עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. חברי הפורום שלום רב, הייתי רוצה להיעזר בכם לקבלת מידע נוסף לגבי התואר במדעים המוצע באו"פ. יש שלושה סוגים של תואר במדעים: "רגיל", בהדגשת מדעי המחשב ובהדגשת מתמטיקה. חשבתי ללמוד אחד מהם, שכן נראה לי מעניין למדי לקבל ידע נרחב בכל תחומי המדעים ובמתמטיקה. יש לי מספר שאלות בנושא: איך התואר הזה נחשב מבחינה אקדמית ומבחינת המעסיקים? (איך "מתייחסים" אליו? והאם הוא נחשב ל-"יוקרתי" כמו תואר בפיסיקה לדוגמא?) עד כמה באמת ישנו חופש בחירה של קורסים? והאם הוא מעניין ללמידה? ואם אבחר בו, לאיזה מהסוגים כדי ללכת? (האם ב-"רגיל" יש מספיק מתמטיקה? ואיזה נחשב ליותר "איכותי"?) אשמח לשמוע את דעתכם בעניין, ובנוסף אם למישהו יש ניסיון עם אחד מהתארים הללו אשמח לשמוע על התרשמותו מהתואר. תודה ר…

    • 113 תגובות
    • 16.3k צפיות
  2. Started by Alexkmr,

    נתמקד יותר באיכות העדשה. הייתי אתמול באופטיקנה ושמתי עין על משפי שמש של ריי-באן ב950 שקל אחרי הנחה. מצד שני מצאתי משקפים לא פחות טובות ב450 שקל באירוקה, נידמה לי הם היו של אירוקה. מבחינת איכות, המשקפים של אירוקה לא נפלו מהם בהרבה. מה פשר הפרש המחירים הזה?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. אני רוצה לשים מצלמה מחוץ לבית, מעין מצלמת בטחון כזו, שאני רואה הכל במחשב. כנראה שכמה אנשים חמים עליי אז התחילו לעשות נזקים. כמה זה עולה? מה צריך בדיוק לקנות? תודה..

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  4. Started by FresH-MeaT,

    אני עובד בתחנת דלק במקביל ללימודים כבר שנה וחצי כמעט.. קראתי היום בידיעות אחרונות שכל עובד שעובד במשך שנה זכאי לדמי הבראה.. האם עבודה בתחנת דלק נתפסת גם? והבנתי שאני צריך לקבל גם הפרשות לפנסיה... איך זה הולך? אני אמור לקבל לא אמור לקבל? איך אני יודע

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by SpEcToR,

    כשזה קרה היתי בן 16.. פקח תפס אותי לא אוסף חרא של הכלבה שלי נתן לי דוח 300 שח.. עכשיו בדוח יש חלק כזה של עתירה לבית משפט או משו לא יודע.. אז כתבתי ושלחתי את זה. כתבתי שם שאני בן 16 ואין לי הכנסה עכשיו ואין לי איך לשלם את זה אז או שיעבירו את זה לבעוד כמה שנים או להעביר את זה על השם של אמא שלי... ולא חזרו אלי.. את הדוח קיבלתי בנובמבר 2008 עוד מעט שנה עוברת

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Jaman,

    אני מלש"ב ובחודשים האחרונים היו לי הרבה זימונים למיונים למסלולים שונים בצבא. היו לי כמה זימונים שלא קיבלתי בהם שוברי נסיעה למרות שאני זכאי להם (הייתה גם פעם אחת שקיבלתי בדואר שוברים ביום של הזימון, אחריו ). בזימון האחרון שהיה לי לתל אביב יצא שהפסדתי 50 ש"ח, ואני מבין שאפשר לשלוח את הכרטיסים שמעידים ששילמתי לאנשהו ויזכו אותי. השאלה היא לאן אני צריך לשלוח? צריך לכתוב משהו, הסבר כלשהו? יש טעם לעשות את זה, או שסתם ינפנפו אותי ולא יצא לי מזה שום דבר? אשמח אם מישהו שמכיר את המערכת יענה.

    • 7 תגובות
    • 6.9k צפיות
  7. Started by tranq,

    שלחו לי מכתב שאני צריך להתייצב בלשכה. אני לא יודע אם ללכת, עפתי מגאמא, הייתי מועמד לטכני בח"א אבל לא הגעתי בגלל שהיה לי מגן באתו יום והם לא התקשרו עוד פעם. עכשיו הגיע אליי הדבר הזה, בכלל הבחירה במנילה הייתה לא גדולה - רק איזה 6 תפקידים. במנילה סימנתי(יש לי פרופיל 97 + בן יחיד ): המערך הטכני בחיל האוויר והחלל שירות בחיל האויר והחלל מערך הנהיגה הכבד המערך הטכני בחיל החימוש שירות בתי הסוהר (שב"ס) מה אתם אומרים על הנהיגה? :-\

    • 13 תגובות
    • 8.1k צפיות
  8. Started by core_i7,

    טוב אז אני מתעתד לרכוש מחשב נייח מבוסס i7, ללא מסך, ואני מתלבט בין שתי החנויות הנ"ל. לפי ניסיונכם באיזו חנות ההרכבה איכותית יותר? במובן של הקפדה על הרכבת הקירור למעבד, סידור הכבלים, ובכלל הארגון הפנימי של המארז עבור סירקולצית אוויר מיטבית. המחיר ב iqpc זול בסביבות 250 ש"ח, מתוך 7000.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by pain_killer12,

    חברים, חניתי בכחול-לבן בלי לשלם וקיבלתי דו"ח 100 ש"ח על השמשה. רציתי לדעת אם בקרוב אני צריך לצפות שיגיע מכתב עם הדו"ח הביתה, או שאני יכול ללכת לשלם את זה וזהו? וככה להינצל מכאב הראש של ההורים. ד"א, איפה משלמים את זה? בבנק? בדואר? תודה מראש לעוזרים.

    • 21 תגובות
    • 3.7k צפיות
  10. Started by aviad91,

    אהלן. אתמול קניתי רדיו דיסק חדש ויש שם כניסת AUX. יש לי אייפוד טאץ' דור שני.. מישהו יכול לכוון אותי איך אני גורם לשניהם להתחבר?איזה כבלים וכו'

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by d1v,

    שלום לכולם, ברצוני לפתוח אתר אשר יעסוק בתיווך בתים . איני מבין דבר באתרים אבל השימושים שלי באתר הם : מספר תמונות,שיתמוך באנגלית ועברית ושיהיה נגיש לארץ ולחו"ל. אשמח לפרטים כיצד לפתוח אתר,עלויות וכד' ,תודה מראש אילן.

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  12. היי יש לי בעיה הראש פשוט לא עובד היום.. A,B,X,Y הן מטריצות רגולריות מסדר N*N המקיימות את המערכת: X = A Y^-1 X Y = A B^-1 X בטא את Y באצמעות A ו B. תודה רבה מראש. לא משנה הסתדרתי

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  13. אני מחפש ספרי מד"ב\פנטזיה המתמקדים בחייל אחד ודרך סיפורו רואים את מהלך המלחמה. דוגמאות שיסבירו קצת יותר (אני מקווה) לוחמי החלל של רוברט היינלין מלחמת האדם הזקן של גון סקלזי הפלוגה השחורה של גלן קוק (ספר מעולה, חבל שהוא לא כ"כ מוכר בארץ) המשחק של אנדר (ספר מעולה בפני עצמו) גם קשור קצת לזאנר הזה. אשמח להמלצות על ספרים בסגנון.

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. Started by Guarding angel,

    מי היה מאמין שגם מהסרט הזה עשו צחוק

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  15. היי! היום יש הופעה של Blue mans group!(מיקום-גני התערוכה) אני לא רוצה לשנע את ההורים לת"א אז אני מחפש דרך חלופית. אוטובוסים ורכבת זה לא ממש אפשרי אז מה שנשאר זה מוניות שרות. יש למישהו מושג איפה אני יכול לתפוס מונית שרות לאשדוד בקרבת גני התערוכה? (היא יוצאת ממרכזית וזה וואחד מרחק הליכה)

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by BedB0y,

    זכיתי בזוג כרטיסים שאיני מעוניין בהם, רוצה למכור למי שכן מעוניין. ההופעה היא היום ב21:00 גני התערוכה. מי שרוצה מוזמן לשלוח הודעה פרטית ****מקווה שלא עברתי על החוקים****

    • 3 תגובות
    • 855 צפיות
  17. Started by redead,

    אני רוצה להכין לחברה שלי תליון לב עם חריטה מאחורה ואני מחפש מה לחרוט.. חברים ביחד כבר 5 שנים ככה שזה עסק רציני :-)

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. מזה כשנה נבחרתי להיות מבקר נבחר ולרגל השקת דירוגים חדשים הם בחרו מספר מדרגים נבחרים ל"שולחן עגול" במשרדי החברה והיום קיבלתי טלפון שאני אחד מהם. הם רוצים לשמוע הצעות לשיפור הארות והערות כולל השקת דירוג-על מיוחד. הרבה דברים באתר לא מספיק נוחים בין אם זה נוגע בכתיבת ביקורות, תוכן האתר ונוחות השימוש בו. מה לדעתכם כדאי לשפר באתר כדי להפוך אותו לנוח יותר עבורנו הגולשים ? זה הזמן להשפיע. הצעות ייעול עד כה: - הוספת תמיכה במסך רחב - הפרדה מדוייקת יותר בין דגמים למשל DOKים של קורסאיר דגם GT לבין הרגיל/ מסך E2209 לבין E2209WA. -

    • 71 תגובות
    • 19.2k צפיות
  19. Started by amir85,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3727684,00.html הנה סוף סוף שירות נורמלי שבו אין את הבעיה של בחורה אין תמונה בגלל "מצלמה מוקלקלת" וכדומה ;D

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by pringles,

    מבקש המלצה לשירי מטאל בסיגנון IRON MAIDEN SLAYER BLACK LABLE SOCIETY קיצר שירים כאלה שיש הדגשה לסולואים של גיטרות

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. יש מצב שאחרי זמן מסויים שבו הקובץ שלי רץ המחשב פשוט מחליט שהוא נתקל בבעייה מסיבה כלשהי, גם אם הוא לא? זה נראה לי כמו דרך הגיונית לטפל בבעיות כאלה, וזה גם יכול להסביר איזו בעייה שיש לי או שאולי זה יכול להיות בגלל שהתוכנית מתחילה לקחת הרבה זיכרון מאוד מהר? (בתחילת הריצה כל מה שהתוכנית שלי עושה זה להקצות מקום ולשחרר המון פעמים, אומנם זה לא לוקח יותר ממגה זיכרון, אבל who knows...)

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  22. שלום אני רוצה לקנות הביתה בריכה מהסוג הזה: http://www.sportcenter.co.il/home/doc.aspx?mCatID=58258 (האתר לדוגמה בלבד של סוג הבריכה שאני מחפש) יש כמה סוגים אבל הפרנציפ דומה... בריכה העשויה PVC, התקנה מהירה, נייד וזול היתי שמח לשמוע את דעתכם אם אולי יש לאנשים פה בפורום בריכות מהסוג הזה בבית תאמת אני דיי מפחד כי אם דבר כזה מתפוצץ זה סיוט והמים יכולים לזרום לתוך הבית ולהציף אותו בקיצור מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  23. הכותרת די ממצה. חשוב שהרכב לא יזלול דלק. עריכה: העדפות: גודל בינוני או קטן, הילוכים אוטומטים ובנזין. any suggestions?

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by KrustyTheKlown,

    עוד כמה ימים אני צריך להציג משהו באנגלית וזה דיי מלחיץ יש למישהו טיפים איך לעבור את זה בשלום ?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. סתם מבחן IQ נחמד שחשבתי לשתף. לא יודע עד כמה התוצאה אמינה, אבל עושה טוב על הלב חח games-zone01.nana10.co.il/IQTest/default.html שתפו תוצאות למי שבא.. עריכה - קבלו עוד אחד נחמד http://www.free-iqtest.net/ [attachment deleted by admin]

    • 57 תגובות
    • 9.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים