עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

רשתות ואינטרנט

שיתוף אינטרנט, הקמת רשתות, נתבים, רכזות, הכל פה...

  1. שקניתי את המחשב (די מזמן) קניתי אותו עם כרטיס רשת משולב בלוח אם Intel PRO 100 VE הוא לא היה בשימוש מעולם , עד מחר קניתי מבזק מודם ethernet ECI 270PR לא אמורת להיות בעיות נכון? מחברים ל RJ 45 מתקינים דרייברים והכל צריך לעבור בשלום , העובדה שהכרטיס רשת הוא עתיק קשורה לביצועים? דרך אגב הוא היה disabled כל הזמן , שעשיתי לו enble האייקון מופיע ב system tray עם X אדום שאומר network calbe unplugged

    • 7 תגובות
    • 777 צפיות
  2. Started by dvvon,

    שלום לכולם שמתי לב שזה פורום מקצועי ויש לי שאלה (ואני לא מתחנף) : יש לי התנתקויות של המודם אז רציתי לדעת כמה אמור לעלות כרטיס רשת ---- כי בתמיכה הטכנית של הוט אמרו שזה יפתור את הבעיה האם כדאי לחבר לבד? או שעדיף לקחת את זה לטכנאי מחשבים? אם יש לכם מדריךך לחיבור כרטיס רשת אז תשימו פה בבקשה וכמה זה אמור לעלות ? תודה רבה לכל העוזזרים :yelclap:

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by iveco,

    הכרטיס תומך 10/100 מגה ביט או מגה בייט ?

  4. שלום השאלה שלי הי כזאת יש לי מחשב פנטיום 3 ישן עם כרטיס רשת 10/100 האם אפשר לשדרג את הכרטיס רשת לכרטיס רשת גיגה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  5. Started by tomy669,

    שלום לכולם.. יש לי מחשב נייח פנטיום 4 שמחובר למודם והמודם מחובר לראוטר. יש לי מחשב נוסף ישן, פנטיום 3 מעבד 1000 עם זיכרון של 512.. רציתי לדעת אם אני יכול לקנות כרטיס רשת אלחוטי PCI או USB למחשב פנטיום 3 שיהיה בקומה למעלה? רציתי לקבל עצות לאיזה כרטיס יכול להתאים לי? חשבתי על EW7128G Edimax רציתי לדעת אם זה יתאים לפנטיום 3? הבנתי שיש הבדל בין G ל-D אפשר לקבל הסבר? תודה מראש לעונים!

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  6. Started by Lunatic,

    ראיתי שאמרו פה שאסור ליבא כרטיסי רשת אלחוטיים בעוצמת שידור של יותר מ 100MW אבל אני רואה שאתרים ישראליים באינטרנט מוכרים די בחופשיות כרטיסי רשת של מעל ל 500MW.. לא בודקים במכס את האריזה של הציוד או מה?

    • 5 תגובות
    • 985 צפיות
  7. שלום ותודה על הקריאה, אני חושב לקנות את הכרטיס המדובר ורציתי לקבל חוות דעת לגביו מאנשים שכן יש להם אותו וכן יש להם נסיון איתו. האם יש לו התקנה פשוטה ונוחה ? האם יש לו קליטה טובה ? איך איכות ההורדה איתו ? יש ניתוקים ? מהירות הורדה שניתן להגיע איתו ? כל פרט אחר שנתקלתם עם הכרטיס הזה אני אשמח שתשתפו אותי. תודה רבה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by ozwrx,

    intel pro 100/s או 3com 3C905C-TX או למשל אם אני קונה לוח ABIT NF7 ויש בו כרטיס רשת מובנה... אני צריך את כרטיס הרשת לשם חיבור למודם אלקטל לADSL שלי... אז השאלה שלי היא: איזה כרטיס יותר טוב? האינטל נראה כזה קטן ופשוט בעוד שה3COM נראה גדול ואיכותי יותר ואיך הכרטיס רשת בלוח הנ"ל? כאלו במה יעבוד הADSL יותר טוב? בבקשה עיזרו לי :-\

    • 4 תגובות
    • 830 צפיות
  9. Started by yuval48,

    שלום הזמנתי מחשב חדש ואנחנו רוצים לעשות בבית ראוטר אלחוטי. השאלה שלי היא אם אני צריך להזמין איזה כרטיס רשת מיוחד שיתאים לזה? או שבזק באים ושמים לי אנטנה או משהו.. תודה

    • 8 תגובות
    • 790 צפיות
  10. Started by Tiger,

    שלום בקרוב מאוד אני עושה רשת ביתית בין שני מחשבים , רכשתי שני כרטיסי רשת של חברת Zoltrix. ורציתי לדעת אם מישהו התנסה בעבר עם כרטיסי רשת מסוג כזה . תודה מראש 8)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by BaNMehoRban,

    האם יש מצב (אולי בעזרת תוכנה כלשהי) בחיבור רגיל שכתובת האי פי תשתנה כשנכנסים למשחק רשת וכשייצאו מהמשחק תשתנה לכתובת אחרת או האם זה אפשרי כתובת אי פי שמשתנה עם הזמן אבל ללא צורך להתנתק מהאינטרנט

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  12. Started by elad_jacoby,

    יש לי שאלה קצת מסובכת: במידה ויש לי רשת אלחוטית ואני מחבר את המדפסת (Brother 425CN) למחשב המרוחק מהנתב האלחוטי (מתחבר למחשב בעל כרטיס רשת אלחוטי), האם יש אפשרות לגרום למדפסת (שמחוברת בחיבור USB) שתדפיס גם מהמחשב שאליו מחובר הנתב? והאם זה בגלל שיש לה כרטיס רשת או שזה כל מדפסת ככה? תודה. ואם התשובה היא כן, מדוע יש למדפסות כרטיס רשת פנימי?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  13. קניתי סוויץ' של חברת אדימקס עכשיו במדריך מצויינת איזושהי יציאה שנקראת אפלינק אצלי בסוויץ' אין כזה דבר.. מה אני עושה לעזאזל ? רשום שם לחבר את המודם או לאפלינק עם כבל ישר או ליציאה רגילה עם קבל מוצלב יש לי המון כבלים, איך אני יודע מה ישר ומה מוצלב ? תודה מראש חברים

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Dmoney,

    המדריך המפורסם פה בראש הפורום הוא מדריך טוב, אך הוא מטפל רק במצב בו על 2 המחשבים - גם על השרת וגם על הלקוח מותקן WinXP. אצלי 2 המחשבים הם WinXP ו- Win98 SE, כאשר ה-XP הוא השרת. מה אני אמור לעשות בכדי להתאים את המדריך הזה אלי, או בקיצור, מה אני צריך לעשות בכדי שבסופו של דבר יהיה לי אינטרנט על 2 המחשבים..? 10x

    • 0 תגובות
    • 686 צפיות
  15. Started by ori24,

    עד אתמול היה לי מהירות של 30MB תשתית של הוט וספק בזק בינלאומי וגם בהורדות באתרים גדולים כמו NVIDIA ומיקרוסופט וגם בביטורנט הייתי מקבל 3.6MB שזה 30MB. שידרגתי מקודם ל100MB בהוט ובאתרים גדולים אני אכן מקבל תמהירות שזה 12MB פחות או יותר אבל בביטורנט שזה הכי חשוב שלי אני לא עובר את ה-5MB במקרה הטוב. האם זה תקין? האם כך זה צריך להיות? אם זה נורמלי אז 30MB זה דיי והותר... תודה לעונים!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Ruvka94,

    שלום, המהירות שלי במחשב היא 30 מגה, לפי כל מה שידוע לי מהירות ההורדה המקסימלית היא מהירות האינטרנט לחלק ל8 שזה יוצא 3.75. אבל אתמול חבר שלי התחיל להסביר לי שבטורנטים יש אפשרות לעבור את מהירות ההורדה בגלל כמות הסידים (שיתוף קבצים וכל זה), מה שבחיים לא קרה.. אפשר בבקשה הסבר יותר מורחב על זה? תודה

    • 3 תגובות
    • 796 צפיות
  17. Started by ברק2000,

    עכשיו יש לי אנטרנט במהירות 1.5 מגה ורציתי לדעת אם שווה לי לשדרג ל2.5 מגה ב10-15 שקלים בחודש תודה

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  18. לעוד מישהו קרה שבזמן האחרון המהירות ירדה פלאים?

  19. Started by wooper,

    העלתי את מהירות החיבור שלי ל 1.5 128 בכבלים אבל שאני מעלה משהו בבטורנט זה עובד רק בין 14-15 וחשבתי שזה מהירות של 18 ושאני גולש אז בכלל אני לא יכול לנצל את המהירות כי הגלישה נורא איטית אז אני מגביל את האפלוד ל10

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  20. שלום, עד אתמול היה לי אינטרנט במהירות 3 מגה אצל אינטרנט סמייל ושדרגו לנו ל-4 מגה בחינם. כל שהינו צריכים לעשות הוא להתקשר לבזק ולהגיד להם לשדרג לנו את התשתית ל-4 מגה .. נאמר לנו לחכות 24 שעות (לא שיש לי מושג למה ) בכל אופן,עברו 24 השעות ומהירות הורדה שלי נשארה על כ-350 KBPS . בדיוק כמו במהירות אינטרנט הקודמת .. האם ייתכן והשדרוג תכף רק להעלאה? פשוט לא נשמע לי הגיוני .. ולמה הייתי צריך לחכות 24 שעות? תודה

    • 6 תגובות
    • 977 צפיות
  21. Started by mironm,

    אניעכשיובחבילה של 750 וכאשר אני משחק במשחקים ברשת יש לי פינג 90-120 עכשיו שאלתי היא אם אני יעברו ל5.1 מה יהיה הפינג שלי אני מדבר על שרתים באירופה. האם יש סיכוי שהפינג ירד מה80???

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  22. איך אפשר לדעת אם ספק האינטרנט שלי חוסם שלי חלק מהרוחב פס??? תמיד הם יגידו שהם לא חוסמים.... אבל איך אפשר לדעת בוודאות???

    • 2 תגובות
    • 729 צפיות
  23. Started by ariel007,

    שלום, כבר שנים אני מחובר לאינטרנט דרך נטוויז'ן בתשתית הוט. היום שדרגתי את המהירות אצל שתיהן ל-100 מגה וניגשתי לבדוק את המהירות באתר שלהם. ובכן, באתר הבדיקה של הוט או נטוויז'ן אני מקבל רק 65 מגה. מצד שני באתר Speedtest יש שרתים שמראים לי מהירות של 97-98 מגה. איך זה, ומה הבדיקה הנכונה? כמו כן אני מחובר דרך הוטבוקס הדגם הראשון. הוא תומך ב-100 מגה או שאני צריך ללחוץ לקבל הוטבוקס 2? תודה לעונים

  24. יש לי קו 8מגה דרך ADSL ו014 ומשום מה מהירות ההורדה שלי בשבוע האחרון מ rapidshare ירדה וזה מוריד לי 40-90 kB/sec כששבועת לפני היתי מגיעה גם ל500 המחשת מהירות מ014 וגם דרך SPEEDTEST מראה לי תקין האם מישהו עוד ניתקל בבעיה כזאות? תודה

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  25. Started by User_Name,

    שלום, אני הבעלים הלא גאה של ADSL במהירות הורדה של 60 קילובייט לשניה. ראיתי באתר של מתב אינטרנט בכבלים חבילה של 750kbps , האם מהירות ההורדה היא 750 קילובייט לשניה? שהתקשרתי לשאול לא הצלחתי לקבל תשובה, אולי תוכלו לענות לי בבקשה? תודה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים