כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בבקשה משהו יכולל לתת לי שרת תומך PHP? אני מכיר http://www.tripod.lycos.co.uk/ אבל אני לא מצליח להרשם אם משהו בבקשה יכול להרשם לי לאתר ולתת לי את המשתמש והסיסמא אהיה אסיר תודה (לא משנה שם המשתמש או הסיסמא מה שתבחר\י) תודה מראש לקוראים
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
http://www.albinoblacksheep.com/games/hidethefart תהנו
-
- 11 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אהלן חברים. אז ככה אני וחברים שלי אנחנו לפני גיוס החלטנו לצאת לאיזה טיול לפני צבא. לתפוס בנות ולהנות המון. חשבנו ובדקנו שני מקומות בהם יש דילים די טובים וזולים,איי נאפה בקפריסין וקוס שביוון. היתי רוצה לשמוע המלצות לשני המקומות הללו,בבקשה רק מאנשים שביקרו שם. האם תהיה בעיה להכנס למועדונים בנאפה או בקוס כאשר אינך בן 18,אני עוד חודש וקצת בן 18 אבל הנסיעה מתוכננת באמצע חודש אוגוסט.
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אחרי גלישה מרובה ביוטיוב ( ) גיליתי שיש אנשים משועממים לא פחות ממני שעושים COVERים לשירים - פשוט מחליפים את המילים. הנה כמה: בריטני ספירס - TOXIC (זה מצחיק) http://www.youtube.com/watch?v=CfxkO5zCueU&mode=related&search= SOAD- CHOP SUEY EVANECENCE- call me when ur sober fall out boy- this ain't sin וזה בין המצחיקים ביותר שמה: NIGHTWISH-WISHMASTER **ד"א בלי שום קשר לסרטונים עכשיו ראיתי כוכב נולד (מפגש משפחתי) - ומרגול רצתה להגיד באנגלית "כמו שזה" ויצא לה AS IS..... (במקום AS IT IS )
-
- 6 תגובות
- 715 צפיות
-
-
תראו מה האסירים הפיליפיניים האלה עושים כדי להעביר את הזמן :
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. אני לא יודע איך זה אצלכם אבל לי כבר נמאס,ההורים שלי כל הזמן רבים וכל פעם הורה אחד אומר לי על ההורה השני שהוא לא בסדר וכבר נמאס לי לשמוע מהם ומהבעיות שלהם. המשפחה של אבא שלי זה דבר בלתי נסבל אני שונא את סבא וסבתא שלי יותר נכון רק את סבתא שלי כי היא בן אדם רע.
-
- 58 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
בעוד כמה ימים אני טס לאירופה. אני אהיה במינכן ואוסטריה. רציתי לדעת אם יש חנויות שם של מחשבים טובות, האם זול שם? האם כדאי לקנות משהו שקשור למחשב שם, כולל כרטיס מסך עד לעכבר. כנ''ל לדיוטי פרי בארץ תודה
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
-
שמעו עוד מעט אני יוצא לטיול של 4 ימים ובערב לפעמים נמעס לדבר... אז צריך לשחק איזה משהו... יש לכם רעיונות ? כל דבר יהיה טוב, רק שלא יהיה צריך איזה משהו מיוחד..
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
http://fishki.net/comment.php?id=23683 איזה מגניב זה.. אפשר לשים 4 מחשבים ככה במכונית אחת..
-
- 8 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום אני מחפש חנות דייג באזור תל אביב חנת טובה אמינה וזולה שאפשר לקנות חכות לא רולר תודה
-
- 2 תגובות
- 907 צפיות
-
-
הם נותנים במתנה DISK ON KEY. מישהו קיבל?
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
נסעתי עם חבר לנס ציונה לחברים אחרים שלי, החנתי את הרכב בחניית בית ספר וישבתי ברכב עם מוסיקה חלשה, פתאום מגיעה פקח [אחרי שעה ת'אמת] אני אומר לו לילה טוב הוא מבקש את רישיון הרכב והנהיגה, הוא רושם את ת.ז ונוסע. שבוע אחרי אני מקבל קנס בסך 430 שקל, לא כתוב מספר הרכב ולא כתוב מספר רישיון נהיגה רק ת.ז. תיאור הקנס: "ישב עם חבריו כשרכבו פתוח ומוסיקה מרעישה,איסור הקמת רעש בין השעות 6-00 23-00." מה לעזאזל והאם אני יכול לבטל את הקנס? הם היו פקח ועוד מישהו שישב ברכב, היינו בערך 5-6 חברה. כוסאומו המדינה הזאת!!!!
-
- 54 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תמונה של Porsche 911 Turbo, ברזולוציה גבוהה מאוד. אני לא מתכוון לרזולוציה של רקע אלא למשהו הרבה יותר גדול מזה... אני לא יודע גדלים מדוייקים, אבל זה הולך להיות מודפס בפלוטר (מדפסת גדולה) אז תבינו לבד... תודה
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
1) אני מוציא רישיון על אופנוע (אם זה משנה), האם אני צריך ללמוד את כל הספר או רק חלק ממנו? 2) על איזה נקודות אני צריך לשים לב? (למשל: חבר שלי אמר שצריך לדעת שלטים וגם לדעת באיזה מספרים הם נמצאים...) 3) האם צריך לקבוע תור מראש לבוחן?
-
- 9 תגובות
- 667 צפיות
-
-
משהו יודע על מוניות שירות לאיזור הצפון מת"א בלילה בין שישי לשבת בשעה 1-2 ככה? כי אוטובוסים אין...או שתחדשו שלי על כל דרך תחבורתית אפשרית ולא טרמפים, כי אני לא הולך להעביר ימים כלילות בטרמפיאדות
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
ניסיתי להוצאי מהחשמל ולא עזר. [attachment deleted by admin]
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא יודע אם מישה ורואה אבל אתמול ראיתי פעם ראשונה והייתה שם את אחת הבדיחות הטובות ואני כבר כל היום מנסה להזכר מה הוא אמר ולא מצליח אני רק זוכר שזה היה בן נגד בת והבת אמרה משו כמו אמא שלך כלכך זקנה שכשהיא הייתה קטנה הקשתות בענן היו שחור לבן ואז הוא ענה לה משו וניצח ואני לא זוכר מה...חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי
-
- 0 תגובות
- 813 צפיות
-
-
שלום, כפי שאתם רואים בפרופיל שלי אני מתחת לגיל 18 (עוד מעט 18) ויש לי 2 שאלות: 1) המעסיק שלי לפעמים (פעם ב...) מעסיק אותי מ-12 בלילה ומעלה... האם זה נקרא שעות נוספות? כלומר הוא צריך לשלם לי 150%? 2) אחרי כמה שעות הוא צריך לשלם לי 150%? אם בכלל....
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שאלה נוספת בקשר לפרסום MA Music(המוזיקאים). מצטער מראש על פתיחת נושא חדש אבל נושא זה עוסק במשהו ספציפי בפרסום. פרסמתי אתמול אתמול קליפ וידאו עם אחד השירים של צמד המוזיקאים- http://www.youtube.com/watch?v=SicgybLtSIU עכשיו השאלה שלי היא - איך עולים בדירוג בyoutube.. איך זה הולך.. יש קליפים שנצפי אלפי פעמים .. ואני יודע שזה תלוי במספר פרמטרים אבל אילו שיטות יש לפרסם את הקישור בyoutube בצורה יעילה יותר וכו'..?
-
- 1 תגובה
- 541 צפיות
-
-
-
יש לי תחביב מוזר להסתכל על העמודים האחרונים של הפורומים באתר. נסו גם אתם, יש שם כמה פנינים מעניינות מעידנים שחלפו מזמן
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היפנים פשוט מטומטמים עד כדי כך שזה מצחיק http://www.stupidvideos.com/video/just_plain_stupid/Japanese_Tetris_Game_Show/ ועוד אחד http://www.stupidvideos.com/video/just_plain_stupid/Human_Tetris_AGAIN/ :lol:
-
- 2 תגובות
- 799 צפיות
-
-
בכמה אני יכול לצפות להורדה במחיר שאני בא לקנות מחשב?נניח אני משלם במזומן אפשר להוריד 10%ממה שאני רואה שיש בזאפ?
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-


