כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום ובוקר טוב! יש לי כרטיס מסך של פוינט אוף ויו דגם מספר P561 אם אני לא טועה... כשהיה לי במחשב עשה כל מיני שיבושים, כמו למשל הראה מלא נקודות של פיקסלים צבעוניים על המסך שלי. בדקתי והבעייה ל א במסך (נבדק עם מחשב אחר). אחרי שהוצאתי את כרטיס המסך והתחברתי לכרטיס מסך און בורד אז הכל הפך להיות בסדר ולדעתי אחת הבעיות נובעת מכרטיס המסך החיצוני. האם מישהו מכיר את הדגם/בעייה/ויש לו מענה עבורי? שתהיה שבת שלום ותודה מראש אני
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
האם אני יכול להשתמש בכרטיס ZOTAC 9400GT, 512MB, 128BIT, DDR2 בתור כרטיס PhysX, ושהכרטיס הראשי יהיה NVIDIA GeForce GTX570?
-
- 2 תגובות
- 993 צפיות
-
-
http://www.xbitlabs.com/news/multimedia/display/20050901231620.html אני ממש לא יודע אם זה מתאים לקטגוריה הזאת אבל מילא
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מחפש להוציא את המינימום ההכרחי. (עדיף פחות מ-250 שקל) בנוסף לאמור בכותרת, אני רוצה כרטיס של nvidia(לצורך תאימות לתוכנות שאני מיעד לו) ועם יציאת Component. עוד פרט קטן, אני מחפש כרטיס עם Feature Set A של VDPAU, כלומר לא עם ליבת G98\C77. מישהו מכיר כרטיס כזה בארץ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום !!! קבלתי מחבר כרטיס פריסה. הבעיה שהוא לא יודע של אזה חברה הכרטיס.ואין לו את ה-DRIVER. יש על הכרטיס שני צי'פים של Philips. SAA7145 R2 SAA7111 יש לו חיבור PCI התקנתי אותו במחשב עם מערכת הפעלה XP הוא לא זיהה אותו. אם משהו יכול לעזור לי ? תודה...
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
הגיע לידי אתמול כרטיס פריסה לDVD של קריאטיב האם ניתן להשתמש איתו בשביל צפיית DIVX במחשבים ישנים והיכן ניתן להשיג דרייברים או תוכנה כי באתר של קריאטיב אין תודה
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
אז ככה, WOW זה המשחק היחיד שאני משחק בו כרגע (כמו שאפשר לראות אין לי מפרט למשחקים) ובחלק מהמשחק ה FPS יורד למשהו כמו 15 וזה דיי מציק. השאלה היא מה הכרטיס הכי זול שאני אוכל לקנות שיתן לי שיפור ? תודה
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני עכשיו רוצה לשדרג מה260GTX 216 לGTX570 עכשיו השאלה האם שווה להשאיר את שתי הכרטיסים מחוברים לא בSLI וכאשר הGTX260 יתפקד רק בתור כרטיס פיזיקס וGTX570 כראשי אז זה ישפר את הביצועים ??
-
- 1 תגובה
- 840 צפיות
-
-
שלום חברים! ברשותי HD4870 512MB שרכשתי מלפני כמה שנים ובזמן האחרון הוא התחיל לעשות לי צרות.. שמתי לב שהמאוורר שלו מחליט בעצמו על כמה לעבוד (100%) למרות שאני מגדיר שהוא יהיה 50... גם המחשב שלי נכבה לגמרי כשאני מריץ COD:MW3 על הגדרות גבוהות למרות שבעבר הרצתי על אותם הגדרות והכל היה בסדר.. הטמפרטורה של הכרטיס במנוחה זה 101 מעלות וזה מעל ומעבר למרות שעשיתי נקיון יסודי. נראה לכם שהכרטיס שלי מתחיל להידפק?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי קניתי את הכרטיס הזה וראיתי שהוא הגיע עם קירור של 2 מאוררים במקום שלוש שכתוב. ידוע לכם על גירסה כזאת? זה משנה משהו? בחנות נאמר לי שזאת גירסה חדשה יותר של היצרן
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שום לכולם, לחבר שלי יש את הספיר 4850 גרסאת הVapor, שנרכש ב900 ש"ח לפני פחות מ-3 שנים (במסגרת האחריות) הכרטיס התגלה כמקולקל (נבדק) והבחור בסניף טוען שהכרטיס שווה 300 ש"ח, שזה במילים אחרות, 5670 משהו כזה. זה אומר שחבר שלי עכשיו יקבל כרטיס שחלש משלו? האם הוא זכאי לכרטיס ב900 ש"ח או בכרטיס של השווי הנוכחי של הכרטיס שלו? בבקשה תעזרו, אני לא רוצה שחבר שלי ידפק.
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני חשבתי על קניית כרטיס מסך למחשב השני שלי שיחזיק לי משחקים ב 1024 @ high (משחקים כבדים .. fear , oblivion , half-life2 ...) בלי שום קרטועים, חלק כמו תחת של תינוק. תקציב ? בין 700-1000 , כמה שפחות יותר טוב , שוב זה לתקופת זמן של חצי שנה בלבד (עד לשדרוג כללי) מפרט מחשב שני : P4 2.8 ghz 800 mhz presscot DDR 1024 samsung 400mhz וממשק AGPx8
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-
-
אהלן חברים. מפרט המחשב: זכרונות - kingston ddr3 4GB 133Mhz *2 מעבד - Intel i5 2400 לוח אם - MSI O67A-GD53 ספק - ANTEC vp550 Intel 330 180 GB - SSD כ. קשיח - 2 TB לא זוכר את החברה לצערי הרב נראה שהRadeon HD 7950 הלך. ניסיתי להפעיל אותו במספר מחשבים שונים, ולאחר מאמץ קצר כל המחשב נתקע (לא רק המסך, גם המקלדת לא מגיבה). לאחר שאני מתחיל מחדש את המחשב, המסך לא מקבל אות, ורק לאחר מספר רב של איתחולים המחשב עולה מחדש - וחוזר חלילה. בדקתי כבלים וכ"ו ולא הצלחתי לראות משהו חריג... בכל מקרה, אני מעוניין לקנות כרטיס חדש שיתאים למחשב בן ה3 שלי. המטרה של המחשב היא gaming (הוא בן 3 אז לא המשחקים הכי חדשים מן הסתם) ואשמח לכרטיס שיהיה יותר חזק מהקודם - כאשר כמובן הוא ישאר בטווח הביצו…
-
- 21 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
התוכן בכותר. שיהיה מחיר נמוך ככל האפשר , שיהיהAGP, וזהו... תודה ענקית לכולם.
-
- 12 תגובות
- 891 צפיות
-
-
מאיפה אני יכול לקנות כרטיס של AGEIA PhysX??? וכמה זה עולה???, יש לי כרטיס מסך של ATI ALL IN WONDER X800 עם 128 מגה זכרון DDR3 האם זה מספיק? או שאם אני יקנה את הכרטיס של AGEIA זה יוסיף שיפור ניכר למראה המשחק?
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
מסתבר שזה בדיוק מה שהג'יפורס 6200 (AGP) מצליח לעשות אחרי כמה טוויקים בתוכנה, ועוד ב-1024x768 HQ http://www.vr-zone.com/?i=1907&s=7 גם בלי שינויים הוא מריץ את המשחק ב-42FPS, שזה דומה למהירות של רדאון 9800 פרו שעולה פי כמה. עכשיו רק נשאר למצוא חנות שתביא אותו לארץ.
-
- 68 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
האם יש משמעות לנפח הזיכרון (1גיגה/2גיגה) בכרטיסי המסך המתקדמים? באמת הייתרון של 2גיגה כ"כ משמעותי זה שווה תוספת מחיר של נגיד 200 שקל?
-
- 1 תגובה
- 955 צפיות
-
-
http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=pciegpuso&page=1 כרטיסי ה pci-e בביקרות אחד מול השני... איזה ביצועים מרשימים מראה ה 6600GT! ( רק 1200 שקל בארץ!) בתקווה שיצא בקרוב גיסרת ה AGP לכאלו שלא יכולים להחליף את כל המחשב בשביל שקע PCI-E קטן.
-
- 59 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישו יכול בבקשה להגיד לי איזה כרטיס מסך של ATI מקביל לכרטיס מסך 7600GT של Nvidia? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
איזה כרטיס משתווה ואף יותר? ולמה לעזעזל ATI הפכה פתאום כל כך לא פופולרית? אשמח אם תפנו אותי לאחד מכאן http://www.foxpc.co.il/Category.aspx?catCode=54&ParentID=0 תודה
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
האם ידועות בעיות תאימות/מהירות/whatever בשילוב של כרטיס ATI על מחשב מבוסס אינטל?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מומלץ? לא מכירה את החברה ועל סף קנית מחשב.. אלטרנטיבות עדיפות באותה סקאלת מחירים גם כן יעזרו אם יש תודה ;D
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
?RADEON 9250 VIVO, DVI 128MB? הכרטיס הזה טוב? מצאתי אותו ב KSP ב 390 ש"ח. המחיר לא נראה קצת לא הגיוני לכרטיס כזה? אחרי הכל,בכרטיס כזה משחקים ממש רצים..
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס X800GTO2 שבקרוב ינוצל ויומהר לX850XTPE בע''ה אם יצליח. בכל מקרה זה כחסכון לקנות כרטיס חדש. האםיש פא'ץ או אפשרות כלשהיא,להכנס למשחקים שדורשים SM3 ,ף שהכרטיס שלי לא תומך? למ הם בעצם לא מרשים את זה? תודה
-
- 8 תגובות
- 777 צפיות
-


