עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by e-d-a,

    יש לי את הכרטיס הזה Gigacube Radeon 9800 C3 128MB לא פרו והבנתי שאפשר להגיע איתו למהירויות של פרו בלי בעיות (ואפילו יותר) רציתי לדעת עם צריך קירור מיוחד או שהרגיל יספיק? (גם לזכרונות) גם כן צריך לפרוץ לו את הביוס בשביל לעשות לו אוברקלוק או שאפשר בלי? (כי ב-Rage3DTweak יש אפשרות שקוראים לה אוברקלוקר ואפשר להעלות את המהירות של הזיכרון והליבה משם אבל השאלה עם זה עובד או סתם?) גם עם כל דריבר שניסיתי (איזה 4) זה מראה לי 9800 פרו למה זה? ואיך אני מסדר את זה? ואיזה סוג של דריבר אני צריך להשתמש? כמו בלינק הזה שם תראו את הדריבר האחרון שכתוב שהוא לחברות צד שלישי ומעליו יש 3.9. (שאצלי בשימוש עכשיו)

    • 12 תגובות
    • 859 צפיות
  2. יש לי מסך LCD חדש , ורציתי לדעת אם שומר מסך חייב להזיז את כל התמונה או מספיק שחלק קטן זז ... זאת אומרת שאם למשל על חצי מסך יש תמונה סטטית ועל החצי השני יש שומר מסך אקטיבי האם עדיין זה יכול ליצור בעיות או שמספיק שחלק אחד זז ? העיניין הוא שלפעמים אני משאיר את המחשב על אתר אינטרנט שיש בו כל מיני אנימציות אבל גם חלקים סטטים של טקסט ורציתי לדעת אם זה גם יכול להיות טוב או לא למשך הרבה זמן יעני סוג של שומר מסך * עד כמה זמן זה יכול להיות קריטי להשאיר את המסך על תמונה סטטית ? חצי שעה\שעה\3 שעות... כדי שאני ידע מתי לדאוג שיהיה אחד ומתי לא חייב שיהיה * האם כיבוי והדלקה לעיתים תכופות יכול לגרום לאיזה נזק ? תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. שלום, יש לי כמה שאלות פשוטות על תצוגה וכרטיסי מסך שאני לא מבין, והן: 1-מה זה- PixelShader .נגיד, מה ההבדל בין 2, ל-3?. 2-מה זה סנכרון? 3-מה זה- Vertex Pipelines Version? 4-מה זאת אומרת "הכרטיס מרנדר"? 5-מה זה פריים? 6-מה זה אומר, נגיד ממשק-PCI-E עם-16X, האם זהו מספר הביטים שהו מעביר למסך בשניה, סתם ניחוש . אלו הן השאלות שאני לא מבין, אשמח אם מישהוא יענה לי עליהן. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  4. Started by yotam.m,

    יש לי שאלה שמטרידה אותי כבר הרבה זמן אולי היא תשמע מוזר אז ככה... רציתי לדעת איך עובד הקטע של כרטיסי המסך שאני מסתכל בחנות של מחשבים כלשהי אני רואה MSI GEFORCE MSI RADEON gigabyte ATI RADEON gigabyte ge force fx עכשיו רציתי לדעת מה התפקיד של NVIDIA ו ATI כאן מה הם החברות שמייצרות את השבבים של הכרטיסים? תמיד חשבתי שהמילה geforce אלו כרטיסי המסך של NVIDIA או המילה RADEON אלו כרטיסי המסך של ATI. איך יכול להיות שרשום gigabyte ati radeon? זה לא שילוב של שתי חברות? סלחו לי על השאלה המוזרה אבל אני פשוט לא מצליח להבין...

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  5. יש לי ספק של COOLER MASTER שהוא SILENT PRO 600W לינק: http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=4199 האם הוא יחזיק שתי כרטיסי HD4890? יאנו CF שאלה שנייה האם אפשר לחבר כרטיס HD4890 של ATI רגיל ועוד אחד של SAPPHIRE VALOR X שהתזמונים שלהם שונים...? תודה

    • 5 תגובות
    • 744 צפיות
  6. עם 6 כרטיסים של 7850 איזה ספק אני יצטרך? והאם למישהו יש המלצה על לוח אם טוב שתומך במעל ל 6 PCI (לא משנה אם זה .0PCI 2 או PCI1.0 PCI3.0) ושאלה אחרונה איך כדאי לקרר אותם האם מאוור יספיק או שכבר צריך קירור מים(בגלל הקרבה שלהם אחד לשני)

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by AC/DC,

    אני הולך ליקנות כרטיס זמני לשנה שנה וחצי עד ליציאת DX10 עכשיו השאלה ששלי היא האם הלוח שאני קונה יתמוך בכרטיס החדש או שזה תלוי רק בכרטיס ? כרטיס 7600GT 256 MB 128BIT GB לוח GB DS4 האם הלוח תומך בכרטיסים העתידים והאם זה קשור גם בכרטיס ? כלומר האם אני יכל להתקין DX10 על ה 76GT או שרק בעתיד יהיה כרטיסים שתומכים ?

    • 3 תגובות
    • 625 צפיות
  8. Started by rlord,

    קניתי את הכרטיס של חברת TWINTECH זה גרסה עם OC מהמפעל רציתי לדעת איך אני יכול לבדוק שבאמת יש לזה OC? וגם שחקתי בCRYSIS WARHEAD שמתי הגדרות הכל על הבינוני ורץ טוב אבל לא יודע יש לפעמים תקיעות קטנות מעצבנות מישהו יודע איך אפשר לטפל בהם? ושאלה לסיכום מה אתה חושבים על הכרטיס הזה יריץ לי משחקים חדשים טוב? תודה מראש לכל העונים.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. ברצוני לקנות כחלק ממפרט מחשב מלא (שיפורט בהמשך) כרטיס מסך לא היסטרי למטרת צפיה ב- HDTV, עריכת וידאו וגרפיקה בסיסית ומשחקים קלים. 1. אני לא בקיא יותר מידי בנושא, והייתי רוצה לדעת מה ההבדל (ביצועים? פיצ'רים? דרישות?) בין הצ'יפים הבאים של nVidia: GeForce 7600GS (PCI-e, DDRII, 256MB) GeForce PX7600GS (PCI-e, DDRII, 256MB) GeForce PCX7600GS (PCI-e, DDRII, 256MB) GeForce FX7600GS (PCI-e, DDRII, 256MB) או שמא השוני בין הכרטיסים הוא לא הצ'יפ של nVidia אלא התוספות על הכרטיס של החברה המייצרת? במקרה זה החברה היא LeadTek. הנה המפרט המלא, אולי הוא יעזור לכם להמליץ לי על כרטיס מתאים מבין השלושה: Intel Core 2 Dou e4300 ASUS ‏P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E‎ DDR2 800MHz OCZ Plat…

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  10. Started by dor_la,

    האם יש הבדל משמעותי בין ATI ל NVIDIA במשחקים??

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  11. Started by -killer-,

    תראו אני קונה 7600GT AGP8X קירור פסיבי https://www.mardanit.co.il/item_prew.php?item_id=5135 עכשיו לשאלות 1. התקציב שלי הוא 500-550 הא זה הכי טוב לתקציב שלי? יש לי AGP8X 2. האם אני יכל להתקין קירור על הכ. מסך הזה? 3. האם הקירור הזה טוב? 4. איך הוא יריץ לי BioShock ,Lost Planet ,Compeny of Heroes?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  12. אני רוצה לקנות כרטיס מסך (RADEON 9700 NON PRO) בחו"ל והיטסינקים קטנים לזכרונות שלו. בכל התמונות של כרטיסי רדאון רואים אותם רק מהצד של המאוורר ורואים שם 4 צ'יפים של זכרון. האם זה הכל או שבצד השני של ה PCB יש עוד 4 צ'יפים (מצטער, אף פעם עוד לא ראיתי כזה כרטיס במציאות) ?

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  13. Started by k534d,

    זאת לא הודעת מכירה אני רק רוצה לדעת מה הערך וכמה לבקש עבורו. יש לי את הכרטיס 6 חודשים יש לציין שהכרטיס זה כרטיס שהוחלף במסגרת אחריות הכרטיס עצמו חדש ועם האריזה המקורית. תודה לעוזרים. אם האשכול לא בפורום הנכון בבקשה להעביר אותו.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by iveco,

    יש לי שכן עם כרטיס 750TI והוא רוצה עליו 250 שקל ? כמה הוא שווה ? ואם הוא רלוונטי ל 2023 גם באיכות גרפיקה LOW MED

  15. הייתי טיפש דיי והסקתי שהוא הבעייתי, במקום הזיכרון. רכשתי R7 250 ב415 ש"ח מTMS, ואז גיליתי שאחד הסטיקים של הזיכרון בעייתי. אני צריך לרכוש סטיק של 2GB DDR2 800 ומקווה לכסות לפחות את העלות הזו, זה ריאלי, או ששווה למכור את כR7?

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  16. Started by NiMo1771,

    כמה שווה לשלם על sapphire 7950 יד שנייה? הכרטיס הוא זה: http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=1&gid=3&sgid=1157&pid=1439&psn=&lid=1&leg=0# לא הצלחתי למצוא ביקורת על הגרסא הזאת, מישהו מכיר אותה? האם הקירור הזה קריר גם בשביל אוברקלוק עם העלאת מתח?

    • 3 תגובות
    • 869 צפיות
  17. אני עומד למכור את הכרטיס שלי (128MB 9600XT עם VIVO של GeCube) ותהיתי, ברמה האובייקטיבית, מה הערך שלו כיום? עד כמה ה-VIVO מעלה את השוויי שלו?

    • 10 תגובות
    • 722 צפיות
  18. אני לא יודע בכלל אם שווה לקנות אותו אבל הוא יספיק לי אני יודע מה המחיר ששוה לשלם עליו?

  19. Started by RoyShefy,

    אני מוכר את הR9500P שלי (כן, אותו אחד שלפני שנה ניהלנו עליו דיון מופרע). הוא בא עם קירור HP של זלמן+מאוורר מקורי של זלמן. הצעתי 700 שקל... בתור כרטיס שנמצא מקום ראשון עכשיו בARC של AQM3, (אל תתחילו אם הכן והלא, זה יהרוס את הת'ראד) כמה הוא שווה? בחור הציע לי TRADE-IN עם הTi4200 שלו, הוא אמר שהוא יכול למכור אותו ב400 שקל... לי זה נשמע מופרח, מה אתם חושבים? תגובות רציניות, בבקשה!

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  20. Started by ilay22,

    כמה נראה לכם מחיר סביר ל GF6600 מחברת sparkle, חדש לגמרי, 128MB AGP (מוחלף באחריות)?

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  21. Started by alexrta,

    משומש POWERCOLOUR 256DDR תודה מראש לעונים.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  22. Started by spellbinder,

    מכיוון שאני עובר למערכת PCI-E אני נאלץ להפרד מה X850XT platinum edition שמשרת אותי בנאמנות כבר יותר משנה. אני זוכר שכשקניתי אותו הוא היה הכרטיס החזק ביותר לAGP אבל עכשיו יש כל מיני כרטיסים חדשים לAGP... יש לכם מושג כמה הוא שווה כיום? תודה מראש, Spellbinder

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. 9500Pro ATI מקורי 128 זיכרון

    • 8 תגובות
    • 677 צפיות
  24. Started by fwafaw23,

    יש ברשותי כרטיס מסך Inno 3D 8800GT 512MB Superclocked עם קירור iChill, כמה הוא שווה אם אני רוצה למכור אותו???

    • 1 תגובה
    • 729 צפיות
  25. Started by redead,

    כמה אפשר למכור כזה כרטיס ביד שניה , אריזה סגורה לגמרי לא נעשה שימוש בכרטיס...

    • 13 תגובות
    • 893 צפיות

דיונים חדשים בפורומים