פורסם 2006 ביוני 1620 שנים נראה כמו אוטו גלידהלא אוהבחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, נכון...תחליף את הצהוב בגלגלים (RIMS)
פורסם 2006 ביוני 1620 שנים אוטו נחמד, יד ראשונה, כל מיני צבעים, משופר.תנו דעות, השקעתי דיי הרבה זמן על הבנייה שלו על מנת שכל הצבעים והחלקים יתחברו בהרמוניה.תנו ציון מ1-10.פשוט מיצובישי מושפלת.NOW seriously... wtf this shit supposed to be ?!?@?#!@?# what u r a fagot or what ? it's fucking pink !!! damn
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.