כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
איזה כרטיס גרפי יותר טוב? Sparkle nVidia GeForce 8800GTS 320MB או Radeon X2900XT 512MB Vivo DualDVI PCI-E Retail ומה זה הHD2900XT , אני רוצה את זה D: וגם : האם יש הבדל משמעותי ביניהם? והאם הכרטיס הטוב יותר באמת שווה את המחיר שלו? יש עוד המלצות? תקציב של 2300 ומטה לכרטיס.
-
- 6 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי 1950X PRO עד עכשיו לא נגעתי באמצעי שליטה של ATI ה- Catalyst הזה... עכשיו שמתי לב שאפשר לשנות שם את הגדרות של הגרפיקה.. כל ה Anti-Aliasing וכל זה... העלתי את הכל להכי איכותי... וכשאני נכנס למשחק (BF2) למשל.. ששם גם הכל על הכי גבוה, אז הגרפיקה פחות טובה בהרבה, מאשר לא להשתמש במנהל הזה של ATI בכלל.... אני יודע שאפשר פשוט לא להשתמש בו, ולהנות יותר, אבל אולי הבעיה היא שטותית וכן אפשר להנות הרבה יותר ולהפיק מהכלי הזה תועלת.. אז מישהו יודע למה זה קורה? וכשאני אומר שהגרפיקה פחות טובה בהרבה, אני מתכוון בעיקר ל Aliasing שהוא ממש ממש נראה גרוע. כאילו הכל על VERY LOW....
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שאלתי היא ממש פשוטה אני סטודנט שרוב העיסוק שלי במחשב הוא תוכנות הרצה { שלא דורשות גרפיקה גבוהה אם משהוא מכיר אז כגון matlab } ואינטרנט במקרה ויש לי זמן אז המשחק היחיד שאני משחק כרגע הוא C&C 3 שאלתי היא ממש פשוטה יש לי כרגע כ.מסך RADEON 9800 pro עם 128 MB לאיזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי לשדרג אשר יהיה בסוקט של AGP ? { אם זה חשוב אז בגדול המפרט של שאר המחשב הוא : AMD Athlon 64 processor 3200 Socket 939 Kingston 512MB 400Mhz PC 3200 C2.5 X4 =2 Giga Msi K8n Neo 2 } תודה מראש על העזרה
-
- 10 תגובות
- 806 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך עדיף 8600GT או 8600GTS (שניהם של גיגאבייט אם זה משנה...)
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום, אני רציתי להזמין מחשב ופתאום ראיתי את הת'ארד הזה על ה-DX10.1 שאומר ש-DX10 לא יתמכו בו. אני חושב ש-DX10 יתמכו בו אבל פשוט לא יחפעילו את האפקטים הנוספים שנוספו ב-DX10.1 (כמו שכרטיסי DX9 מריצים DX9C...). וגם ביחס לעלות\תועלת (במשחקי DX10 ו-DX9) ולשאלה כמה זמן הוא יחזיק? יכול להיות שכרטיס שאני יוציא עליו 1700 שקל היום יהיה זבל בעוד שנה??? ואני רוצה להזמין עכשיו מחשב כדי להנות קצת, עוד שבועיים נגמר החופש... (נשקלת האפשרות לקחת כ.מסך זול בינתיים עד ה-9800, ובכלל - איך הוא יהיה? באמת פי 2 יותר טוב ובאותו מחיר? והוא תומך בכלל ב-DX10.1?). תודה מראש!
-
- 22 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הי, היה לי כרטיס HIS X1950Pro 512MB IceQ3 Turbo שעשה בעיות של Display Curruption, הלכתי לחנות שקניתי, ששלחו אותו ליבואן - שורה תחתונה: הזיכרון שלו היה דפוק. עכשיו ליבואן אין כרטיס כמו שלי, וכבר עברו שבועיים מאז שהבאתי אותו לחנות, והם לא ממליצים לי על HIS בטענה שהם עושים מלא בעיות. הם הציעו לי לקחת Sapphire במקום, אבל - שני הכרטיסים של Sapphire יותר זולים מהכרטיס שלי, לכן עולה השאלה איזה כדאי: X1950 Pro 512 mb או X1950xt 256 mb ? לא הצלחתי למצוא שום מקום שנותן השוואה ממשית ביניהם, ולכן לא ברור לי מה עדיף... אשמח לשמוע תגובות במהרה, החנות מחכה לי....
-
- 11 תגובות
- 905 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני כרגע מתקין את הדרייבר לכרטיס מסך X1950XT 512MB באמצע ההתקנה פתאום מופיעה לי שגיאה שרושמת שאני צריך להתקין קודם כל משהו שקשור ל-VGA ואז ההתקנה נעצרת מישהו יודע מה עלולה להיות הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 673 צפיות
-
-
אם אני קונה מסך 19 אינץ LCD או רחב או רגיל האם הגרסא 8800GTS 640MB שווה את הקניה ? והאם יהיה הבדל בין הגרסא הרגילה של ה 320 ? מה עוד ש אולי ה 640 לא שווה כבר את הכסף כי ויסטה לא תומכת ב DX10 מה הולך פה איזה עלוב
-
- 11 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש לי מסך Mag 786FD ששירת אותי נאמנה מזה 8 שנים. אתמול התחילו להופיע כתמים אפורים במרכז תצוגת המסך. אני לא יודע ממה הם נגרמו... בעיקרון ממש עכשיו אני מתכוון להחליף אותו למסך 2007WFP אבל התכוונתי להשתמש בו למחשב גיבוי - ועכשיו נראה לי שאני פשוט אזרוק אותו אלא אם כן מישהו פה יודע ממה זה נגרם ואיך מסדרים את זה (אם ניתן בכלל).
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
-
הראשון http://tms.co.il/product_info.php?cPath=50_376&products_id=3481 ה קליבר המפורסם של ספארקל. השני http://tms.co.il/product_info.php?cPath=50_376&products_id=3452 bfg oc2 והשלישי EVGA 320MB OC 8800GTS מי הכי כדאי מבחינת הבאנדל,כוח,מחיר? ואפשר לינק לחנות אמינה שיש לה EVGA? ליאור.
-
- 5 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס טלוויזיה משהו כמו 150 שקל אם אפשר בבקשה הצעות
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
שלום, יש לי כבר שנה את ה 7600GT מבית nVidia ואני לא מרוצה לרגע זה ! בהתחלה הוא הריץ יפה מאוד משחקים שבאותו זמן היו חדשים וצורכי מחשבים חזקים כגון: CoD2, Doom 3, S.T.A.L.K.E.R., FEAR וכו' אבל לפני כמה ימים הרצתי לבדיקה בלבד את Serious Sam 2 והוא לא פעל חלק בכלל ועוד משחקים הנחשבים לחדשים ! הדרישות שאני מצפה מכרטיס מסך: שיפעיל על כל הפילטרים והאפשרויות הכי גבוהות שיש עם הרזולוציה 1600X1200x32bit עם כל משחק עד ל-Crysis עם DX10. ושיהיה רק כרטיס מבית nVidia ! לא סומך על ATI Radeon ודרך אגב אני בטוח שכל המפרט שלי גם יתמוך בכל משחק עד לCRYSIS יש לי 2GB DDR2 מבית CORSAIR ומעבד של AMD Processor 4200+ 64Bit אז מה אתם אומרים איזה כרטיס יענה לדרישות שלי ? ושיהיה כמה שיותר נמוך אני מנ…
-
- 6 תגובות
- 562 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין הדגם הסטנדרטי לבין דגם EXTREME אני שם לב להבדל של 50 מגה הרץ וזה ניראה לי ממש זניח אבל משום מה זה מצדיק העלאה במחיר של 100 שקל לדוגמא: http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=471&category_id=877709d8f2baa0c188b3b015e5421c20& לעומת: http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=398&category_id=877709d8f2baa0c188b3b015e5421c20& או לחילופין: http://www.g-tech.co.il/Product.asp?Pid=LV361&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=67&aff=Zap〈=he לעומת: http://www.g-tech.co.il/Product.asp?Pid=LV360&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=67&aff=Zap〈=he (חוץ מזה שהפוזה של הבחורה שונה) האם שווה להוציא עוד קצת כסף…
-
- 3 תגובות
- 728 צפיות
-
-
איזה מישחק היום צורך בהכי הרבה MB? וכמה MB הוא צורך? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
כרטיס מסך 400-500 שח אפשר לחרוג אם זה מצדיק שתהיה יציאה לטלויזיה לשימוש עריכה גרפית למחשב שרשום אצלי
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
אני יודע שתחנו את הנושא אבל לא כל כך הבנתי מה עדיף למשחקים?
