עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Holy,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3294726,00.html

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by iakovl,

    מה לעשות אני מכור אנימה כבד רציתי לדעת מה יש לפורום להגיד על הנושא של האנימה? בזבוז זמן או משהו ששווה לראות כל תגובה אחרת בנושא תתקבל בברכה אבקש מהשלישיה ששולטת בפורום כללי לנקות כל הודעה שלא קשורה לנושא

    • 120 תגובות
    • 9.3k צפיות
  3. Started by POPSTAR,

    שכל אחד יכתוב פה מה הוא רוצה להיות בעתיד ומה החלום שלו וכו'..

    • 98 תגובות
    • 7.2k צפיות
  4. Started by amilo,

    למה? אווו למה? חצי ליטר בירה מהחבית עולה כמעט כמו שישייה? למה?אוו למה? שאט של וודקה עולה לי כמעט חצי מחיר של בקבוק שלם? למה אוו למה? חברה , מה נסגר עם תרבות המחירים המוגזמים בצורה מפלצתית של אלכוהול? למה המחירים כאלה בשמיים , ולמה אנחנו מוכנים לשלם?

    • 81 תגובות
    • 5.8k צפיות
  5. Started by R0ck,

    *צונזר ע"י מחבר הת'ראד* סיבה - צפי להשלכות הרסניות ברמות שלא ניתן לתאר.

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by stone cold,

    לIRON יש דיסק חדש- Iron Maiden- A Matter of Life and Death לפי זה - http://www.youtube.com/watch?v=dNttRSMqOe0 הנגנים בסדר אבל הקול של ברוס חלש אבל זה כמובן רק שיר אחד מישהו יודע מה האיכות של הדיסק עצמו?

  7. היי רציתי לשאול איזה חנות יש שמתמקדת במוצרים של LG באיזור ר"ג פשוט אני רוצה לקנות תכף מסך שלהם ואני רוצה לראות אותו לפני אז סביר להניח שיהיה בתצוגה אם זה עוזר עברתי בקו 66 ולא ראיתי את השם של החנות זה היה באזור של המיני קניון הזה (לא איילון יש עוד אחד נידח יחסית בר"ג או משו באיזור) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 526 צפיות
  8. Started by vic1234,

    מישהו יכול להביא לי אתרים שאני יכול לעשות מפרט וזה ירא כתמונה כמו פה למשל [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  9. אוקיי אני מתאמן ושאלתי היא האם ביצים מזיקות לכבד, בעיקרון לרוב אני מבודד את החלבונים ואוכל נניח 3 חבונים ו1-2 חלמונים... אני מניח שהחלמון מזיק יותר אבל אני שואל כדי להיות בטוח, אם אני אוכל למשל 4 חלבונים + חלמון אחד זה מזיק? כי ידוע שאסור לאכול מספר רב של ביצים ביום. בכל אופן עד כמה מזיק? האם חלבון לבד בר אפקט זהה לביצה שלמה? וכמה באמת מותר לאכול ומה מידת הנזק שיכולה להיווצר? תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  10. מישהו מכיר חנויות נעליים טובות מאיזור המרכז? ושלא מוכרים שם נעליים של ערסים?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. טוב אז ככה..בעקבות המלחמה דחו לי את הצו ויש לי אותו ב28 לחודש.. בן דוד שלי שסיים קומנדו לפני כמה שנים אמר לי שממש לא מומלץ להגיע ללשכה ולא לדעת לאן רוצים ללכת... בקיצור..אין לי מושג מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע מאיפה לקחת "מידע" על החיילות ועוד יותר על המקצועות השונים מתוכן.. אפשר קצת כיוון ועזרה?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. גדול!! גדול!!!!!!! חשבתם ש-"חחחחחחחחחחחחחחח" זה רק משהו שכותבים באינטרנט? אז טעיתם!! http://www.youtube.com/watch?v=oiTE8G_c9fg&mode=related&search= (פעם ראשונה אחרי דקה, ועוד הרבה לקראת הסוף..)

  13. היי אנשים .. אתם בטח יודעים את הקטע הזה של הספאם באינטרנט - יש לי שאלה שמעניינת אותי כבר הרבה זמן .. מהיכן אותם אנשים ששולחים ספאם או כל הודעת פרסומת אחרת מגיעים לי לאימייל ? ..מאיפה הם משיגים את האימייל שלי ?? תודה.

    • 11 תגובות
    • 871 צפיות
  14. מזמין מEBAY ב25 דולר ועוד 25 על משלוח /: אני יודע שיותר זול פה אבל יש לי שם כסף בPAYPAL ואני לא יכול למשוך לארץ אז אני צריך לבזבז איכשהו

  15. הכוונה לאזור תל אביב והכוונה למכירה רגילה ולא קבוצתית או משהו כזה ואם תוכלו לתת לי חנות בהולנד או צרפת שמוכרת את זה אני אשמח מאוד תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 896 צפיות
  16. Started by eladbu,

    האם ביוון משתמשים ביורו?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. נולדתי וגרתי בישראל ויש לי אזרחות אמריקאית , אני יכול לעבור לגור שם בלי בעיות עם צה"ל ולא לעשות פה צבא? | | | V רק מי שיודע !

    • 89 תגובות
    • 4.6k צפיות
  18. אם 972 זה הקידומת של ישראל. מה הקידומת של ונקובר בקנדה? ואיך אני מחייג?.. תודה!

