כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?series=GeForce זה מה שהזמנתי שימו לב שזה מומהר המוכר בפנדה אמר שהוא מגיע לרמה של ה GTS . מה אתם אומרים איפה הוא עומד ואיך הוא ביחס ל 1950PRO שרציתי?
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום! יש לי מסך של BENQ דגם T201W, כשאני מחבר אותו ביציאה האנלוגית הכל עובד כמו שצריך, אבל כשאני מנסה לחבר אותו דרך הDVI אני מקבל NO SIGNAL אחרי הפוסט. מחקתי והחלפתי דרייברים וזה לא עזר. החיבור הDVI-D והכרטיס מסך הוא 8800GTS. תודה לעוזרים ! עריכה : בשביל להבהיר, החיבור האנלוגי פועל דרך מתאם ( לכרטיס יש רק DVI)
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום, רציתי לשאול איך Leadtek nVIDIA GeForce 8500GT 256MB PCIe יהיה למשחקים לא כבדים, לדוגמא: sims 2, roller coaster 3, counter strike 1.6... שאלה שנייה שלי היא: למשחקים, איזה כרטיס עדיף Leadtek nVIDIA GeForce 8500GT 256MB PCIe או PALIT nVIDIA GeForce 7300GT 256MB PCIe ? אשמח לתשובה מהירה תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 616 צפיות
-
-
זה לא אמור להיות ככה נכון? =S 76 מעלות במנוחה 87 במאמץ..
-
- 7 תגובות
- 614 צפיות
-
-
הכרטיס 6600gt נמצא לי על המחשב השולחני ואילו הכרטיס השני הוא הכרטיס שאני מתכוון לקנות לנייד שלי. רציתי לדעת האם הכרטיס בנייד חזק מה 6600gt ?
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מעבד Q6600 מסך 24'' האם 2600pro יחזיק משחקי RTS סטייל starcraft2 ברזולוציה 1920X1200 עם אפקטים מלאים?
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
חברה שלי רוצה לנגן סרט על מחשב נייד ישן יחסית ולראות את זה בטלויזיה דרך כבל, הבעיה היא שבגלל שהמחשב די ישן אין לו איזה VIDEO-OUT... אני יודע שפעם ראיתי מתאם מ-VGA לחיבורי RCA סטנרטיים אבל אני לא מצליח למצוא אחד כזה כיום. אם מישהו מכיר מתאם כזה, ל-RCA או S-VIDEO זה יעזור מאוד, אפילו מתאם ל-SCART יהיה טוב (למרות שאני בספק אם זה קיים, חיבור די גדול).
-
- 1 תגובה
- 602 צפיות
-
-
כבר הרבה זמן שלא חיפשתי שידרוג אבל זה לא אומר שחסכתי בשביל אחד.. המקסימום ישתנה רק אם יוכח מעל לכל ספק ששווה את ההשקעה הנוספת. הצעות ?
-
- 11 תגובות
- 716 צפיות
-
-
הכ.מ שלי מוציא מיציאת הטלוויזיה גם סרטים של 16:9 כ 4:3 ופשוט חותך את הקצוות, האם ניתן לשנות את זה כך שה TV ה 4:3 שלי יראו פסים שחורים למעלה ולמטה ?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
שניהם AGP. שניהם 128MB מה עדיף? (לא מדובר על קניה חדשה. שני הכרטיסים אצלי)
-
- 7 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום לכולם~!!!! אז ככה, לפני כשנתיים וחצי קניתי כרטיס מסך ELSA 6800GT שיש לי עליו אחריות ל-3 שנים... עכשיו כעבור שנתיים וחצי הכרטיס התקלקל כי היה בעיה ב\יכרון של הכרטיס... אני מדגיש קניתי אצל פאנדה מחשבים... הם לקחו את הכרטיס לתיקון אמרו לי שהכרטיס נשלח לחו''ל שהחברה תחליף אותו או תתקן אותו, עכשיו הם אומרים לי שאין יותר את החברה "ELSA" והכרטיס לא מיוצר יותר אז או שאתה לוקח זיכוי בסך 300 שקל שזהו זיכוי מגוכך~!!!! או שאנחנו מחזירים לך את הכרטיס ככה בלי שום החלפה ותיקון~!!! כרגע אני לא יכול לקנות שום כרטיס שדומה לביצועים של הכרטיס שלי ב-300 שקל!!! כמה שניסיתי לדבר איתם שום דבר לא עוזר~!! אולי אתם יכולים להמליץ לי על משהו?? בבקשה זה ממש דחוף~!!
-
- 13 תגובות
- 835 צפיות
-
-
מישהוא מכיר מסך LCD 19 שמאפשר בחירת של מקור התצוגה? כלומר שאני אחבר אליו גם VGA וגם DVI ואני אוכל דרך ה OSD לבחור במה אני רוצה להישתמש ?
