עידכוני BIOS של GIGABYTE - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עידכוני BIOS של GIGABYTE


David_K

Recommended Posts

אני שם לב שGigabyte התחילה להוציא עידכוני חדשים להרבה מהלוחות שלה שמתהדרים בתמיכה בWindows 8 ,מישהו פה יודע מה באמת כזה מיוחד בהם שמביא את התמיכה בWindows 8 למרות שכבר מההשקה הם התהדרו בתמיכה מושלמת בWindows 8 באותם הלוחות החדשים..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרא ב-Changelog בדף הביוס באתר היצרן (לפי לוח)

לדוגמה:

http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4139#bios

זהו שאם תשים לב רשום רק תמיכה בWindows 8 בלי פירוט .. בכל מקרה התקנתי את הביוס החדש על הH77-D3H שלי כי אני מריץ 8 ונראה שבאמת הוסיפו כמה דברים כמו FAST BOOT u וזה שינה גם את הBOOT LOGO שהיה קודם ,זה גם שינה את הלוגו של ווינדוס כשמחשב עולה לאותה אחד של הPOST , ובאמת יש שם הגדרה שמציינת במפורש 8 ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם רשום :

BETA describes a new version that is reliable yet may not include all the features of the final product. During this phase we are previewing new features and gathering customer input to insure our product provides the best experience possible.

שזה בערך אומר שסך הכל ההבדל בין בטא לסופי אצלם זה שהבטא יכול להחסיר חלק מהפיצ'רים ..בכל מקרה התקנתי כי זה "אמור" לשפר את התמיכה בWindows 8 שאני מריץ ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בעיקרון מה שרציתי לשמוע .. מצד שני הוסיפו Fast Boot ונראה לי שהגדילו את הרזולוציה של הממשק (או שסתם נדמה לי ... אבל עכשיו המסך מדווח על 1280X1024 בBIOS .. אבל לא זוכר מה היה מקודם )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...