עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by MeTaLhAmMeR,

    תראו עד הסוף!! http://www.youtube.com/watch?v=FbFVBiGuQlU

    • 10 תגובות
    • 935 צפיות
  2. Started by MOFRA,

    יש מילה שמשמעותה שיגעון גדולה מישהוא פה יודע אולי את המילה הזו ועוד ביטוי ששכתי איך אומרים אותו משמעותו עליה(סיבה) למלחמה תעזרו לי בבקשה מי שיכול

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281539,00.html קצת מידע על פרק פ"ג שבו הספר היה פתוח מתי שמצאו אותו. פרק פ"ג זה פרק שביקשו הרבנים לקרוא לאור המלחמה והמצב שקורה בארץ. המזמור עצמו מי שרוצה להבין איך הוא קשור למלחמה שיש בארץ. http://www.mechon-mamre.org/i/t/t2683.htm ת'אמת? אני לא חושב שזה צירוף מקרים .

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. לפני כמה חודשים החלפתי פלאפון כי נדפק לי הישן החלפתי לTELIT X170 במסגרת "מבצע" חיילים ESC 2006 עכשיו החבילה היא ככה: 30 שקל לחודש ל3 שנים + 150 דקות ב58.5 שקל (ומעבר ל150 דקות גם 39 אג' לדקה אני חושב - לכל הרשתות) הפלאפון עצמו בסדר אבל ממש לא מצדיק את המחיר בזמנו לא הייתי מודע לזה, היום אני יודע קצת מה הולך יש איזה מבצע של אורנג' שיתנו לי החזר על הפלאפון (אם אני אוכל לעבור אליהם)? וכמה קנס לדעתכם אני אצטרך לשלם על לעזוב את העסקה (אני כמעט בטוח שהתחייבתי ל3 שנים)

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  5. Started by R0ck,

    סוגר היום 22 בסקאלה המון מזל טוב!!! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. שלום. אני מתאמן בקאפואירה והשאלה שלי היא האם קאפואירה זה אומנות לחימה או ריקוד. אני נוטה יותר לכיוון האומנות לחימה, אבל חבר שלי אומר לי שזה ריקוד. אז שמישהוא יגיד לי חד וחלק (רצוי כאלה שמבינים ולא סתם לזרוק). תודה מראש.

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by VL,

    רציתי לדעת אחרי כמה זמן זרע מתייבש? (נגיד על היד) ועם אחרי שהוא מתייבש אפשר להכנס מזה להריון? בבקשה בלי תגובות ציניות זה חשוב לי מאוד.

    • 36 תגובות
    • 11.4k צפיות
  8. Started by HeaT-SinK,

    הי מה קורה כולם ? אחלה! יש לי כמה שאלות 1. אישור עבודה - למי שיש אישור כזה מהצבא: א. ממשקית תש מקבלים ? ב. כמה ימים סוגרים בבית וכמה בצבא עם אישור כזה ? 2. פטור - שיער א. יש דבר כזה פטור מתספורת ראש ? (אם כן איך?) ב. פטור מגילוח איך מקבלים ? אפשר ללכת לרופא אזרחי להגיד לו תשמע מגרד לי אחרי שאני מתגלח [כי אין לי פצעים או משהו ולא באמת יש לי בעיה רפואית להתגלח פשוט אני אוהב להשאיר קצת בסנטר] תודה

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by MOFRA,

    משהוא מסתכל תסדרות הנ"ל(4400 או DEAD ZONE)

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by סער_שי,

    אני הולך לעשות רכישה בקרוב וכדי להתמקח אני אשמח לדעת מה הרווח הממוצע (באחוזים) שהחנויות עושות על הרכיבים? האם זה משתנה מרכיב לרכיב? איזה הנחה מהמחיר הממוצע המוצהר של החנויות ניתן לקבל?

  11. Started by Aviko,

    מת כבר לראות את החבר'ה המאסטולים שמסתובבים פה, ולהכיר אותם, בואו נעשה מפגש?!?!

    • 1 תגובה
    • 770 צפיות
  12. אני אישית חושב שזה ממש יפה אפילו קצת מרגש,סוף סוף יש קצת הסברה ישראלית לכל המצב ולא רק ת'דברים שנסראללה מסביר.. ח"ח ענקי ליוצר של זה

    • 5 תגובות
    • 760 צפיות
  13. Started by zniibidl,

    האם יש לו אתר? כיצד ניתן ליצור קשר אני צריך water filter למקרר מדגם מג'יק ואני צריך לשם כך ליצור קשר עם היבואן תודה.

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. למי שלא יודע (כלומר - כולם), בעוד ימים ספורים תתחיל אליפות העולם בקליעה אולימפית. את ישראל מייצגים כתריסר ספורטאים, בינהם גם אני. בתקווה להפוך את הספורט הזה למוכר יותר, פתחתי את האשכול הזה ובו אשתדל להביא תמונות ועדכונים מביצועי הנבחרת שלנו... קישור לאתר התחרות: http://www.sszg.hr/index.php שיהיה לנו בהצלחה!

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by kinggil,

    http://video.google.com/videoplay?docid=5778134789812939895&q=saudi+cars יש להם סידרת סרטונים כאלה. אגב מישהו מכיר תשיר הזה?

    • 14 תגובות
    • 980 צפיות
  16. איפה אני יכול להשיג את הפוסטרים שאתם מחלקים במפגשים של ה-GEFORCE? תודה, מתן.

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות
  17. Started by iyc,

    מישהו יודע אולי איך אוכל לשלוח SMS לארה"ב בחינם? ה-ICQ לא מאפשר, ואם אפשר תוכנה בסיגנון של ICQ שיוכלו לענות. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by the kooks,

    שלום. נתבקשתי למצוא מידע לגבי תאומים והייתי רוצה לדעת מה הסיכוי בערך שיווצרו תאומים(סיאמיים או לא זה לא משנה כוונה היא ללפחות שני ילדים) חיפשי בGOOGLE וויקיפדיה אך לא מצאתי תשובה.. מישהו אולי יודע?

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  19. מכבי חיפה הוגרלה נגד ליברפול ( אלופת אירופה ב2005 ) המשחק הראשון יהיה ב 8/9 באוגוסט באנפילד בליברפול משחק שני (בלומפילד\רמת גן) יערך ב22/23 באוגוסט, הולך להיות קשה אבל הכל אפשרי . עזבו את מכבי חיפה: עידן טל, מיכאל זנדברג, קלמי סבן ואריק בנאדו הצטרפו:אנדרסון,קטן, מילקסון,עבאס סואן,אייל משומר,מסודי, רביד גזל(אולי יושאל גם העונה) ודקל קינן חזרו מהשאלה. הצטרפו לליברפול:פאלטה, פביו אורליו,מרק גונזלס,פנאנט,בלאמי,פונגול,מילר,לה טאלק http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=79326&bz=8 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282696,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by MicroChip,

    היי אני חדש מקווה להשתלב...המשך יום נעים.

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  21. לא יוצא לי להשתתף בפורום עקב הנסיבות, כרגע לא יכול גם לפרט. שמעתי שהקונרו הגיע לארץ, וגם AMD קנתה את ATI, בקיצור יש אקשן בעולם המחשבים לא פחות מפה. אז ביי בנתיים חברים, שומר מהצפון. urib

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by kinggil,

    שלום יש לי היום סמסונג 514 הישן הזה, ראיתי שיש באורנג מוטורולה E1000 ב 684 שקל שווה לקנות כזה? תודה

    • 93 תגובות
    • 4.6k צפיות
  23. Started by kobi_af,

    למישהו יש מושג איפה אני יכול להשיג את זה?(ולאו דווקא בקנייה ישירה )

    • 26 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. שאלה בכותרת.

    • 185 תגובות
    • 21.9k צפיות
  25. Started by ביתרי בדם,

    שלום לכולם, בכל מקום אשר תפרסמו את האתר הכנתי עבורכם מכתב. כשאתם מפרסמים משהו על האתר השתמשו בו. - אין לפרסם לינקים אישיים!!!! עולם הגורל הוא שמו של משחק תפקידים ישראלי חדש, המיועד לשימושם של משתתפים רבים, ובמובנים רבים הוא מעין הצגה מקוונת. תקציר העלילה היא נבואה עתיקה על קרב נורא, שיביא את יום הדין על האנושות ויכחיד אותה. כדי למנוע את הגשמת הנבואה המציאו המדענים מכונת זמן, שבה נוסעים המשתתפים במטרה לשנות את העבר וכך למנוע מהנבואה מלהתגשם. המשחק הוא עולם מדומה, שאליו יכולים הגולשים להיכנס על ידי אימוץ של דמות המייצגת את אחד האזרחים באותו עולם. כל משתתף הוא דמות אחרת, וכל מהלך של הדמות הוא פועל יוצא של שיקול דעתו של השחקן. כללי המשחק נקבעים בידי המאסטר, במקרה זה ה…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים