כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
סתם אני שואל עזבו את שאר הכרטיסים... היתי רוצה שמישהו יענה באחוזים בבקשה זה היה עוזר לי מאוד..... טוב תודה
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום.. אז ככה..המפרט שלי זה : E6600 Asus p5b deluxe Supertalent 1G x2 ddr800 Gygabtye aurora 570 Seagate barracuda 320GB צורב DVD יחיד Corsair 520w HX series וכרגע 1950pro. מאז שקניתי את המחשב תכננתי לשדרג בלפחות ל-GTX אחרי כמה חודשים שזה עכשיו. רציתי לשאול אם הספק שלי יכול להחזיק גם את הגרסאות המומהרות של EVGA למשל כל ה-ACS3 KO או אפילו את ה-ULTRA הרגיל. ואם מישהו גם יוכל להדגים איך הוא חישב אני אעריך זאת כי אני רוצה ללמוד גם :] תודה רבה (לא ידעתי אם זה מתקשר יותר לפורום ספקים או כרטיסי מסך סליחה מראש)
-
- 9 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
מעבד:q6600 לוח אם:p35dscr כרטיס מסך:8800gtx של איזו חברה מומלץ לחלופין LEADTEK QUADRO PX 1500 256MB שהוא פחות יקר לזכור מסך דל2407
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום אחרי חיפוש מציאות ברשת עליתי על החבילה הבאה http://wellcom.co.il/catalog/product_info.php/cPath/27_68/products_id/5841?osCsid=628ccedd8a4c49aac3fc43b8862c27b9 שני כרטיסי X1950XTX במיזוודה ב 3360.... השאלה שלי האם לוח SLI יכול לעבוד עם כרטיסים שדורשים CF ???? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 778 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב אם כרטיס מסך Ge Force FX 5200 128 MB + DVI-I + TV + VGA הכרטיס מסך נ"ל תומך בריבוי מסכים, ויש לי שני מסכים דקים 1. Getway FPD 1520 2. ViewCom V-9005L-D וכאשר אני רוצה לבצע ריבוי מסכים בין בין שני המסכים הללו המסך השני שיש לו חיבור DVI לא מזהה את המחשב אבל המחשב מזהה את המסך. באתי לחנות ששמנה רכשתי את המסך ובדקו לי אותו והמסך התגלה כתקין (חיבור DVI עובד) ואמרו איך לשנות את ההגדרות במחשב ואמרו לי איזו גרסת דרייבר אני צריך להוריד עבור הכרטיס מסך. לאחר מכן הגעתי הביתה והורדתי את הדרייבר הכי עדכני מחברת NVIDIA וחיברתי את המסך לחיבור הDVI והגדרתי את ההגדרות כמו שאמרו לי בחנות ו.... שום דבר לא עזר המסך השני לא מזהה את המחשב למרות שהמחשב מזהה את המסך אנא עיזרו ל…
-
- 0 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני לא בא לקנות, אני רק מברר כי אני חושב האם כדאי לי לקנות מסך 22" עם רזולוצה של 1680X1050 או לקנות איזה LCD TOSHIBA 37/32" ברזולוציה של 1366x768 . אם זה ה22" אז אני צריך כרטיס מסך חדש (יש לי עכשיו את המפרט השני עם ה7300GS PCI-E) אני לא מתכוון לשחק ברזולוציה יותר גדולה מהרזולוציה הטבעית של המסך וגם לא חייב להפעיל פילטרים- אם המצב מאפשר אז אני עושה AAX2/4 ולא יותר מזה. ולגבי FPS אני רוצה רק שהמשחקים יעבדו חלק בלי תקיעות שזה בערך 40+ . אז בקיצור, איזה כרטיס (DX9) אני צריך כדי לסחוב ברזולוציה כזאת 1680X1050 - האם הX1950 למינהו יעשה את העבודה ? ויש משהו יותר זול ?
-
- 13 תגובות
- 923 צפיות
-
-
עזרה בבחירת מסך CRT במחיר של 700-800 משהו טוב...
-
- 6 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אתמול הייתי ב KSP והיות ולא ביררתי הרבה זמן שאלתי את הטכנאי שלהם על שידרוג המחשב שידרגתי את המעבד מ 3200+ AMD ל 4000+ AMD (שזה כבר דור חדש של מעבדים מהסדרה הראשונה של ה 939 לסדרה של השתי ליבות) אמרתי שיש לי כרטיס מסך X850XT PE ואני מחפש לעלות למשהו טוב יותר אבל לא בהרבה כסף וחשוב לי שזה יהיה של ג'יפורס ולא ATI (מאחר ונימאס לי להסתבך עם הממשקים שלא עובדים של ה TV OUT ו IN) הומלץ לי GIGABYTE 8600GT אמרו לי שהוא בכמה רמות יותר טוב מה X850XT PE שלי וקניתי. הסכום היה מתחת ל 800 שקל והיה נראה לי טוב. עוד בחנות ראיתי את הכרטיס שהוא בלי מאורר וזה הצחיק אותי מאוד (מאחר ומה שאני רגיל אליו זה טנק ענקי עם מערכת קירור לא אורגינלית ענקית בימיוחד של חברה טובה אבל תופס פול מקום) אני יודע…
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
התקנתי היום את הדריבר הכי חדש מהאתר שלהם, ופתאום אני רואה שהגרסא היא 162.18 WHQL ולפני זה היה לי 94.24 אני לא מבין מזה הקפיצה הענקית הזאת בין המספרים? ואני רואה שאין לי אפשרות בדריבר החדש להפוך את הממשק לאנלוגי (הקלאסי). אה ובדריבר הישן אני שיניתי ב- additional direct3D settings את ה- Max frames to render ahead ל-0 וברירת המחדל הוא 3 כי היה לי בעיות קריסה ב- GRAW2 וזה פתר את הבעיה אבל לא שיניתי אותו חזרה. אני צריך להחזיר, מה זה עושה ואיך- כמובן שבדריבר הבחדש?
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש וקניתי את הכרטיס מסך : gigabye - tnvidia Geforce 8800 GTS ואני לא יודע איזה טמפרטורה נורמלית לכרטיס המסך הזה. ואם הבנתי נכון - gpu זה הסימון של הטמפרטורה של הכרטיס מסך?? הטמפרטורות אצלי במחשב: cpu - 42-48 system - 46-52 gpu1 - 64-71
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך עד 300-400... תנוו לי את האופציה הכי טובה... כחו לדוגמה מהאתר ksp.co.il בשביל מחשב: אינטל דו קור של 1.6 512 זיכרון
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך giga-byte 7300 gt 256 mb האים הוא יכול להריץ מישחקים כגון ghost recon 1+2? ובאופן כללי האים הוא כרטיס טוב?
-
- 5 תגובות
- 555 צפיות
-
-
יש לי כרגע 7300GT ואני ממש לא מרוצה ממנו מן הסתם הוא חלש מאוד, אז אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש שיתאים לצרכים האלה: בכל משחק שיריץ על 1280X1024 ברמה הכי גבוה פילטרים הכי גבוהים והכל, והכי חשוב שיחזיק לי מעמד כמו שצריך שנתיים ,שנתיים וחצי גג. חשבתי לקחת את ה- X1950 PRO אבל שמעתי הרבה בפורום שיש איתו בעיות ב-AA ואני לא רוצה להסתכן וגם נראה לי שעוד שנה הוא כבר לא יריץ אנת המשחקים בהגדרות הנ"ל ,אז הכרטיס השני שחשבתי זה ה- 8800GTS 320 אבל אני רוצה לחכות שמחירו ירד קצת , ואני מפחד להשקיע יותר מדי ואחרי חצי שנה הכרטיס כבר לא מריץ משחקים כמו שצריך. וחוץ מזה שאני אקנה כרטיס אני יצטרך לקנות ספק חדש ועוד ג'יגה זיכרון אז קיצר העסק יוצא יקר. יש לי PCI-E ולא כתבתי תקציב כי אין לי תקציב …
-
- 43 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
שאני משתמש בטיוי אוט בכרטיס יחד עם הכבלים והמתאימם שבאו יחד איתו (ניסיתי גם אחרים) אני רואה רק בשחור לבן, ראיתי באינטרט שזה בעיה דיי שכיחה. יש למישהו פתרון? אני מיואש
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מצורף קישור : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=280730.0 שלפי דעתי זה גם מאוד קשור לפורום הזה.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא אתר שמראה נתונים על הכרטיס מסך הזה? BFG GEFORCE 8800GTS 320MB OC2 בעיקר חשוב לי לראות כמה FPS יש במשחקים וכו'...
