כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
ברשותי מפרט למחשב חדש: AMD Athlon 64 X2 4000 + Socket AM2 Box ASUS M2N -E WD1600JS PQI DDR2 1024MB 667MHZ CL5 HEC 6A19B 400W עכשיו... הכרטיס מסך הינו: Sapphire ATI Radeon X1950PRO 256MB PCIe שאלתי היא... האם בכרטיס כזה שמחירו בשוק נע באיזור ה- 850 ש"ח, ניתן לחסוך למחשב למטרת משחקים בעיקר לילד בגיל 6 שיצטרך תמיכת משחקים ברמה טובה מאוד+ למשך ה-4 שנים הבאות, למחשב Low Cost אשר מחירו גם כך לא אמור לעבור את ה-3000 לא כולל מסך ? הכוונה היא אם אינני מספיק ברור לחסוך בכרטיס המסך עקב ביצועים שלא ינוצלו כנראה, ולבחור כרטיס זול יותר. תודה !
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אומנם אמורה לצאת הגירסא הסופית בקרוב אבל אין עדיין מידע רשמי מתי. http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_rel70betadriver.html
-
- 1 תגובה
- 552 צפיות
-
-
שלום חברים, זקוק לעזרתכם בבחירת כרטיס מסך טוב עבור מחשב חדש בבית. השימוש במחשב היינו שימוש ביתי רגיל פלוס מעוניין להמיר בעזרתו קלטות וידאו ישנות של המשפחה לקובצי מחשב או לDVD . עריכת תמונות ברמה בסיסית+ המחשב לא ישמש למשחקים. אני לא שולט בתחום הכרטיסים, מעוניין שתכוונו אותי למוצרים מבית Leadtec או Asus ( הסיבות עימי ) התקציב הוא עד 800-900 ש"ח לא יותר הנטייה שלי היא לחפש מוצרים ללא מאווררים ורק עם גופי קירור פסיביים גם לטובת שקט וגם למניעת בלאי של המאווררים, לא יודע למה אני תמיד נרתע מכרטיסים עם מאוורים חזקים או גדולים מחשש לתקלות. אשמח לקבל פידבק גם בנושא. טיפה רקע על המחשב רמת המחשב Core 2 Duo E6750, 1333Mhz, s775, 4MB לוח אם Asus P5K זיכרון 2K ( טרם החלטתי 667 או 800…
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה למסך הכי טוב שאפשר להשיג עד 2000 ש"ח. תודה לכל העוזרים
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
מה קורה מה קורה מה קורה טוב תשמעו בחיפוש אני מקבל תוצאות מ2005 כרגיל (כן כן אני לא יודע לעשות חיפוש)... אני מחכה לכרטיסים החדשים שיצאו עוד כמה חודשים אז זה לבינתיים, אני מניח שאם אני יהיה מרוצה ממנו אז קצת יותר... השאלה אם הוא סבבה בהתאם למחיר (קניתי מומהר כי לא יודע לעשות oc ולא בא לי לבטל אחריות וכאלה) תבינו שאני לא רוצה להוציא יותר מזה על כרטיס בינתיים אלה אם כן יש כרטיס טוב בהרבה למשחקים בשינוי של 30,40 שקל יותר גג.. הכרטיס נטו למשחקים בהגדרות מקסימום שהוא ירשה לי... מה אתם אומרים???
-
- 8 תגובות
- 924 צפיות
-
-
המפרטים: TV BOX 1280 (מחיר 420 שקל) http://www.maximus.co.il/Product.aspx?productid=1493 AVerTV Super 007 (מחיר 230 שקל) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_282_203&products_id=9483&PHPSESSID=a2fae1264e89f466f90e5ebc8b320175 המטרה להפוך את מסך המחשב לטלויזיה. מישהו מכיר אחד מהם או שיכול לייעץ?
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו במקרה ניסה פעם לחבר כרטיס מסך כזה למחשב עם ספק נמוך? מה שרשום שם זה ככה: 304W 12VA -18.0A 12VB - 18.0A מה יכול לקרות? האם מסוכן לנסות? אין אפשרות להחליף ספק לכן אני שואל. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב החדש הגיע ועכשיו יש בעיה הספק (corsair 520) מתחבר לכרטיס מסך (2900xt של ספיר) רק במקום אחד, על הכרטיס מסך יש שני חיבורים שהספק אמור להתחבר אליהם, והכבל של הספק שאמור להתחבר לשם לא מתחבר. המחשב לא עובד בלי לחבר את הכבל הזה של הספק לכרטיס. הכבל של ה-8 פינים לא מתחבר כמו שצריך...הוא הפוך.. אם מישהו הבין על מה אני מדבר..הוא יכול להגיד לי אם אני צריך מתאם או משהו כזה?
-
- 7 תגובות
- 744 צפיות
-
-
שלום כלום.. אני מתכוון לקנות מסך רחב ורציתי לדעת אם הכרטיסי מסך של היום תומכים ברזולוציות שלהם.. מדובר ברזולוציות האלו: 1440x900 1680x1050 האם 8800GTS תומך ברזולוציות האלו או שאני צריך לבחור איזו רזולוציה מסריחה ואז למתוח את התצוגה?
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך.... אבל שיתמוך בדירקסט 10! אבל אני לא יודע מאיפה זה מתחיל השמות לדוגמא:8800,8600 אם תוכלו להגיד לי אני ישמח...
-
- 13 תגובות
- 777 צפיות
-
-
2600 תומך DX10.0 בזמן ש-1950 תומך ב-DX9.0. האם יש הבדל משמעותי בביצועים? קשה להבין את הנתונים ב-TOM'S מפני שההשוואה נעשתה על כרטיסים (2600) עם תדר זכרון נמוך. בהנחה ש-DX10.0 יכנס לשימוש רציני רק בעוד כשנתיים ואינו פרמטר חשוב היום מהו הכרטיס המומלץ? האם X1950XT חזק משמעותית משניהם?
-
- 8 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש איזה טוולה שמשווה תביצועים של הכרטיסי מסך ואז אני ידע מה יותר טוב ממה
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אז זה הספק שיש לי http://img402.imageshack.us/my.php?image=picture001eg7.jpg עכשיו איזה כרטיס כדי לי מי הX1950 מבין כולם יש אבדל ממש ענק? יש לי מעבד 939 3000+
-
- 2 תגובות
- 608 צפיות
-
-
שאני משחק במשחקים נגיד TestDrive פתאום הכביש נהיה לבן... יוצאים דברים כאלה כמו מריחות נראה לי זה ארטיפקטים אבל אך אני יכול להיות בטוח ומה יכול לגרום לזה?
-
- 4 תגובות
- 718 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין כרטיסי טלויזיה? האם למסך מסוים (נגיד VP930) צריך כרטיס TV מסוים? האם כרטיס המסך משפיע על איכות הצפייה בTV דרך המחשב? ואם כן איזה כרטיס מסך צריך? (אני לא גיימר, שימושים משרדיים וטלויזיה, על מסך איכותי יחסית)
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אני הולך לקנות כרטיס חדש (8800gts) ורציתי לדעת מה ההבדל בין החברות השונות שמשווקות את הכרטיס? BFG/XFX/LEDTEC/SPARKLE/GUGABYE/ASUS וכו'...
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך טוב ואמרו לי שה8600gt חלש אני רוצה להפעיל איתו את lost planet ובהגדרות של המשחק רשום שזה מומלץ אז יש כרטיס מסך יותר טוב מימנו בתווח המחירים שלו והשאלה השניה אפשר קישור לטבלה שמשווה בין כרטיסי מסך
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
מה הרזולוציה שיראו בה הכי טוב בעיקר סרטים
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן שמתי בו GEFORCE FX INNO3D 5200! יש לו יציאת TVOUT הכבל של הSVIDEO שלי לא מתחבר לשם .. איזה כבל אני צריך בשביל TVOUT? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 551 צפיות
-
-
היום לאחר שמחיר מסכי ה-LCD שווים לכל נפש וכיס הם נרכשים בהמוניהם. בכל מבחן והשוואה בין שני סוגי המסכים, ה-CRT לוקח בגדול בכל הקשור לאיכות הצפיה בסרטים (בעיקר). אישית מעדיף CRT וכמה שיותר גדול (יש לי מספיק מקום פנוי). מבחינתי, אין מקום להשוואה, CRT שולט.
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב אז יש כרטיס אשראי של חייל אפשר לקנות מי אינטרנט נכון אני רוצה כרטיס עד 1000 שקל משהו פצצה ככה לפנק את עצמי יש לי מחשב קצת ישן אבל יש לו PCI-E והספק שלי של 500 המעבד של AMD 939 3000+
-
- 3 תגובות
- 551 צפיות
-
-
:coolman: שלום אני צריך כרטיס מסך AGP בסביבות ה600~500 שקלים שיהיה טוב למשחקים! תודה ^^
-
- 10 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום אני מתכנן לקנות מחשב חדש ואני מחפש כרטיס מסך איכותי עד 950 ש"ח שישמש אותי בשביל HD ומשחקים לא כבדים הכוונה כל משחקי הספורט למיניהם לפעמים GTA , HITMAN , NEED FOR SPEED רצוי כרטיס שתומך ב DX 10. איזה כרטיסים אתם ממליצים לי נא לא לחרוג מעל 950 ש"ח
-
- 14 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס מסך.... אבל שיתמוך בדירקסט 10! אבל אני לא יודע מאיפה זה מתחיל השמות לדוגמא:8800,8600 אם תוכלו להגיד לי אני ישמח... [br]פורסם בתאריך: 19.08.2007 בשעה 21:16:29 8500,8600,8800 זה של NVIDI2400,2600,2900זה של ATI לא משנה אמרו לי כבר תודה בכול מקרה!
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי משחקים שתומכים בAGEIA® PhysXTM אבל אני לא יודע האם כדאי לי אוו מומלץ לי לקנות ת' הכרטיס פזיקיה או שהAGEIA® PhysXTM והאם הוא סתאם חרא שמוסיף למחשב ?אוו שכרטיס פיזיקה זה משיהו לעתיד אז חשבתי האם לקנות או לא בארה"ב ? בתודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-


