כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי cfx sapphire hd7870 mgh המאווררים בכרטיס השני שלי מתחילים להיות ממש איטטייים 20% הראשון -1250 השני - 1150 80% הראשון 3500 השני -3200 הגרסא היא ה דיול פאן תמיד יש לי בעיה עם הכרטיסים האלה אפילו היה לי 6950 עם אותה בעיה יש למישהו מושג או עבר את אותה חוויה? לא נורא סידרתי המאוור היה על מהירות קבועה
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום ברשותי כרטיס מסך 5058HD לאחרונה המאוורר התחיל לעשות רעש מה אפשר לעשות? יש אפשרות לפרק את הכרטיס כדי להגיע למאוורר ולשמן אותו?
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך ישן GECUBE HD3650 512MB שאחד הסנפירים במאוורר רפרנס שלו נשבר. הזמנתי מאוורר חדש מ EBAY והרכבתי אותו בכרטיס, הבעיה היא שהמאוורר מסתובב באופן קבוע במהירות הכי גבוהה והוא מרעיש. ניסיתי לשנות את המהירות ב CATALYST 11.6 אבל אין שם שום אופציה לשלוט על המהירות של המאוורר, ניסיתי גם לצרוב ביוס חדש לכרטיס אבל זה גם לא עזר. וגם לערוך את הביוס ב RBE ושם לשנות את הערכים של המאוורר ולצרוב את הביוס מחדש וגם זה לא הועיל. האם יש איזה שהיא דרך אחרת לשלוט על המהירות של המאוורר כי הוא ממש מרעיש. תודה
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שטות של שניה בטיפול בקרבי המחשב עלתה בשבירת אחד מכנפוני המאורר של הכרטיס (Inno3d GF-GTS250-Green). היכן ניתן למצוא מאורר מקורי/חלופי לרכישה? מה צפוי להיות הנזק לכיס?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מאווררים של כרטיס מסך מכניסים אויר לכרטיס או מוציאים ממנו אויר חם ? , כי אם הם מוציאים ממנו אויר חם המאוורר שנמצא בצד של המארז גם צריך להוציא אויר ולא להכניס זה חשוב , מישהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
- 1 follower
-
-
היי.. יש לי Inno3d GeForce 3 Ti200 64MB והלך לו המאוורר.. איפה אני יכול למצוא מאוורר כזה? מדדתי אותו והוא בקוטר 4.5 ס"מ ואני מצרף גם תמונה. אני לא רוצה משו יקר מידי כי זה גם ככה לא כרטיס משו.. רק משו שיחזיק אותו בחיים שלא יישרף אז אם למישהו יש רעיון איפה אני יכול למצוא כזה תגידו.. תודה.
-
- 6 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום.שאני מדליק את המחשב המאוורר של הכרטיס מסך לא מסתובב רק אחרי שאני מניע אותו בעצמי הוא מתחיל לעבוד, מה לעשות? 1)להחליף את המשחה התרמית אם זה בכלל בגלל זה או 2)לשים wd 40 על המנוע של המאוורר?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המאוורר שהיה הלך ורוצה בדיוק אותו מאוור
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום, למחשב הין בבית נדפק הכרטיס מסך והוא עושה רעשים טרקטור. מכיוון שלא כדי להשקיע במחשב ישן וגם בגלל שהמחשב החדש ממש מעולה ברצוני לקנות כרטיס מסך פשוט במקומו. http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-N52128DE.htm שמתי את עיני על הררטיס הנ"ל. רציתי לברר האם זה בסדר שהכרטיס בא ללא מאוורר ובמידה ולא האם יש צורך להוסיף מאורר או שאפשר להסתדר בלי??? יום טוב
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כ.מסך 7800GT דגם מואץ מהמפעל של לידטק, הייתי בטוח שזה המאוורר של המעבד שמרעיש אבל התברר שלא הוא דיי עושה חור בראש
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
שלום קיים ברשותי כרטיס מסך מדגם HD 4850 של ג'יגה בייט,נכון למקודם בדקתי טמפ' והיא הגיעה ל85! אז פתחתי את התוכנה אוורסט ונוכחתי לגלות שמהירות המאוורר לא עוברת את ה20% תפוקה שלה כלומר גם במאמץ היא לא זזה.פתחתי את המחשב וגיליתי שיש לי המון אבק על הכרטיס מסך ובמיוחד על דפנות המאוורר וצלעותיו-אבק ממש כבד שהצלחתי להסיר אחרי הרבה זמן - ציפיתי לשיפור משמעותי בטמפ וגיליתי שהיא ירדה ל73 - 78 +- ועדיין המאוורר לא מגיע למאמץ! כלומר ברגע שאי משחק רוב הפעולות עושה המעבד הראשי במחשב -כתוצאה מכך הוא מתחמם ולבסוף מתכבה המחשב,אז עכשיו אני אומר מה יכולה להיות הבעיה - למה המאוורר של המעבד הגרפי לא זזז למרות שהסרתי את כל האבק שהפריע לו דרך אגב אני מעדיף שתענו לי פה ולא בפורום משני אחר למה לא …
-
- 8 תגובות
- 902 צפיות
-
-
-
שלום! לפני שנה בערך קניתי כרטיס [glow=red,2,300]AIW Radeon 9700 PRO 128MB[/glow] באיזה שהו שלב המאוורר הפסיק לעבוד - ואז הכרטיס התחיל לעשות בעיות. הוצאנו את הכרטיס, ואז מתישהו, לא זוכר מתי, בטח שמישהו ניסה לסדר את הכרטיס... ואז... טוב תסתכלו לבד בתמונה! מה אני יכול לעשות עכשיו? האם יש חנות בארץ שיכולה לעזור לי לסדר את זה? או שפשוט לקנות מאוור חדש ולהבריג את הישן החוצה והחדש פנימה? כמה באמת מסובך וקשה ובעייתי זה יכול להיות? כמה כסף בערך זה הולך לעלות לי (כל אחת מהאפשרויות...)? יש מצב שאני יחכול לסדר את זה רק בחול? אולי בכלל עדיף לי לקנות כרטיס חדש? תודה רבה על העזרה! זאב.
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GF9600GT. במחשב הקודם שלי המאוורר עבד בצורה די שקטה כשהדרייבר נטען. שמתי את הכרטיס במחשב אחר לגמרי, התקנתי את הדרייבר העדכני ביותר. המאוורר של כרטיס המסך מסרב לחזור להיות שקט, הוא תמיד על 100%. יש פיתרון?
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
מה עדיף: מאוורר על כרטיס מסך או בלי מאוורר (רק צלעות קירור)?
-
- 2 תגובות
- 851 צפיות
-
-
האם כל כרטיסי המסך המתקדמים הם עם מאוורר? מה ההבדל בין כאלו עם מאוורר וכאלו בלי?
-
- 7 תגובות
- 730 צפיות
-
-
עד היום לא שמעתי את המאוורר כמעט , במהירות סטוק ובלי לשחק וכו פתאום התחיל להרעיש כמו לא יודע מה.. וזה במהירות מאוורר של 26-28 .. כלום ממש אני כבר מימשתי פעם אחריות בקשר לבעיה הזו והנה עוד הפעם זה קורה. מוזר מאוד ( אולי בכלל עדיף לי להחליף לאיזה מערכת אוורור יותר טובה? Accelero twin turbo pro כמו זאת למשל ?
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
היי יש לי Giga-Byte Radeon 8500 Deluxe (עם התושבת קירור הגדולה) וכתוצאה של הרבה נפילות מתח המאוורר השתגע ועכשיו הוא מוציא רעשים מחרידים פניתי לחנות שממנה קניתי את הכרטיס (pchardware) והם אמרו לי שהאחריות לא כוללת מאווררים ושאין ברשותם מאווררים מקוריים. השאלה שלי היא מאיפה אני יכול להשיג מאוורר מקורי שיתאים לתושבת קירור והאם אני יכול לשים במקום מאוורר אחר תודה.
