרובעים חדשים וכפולים {יכול להיות שאני לא מבין... תודיעוני} בכתבה שקראתי פה הבנתי שהמעבד הנ"ל עומד לצאת מהשוק ביגלל החדשים א"כ מה המעבד הכי מישתלם אם אני קונה תוך שבועיים-חודש מחשב עדיף לחכות כמה שיותר ביגלל הכרטיסי מסך גם תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 507 צפיות
-
-
INTEL 1.6 A + לוח של ABIT של DDR 266 עולה כ2000 ש"ח AMD XP 2000+ שהוא 1.67 +לוח של ABIT של DDR 266 יוצא כ 2200 ש"ח עכשיו הAMD מתחמם בהרבה אז לא נשכח גם מאוורר טוב שמייקר ב30 דולר לפחות, אז מישהו מוכן להסביר לי למה AMD ?!
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-


