eranmor פורסם 2005 בספטמבר 5 Share פורסם 2005 בספטמבר 5 יהיה יותר מצחיק אם תקדח בתקרה ותפיל מישהו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aquarius פורסם 2005 בספטמבר 6 מחבר Share פורסם 2005 בספטמבר 6 מאיץ פיזיקלי שאגב אין לו שום קשר לכרטיס המסך, יוכל לחשב פיזיקה של עצמים בעצמה של יותר מפי 30 מאשר ניתן כיום על ידי המעבד.השאלה היא איפה צריך את זה. לא יודע מה איתכם אבל אני לא אעצור להסתכל באמצע המשחק לראות כמה הברזל התעקם או איך העלה זז ברוח ולא משנה כמה מציאותי זה.גם בהתחלה לא חשבו שצריך גרפיקה מציאותית אבל עכשיו כל אחד שואף אליה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Galz0r פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 הפיזיקה בHL2 ממש לא מספקת עבור משחקי הדור הבא.במשחקי הדור הבא,לפי שאיפות המפתחים-הסביבות יהיו הריסות לגמרי,קירות יפלו,מרצפות יצאו ממקומן,דלתות יעקרו ויתחוררו,ברזלים ומתכות יתעקמו לפי עוצמת המכה ועוד.אם שיחקת בF.E.A.R זכית למבט ראשון של גירסא פרימיטיבית ל"איך הסביבות צריכות להראות אחרי קרב"...זה המשחק הראשון שבו אם אתה יורה בקיר,ישאר חור בקיר [בניגוד למשחקי פעולה של היום שמשאירים טקסטורה מגוכחת של חור על הקיר].זאת ועוד,מנוע פיזי יאפשר פוטו ריאליזם מוחלט-תתאר לעצמך סביבה טבעת עם דשא,בה כל עלה דשא,כל ענף של עץ וכל עלה של עץ ינוע לפי תנועת הרוחותתאר לעצמך כמה ריאליסטיות יהיו תגובות הנוזלים במשחקים [כודגמאת מים...]אם אתה זוכר את המשחק RED FACTION שהוא היה לפני כמה שנים גם שם שירית בקיר היה חור אמיתי אז זה לא כזה חידוש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EliranB פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 שאלה :באיזה ממשק הכרטיס הזה או מה שזה לא יהיה יתחבר ?PCI ?PCIE ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aquarius פורסם 2005 בספטמבר 6 מחבר Share פורסם 2005 בספטמבר 6 אם אני זוכר נכון אז זה באקספרס קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
overload פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 אם אתה זוכר את המשחק RED FACTION שהוא היה לפני כמה שנים גם שם שירית בקיר היה חור אמיתי אז זה לא כזה חידושנכון, וגם בורמס היום משתמשים באותו רעיון.אבל זה לא קשור לפיזיקה, אם הקיר היה נופל ברגע שהיו בו יותר מדי חורים כי היתה לו מסה והוא היה מחשב את היציבות שלו או שהחורים היו מחושבים לפי כיוון ומרחק היריה\פיצוץ זה כן היה קשור לפיזיקה, אבל זה לא כך, החורים הם סתם פקודות כתובות שמתרחשות כמו שבמשחק אחר מופיעה טקסטורה על קיר איפה שאתה יורה.אגב קירות נופלים לא נראה גם לא בזמן הקרוב, זה לא הגיוני ליצור גרפיקה כזאת, מאותה סיבה שבורמס אפילו ה 2D (תאמת שם זה אולי אפשרי היום) חלקים לא נפלו כהשפעה מפיזיקה- זה נראה לי מסובך מדי לכתיבה כתוכנה אפילו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EliranB פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 איזה אקספרס X4 ? X16 ? ואם זה על 16 אז הכ.מסך יתחבר עליו ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nitrous90 פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 איזה אקספרס X4 ? X16 ? ואם זה על 16 אז הכ.מסך יתחבר עליו ?BFG Technologies plans to offer standalone PCI cards with the AGEIA PhysX processor קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yaron-Cohen פורסם 2005 בספטמבר 6 Share פורסם 2005 בספטמבר 6 PCI רגיל לחלוטין....כי לכל מחשב יש היום חיבור כזה...גם לאלה עם הPCIe...והוא לא צריך רוחב פס של יותר מPCI....אז יעשו אותו לPCI... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Nemesis פורסם 2005 בספטמבר 7 Share פורסם 2005 בספטמבר 7 לדעתי לא צריך להיות מאמץ יותר מדי גדול עבור המפתחים להשתמש בו, בתנאי שה SDK של הכרטיס מספיק טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.