-
- 3 תגובות
- 699 צפיות
-
-
אני צריך עזרה בקניית כרטיס TV טוב עד 200 שקל שיכול להקליט ברמה ממש טוב,וכמובן כרטיס איכותי שרואים ממש טוב. תודה!
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
מישהו מוכן לדרג לי את שלושת כרטיסי המסך הטובים ביותר והמשתלמים ביותר לתווך המחירים שבין 600 ל700 שח מי מבינהם הכי חזק ומי הכי משתלם...תודהה
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך מומלץ לעבודה עם תוכנה כזו.הנחת העבודה היא שעובדים עם 10 פרוייקטים פתוחים.האם יהיה הבדל אם עובדים עם 8500 או עם 8800GTX?
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
האחד הוא SAPPHIRE RADEON 9600XT 256MB 128bit והשני הוא Gigabyte GeForce 7600GS 256MB 128bit - Bulk ה- Geforce עולה יותר במאה שקל בערך על איזה כרטיס מסך אתם ממליצים ? אני אשמח לקבל גם לינקים לביצועים של הכרטיסים האלה - בעיקר של ה- Geforce - לראות כמה FPS יש במשחקים מגוונים... תודה ויום נעים..
-
- 6 תגובות
- 556 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי קונה מחשב חדש ואני מתלבט בקשר לכרטיס מסך.. הוא רצה לקנות את ה8600GT. אני אמרתי לו שכדאי לא להשקיע קצת יותר ולקחת את ה1950PRO.. עכשיו הציעו לו את הכרטיס HD 2600XT 256MB GDDR3 במחיר של 630ש"ח. הוא לא גיימר אבל הוא כן משחק לפעמים, מתעסק קצת בעריכת וידאו ומעוניין לחבר את המחשב למקרן על מנת לראות סרטים. האם הכרטיס ייתאים לו או שבאותו תקציב (ואפילו קצת יותר) מומלץ כרטיס אחר? אני לא מכיר בכלל את הסדרה החדשה של ATI לכן אני שואל בעצתכם..וגם כמעט ולא ממליצים על כרטיסים כאלה ב"פורום מפרטים". תודה.
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום רב יש לי מחשב חדש של אח שלי שיש לו שם כרטיס מסוג 1950xt 256mb ואני רוצה להעביר אותו זמנית למחשב שלי את המפרט אפשר לראות בצד <--------- אבל מה בנוסף לזה שהכרטיס מחובר לחריץ של ה pcie הוא גם צריך כבל חשמל מהספק שיחובר אליו והכבל הזה יש לו יציאה מרובעת כזאת שאין אותה בספק שלי במחשב הזה... זה מוזר לי מאוד מישהו יכול להסביר את התופעה ? תודה מראש,עידן.
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
.... אני מפעיל פילטרים בדרייבר - ATI (כל הפילטרים ) תודה .
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
זה יישמש כטלויזיה אבל לפעמים לצפייה בסרטים ומשחקים (כתבתי את זה כדי לחסוך פה ויכוחים איתי למה כן ולמה לא ) אני אהיה מעוניין לחבר אותה לכרטס מסך . יש לי x1600XT ואני רואה שיש לי חיבור לטלויזיה .. (אני חושב שזה זה .. -- חיבור עגול שחור ) בכל מקרה מה אני צריך לדעת לפני שאני קונה את טלוויזיה ? היום בכל טלויזיה יש יציאות לכרטיסי מסך ? (יש לי כבלים והכל .. )
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-


