עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by tombcatz,

    בנות הן כמו הורדות באימיול-לוקח להן זמן,אבל בסוף הן יורדות.

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  2. Started by exXxTreAm,

    אוטו נחמד, יד ראשונה, כל מיני צבעים, משופר. תנו דעות, השקעתי דיי הרבה זמן על הבנייה שלו על מנת שכל הצבעים והחלקים יתחברו בהרמוניה. תנו ציון מ1-10. פשוט מיצובישי מושפלת. [attachment deleted by admin]

    • 46 תגובות
    • 2.9k צפיות
  3. טוב ככה כמו שכולם יודעים היום היה בגרות בהיסטוריה ולפני שבועיים היה המתכונת (זהוווווו נגמררר) כמו שרובכם יודעים או שלא ישנם שני ספרים עיקריים בשוק שהתלמידים לומדים מהם למתכונת ולבגרות רכס ואנקורי עכשיו במקרה המורה שמלמד אותי כתב את הספר של רכס (אורי צמח) , אני מכל מיני סיבות בחרתי בספר של אנקורי. עכשיו למדתי טוב טוב למתכונת מהספר אנקורי ולפיו פתרתי את המבחן עכשיו אחרי שקיבלתי את המבחן חזרה ראיתי שעניתי על התשובות נכון אבל בכל זאת ירד לי נקודות אז פניתי למורה שלי והוא אמר שהתשובות באנקורי לא נכונות והוא לא מקבל אותם. הוא בדק לי את המבחן לפי ספר רכס (שהוא לגמרי במקרה הספר שלו.) בדעה שאנקורי טועים הוא אמר לי ככה: "המקסימום שילד יכול לקבל אם הוא לומד מאנקורי זה 75" עכשי…

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by dr computer,

    אני רוצה לקנות פאנל לפלאפון שלי מפה: http://cgi.ebay.com/MOTOROLA-ROKR-E1-E398-FACEPLATE-COVER-CLEAR-BLUE_W0QQitemZ9143644743QQcategoryZ20353QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem ואני לא יודע אם זה טוב לקנות כלומר שלא יעבדו עלי וכמה עולה משלוח??ואין לי מושג איך משתמשים במכירות האלה, פעם ראשונה שאני רוצה לקנות מפה משו

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  5. Started by taimor,

    אוקי משחק הגוגל הולך ככה, אני רשום מה לחפש עכשיו אתם עושים חיפוש בGoogle Images ומביאים את התמונה הראשונה שאתם מוצאים. ואחרי זה זה שמצא ראשון מפרסם את התמונה ומרושם גם הוא מה לחפש דוגמה: - " קוף מעשן " - " חפשו: משהו =\ " וככה זה הולך...מומלץ לרשום דברים באנגלית כי אז יש הרבה יותר תוצאות ומצחיקות ורישמו שטויות חח.. זה נראה משחק נחמד אז יאלללללללללללה =] LET's PLAY THE GOOGLE GAME אז אני אומר, חפשו : WTF????

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  6. אחרי הנושאים הקודמים זה הנושא האחרון =\ יש לי עכשיו לא 600 דולר יש לי כבר 1000 דולר. (מי שלא יודע זה 1000 דולר לביזבוזים בחופש הגדול בקנדה...) עכשיו ככה חישבתי את הכסף: - מערכת קירור מים + זיכרונות חדשים - מקסימום 400$ - ועכשיו לקנות את המפלצת GeForce 7950GX2 שעולה 600$ או לקנות XBOX360 שמחירו בסביבות 400$ ? כאילו עד עכשיו הייתי בטוח בXBOX360 אבל אחרי שהמפלצת הזאת יצאה (GeForce 7950GX2) עם 48 צינורות עיבוד שיגע אותי כי עכשיו אני עם 6200 עם פתיחת צינורות וOC מסתדר יפה אבל עוד חצי שנה הוא לא יחזיק כמו שהוא מחזיק עכשיו (שהוא מריץ כל משחק על מדיום - HIGH בלי בעיות ממש...) ושאלה אם אני אקנה את המפלצת לכמה זמן בערך אני לא אצתרך להחליף כ.מסך ? :s05: כי אני יודע שאם אנ…

  7. יש לי כרטיס אשראי, שעובד בקניות בחו"ל, אבל משום מה יצירת חשבון באייטונס לא עובדת לי! יש לכם מושג אם זה אפשרי ליצור חשבון באייטונס בכרטיס אשראי לא אמריקאי?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  8. ראיתי את ה5 דקות האחרונות מהתוכנית ששודרה היום (7.6.2006) בערב בYES +. הופיעה בחורה די מוזרה כזאת, היא שרה וניגנה על הקלידים (וקראה תווים מהמחשב הנייד שלה?). רשמתי בעיברית את השם שלה - "אימוג'ן היפ"(לא 100% בטוח) אבל אני לא זוכר איך הוא ביטא את השם בדיוק. Dose it ring any bell to ya? אם מישהו יכל לעזור בחיפוש, תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. מונדיאל 2006 בית א' 1)גרמניה 2)קוסטה ריקה 3)פולין 4)אקוואדור לוח המשחקים: 09/06 - 18:00 גרמניה - קוסטה ריקה 09/06 - 22:00 פולין - אקוודור 14/06 - 22:00 גרמניה - פולין 15/06 - 16:00 אקוודור - קוסטה ריקה 20/06 - 17:00 גרמניה - אקוודור 20/06 - 17:00 קוסטה ריקה - פולין טבלת ביניים: גרמניה 3 נקודות אקוודור 3 נקודות פולין 0 נקודות קוסטה ריקה 0 נקודות בית ב' 1)טרינידד וטובגו 2)אנגליה 3)שבדיה 4)פראגוואי לוח המשחקים: 0/06 - 16:00 אנגליה - פראגוואי 10/06 - 19:00 טרינידד וטובגו - שבדיה 15/06 - 19:00 אנגליה - טרינידד וטובגו 15/06 - 22:00 שבדיה - פראגוואי 20/06 - 22:00 שבדיה - אנגליה 20/06 - 22:00 פראגוואי - טרינידד וטובגו אנגליה 3 נקוד…

    • 93 תגובות
    • 8.2k צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    ראיתי כזאת מידת משקל, כמה זה בגרמים? לא מצליח ליצוא בגוגל :-X

    • 5 תגובות
    • 64.6k צפיות
  11. Started by אוריפ,

    http://www.autospies.com/article/index.asp?articleId=7655&categoryId=23 שיהיה בריא...

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. http://video.google.com/videoplay?docid=1055820530795653159 עדדין אני לא יודע ממש לתכנת אותו אבל בנתיים זה מה שהצלחתי יש לו המון אפשרויות ניסיתי אותו למרחק הוא מגיע ליותר מ 4 ק"מ (בעיה ליראות יותר מבחינת מיקום שלי)צריך לחפור בו עוד קצת...

    • 102 תגובות
    • 7.7k צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259786,00.html חבל....היה סבבה.... חשוב לדעת ...מאותו רגע שהפסיקו את המילקי בבוקר ידעתי שמשהו חשוד פה ....

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  14. האם מישהו יכול להמליץ לי על מכשיר סוללרי לא משנה מאיזו חברה ,העיקר שהיה קטן כמה שניתן ,כמו כן לא חשוב לי אם הוא בעל שיכלולים של המילה האחרונה בענף (דור שלישי או דור 10) העיקר שהיה קטן ! כמובן שניתן לקנות אותו בארץ!

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by joni,

    תהיתי האם מנת IQ כלומר כמה שאתה חכם זוהיא תכונה תורשתית או שזה משהו שבא מהסביבה ףכלומר אפשר לשפר את זה ?

    • 115 תגובות
    • 10.7k צפיות
  16. http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=77436&bz=10

    • 8 תגובות
    • 665 צפיות
  17. Started by dr computer,

    שמעתי שקולה עוזר לכאבי בטן האם זה נכון?

    • 11 תגובות
    • 19.6k צפיות
  18. Started by 00000,

    פשיטה על חוות השרתים של TPB, http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=247259&blogcode=4117770 לפי מה שראיתי באתר, הם ממשיכים לפעול.

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  19. Started by PeaS,

    עד לא מזמן התכוונתי לעשות פסיכומטרי בסתיו הקרוב, עם קורס של קידום לפניו... אבל, שמעתי על תוכניות של שרת החינוך לבטל את הבחינה, משהו לא כל-כך ברור. אם זה אכן יצא לפועל, תוך כמה זמן זה יקרה? ומה הסיכוי בכלל שזה יקרה? אם אני לא טועה כבר דיברו על זה פעם. האם בינתיים לא כדאי להרשם? הבעיה היא שאני מעדיך לעשות את הבחיה בסתיו ולא בחורף, כי זה יוצא יותר נוח עם המיונים לצבא.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by FARKASH7,

    כאשר אני רואה גירסה של סרט וכתוב בה NTSC מה זה אומר?

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  21. Started by ^HocK^,

    אני מחפש אתר שיכול לאחסן סרטוני ווידיאו הום מייד כדי להציג אותם באתרים אחרים.. תודה, יאן.

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  22. למה הם עושים את זה?? מה כבר יהיה לאנשים לגנוב\להרוס\לשבור??

    • 9 תגובות
    • 898 צפיות
  23. Started by moses_23,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259484,00.html עדיין יש להם להשתפר מבחינה וויזואלית...אבל דיי אחלה של מאמץ!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by UltraWaveMUSA,

    יש לי יום ראשון הזה מתכונת בספרות ואני לא יודע כלום!! יש לי 90 בספרות אבל זה בגלל שאני לפני כל מבחן לוקח את מה שהיא רשמה על הסיפורים במחברת וקורא אבל בכללי אין לי שום מושג במה זה מוטיבים ומה זה שיר יין [WTF?] וכל החרטא הזה... קניתי את המיקוד של רכס והתחלתי לקרא את הרקע של מאפיניי השירה. רציתי לדעת מה צריך ללמוד שם בכלל והאם יש לכם עיצות בקשר לזה. אף פעם לא הקשבתי או רשמתי... תמיד צילמתי, למדתי בקטנה וזהו.. אבל עכשיו נדפקתי. אני יודע שעשיתי טעות אבל איך מתקנים אותה לעזאזל? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  25. Started by joni,

    דבר ראשון איך בידיוק העסק הזה הולך ,איפה אפשר להשיג שרת כמה זה עולה ? , אני וחבר רוצים לעשות מעין שרת fun לwow .

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות

דיונים חדשים בפורומים