עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. בביקורת זאת אנו בודקים לעומק את ביצועי המעבד Core i7 12700F של אינטל אשר מנגיש בין התכונות המבוקשות ביותר מצד משתמשי המחשבים בעולם הביתילכתבה

  2. שלום, יש לי לוח אם GIGABYTE GA-K8NF פתחתי את המארז לבדוק ואכן זה הלוח שיושב לי שם... רק יש בעיה: משום מה הלוח אם שלי לא מזוהה בתוכנות כמו: סנדרה אברסט ואיידה... תמונה להמחשה: זה ב-AIDA 32... בכל שאר התוכנות בדיוק אותו הדבר... למה אף תוכנה לא לא מזהה את הלוח ? מן הסתם הדרייברים מותקנים בגרסא הרשמית כמו שצריך, (DEVICE MANAGER לא מזהה שום בעיה) ממש מוזר... מה גם שהתוכנות הללו טוענות שמעבד שלי עובד על 70 מעלות... ממש לא הגיוני... תמונה : מה קורה כאן ? תודה מראש לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 738 צפיות
  3. אז בעוד שההנחה הרווחת שהדור הבא של מעבדי Ryzen יכיל שינויים מינוריים ברמת הביצועים, שמועות נוספות מדברות על השינויים הארכיטקטוריים שיגיעו כבר בשנה הבאה על הליתוגרפייה המשודרגת של TSMC ל-7 ננומטר: CCD's מטומני ליבות מאוחדות על הליבה, הגברה משמעותית של כמות ה-L3 Cache על חבילה אחת, ובכך צמצום הלייטנסי המצטבר בין הליבות שמוביל להפרש בביצועים. השמועות מדברות על סדר גודל של בין 17 ל-22 אחוזים שיפור נטו ב-IPC, כמו גם Base Clocks גבוהים משמעותית מהדור הנוכחי (הודות למעבר ל-7nm+ EUV). לשם השוואה Zen 2 מכילה שתי חבילות 16MB נפרדות של L3 CACHE שמצטברות יחדיו לכמות של 32MB, הדור הבא צפוי להכיל מהגט גו 32MB של L3 CACHE, ואולי אף יותר מכך, על חבילה בודדת. מעבר לכך דו…

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. חם מהתנור , עוד לא הספקתי אפילו לראות. צפיה מהנה...

  5. Started by F430,

    בגדול אני חושב שזה דיי מפגר שיש כבר משושי ליבות אבל מעניין אותי הביצועים שהם נותנים forums.techpowerup.com/showthread.php?p=1869266#post1869266‎‎

    • 110 תגובות
    • 14.4k צפיות
  6. פרטים חדשים ומבטיחים אודות הדור הבא של ענקית השבבים, שיחולק בין שמות הקוד Cannon Lake ו-Coffee Lake לכתבה

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  7. Started by x-system,

    שאני קונה מחשב חדש, אני רוצה להתקין אותו לבד, עכשיו השאלה שלי היא: שאני קונה את כל החלקים... אני מקבל עם המעבד את המשחה הטרמית? או שאולי עם לוח האם? או לקנות בנפרד? תודה לעוזרים...

    • 6 תגובות
    • 756 צפיות
  8. Started by eladbu,

    נראה לי שחסר לי משחה טרמית בין המעבד לגוף קרור כוון שזאת הפעם ה 1 שאני מתעסק בזה הייתי שמח אם תוכלו להראות לי כיצד עלי לעשות זאת אני עושה זאת משום שחום המעבד שלי גבוהה מדי כ45 בזמן מנוחה ו67 בזמן עבודה(לא פרסקוט) או שאולי תוכלו להפנות אותי לאתר שמדגים אין עושים זאת או שפשוט מורחים קצת וזהו המשחה שיש לי היא סילבר משהו ;D בתודה מראש אלעד

    • 10 תגובות
    • 839 צפיות
  9. Started by Nimale,

    רציתי לדעת כמה למרוח? שיכבה עבה או דקה? רק על הליבה או גם מסביב או משהו כזה?

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  10. Started by ShayGTi,

    היי ממה שקראתי על משחה טרמית, הבנתי שזה חומר שבעצם אחראי על אספקת הקירור מצלעות הקירור למעבד ושכדאי להחליף אותו מדי פעם... השאלה היא, כל כמה זמן כדאי למרוח מחדש משחה? יש לי AMD64 3200 בן שנתיים וקצת ואף פעם לא חידשתי משחה, האם מומלץ לעשות כן ואם אפשר בבקשה הוראות איפה בדיוק צריך למרוח את המשחה...

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  11. שלום חברים, לפני שטסתי לחו"ל פתחתי כאן דיון על מעבד שמתחמם - מאוד- בלי סיבה נראית לעין. http://hwzone.co.il/community/threads/566391-%D7%9E%D7%A2%D7%91%D7%93-%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%A5-%D7%95%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%9E%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%90%D7%96-%D7%A0%D7%A8%D7%92%D7%A2-%D7%95%D7%90%D7%96-%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%A0%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%9F אחת הסיבות שהועלו כאפשריות הם משחה טרמית בלויה או ישנה או מיובשת או חוסר מגע טוב בין גוף הקירור למעבד. חזרתי אחרי חודש כמעט, הבעיה כמובן לא נעלמה ועדיין קיימת. פתחתי את המחשב, פירקתי את גוף הקירור והמאוורר, ואני לא בטוח שאנ…

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by RayZ,

    האם מעבדי AMD Athlon 64 3000+ מגיעים מרוחים במשחה טרמית?

    • 43 תגובות
    • 3.2k צפיות
  13. Started by ido-nava,

    שלום, קניתי מעבד Intel core2duo e7200, ויש לי בבית משחה טרמית של Arctic Silver 5 (שקניתי לפני שנה, אך עדיין לא פתחתי אותה). ויש לי גם מעבד AMD Athlon 3500+ 939 וגם עליו אניצריך למרוח... השאלה שלי עכשיו, היא איך אני עושה את זה ? נ.ב- האם יש משהו שאניצריך לדעת ללפני שאני מתחיל להרכיב מחשב חדש ? תודה מראש, עידו.

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  14. Started by EagleX2,

    שלום... כאשר קניתי את המעבד הנ"ל (לפני כמה שעות ) אמרו לי שמגיעה איתו מישחה טרמית להפתעתי הרבה הגיעה פד טרמי... רציתי שתמליצו לי על משחה טובה והאם כדאי לי להשתמש במדריך באתר?

    • 12 תגובות
    • 954 צפיות
  15. Started by iveco,

    הסתכלתי באתר של KSP ויש כמה אפשרויות : לינק : http://ksp.co.il/?select=1066..187 MX2 MX4 NOCTUA NT-H1 ZM-STG2 1. מה לקנות ? 2. כרגע על המעבד מרוחה משחה טרמית סינית HC-151 משחה שיבואן משתמש בה , נכנסתי לביוס ואלה הנתונים שאני מקבל , טמפרטורה מעבד 35-37 מעלות CPU TEMP , טמפרטורה " סיסטם " 34 , טמפרטורה ליבות 40-46 מעלות CORE TEMP השאלה אם כרגע הטמפרטורה של המעבד 37 בביוס במנוחה , באברסט רשום 33-34 מוזר , אם אני אשים משחה טרמית מותג יהיה שינוי גדול ? או פחות 1-2 מעלות ? ואם לא יהיה שום שינוי בין הסיני ל MX למשל זאת אומרת או הוכחה שהמשחה הסינית טובה ואיכותית ? במידה ואחרי המריחה של ה .MX או ה NOCTUA המעבד ישאר על 35-37 מעלות …

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by computers-man,

    פירקתי מאוורר של מעבד כדי להחליף אותו ואת המשחה הטרמית שלו וראיתי את המשחה הטרמית המוזרה הזאת מישהו נתקל בה?(מצורף קובץ תמונה) אם כן עד כמה היא איכותית כי היא הרגישה לי כמו דבק פלסטי [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 951 צפיות
  17. Started by דובי770,

    אני מחפש שני מוצרים 1) משחה טרמית למעבד, מה עדיף MX-2 או MX-4 או שיש יותר טובים. 2) דבק טרמי, להדבקת היטסינקים וכו', דבק במשחה. אני מעדיף רק מפלונטר. עמוד משחה טרמית בפלונטר

    • 11 תגובות
    • 7.9k צפיות
  18. כשהאיש בחנות פתח את המעבד בכדי להחליף לוח אם המשחה נמתחה כזה ונדבקה לצד השני של המעבד אמר לי שזה שטויות וניגב עם מגבת שטויות או שהולך להישרף לי המעבד ברגע שאני ירכיב אותו?

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by elad-k1,

    שלום.. ניקתי את המחשב בפנים והגעתי למעבד פירקתי את המאוור שעל המעבד והוצאתי את המעבד והיתה משחה בקצה על הפינים האלה זה אומר שהלך המעבד ? תודה

    • 6 תגובות
    • 723 צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם העניין הוא כזה אני רוצה לעשות מריחה חדשה של טרמי על המעבד עכשיו הסיפור הוא שאבא שלי הוא מהנדס מעגלים מודפסים ועוד כל מיני דברים והוא אומר שיש להם משחה טרמית!אם בא לי לעשות את זה איתה עכשיו כל הקטע הוא שאין לי מושג של מי המשחה בכלל! אבא שלי אומר אל תדאג הם משתמשים פה רק בדבסט של הדבסט! מה אתם אומרים? ומהם הסיכונים?

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  21. Started by זאק,

    אם מרחתי יותר מדי משחה זה יכול ליצור בעיות?

  22. עשיתי ניסוי, הרכבתי גוף קירור סטנדרטי (זה שהגיע המעבד) על מעבד AMD Athlon XP +2500 ללא שום גריז/משחה טרמית לפני כן. הטמפרטורות בסדר גמור : 40-42 ללא מאמץ, 50 - 57 במאמץ. זה מביא אותי לחשוב שבפועל המשחה לא ממש תורמת יותר מידי לנושא..

  23. הרהרתי בזה, אם אפשר ליצור משחק שח בין שני המעבדים, אפשר, כמובן בצורה הרבה יותר מסובכת אבל אפשר, לעשות שהם ילחמו אחד נגד השני בcs או ut... או בעצם שהם אפילו יתחרו בינהם במירוץ מכוניות או סימלטור טיסה או בעצם הכול... הרי בסופו של דבר מה ההבדל?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by tavlins,

    שלום יש לי כרטיס radeon 9700 pro 128 mb זכרון פנימי 512 DDR ומעבד של אינטל 1.6 (לוח אם P4B266-C [כן לא הכי חדש שיש]) אני משחק פיפא ופתאום המשחק קורס.... זה קרה בעוד כל מיני דוגמאות אחרות עם תוצאה טיפה שונה... אני יודע שזה קשור לכרטיס מסך והרי הכרטיס מסך הוא טוב אז אני מרגיש כאילו המחשב שלי מונע ממנו לפעול כמו שצריך... הכל מצביע על המעבד כי כל השאר פועל טיפ טופ (גם עם המעבד אין בעיה רק שאולי הוא איטי מידיי)... אם מישהו יכול להגיד לי מה קורה לי במחשב.. אם המעבד זאת הבעיה.. אני אודה לו מאוד .... בתודה מראש, שי.

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  25. Started by es88,

    C2D 6320 1.8GHZ, Asus P5B, 4GB, HD4770, Toshiba Lcd 42 המחשב נקנה לפני שנתיים, לפני זמ מה הוספתי זיכרון והחלפתי כ.מסך. בסה"כ עם המחשב אני משתמש לשימושיים ביתיים, ואם זה משחקים אז רק Pro Evoltuion. יצא הדמו של המשחק החדש, לפי הדרישות המומלצות שלו, אני בסדר גמור, מלבד המעבד שהוא רושם לי לידו "BAD", ליד שאר הדברים רשום לי "GOOD". הדרישות של המשחק הוא למעבד - Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent processor, ולי יש 1.8GHZ, כמה באמת אני אמור להרגיש הבדל בביצועים של המשחק בגלל זה? אם אני מנסה לשחק על רזולוציה יחסית גבוהה שמוגדרת במשחק על 16:9 (הכי טוב למסך טלווזיה שלי) 1280X720, אז המשחק רץ חלק, בלי תקיעות, אבל מסתבר שאיטי יותר פשוט בתנועות השחקנים, מאשר למשל רזולוציה של 1024*76…

    • 5 תגובות
    • 754 צפיות

דיונים חדשים בפורומים