כרטיס פיזיקלי-ידיעה - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס פיזיקלי-ידיעה


aquarius

Recommended Posts

מאיץ פיזיקלי שאגב אין לו שום קשר לכרטיס המסך, יוכל לחשב פיזיקה של עצמים בעצמה של יותר מפי 30 מאשר ניתן כיום על ידי המעבד.

השאלה היא איפה צריך את זה.

לא יודע מה איתכם אבל אני לא אעצור להסתכל באמצע המשחק לראות כמה הברזל התעקם או איך העלה זז ברוח ולא משנה כמה מציאותי זה.

גם בהתחלה לא חשבו שצריך גרפיקה מציאותית אבל עכשיו כל אחד שואף אליה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיזיקה בHL2 ממש לא מספקת עבור משחקי הדור הבא.

במשחקי הדור הבא,לפי שאיפות המפתחים-הסביבות יהיו הריסות לגמרי,קירות יפלו,מרצפות יצאו ממקומן,דלתות יעקרו ויתחוררו,ברזלים ומתכות יתעקמו לפי עוצמת המכה ועוד.

אם שיחקת בF.E.A.R זכית למבט ראשון של גירסא פרימיטיבית ל"איך הסביבות צריכות להראות אחרי קרב"...זה המשחק הראשון שבו אם אתה יורה בקיר,ישאר חור בקיר [בניגוד למשחקי פעולה של היום שמשאירים טקסטורה מגוכחת של חור על הקיר].

זאת ועוד,מנוע פיזי יאפשר פוטו ריאליזם מוחלט-תתאר לעצמך סביבה טבעת עם דשא,בה כל עלה דשא,כל ענף של עץ וכל עלה של עץ ינוע לפי תנועת הרוח

ותתאר לעצמך כמה ריאליסטיות יהיו תגובות הנוזלים במשחקים [כודגמאת מים...]

אם אתה זוכר את המשחק RED FACTION שהוא היה לפני כמה שנים גם שם שירית בקיר היה חור אמיתי אז זה לא כזה חידוש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה זוכר את המשחק RED FACTION שהוא היה לפני כמה שנים גם שם שירית בקיר היה חור אמיתי אז זה לא כזה חידוש

נכון, וגם בורמס היום משתמשים באותו רעיון.

אבל זה לא קשור לפיזיקה, אם הקיר היה נופל ברגע שהיו בו יותר מדי חורים כי היתה לו מסה והוא היה מחשב את היציבות שלו או שהחורים היו מחושבים לפי כיוון ומרחק היריה\פיצוץ זה כן היה קשור לפיזיקה, אבל זה לא כך, החורים הם סתם פקודות כתובות שמתרחשות כמו שבמשחק אחר מופיעה טקסטורה על קיר איפה שאתה יורה.

אגב קירות נופלים לא נראה גם לא בזמן הקרוב, זה לא הגיוני ליצור גרפיקה כזאת, מאותה סיבה שבורמס אפילו ה 2D (תאמת שם זה אולי אפשרי היום) חלקים לא נפלו כהשפעה מפיזיקה- זה נראה לי מסובך מדי לכתיבה כתוכנה אפילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...