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by Swimmer,

    לאחר חודש וחצי של עבודה קשה ומייזעת[6 וחצי בבוקר עד 4-10 בערב תלוי במצב רוח] בארומה איילון, ו-10 אלף שקל... הגעתי למסקנה שנתקעתי עם עודף עצבני של כסף, וצריך למצוא על מה להוציא אותו...[[[אבא חומד בו]]] הרעיונות שעלו עד כה: קירור גז -> מחכה ל-FEEDME שיחזיר את עצמו משוודיה, ותוך 3 ימים הכל מוכן אופננים -> קונה/אולי בונה CHOPPER קונרו -> אין טעם כרגע, במיוחד שיהיה קירור גז, אולי שהמחיר ייחתך/שהמחשב יישרף נשתדרג אוטו -> לא אופציה להשקיע בבורסה -> ממש לא אופציה, מסכום כזה לא מקבלים כלום קורקינט על מנוע -> בתיכנון מארז חדש -> אפשר לסבול את החרטא שיש כרגע ו.... עד פה נתקעתי...

    • 38 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. Started by UltraWaveMUSA,

    אבא שלי נתן לי תקציב של 100 אלף לקניית מכונית. הסוג של המכוניות שקורצות לי הן יותר כאלה בסגנון של הגולף והיונדאי גטז עם מנוע של לפחות 1.8 [אל תציעו לי את היונדאי גטז וגולף לא ממש בא לי...] תודה מראש.

    • 26 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. המממממ הלכתי שנייה מהחדר שלי שהייתי באמצע אכילת עוף כמו כל בן אדם לא צמחוני לפתע שחזרתי גיליתי שהיה לי על העוף זבוב, כנראה זבוב הבית עכשיו, איך אני יודע שהמניאק, סבתא שלו בגבס ואמא שלו בבית חולים, לא הטיל לי ביצים של הזחלים שלו בתוך העוף כדי שהם יאכלו את זה ושאני יאכל את זה בטעות? אם אפשר עזרה מהירה בבקשה למה אני לא מתכוון להישאר פה עם העוף עד מחר תודה

  22. Started by idan22shp,

    חבל להכביר במילים פשוט תיכנסו http://idan23s.smser.co.il תקראו בצד ימין את הכתבה מה THE MARKER וגם את זה לפתוח: http://www.planetnana.co.il/boazaviv/heshbonnnn.GIF והמצחיק הוא שיש יותר טובים ממנו.. אז ככה החברה עצמה הודיעה שהיא מחכה לכמות מסויימת של אנשים כדי לקבל את המיזם שיקנה אצל אחת מחברות הסלולרי השונות שכבר נחות על מפתנה : אורנג, סלקום פלאפון וגם מירס נכנסה לשוק הזה.. בנתיים אין פרסומות לכן כל החברים בהשעייה לכרגע..חברי האתר הודיעו לכולם שיחזיקו עוד קצת זמן ולהכניס עוד חברים חבר'ה ברגע שזה יוצא לפועל זה גאוני...חבל להיתקע מאחור. עד שתיזכרו זה יהיה היום של אתמול.. אותי זה קנה ועוד עשרות אלפים רבים.מדובר על השקעה של 1 ש"ח ו 3 דקות הירשמות. הקטע הוא שאתה צריך להביא חבר…

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  23. לנוחיות שלכם הסיפור מסופר ב2 גרסאות (+ אני משועמם ורוצה לשרוף קצת זמן) ויהיה הנער בן 18 וילך הנער לצבא [ מה לעשות, חייבים, כשאתה בן 18 המדינה לוקחת ממך 3 שנים] וירצה הנער לשרת בX אך לא נבחן הנער בכלל [המסכן נפל בין הכסאות, בין מחזורים של בחינות ולכן אין לו ברירה בכלל] ויבוא הנער לקצין המיון ויראה כי גורלו קבוע [ בא לקצין המזדיין וקיבל הלם קרב, הוא נדפק, משטרה צבאית] וילך הנער לבה"ד 13 ויעשה טירונות [ הוא הלך לגהנום שבסוף העולם ימינה וטחן חודש של שטיפת מוח ומשמעת צבאית נוקשה] וילמד הנער להיות חוקר [ ואחרי חודש טירונות, מרוב חוסר ברירה הלך להיות חוקר מניאק וטחן שלושה חודשים של... טחינה] ויגיע החוקר למצ"ח צפון וישובץ ברמה"ג [ אחרי כל הז…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by J.Dog-Christ,

    חחח כבר 43 דקות [עכשיו 12:43 בלילה] שאני בן 17! יאי מזל טוב לג'ו! וואו אני ממש נהייתי בדד, אני אפילו עושה לעצמי פוסטים של מזל"ט -ג'ו..

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  25. Started by avivlevy,

    טוב אני עובד על הציור הזה כבר חודש,(למרות תמיד אני מצייר מכוניות). עבדתי עליו קשה מאוד! עשיתי בערך 20 ציורים על לתוצאה הכמעט מושלמת.(לפחות אני חושב), הציור נעשה כחיקוי לתמונה הזאת במציאות הציור נראה הרבה יותר יפה פשוט יש לי סורק של 5 שקל במצאית הקווים יותא ישרים.. מה לעשות ככה תמונה יוצאת עם איכות סריקה של 200DPI טוב אז אני מקווה שתהנו(וסליחה על הAVIV פשוט עבדתי על זה קשה.....):

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים