עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תמיכה טכנית למחשבים

פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.

  1. Started by Guy950,

    קודם כל אני אציין שלא ידעתי אם לפרסם את זה בפורום אודיו וקולנוע או כאן, אם זה פחות מתאים לכאן אז אשמח אם יעבירו לשם. אתן קצת מידע מקדים לגביי - אני חירש עם מכשיר שמיעה ומעבד שמיעה, אני לא מקשיב למוזיקה ואודיו דרך רמקולים אלא דרך סטרימר ייעודי למכשירי שמיעה שמחובר למחשב דרך כבל AUX. האודיו אצלי מופק דרך המכשירי שמיעה, למרות שאיכות האודיו כן מושפעת מרעשים, איכות הקבצים והגדרות אודיו במחשב. כמו אוזניות. במחשב הקודם שלי כל חיבורי האודיו נשחקו ונהרסו, לכן הייתי מחבר את הסטרימר ליציאת אודיו במסך. לפני כמה שבועות קניתי מחשב חדש ולכן התחלתי להשתמש ביציאת אודיו בחיבור האחורי והתחלתי להבחין שהאודיו ממש השתנה לעומת המחשב הקודם - לרעה. אני מרגיש…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  2. המחשב שלי אחרי שהוא נכנס ל"מצב שינה" (WIN 10), במקום להתעורר ע"י הקשת מקש כל שהוא, הוא פשוט מאתחל מחדש. להלן פרטים שעשויים לעזור: המחשב הוא נייד ישן עוד לפני צאת WIN 10 ו8 לעולם, Lenovo N500 3000. בנוסף לWIN 10 מותקן עליו גם WIN 7 32 bit, שם המצב שינה עובד מצויין. הWIN 10 הוא 64 bit, ככה שיכול להיות שהמחשב לא תאים כמו שצריך לx64 ולא קשור איזו מערכת הפעלה. ניסיתי להתקין BIOS מחדש, אך ללא הועיל. (מעניין לציין שדרך הWIN 10 לא היה ניתן להתקין את הBIOS, הראה הודעת שגיאה, רק דרך הWIN 7) בעמוד ההורדות של המחשב (בחברה) יש דרייבר שנקרא PMHandler (Power Managenent). בתוך הקובץ יש דרייבר לWIN XP WIN VISTA 32 וWIN VISTA 6…

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  3. המחשב נכבה ומתקשה להעלות את עצמו מחדש, כלומר מתחיל BOOT לשנייה וחצי ואז מתחיל שוב (כלום על המסך), צריך לנתק מהחשמל לתת לספק כח כמה שניות ורק אז עולה מחדש ביצעתי מוניטורינג (מצ"ב קובץ) ולא מצליח לפענח את הבעיה, נראה שלא מדובר בטמפ' של אף רכיב אציין, שפתחתי את המחשב, ניקיתי אבק, פירקתי את הכרטיס מסך והבעיה עדיין קיימת אשמח לבדיקות מומלצות או אם מישהו מכיר את הבעיה ויוכל לכוון אותי המון תודה מראש OpenHardwareMonitorLog-2021-05-18.pdf

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  4. היי, במשך תקופה המחשב נייד שלי קורס לפעמים מתנועה של המחשב, לרוב תוך כדי משחקי מחשב. הקריסה היא מסך שחור פתאומי עם הרבה ריבועים לבנים מהבהבים ורק כיבוי כפוי של המחשב מתקן את זה ומפעיל את המערכת מחדש עד הקריסה הבאה. מצרף תמונה (חשוב לציין שלא מדובר בתמונה שלי אלא ממישהו אחר ששיתף ברשת אבל מדובר באותה תקלה בדיוק): מצרף גם את הפירוט של המחשב והמערכת: המחשב עצמו זה asus rog strix G נקנה לפני כשנתיים. האם מדובר בגסיסה של כרטיס המסך . GPU? אודה לעזרתכם

  5. Started by גל עודני,

    היי יש לי RYZEN 5 3600 ובנתיים יש לי את המאוורר שמגיעה עם המעבד והוא לא עושה עבודה כל כך טובה אז אני מעוניין לקנות קירור איכותי ולא יקר מידי (200ש'ח מקסימום) את מה אתם ממליצים לי? אני משחק משחקים כבדים על גרפיקה טובה. RED DEAD REDEMPTION על 60 FPS ועל הגרפיקה הכי טובה. VALORANT וAPEX על הגרפיקה הכי טובה... מפרט מלא מצורף תמונה של פנים המחשב מצורפת

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  6. היי יש לי מחשב עם RTX 3060 וRYZEN 5 3600 (המפרט המלאה למטה) וכשאני משחק RED DEAD REDEMPTION על 60 FPS ועל הגרפיקה הכי טובה אחרי כמה דקות המחשב שלי ממש מתחמם. בדקתי את הטמפרטורה בNZXT CAM וזה הראה לי שהCPU על בערך 90 מעלות צלזיוס והGPU בערך על 70 מעלות צלזיוס. כשאני רק עם DISCORD, CHROME, NZXT CAM פתוחים במחשב הCPU שלי על 54 מעלות צלזיוס והGPU על 53 מעלות צלזיוס. האם ההתמממות של המחשב בזמן שאני משחק RED DEAD זה משהו תקין או לא, עם זה לא תקין מה עלי לעשות כדי לסדר את זה? תודה רבה.

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ilanb0,

    המחשב שלי מחולק וירטואלית למספר כוננים ועושה רושם שעשיתי שיקול לא נכון בחלוקהלכונן C, כי המקום בו הולך ומתמעט. מה הדרך היעילה ביותר לפנות בכונן C מקום? הכוונה מלבד ביצוע דפרגמנטציה. למשל, ראיתי את אפשרות הסריקה לקבצים שנמחקו (תכנת RECUVA). מה המשמעות של סריקה כזו, ומה אני אמור לעשות עם מה שמתקבל בתוצאת הסריקה?

  8. Started by יוליוס,

    שבוע טוב. בעיה במחשב נייד. משטח המגע לא עובד פתאום. כשנקנה גם הייתה בעיה. הטכנאי בא והוריד דרייברים והגדיר. כעת שוב חזרה הבעיה. באתר לנובו לא מצאתי שום עדכון לזה. lenovo ideapad 5-15iil 81yk009civ

  9. שלום רב, אתמול בצעתי שידרוג למחשב i9-11900K Gigabyte Z590 AORUS Ultra ATX Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2 2TB SSD הוספתי את היתר החומרה Corsair h115i Nvidia 2070 Samsung 840 EVO 1TB SSD Asus 850 modular ולאחר הכנסת 4 כרטיסי זיכרון מדגם G.Skill ככל הנראה משנת 2014, לפני שנה עשיתי שדרוג נוסף והם עבדו נהדר. רק הפעם כשאני מפעיל את המחשב יש אור אבל אין תמונה וצפצוף, אבל שאני משאיר כרטיס אחד בסלוט הראשון יש תצוגה וצפצוף. התקנתי את הוינדוס (10 PRO) הכל כמובן מעודכן, בצעתי עדכון ביוס וזה לא עזר. כאשר כל הכרטיסים כל הסלוט או אפילו רק שניים אין תצוגה ואין צפצוף. הדגם המלא של הכרטיסים …

  10. Started by eyalratzon,

    שלום חברים מבקש את עצתכם. האם כרטיס מסך זה Asus GT1030-2G-BRK טוב עבור משחק פורטנייט ופול גייז? בברכה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני רואה שם את הקבצים ויכול להפעיל את הקבצים והכל אבל לא מצליח להעביר.

  12. Started by law89,

    אני מחפש שתי תוכנות: 1. שתציג סרטים - משהו בסגנון של bsplayer אבל כזאת שלא מעוותת את הרזולוציה של הסרט 2. תוכנה שמאפשרת להריץ בקצב מהיר יותר את הסרט. משהו כמו video speed controller שיש לגוגל כרום.

  13. שלום חברים אני משתמש במחשב נייד לנובו C940 4K שבו מאיץ גרפי של IRIS INTEL אני עובד עם פיירפוקס ומריץ סרטונים בד"כ שניים במקביל ולאחר כמה זמן הסרטונים מתחילים לגמגם ולהיות איטיים ולהאט את המחשב ! האם הבעיה בפיירפוקס או בבכרטיס הגרפי או בשניהם ?

  14. יש לי חבר שנתקל בבעייה הזאת,שבעצם כשהמחשב מוציא סאונד דרך בלוטוס לאוזניות,אז הסאונד לא יוצא מהרמקולים של המחשב, אשמח לעצתכם איך פותרים את הבעיה.

  15. Started by ron56,

    ניסיתי לשלוח מייל כנראה כבד והוא לא נשלח, כל פעם כשאני רוצה לשלוח מייל או לקבל הוא מנסה שוב לשלוח את המייל הכבד ולא מצליח ומוציא לי הודעה שאי אפשר לשלוח את המייל. לכן אני מקבל הודעות אחרי הרבה זמן. איך אני יכול לבטל את המייל הזה ? הוא לא נמצא בהודעות שנישלחו .

  16. Started by Yossi22,

    אתמול בעבודה בטעות הורדתי קובץ שהתברר כווירוס כופר ונעל גישה למספר קבצים (פרמטתי את המחשב). מאוחר יותר באותו יום, קיבלתי מייל ממייקרוסופט שזוהתה תוכנת כופר בקבצים שלי בענן One Drive, מסתבר שהייתי מחובר במחשב של העבודה לחשבון מייקרוסופט שלי. ובאמת היו כמה קבצים בענן שניזוקו באותו מצב כמו במחשב של העבודה. השאלה שלי האם וירוס יכול לעבור ממחשב בעבודה למחשב בבית דרך הענן ולגרום להדבקה במחשבים בבית ולהאט אותם או שזה לא הגיוני? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום רב, ברשותי מחשב נייד: Lenovo Legion Y730-17ICH-81HG כונן SSD של 1 ג'יגה זיכרון: 32.0 GB מערכת הפעלה: Windows 10 x64 מעודכנת עד העדכון האחרון. כל הדרייברים מותקנים בצורה תקינה ואין שום סימן של בעיה על אחד ההתקנים ב "מנהל ההתקנים" של ווינדוס. המחשב ברשותי כבר כמעט 3 שנים. ומהיום הראשון שהמחשב יצא מהקופסא כחדש והופעל בפעם הראשונה אז כל פעם שעושים פעולה קצת "כבדה" במחשב (כגון העלאה של קבצים גדולים לענן של DRIVE או שבעליית המחשב הוא סורק את כל הקבצים לבדוק אם צריך סנכרון, או שמעבירים קבצים גדולים מהכונן C לכונן D) המאווררים של המחשב מתחילים להיכנס לפעולת אמוק ועושים רעש חזק מאוד שממש מפריע לעבו…

  18. שלום קניתי לפני זמן לא רב את המחשב הנ"ל -hp pavilion - 14-ce3006nj שקניתי התחשבתי בזה שיש לו יציאת של טייפ C ואני אוכל להשתמש גם ביציאה הזאת למסך המחשב וגם ב HDMI בפועל בטייפ C לא שווה כלום כי הוא רק מעביר נתונים ולא יותר מזה סתם כמו USB 2 עכשיו השאלה שלי אני משתמש ב HDMI ואני רוצה לחבר עוד מסך מחשב בנוסף האם זה אפשרי הבנתי שלמחשב הזה אין USB 3 האם זה נכון ? האם יש איזה פתרון זול וטוב באלי אקספרס ???

  19. בחלונות כול הכוננים מופיעים סהכ 3 כוננים SSD וכונן M.2 העתקתי את מערכת הפעלה לכונן M.2 בביוס ב BOOT מופיע WINDOWS BOOT MANGER ומתחת כונן עם מערכת הפעלה SSD כיצד ניתן לראות את שאר הכוננים בכדאי שאוכל לעלות מכונן M.2 תודה

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  20. Started by XEON123,

    google chrome נסגר כל כמה דקות,כל הבדיקות והנסיונות וביצוע העצות מהרשת לא עוזרים כולל הסרה והתקנה מחדש של גוגל כרום אני מצרף קובץ:

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. אשמח לעזרה, מסך המחשב נכבה כל כמה שניות מה הסיבה ? אציין שבהגדרות שומר המסך אמור להיכבות כל 10 דקות .

  22. Started by שי רענה,

    מה כדאי לרכוש: טלויזיה LG מדגם Nano או טלויזיה LG מדגם OLED . נא לנמק יתרונות וחסרונות !!!

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  23. היי לכולם. כפי שמתואר בכותרת, מסך הטאצ' הפסיק להגיב כאשר בבדיקה מדוקדקת ראיתי שריטה ארוכה על רוב המסך. מן הסתם, ההצעה הסבירה תהיה להחליף מסך, אולם היות והתצוגה לא נפגעה כלל (גם במקום של הסדק) אני שואל האם יתכן להחליף רק את הציפוי שנסדק מתוך הנחה שהדבר יפתור את התקלה, ובתקווה במחיר זול יותר. דגם המחשב: thinkpad x1 yoga 3gen תודה מראש

  24. חשבתי שלקנות מודם משלי יהיה רעיון טוב. מסתבר שצריך המון ידע. קניתי DLINK G2452GR ל200 של בזק. והיה לי נתב MTC של פלאפון, שעבד מעולה על תשתית של HOT. אבל עם מודם הזה הוא לא עובד. תמיכה של פלאפון אמרו לפתוח פורטים, ובזק לא עוזר - הרי מודם הוא שלי... HTTP port 80 / HTTPS port 443 / ISAKMP/IKE port 500 / IPSec Protocol 50 זה מה שהם ביקשו, מצרף מה פתחתי. האם פתחתי נכון? איפה מגדירים IPSEC פרוטוקול? תודה מראש!!

    • 0 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by regev_k,

    היי לכולם , האם יש מצב שמשחקים ב SSD M.2 קורסים? אני יסביר: התקנתי כמה משחקים (פרוצים) ואחד מקורי לא פרוץ ב SSD 2.5 והכל עבד פיקס. לאחר רכישה SSD M.2 התקנתי מחדש את כל המשחקים ואז התחילו הקריסות , לאחר משחק כלשהו בזמן רנדומלי לחלוטין המשחקים קרסו. יש לציין כי כל המערכת עברה בדיקות תקינות ומאמץ , והטמפרטורה תקינה לחלוטין. בנוסף מחשקים אחרים שמותקנים ב SSD 2.5 עדיין עובדים כרגיל ללא קריסות גם לאחר התקנת המשחקים ל M.2. אשמח לחוות דעת.

    • 0 תגובות
    • 995 צפיות

דיונים חדשים בפורומים