-
- 7 תגובות
- 951 צפיות
-
-
קניתי כ מסך GTX 950 המאוורר לא עובד האם הוא עובד רק במאמץ? או שמשהו לא תקין תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אחרי כל מה שעשיתי בשבילו, הנקיונות התקופתיים, המריחה מחדש של נאנוטרם, הנשיפות העדינות מדי פעם, המתח (וולט וחצי או כמה שהוא לא צריך) שנתתי לו בקביעות... אחרי שלושה ימי צליעה, המאוורר של הכרטיס מסך שלי מת. מדובר בכרטיס Triplex Geforce 4 MX 440 (מתנת HWzone!). המאוורר עצמו הוא עגול ומחובר לכרטיס בשני פיני פלסטיק. עכשיו השאלה מה עושים. הטמפרטורות של המחשב שלי סבירות לאחרונה (41\35), אבל אני עדיין חושש... השאלות הן: 1. האם אני יכול להמשיך לעבוד בימים הקרובים עד שאני אמצא פתרון? 2. האם יש דרך להחליף אותו? איפה אני יכול להשיג מאוורר שיתלבש שם כמו שצריך? 3. מה אתם אומרים על מאוורר לסלוט PCI שנושף אוויר כלפי מעלה? אם אני אשים אחד כזה מתחת לכרטיס מסך זה יהיה בסדר? כמה הם מרעיש…
-
- 3 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מאוורר בן כחצי שנה עם כרטיס מסך של ג'יגהבייט 4850 עם קירור של זלמן. המחשב עצמו מאוד שקט, למעט הכרטיס מסך! המאוורר כל הזמן מסתובב בכל הכוח- ויש לו כנראה הרבה כוח כי הרעש ממש מציק! יש לי מס' שאלות: א. יש כאן אנשים נוספים עם אותו כרטיס מסך- אם כן האם אצלכם הוא גם רועש? הרבה או קצת? ב. הבנתי שרק אם מהמאוורר יוצאים 3 חוטים אז אפשר לשלוט על המהירות שלו ואם יש לו רק 2 אז אי אפשר- ואצלי יש רק 2, מה הפיתרונות הנוספים? ג. האם יש מישהו שהייתה לו בעיה דומה, הלך במסגרת האחריות לחברה והחליפו לו כרטיס מסך לכרטיס אחר? אני חושב לבקש החלפה ל 4770 שהבנתי שהוא יותר קר. ד. במידה ואני רוצה לנסות לפרק את הכרטיס ואת המאוורר ספציפית ולנסות לשמן אותו- אפשר איזשהו מדריך על הכרטיס …
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
-
-
שלום, המחשב כל הזמן נכבה. שמתי אותו אצל טכנאי שאמר שהמאוור של הכרטיס מסך הפסיק לעבוד. הוא חושב שזו הסיבה או הספק. יש דרך להחליף רק מאוורר או לשים קירור בנוסף ולהימנע מהחלפת ספק, רוצה 250 ש"ח על ספק. יאם כן אשמח לשמוע מה מומלץ ומתאים לכרטיס מסך שלי. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
creative TNT2 32MB בן 4 שנים (מותקן על מחשב עם P3-400MH) הוא הגיע עם מאוורר קטן עליו, ועכשיו המאוורר הפסיק לעבוד. המחשב לא משמש לשום דבר עם גרפיקה כבדה, לא נתקע ולא מתריע על בעיות. להשיג מאוורר חדש, או להעיף את המאוורר שהפסיק לעבוד ולתת להיטסינק קצת אוויר?
-
- 30 תגובות
- 3k צפיות
-
-
נהרס לי המאוורר פיזית בכרטיס של חברת PILOT ארבע שיניים מהמאוורר נשברו וצריך תחליף הכי זול אם אפשר לעזור !!! והאים יש אפשרות רק להחליף מאוורר במקום הכל ?
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני מתכוון לקנות כרטיס מסך מדגם RTX 3060 Ti, ראיתי שיש גרסאות עם שני מאווררים ואחרים עם שלושה. רציתי לשאול, כמה ההבדל משמעותי ומשתלם? בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-


