עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by tombcatz,

    סיפור זה סופר לא מכבר הימים, אולי שמעתם אותו לפני כמה שנים, סיפרו אותו אז לילדים הקטנים, וזו הגרסה לילדים הגדולים. בכפר קטן, שקט ורגוע, גר לו נגר, אומלל ופגוע, דבר אחד לא יכול המסכן, מה שכולם עושים לזיין. ביום יפה בהיר וצח, באה פייה ואמרה לו כך: "שמע נא אליי, נגר חמוד, הזין שלך יעמוד כמו עמוד". מה שהתרחש שם אסור לי לומר, בכל זאת הסיפור הוא קצת מצונזר הפייה הטובה נהנתה מאד, כזה זיין - בשבילה זה כבוד, היא הודתה שהיה לה ממש שיגעון, ומיד התברר לה שהיא בהיריון הפייה המסכנה, בשבילה זהו ברוך, לילד תקרא על שם הזין הארוך, אז סבא ג'פטו נסע עד לטוקיו, והחליט לבסוף שיקרא לו פין נוקיו. פין נוקיו גדל והיה ילד עץ, עם חברותיו הכוסיות הרבה להתרוצץ, וכך מאושר לו ג'פטו היקר, כן, כן, בחיים…

    • 10 תגובות
    • 893 צפיות
  2. הקופסא היתה פתוחה, המוצר לא חדש, כמה צלעות קירור היו קצת עקומות יישרתי אותם בעצמי דחפו את זה לבפנים שמו סלוטפ בצדדים לא רוצה לפרסם כרגע את שם החנות כי אני מברר איתם לגביי זה

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  3. Started by UNDERDOG,

    צצה לי הודעה שהןינדוס שלי לא מקורי איך אני נפטר מההודעה הזאת?

    • 6 תגובות
    • 727 צפיות
  4. Started by pixilated,

    היום הזמנתי מחשב ממישהו שגר בעיר שלי (מעלה אדומים) ואני אמור לקבל אותו עד יום שישי. את המפרט אני אכתוב לכם ברגע שאני אקבל את המחשב עצמו ;D אני יודע שזה לא מעניין אותכם שקניתי אבל אני סתם משתף אתכם

    • 107 תגובות
    • 5.2k צפיות
  5. ניתקלתי בזה שילשום כשחגגנו יום הולדת של חבר בפארק בסביבות 2 בלילה בשמים היה דבר בגדול של כוכב אבל לא לבן כמו כן הכוכבים אלה משהו שמחלים צבעים אדום,כחול,צהוב,ירוק ועוד...והוא לא זז אחרי כמה דקות הוא נעלם... אני אשדודי - אז כל הלוחמה בצפון לא קשורה.

    • 4 תגובות
    • 2.9k צפיות
  6. Started by Skid,

    קיבלתי זימון לגיבוש של זה.... מה זה,והאם זה דורש קד"צ-קבע?

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  7. Started by xtract1,

    מיקרוסופט שיחררו עוד "פרסומת" שמעוררת שמועות... יש לכם ניחושים מזה בדיוק המיקרוסופט אלכסנדריה?

    • 25 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. בחורף הייתי משקה אותו פעם בשבוע ובוא היה פורח בזמן האחרון הוא התחיל לנבול אז התחלתי להשקות אותו יותר השאלה היא אם מישהו יודע בדיוק כמה צריך להשקות אותו בימי הקיץ החמים?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום לכולם, קבלתי לפני מספר ימים דוח + גרירה סה"כ 500 שקל אמרו לי שהגרירה של עיריית תל אביב מחיזרה את הכסף לתושבי הצפון שברחו לאזור המרכז בגלל המצב. שאלה עם זה נכון ואיפה זה רשום כי באתר של עירית תל אביב אני לא מוצא כלום.... מקווה שתוכלו לעזור לי תודה.

    • 1 תגובה
    • 481 צפיות
  10. רציתי לדעת האם יש ספר שקשור איכשהוא למחשבים, פתרון תקלות, מונחים בסיסיים, משהו כמו מחשבים 101... הספר צריך להיות בעברית (וכנגזרת מכך שכמובן יימכר בארץ). עדיף מחנות פיזית אבל גם הצעות באינטרנט יתקבלו בשמחה. צריך להיות משהו בסיסי של דברים בסיסיים, עדיף שקשור לקצת מינוחים או פתרון בעיות. זה לידידה שלא מבינה כלום במחשבים. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אם זה מה שאנחנו מצליחים להשיג מול החיזבאלה....שנלחם ללא הרבה אמצעים, מה יהיה מול איראן או סוריה??? בסה"כ יחס ההרוגים של ישראל והחיזבאלה הוא יחסית שווה. בעיקר בזכות העובדה שלנו יש טנקים מסוקים מטוסים וסיירות עם כל האיבזור הטכנולוגי החדש ביותר שקיים... בעעעעעעע מה עושיםםםםםם

    • 35 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by overload,

    נכון יש את המכשיר של חברת חשמל שמודד את צריכת החשמל (בקילו וואט נכון?). אני מחפש מכשיר דומה שאני יוכל להתקין בעצמי\חשמלאי עצמאי (בלי קשר ל"חברת החשמל") יתקין כדי למדוד את צריכת החשמל החודשית שעוברת בכבל מסוים, כדי לחשב את הצריכה בנפרד לכל שאר הבית. יש מכשיר כזה? איך הוא נקרא? כמה זה עולה? ואם יש קישור אני ישמח. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Alex2003,

    בכמה ימים האחרונים ממש בא לי חשק למשקה הזה. מישהו יודע במקרה אם ניתן להשיגו בארץ?

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  14. Started by AC/DC,

    אמא שלי ואחותי נוסעות לדיוטי פרי ורציתי לישאול אם יש שם BT ביג טיפון יש שם ??

    • 11 תגובות
    • 922 צפיות
  15. Started by musari,

    בערוץ 10 אומרים רקטות מסוג קטיושה ובערוץ 22 אומרים טילי קטיושה....אז מזה בעצם קטיושה טיל או רקטה ומה ההבדל בינהם???

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. מה קורה חברה כאן יעקב, השוטר הצבאי הידוע בשמו השני יאן רציתי לברר מה עזזל קרה בשבועיים האחרונים בעולם (לא על המצב, מה חוץ מזה) כי הייתי תקוע שבועיים בצבא (ואני אהיה תקוע עוד, כי הוכרז חירום בפיקוד צפון) אז ספרו לי חברה מה היה בעולם

    • 10 תגובות
    • 825 צפיות
  17. Started by MeTaLhAmMeR,

    יש שיר דיי ישן שנשמע בסגנון דאנס כזה (אם ככה מגדירים אותו?) יש זמרת בפיזמון ויש מקהלה קטנה שמלווה אותה אחרי כל מילה שהיא אומרת בחלק מהפיזמון בשיר והשיר הולך ככה... אתם בטח מכירים רק שאני לא יודע למי שייך העיבוד: time... time goes by... so slow, when youre... when youre gone אני חושב שמאחורי הביצוע המקורי עומד איזה רמיקס ואת הרמיקס הזה אני מחפש תודה לכם

    • 6 תגובות
    • 631 צפיות
  18. Started by ashkenazone,

    שלום, רציתי לדעת מהם הדרכים בהם ניתן לרכוש מניות זרות? לצורך העניין - אני מעוניין לקנות מניות של אינטל, איך אני עושה את זה?

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. ב-22/7 שבו לוחמי סיירת אגוז מכפר מארון א-ראס שבלבנון. אך לא היתה זו חזרה מעוד פעולה קרקעית בשטח הארץ הארורה הזו. הפעם הם חזרו עם חמשת גופות חבריהם. המוראל של אותם חיילים, כפי שכבר הבנתם, לא הרקיע שחקים. לחזות במותם של חמישה מחבריך, תוך ניסיון לחלצם משטח אוייב, היא משימה מורטת עצבים וכלל לא קלה. אבל עם זאת, דווקא אתם,, אלו שיושבים בביטחה ומתקשים להבין כיצד כל איזור הצפון הפך לאיזור רפאים, יכולים לעזור לחיילי סיירת אגוז ועוד חיילים רבים, שלוחמים למען הגנת מדינת ישראל בגופם ובנפשם. במהלך הימים האחרונים פיתחנו יוזמה ייחודית בדמות שליחת מכתבים לחיילי צה"ל בחזית. מטרתינו היא איסוף כמה שיותר מכתבים עבור חיילי צה"ל, שבאמצעותם אנו מעוניינים לעודד את הלוחמים, לחמם ולחבק את ליבם ובע…

    • 0 תגובות
    • 611 צפיות
  20. וואי זה מתסכל זה מציף לי את התיבת דואר הפרטית שלי.. מה גם שחלק מההתראות מיידעות אותי על נושאים שלא ביקשתי ולא סימנתי מעולם. תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 495 צפיות
  21. אני לא מצליח למצוא מידע על אכסניות ואני יודע שגם עכשיו העלו מחירים באילת בגלל המצב בצפון. אני מתכנן ללכת עם חברים קצת לאילת אבל יש קצת בעיה עם כסף לחלקם, זה לא צריך להיות משהו מפואר אבל כדאי שלא יהיה צריך ללכת חצי שעה בשביל להגיע בים. וזהו בערך... תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by MOFRA,

    http://img.photobucket.com/albums/v88/shurik/Zooloo_New_Zionisim.gif

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  23. Started by ZorD,

    האם יש כבלים שממירים את החיבור של ספק תוצרת IL שיתאים לתקן של תקע בחול? דוגמה: הקצה של הכבל של הספק בעל 3 חיבורים.. בחול יש רק שני חיבורי.. יש כבל שממיר את ה3 ל2 כדי שיהיה ניתן להשתמש בספק גם בחול? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  24. Started by [NOS],

    יש לי את המכשיר V3 X של מוטורולה וגם יש כבל USB שקיבלתי עם ה ZV:M שלי, אבל אני צריך את ההתקנה של התוכנה של הפלא ... למישהו יש אולי אותה או לפחות לינק ??

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  25. ואז לכאן ;D http://www.anti-hasn.co.nr/ http://www.youtube.com/watch?v=gwtb6RwFi6M&search=nassralla

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות

דיונים חדשים בפורומים