כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אחרי המון בעיות במחשב הגעתי למסקנה שמשהו בכרטיס לא תקין. אם אני מתקין לו דרייבר(לא משנה איזה..ניסיתי כמה) המחשב פשוט נתקע ולא עוזר כלום. ניסיתי עד לכאן הכל!בדיקת זכרונות,בדיקת HD,פירמוט כולל מחיצות והתקנת WIN.ברגע שאני עושה שתיים שלוש פעולות המחשב נתקע. אבל..אז שמתי לב שב-SAFE MODE הוא לא!חיפשתי בגוגל וראיתי שאחד הדברים שלא עולים ב-SM זה הדרייבר של הכ.מסך. הסרתי אותו לגמרי,כולל זכר ממנו ברגיסטרי והמחשה עולה ללא בעיה והכל בסדר.אמממהה...כמובן שאין דרייבר אז אני בתדר ריענון נמוך וזה משגע אותי,וכמובן הגלילה של דפים לוקחת זמן. בקיצור-מחשב עובד אבל ללא כל הקונפיגורציות שיש לדרייבר כרטיס מסך. אז..איך אני בודק מאשש סופית שזה הכרטיס מסך?ואם כן מה לקנות ברמה שלו אבל דור סידרה 7XXX.…
-
- 5 תגובות
- 621 צפיות
-
-
1. האם הם באמת שווים משהו ? 2. אני כנראה קונה BFG GEFORCE 8800GTS OC2 320MB , אם אני יקנה כרטיס פיזיקאלי זה ישנה משהו ? 3. על איזה כרטיס פיזיקאלי אתם ממליצים ? תודה ויום נעים!
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
תקשיבו, יש לי את הכרטיס מסך GAINWARD 6600GT כבר במשך שנה ו4 חודשים ,הוים שניסיתי להפעיל את המחשב לא הייתה שום תצוגה והמחשב היה דלוק ועבד, כיביתי אותו,ניקיתי אותו והוא עבד,יש לי ספק גנרי 500W , ישלי מה לדאוג? כי גם יום קודם שמעתי צפצופים כלשהם מהמחשב.
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
שמתי לב שאין ממש הבדל בביצועים בין הכרטיסים הנ"ל... אז רציתי לשאול אם בקרוב, כשיצאו משחקים עם טקסטורות ותבניות מורכבות, ה640MB לא יקרטע כאשר ה320 כן? ואם כן, מתי כבר אפשר לצפות לזה?
-
- 7 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי מארז HEC 6A19B +2 מאווררים 120 MM - האם יספיק לכרטיס ? תודה !
-
- 5 תגובות
- 618 צפיות
-
-
אהלן, לפני כחודש בערך נשרף לי הכרטיס מסך, 6800GT AGP 256 MB, בגלל ההכחדה של כרטיסי AGP לחנות שקניתי ממנה לא היו הרבה אופציות להציע לי (7600GS תחילה, אבל אחרי שאמרתי להם שזה כרטיס מאד חלש הם הציעו את ה GT) אני לא ממש בקיא בעידן ה "7" של הGF, האם מישהו יוכל לייעץ לי מה לאמר לחברה? את אותו כרטיס (6800GT) הם לא יכולים לספק , 100%, וגם לא כרטיס אחר מבית ATI
-
- 12 תגובות
- 848 צפיות
-
-
היי לכולם הרי ידוע המשחק חדש יצא לפני כמה שבועות Lost Planet והורדתי ת'המשחק להיתנסות דמו ובזמן שאני מפעיל משחק והמחשב נתקע בזמן המשחק אז התקנתי שוב ולא יצא ועושה למחשב צוואר בקבוק ויש לי במחשב 2GB זיכרון וכ.מסך 8800GTS ממש מוזר כי כל המשחקים עובדים ורק ב Lost Planet עושה לי תיקעות ויוצא צוואר בקבוק תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלום!! אני עומד לקנות מחשב ורציתי לדעת מה עדיף 8500 512mb או 8800 320mb תודה מראש
-
- 28 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, החלטתי סופית ואני כבר בשלבי רכישה על קניית מסך dell2407. לאחר שיצא לי לצפות בו לא הייתי יותר מידי יכול לסרב . עקב חוסר תקציב אחרי קניית המסך ולפי חיפוש וקריאה בפורום הבנתי שכרטיס המסך הטוב ביותר הינו 8800GTS. הייתי מעוניין לדעת האם כרטיס המסך 8600GTS 256 גם מספיק טוב בישביל להחזיק את המסך הנ"ל ולהריץ עליו משחקים וסרטים?? המון תודה
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, בתור מתחיל בתחום להלן מס' שאלות הקשורות לתחום: 1. מה ההבדל בין כרטיסי 8600 ו 8800? האם הוא משמעותי 2. האם יש משמעות (אמיתית) לכמות הזכרון? 256/320/640? 3. מה המשמעות של הסיומות GT, GTS ושאר הסיומות? 4. האם 8600 תומכים ב DX10 5. האם לכרטיסים הללו יש VIDEO OUT? VIDEO IN? 6. האם יש צורך לגיימר מתחיל שלא מתכוון לעשות OC קירור נוסף ? אם כן מה? 7. המלצותכם לדגמים/חברות? הרבה שאלות, אני יודע , אבל מאוד מודה לכם מראש BUGS
-
- 9 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה שייך לכאן, פשוט לא מצאתי מקום אחר שזה שייך אליו... אני רוצה לקנות את ה-8800GTS 320MB של ALBATRON (פשוט כי היא הכי זולה שם). האם היא טובה? עושה בעיות? OC'ית טובה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר כרטיס טלויזיה איכותי וטוב שיתאים לויסטה?, אני מחפש כרטיס שתיהיה בו אפשרות הקלטה, רדיו וכו' תקציב: עד 400 ש''ח. בתודה מראש לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
מפרט: Sempron 3000 Gigabyte nforce3 GA-K8NS 1GB RAM HEC-300AR-TF (ספק) RADEON 7000 64MB התקציב הוא 1000 ש"ח לכרטיס AGP ולספק חדש (במידה וצריך) למשחקים תודה מראש לממליצים
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
ביום יומיים הקרובים הוא אמור להגיע אליי בדואר . מה דעתכם על הכרטיס הזה ? האם הוא טוב לOC ?
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
היי חבר'ה , יש לי X1950 PRO 512MB אני מוכר אותו לחבר שלי מחר ... אני מעוניין לקנות 8800 GTS עם 320MB אבל ממש מתלבט איזה חברה הכי טובה יש הרבה חברות ... ASUS - LEADTEK - BFG - GIGABYTE - CLUB3D - PINE XFX - EVGA - Sparkle בבקשה אם יש איזה ביקורת להכי טוב מביניהם אפילו שיהיה הכי יקר ... אם עם OC עוד יותר טוב , זה הולך לשרת אותי שנתיים לפחות תודה אחים שלי אני צריך אותו נטו למשחקים כבדים וסרטים !!! נתוני מחשב שלי : לוח : ASUS BLITZ FORMULA מעבד : Q6600 זיכרון : 2GB GEIL 800 ULTRA דיסק : 250GB SATA 2 מסך זכוכית : Xerox XM7 19WI BrightView ספק : Thermaltek 500w
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך יהיה טוב לעבודה גרפית וסרטים ברזולוצית מסך של 1920X1200 ( מסך dell 2407 HC )?
-
- 7 תגובות
- 762 צפיות
-
-
האם אפשרי לעשות סלי בין כרטיס 640 מגה לכרטיס 320 מגה? תודה לעונים
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום, לאחר עיון בפורם לגבי משדרי הווידאו הייתי רוצה לדעת אם קימת אופציה לחבר את מחשב ה-HTPC שנמצא בסלון למסך מחשב רגיל Stand Alone שלא מחובר לכלום בחיבור VGA. תודה,
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
קניתי השבוע כרטיס מסך מסוג: SAPPHIRE RADEON ATI X1650 PRO 256NB בבדיקה שעשיתי עם תוכנת EVEREST הכרטיס מופיע כך: Radeon X1650 Series Secondary 256 MB האם מדובר באותו כרטיס או ששני הדגמים הם שונים?. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 874 צפיות
-
-
חשבתי לקנות את הכרטיס טלויזיה הזה: http://www.wallashops.co.il/m2/a/ap.aspx?pi=PDtvcardl קיים בו חיבור rf לכבלים? אפשר לחבר אליו התקנים עם כבל rca (צהוב לבן אדום)? בכללי איך הוא נראה לכם? תודה.
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
היום הזמנתי מחשב וביטלתי ברגע האחרון כי שמעתי משהו לא כל כך מובן בקשר לכרטיס מסך.......... ברגע שביררתי על הכרטיס מסך קראתי בשני הקישורים הבאים (אתר הרשמי של sapphir) והבנתי שהכרטיס מגיע עם יציאת hdmi וכמובן תמיכה audio. http://www.sapphiretech.com/is/products/products_overview.php?gpid=179&grp=3 http://www.sapphiretech.com/us/productfiles/Catalogue_HDMI_Sound_output.pdf לאחר שיחה עם נציג חנות טי.אם.אס התברר לי שהכרטיס בכלל מגיע עם שני יציאות dvi ואין בו בכלל תמיכת audio, זאת התשובה: "חן שלום לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא מול היבואן ובדיקה פיזית של 4 דגמי 2600XT המסקנה היא שכל הכרטיסים מגיעים עם DVI, חלקם הקטן מגיע עם מתאם DVI ל HDMI אבל הם מגיעים ללא צ'פ קול - משמע אין …
-
- 13 תגובות
- 951 צפיות
-
-
יש לי כ.מסך GFX5200 וטלוויזיה של GREATZ. הייתי משתמש די הרבה בTVOUT ופעם אחת הוא פשוט הפסיק לעבוד... ניסיתי להחליף כבל ולא עזר. הדבר המשונה הוא שזה עובד מעולה עם טלוויזיה אחרת וגם הבעיה היא לא בטלוויזיה אני חושב כי אם מחברים בה נגיד PS או וידאו היא עובדת מעולה. ניסיתי לעדכן דרייברים וזה לא עוזר. תודה לעוזר.
-
- 6 תגובות
- 573 צפיות
-
-
תגידו חברה מישהו מכם יודיע אם כדאי לקנות את הכרטיס הזה האם הוא מתחמם מהר(בגלל שהוא souperClocked )? מה התמפרטורה המקסימלית שלו בזמן משחק?
-
- 1 תגובה
- 696 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?! אז ככה איזה כרטיס מסך כדאי לי מבין שניהם ?.. Sapphire ATI RADEON X1950PRO 512 mb Dual DVI Retail PCI-E GECUBE RADEON X1950Pro 512MB GDDR3 HDCP Edition PCI-E תודה מראש, משה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-