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם קיים מסך כזה? אם כן תוכלו בבקשה לתת לי את הדגמים שנמכרו בישראל בפרט ואת הדגמים הקיימם בכלל. תודה.
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
ואם צריך משהו נוסף חוץ מכרטיס טוב אז מה זה?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום ושבוע טוב! רציתי לשאול מה אתם אומרים על הכרטיס הזה, ועוד דבר חשוב: ראיתי שיש לזה 2 יציאות DVI ובשביל מסך CRT עם חיבור VGA, כתוב שזה בא עם מתאם. השאלה שלי היא באיזה מהיציאות אני מחבר את המתאם, השמאלי או הימני? תודה רבה מראש!
-
- 24 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הסתכלתי ב SKYPC וראיתי ש8800 GTS של LEADTEK עולה 1700 שקל ייתכן שכרטיס מסך 8800 GTS יעלה רק 1700 שקל ?
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
השגתי את הכרטיס הישן הזה ואני רואה שיש לו גם S VIDEO וגם RCA אז רציתי לדעת האם הRCA היא כניסה המאפשרת חיבור מצלמות או PS2 לדוגמא... תודה
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום, שאלה שמטרידה אותי הרבה זמן ! לפני שקניתי מחשב חדש, חבר של אבא שלי אמר אחרי סוג של בדיקה שההבדלים בין כרטיסי מסך(בלי קשר לזכרון המובנה עליהם) הם לא משמעותיים הבנאדם הזה מבין הרבה במחשבים לפי מה ששמעתי. והדבר הזה גרם לי לחשוב, למשל 7600GT מבית nVidia, משתמש ב10% ממנו(כל מה שאני אומר זאת השערה) וכל כרטיס אחר ככה. וההבדל היחיד שמגדילים את היכולת שלו בכרטיס שיצא אחר-כך למשל: nVidia GeForce 7950GTX שהוא יותר חכם אבל עדיין יוכל להשתמש רק ב10% ממנו, כי אם ישתמש ביותר הוא ישרף, או שיקרה לו משהו דומה ? אני מזכיר שכל מה שאני אומר אלה השערות. אז מה אתם חושבים ? אני צודק ? מה משמעות הדבר שההבדלים קטנים ?
-
- 12 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום... יש לי מספר סרטים בעלי קצב של 29.97fps. זאת בעיה מכיוון שנגן ה-DVD (העצמאי) שלי לא מסוגל לנגן אותם כמו שצריך, כנראה בגלל ה-FPS, ומה שקורה בשטח, בעצם, זה שהתמונה לא תואמת את הקול. בכל אופן, אני לא יודע עד כמה זה אפשרי, או קל, אבל אני מקווה שלא אצטרך לקודד מחדש לגמרי את כל הסרט\ים על מנת לשנות את קצב התמונות לשניה. אם למישהו יש הצעה כלשהי, זה יתקבל בברכה. תודה מראש. אגב, הקבצים עליהם אני מדבר הם קבצי AVI שקודדו בעזרת XviD.
-
- 5 תגובות
- 786 צפיות
-
-
סופשבוע נעים, מישהו התנסה בעניין או יודע האם הכרטיס הנ"ל (BFG NVIDIA GeForce 8800 Ultra OC 768MB PCIe) יוכל להריץ את המשחקים החדשים ביותר על ה-DELL 2407WFP ללא בעיה (אולי אפילו עם פילטרים)? במידה ולא, האם יש כרטיס אחר שיסתדר עם המסך ללא בעיה? תודה מראש.
-
- 44 תגובות
- 3.1k צפיות
-