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
XFX GF7300GT PV-T73E-UDJ3 PCI-e 256MB DDR2 Retail Video Card או הנוכחי שלי Gforce 6600gt 128ddr mb
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
כשאני רואה סירטונים במדייה פלייר 9 הסירטון נראה כמו צלליות . מה הבעייה? ניסיתי לצרף קובץ אך לא הצלחתי להקטין את גודלו. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
תגידו איזה כרטיס מסך לקנות למשחקים נטו שהתמכו במחשקים מהדור החדש ויריצו על מקסימום את CRYSIS ודומימם לו (עד 1000 שח + - ) שמעתי ש 1950XT טוב מאוד אבל העם הוא תומך בDX10 .... אני יודעה שיש את כול הדיבורים שהDX10 עוד לא משומש לחלוטין אבל בכול זאות בשביל כריסיס ומשחקים הם DX10 כמו גם GTA4 לעתיד צריך תמיכה של DX10 והמפרט שלי אלול להיות צבר בקבוק ??? 6300(1.8GHz) ASROCK CROSSFIRE 2G 667
-
- 14 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום רב אני בדיוק לפני קניה של 8600GT של חברת LEADTEK רציתי לדעת אם הכרטיס מסך הזה דורש הספק כוח נוסף בנוסף לחריץ PCI-EXPRESS שהוא מחובר אליו כמו 8600GTS וכמו 1950XT הנה דוגמא למה שאני מתכוון http://hwzone.co.il/view-image/reviews-files/g84/Picture_060.jpg אפשר לראות בתמונה את החריץ של הכבל שצריך לחבר את זה אליו אז לפי מה שאתם יודעים יש אותו ? אני שואל למה אין לי את הכבל הזה בספק כוח שלי ככה שנראה לי שאני יצטרך מתאם כלשהו אז תודה מראש לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 616 צפיות
-
-
מפרט המחשב שלי זה: amd sempron 2800+ 64 bit @2300MHZ 1.5GB ram 7600GT AGP OC: GPU: 560@680MHZ MEMORY: 700@790MHZ כשאני משחק בסטלקר אז בהתחלה כזה שעומדים ליד ההוא בתוך התא אז המשחק עובד חלק על ההגדרות הכי גבוהות+ AA+4 רזולוציה 1024X768 ובדיוק מתי שאני יוצא לכיוון היער המשחק יורד לי ל1~2 FPS !! אפילו שאני מוריד להגדרות בינוניות זה ממש מוריד לי את הפריימים לקרשים! יש הגדרה מסויימת או פילטר במשחק שגורמים לו להיות כ"כ כבד? או שזה מהעובדה שהספק שלי הוא fsp-300 כאשר יש לי חתיכת עומס עליו? אני מדבר על 3 דיסקים קשיחים+2 צורבי דיוידי+כרטיס מסך שיחסית נחשב זולל+כרטיס קול של קריאייטיב audigy 2ZS+ גיגה וחצי רם+3 מאווררים+מעבד על אובר קלוק עצבני, וגם הכרטיס מסך על סטרואידים יש תשובה לב…
-
- 31 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
Inq מדווחים שהקירור שיהיה כלול בGF9800 יהיה שקט "כמו עכבר" זה אומר שהכרטיס יכלול יותר קירור פסיבי מאשר קירור אקטיבי (מאורר) TechConnectMagazine מדווחים שאנוידיה כבר יש ליבות מוכנות של G92 ומתכוונים להשגיע בהשקה גדולה בנובמבר (יחד עם השקה של ציפסטים) ויחליף את 8800ULTRA ו 8800GTX. מקורות: http://www.theinquirer.net/?article=41740 http://www.tcmagazine.com/comments.php?shownews=15755&catid=2 יש לנו כבר מידע ש GF9800: שקט מאוד, צורך פחות חשמל מ 8800GTX, וכפול ביצועים מ8800GTX , צי'פ Audio הדומה מה שיש ל HD2900XT, תממיכה ב PCIE 2 ,65NM וגם תומך ב DX10.1 האם אנוידיה תצליח לעמוד בזה?
-
- 4 תגובות
- 617 צפיות
-
-
-
מה אני ציך להגדיר בדריבר של ATI כדי לקבל תצוגה חלקה ? איך אני מתאים את הרזולוציה של הטלויזיה ועל כמה MGH לשים ? אפשר אולי מדריך עם תמונות או משהו בססגנון ? תודה ...
-
- 9 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום ! אז ככה אני רוצה לקנות כרטיס מסך אבל אני לא יודע איזה יש לי שתי אופציות או 8800GTS 640Mb או HD2900XT 512 mb ואללה זה ממש חשוב לי ועוד דבר מה יותר עדיף Q6600 E6750 E6850 בתודה אור..
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
היי לכולם כמו כן מה שרשמתי בכותרת רציתי לקנות כרטיס פזיקיה AGEIA® PhysXTM "חלקיקים חכמים" אבל חיפשתי בכל אתרים אפילו בזאפ ואני לא מוצא בכלל ??? אז תעזירו לי מכם למצוא את ה AGEIA® PhysXTM בחניות בתודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=41739
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
-
טוב אז בימים הקרובים מאוד אני רוצה לקנות את אחד משני הכרטיסים הבאים: או Leadtek nVIDIA GeForce PX8800 GTS TDH PCI-E 640MB ב-2093 או XFX GeForce 8800GTS 640MB DDR3 XXX שהוא הדגם היותר טוב כלומר הוא OC לאומרת הדגם המקביל של XFX 8800 640M והוא ב-2240 עכשיו הבנתי שאני יכול פשוט לעשות קצת OC ללידטק וזה יההי בדיוק אותו הדבר.... מה את אומרים עדיף לקנות? ???
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-


