עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by RobiNooB,

    איזה גרפיקה . מדהים ! http://media.pc.gamespy.com/media/819/819222/vids_1.html

    • 20 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. Started by GodLike,

    היי. לקחתי הפסקה מדיאבלו 3 וחזרתי קצת ל POE רציתי לדעת אם יש שחקנים ישראלים או קלאן ישראלי או כל דבר דומה ...

    • 1 תגובה
    • 2.8k צפיות
  3. Started by ולרי88,

    אחרי שקניתי את המשחק .. שוכנעתי שהמשחק המלא .. יותר יפה בהרבה מהדמו .. הגרפיקה .. הכל כך שאני לא מאוכזב מהמשחק החדש של EA מה אתם אומרים?!

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  4. אם אני מחפש משחק אשר משלב בתוכו עלילה טובה עם יקום שאפשר לטוס מכוכב לכוכב ומלחמות בחלל ועל כוכבים שונים... יש חייה כזאות? משהו שירתק את השחקן למסך? כמו ANDROMEDA (הסידרה) רק במשחק... שיהיו גזעים שונים.. מישהו שמע על דבר כזה? תודה.

    • 27 תגובות
    • 2.8k צפיות
  5. זה לא סוד שחלק מהמשחקים מעדיפים ATI (כמו GRID אני חושב) בעוד אחרים מעדיפים NVIDIA בבירור (GTA4 למשל, לא?). בתור גיימר מזדמן במשחקי 1st/3rd Person Shooters למיניהם הייתי מעוניין לדעת האם יש נטיה כזו או אחרת של משחקים בתחום הזה להעדיף כרטיסים של NVIDIA או ATI. ברור שיש כאלה ויש כאלה - השאלה אם קיימת נטיה ברורה לאחת החברות אם מוציאים מהמשוואה משחקי אסטרטגיה , תפקידים, נהיגה וכדומה. אני מקווה שלא ניגרר פה לפאנבוייזם צפוי מראש... הייתי באמת רוצה לשמוע פה מידע מהימן מגיימרים מנוסים שמכירים את התחום בשנים האחרונות ולא הצהרות אמונים לחברה זו או אחרת. רב תודות מראש לכולם.

    • 32 תגובות
    • 2.8k צפיות
  6. Started by condi,

    מישהו יכול לפרסם מדריך מסוים להתחברות לxbox 360 live ??? כי לא הצלחתי להתחבר...ישראל לא מופיעה ברשימה של המדינות בנתיים אז בחרתי סתם מדינה ואחכ הוא רצה רחוב ועיר ופה כבר הוא התחכם איתי כי הוא אמר שאני ממציא רחובות וקיצר לא הצלחתי להתחבר אז אם מישהו יודע בבקשה שיעזור!!

    • 47 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by Sarm1x,

    אז הנה החלק הראשון של הגאטר שרץ לפני יומיים שהיה גאטר מעולה! תודה לכל מי שהשתתף והנה החלק השני : נ.ב: לא יודע למה שומעים אותי ממש חזק בסרטון הבא זה יתוקן. אז תמשיכו לשחק יאללה ביי!

    • 3 תגובות
    • 2.8k צפיות
  8. Started by Elia Grinfeld,

    שלום לכולם שמי אליה ואני תחקירן בתוכנית גאדג'טים שמשודרת בימי שבת בערוץ 10. אנחנו רוצים לעשות פינה ובה נביא חייל מהשייטת ומישהו שממש יודע לשחק call of duty ונראה מי טוב יותר במשחק - החייל (שעבר אימונים של הצבא) או השחקן (שמשחק מלא) יש לכם רעיון מי שחקן call of duty הטוב ביותר בארץ? אשמח לשמוע - צרו קשר איתי במייל eliahaben@gmail.com או כאן תודה

    • 30 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. Started by aXe,

    שיהיה... אז האם המשחק באמת יצא כבר? האם מישהו כבר הספיק לקנות אותו במידה והוא יצא?? אם כן, צור איתי קשר - אני רוצה לדעת אם שווה להכניס למחשב...

    • 23 תגובות
    • 2.8k צפיות
  10. Started by WizMaster,

    שווה בכלל להתקין?

    • 11 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by shloosh,

    זה פשוט המשחק הכי כבד שראיתי בחיים שלי עם המפרט שלי בחתימה... המשחק פועל לאט בשביל מה קניתי מחשב עכשיו?!?!? נמאס לי מהחרא הזה אני עובר לקונסולות!!

    • 43 תגובות
    • 2.8k צפיות
  12. אחיין שלי קיבל PSP וכל משחק עולה המון כסף...כרגיל, כמו כל משחק מחשב בארץ, האם יש דרך להוריד לצרוב או לא יודע איך בשביל לשחק בו... חבתי אולי אפשרי להעביר את המשחק למכשיר על הכרטיס זיכרון או משהו...

    • 2 תגובות
    • 2.8k צפיות
  13. Started by raorian,

    משהו בסגנון של l4d2 אולי או bc2. פשוט להרוג הרבה דברים אחרי יום לימודים ארוך. הכרטיס מסך שלי 555gt אגב. תודה

    • 22 תגובות
    • 2.8k צפיות
  14. Started by משיקומי,

    לפני כ 4 ימים קניתי לי Heroes 5. וכשפתחתי את הקופסא מצאתי מדריך באנגלית. והלכתי אל המוכר יום אחרי והוא ניפנף אותי. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את המדריך הרשמי למשחק בעברית??

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  15. Started by kanpachi,

    שלום לכולם הרבה זמן אני רוצה לנסות לשחק באיזה משחק rpg, הז'אנר הזה נראה לי מעניין והבנתי שיש הרבה משחקים שאפשר להעביר איתם המון זמן בכייף יש רק בעיה אחת, הבנתי שברוב המשחקים הפופלארים שפונים לקהל ה"כבד" ו"המכור" יש המון סוגי דמויות, המון אפשרויות לפיתוח דמויות, וכו' וזה ממש מבלבל אותי ואני מאבד את הידיים והרגליים, ניסיתי את הדמו של the witcher והוא היה ממש כבד עליי אין לי בעיה להריץ כל משחק, המחשב שלי די חזק יחסית יש לכם המלצות למשחקי rpg למתחילים?

    • 14 תגובות
    • 2.8k צפיות
  16. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=24710

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by url,

    אהלן, אני תקוע במשחק, נגמרו לי כל המשימות אבל המשחק לא נגמר המשימה אחרונה שלי היתה publicity tour, זאת שצריך להסיע את הלהקה הדפוקה הזאת בלימוזינה והלימוזינה ממולכדת ואסור לסוע לאט (דרך אגב זה ההעתקה מספיד!!!!! אבל לא משנה). בכל אופן אחרי שגמרתי את כל המשימות ועשיתי גם את זאת לא נשאר לי כלום אבל מדפדוף פה בפורום ראיתי שיש משימות שבכלל לא שמעתי עליהם והבנתי שאי אפשר לפספס את הסיום כי הוא משהו גדול. למישהו יש מושג על מה אני מדבר או דרך לפתור את זה?

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. מישהוא יודע על המשך או גירסה חדשה של הירוס?כאילו האחרון זה הירוס 4 שביכלל לא אהבתי אותו ואני כרב מת שתיצא גירסא חדשה או המשך להירוס 4 או כל דבר אבל בנתיים לא מצאתי על זה כלום אז מישוהא יודע מה איתם? אולי יש מצב שהחברה שלהם פשטה רגל או משהוא??

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by Eyal-Style,

    במידה וביקשתי שייתנו לי קיק במקרה והייתי חייב לצאת משרת COMP, האם ההתקדמות לקראת ה- RANK הבא מושפע בצורה מסויימת ?

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. כשאני מעלה את הרזולוציה מעל 640*480 המשחק לא פועל חלק, הוא פועל בסדר בלי תקיעות, אבל אין תחושת מהירות, אני מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון. זה רק אצלי או שגם לכם יש אותה בעיה? יש איזה פיקס לזה שלא שמעתי עליו?

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by DS,

    טוב חברה מכיוון שעד עכשיו לא נפתח דיון רשמי מאז יציאת המשחק אלא כל הזמן לפני באתי לפתוח את זה. Bully בשמו האמריקאי ו Canis Canem Edit בשמו האירופאי מספר לנו את חייו של ג'ימי הופקינס, נער בפנימיית Bullworth שבעצם רק עכשיו הגיע לשם. שאמו התחתנה עם מבוגר,זקן וקירח הם החליטו לקחת אותו לפנימייה המזעזעת הזו והם יקחו אותו חזרה כשהם יחזרו מהירח דבש שלהם(עוד שנה). בקיצור אנו נתמודד עם חבורות של ביריונים,נתעסק ואולי נלמד מהחננות, וכל השאר הם מיני כנופיות פשוט לא זכור לי השם שלהן. מה שמייחד את Bully זה השעון שמופיע אצלנו במסך לאחר משימת ההתחלה. השעון אומר לנו מתי אנחנו צריכים ללכת לשיעור ואם לא נהייה בשיעור נקבל ריתוק. יש גם את ה"משטרה" של Bullworth Acadamy: ה Perfects. אם הם…

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. לכל חובבי הגוטיק, וגם CRYSIS, ממליץ לכם מאוד לראות את הביצועים של המשחק שהם לדעתי מדהימים ודי מתקרבים ל CRYSIS...בלי שום קשר למשחק עצמו שהוא הולך להיות פגז. http://www.filefactory.com/file/166c6d/ אתם צריכים ללחוץ על השורה של: Download for free with FileFactory Basic ואז בשורה של Download this file now או משהו כזה זה קצב יחסית איטי 70 קילו , אבל שווה!!! חוו דעתכם על הגרפיקה יחסית לדברים אחרים שהולכים לצאת(או שכבר יצאו כמו אובליוויון הנלוז) נ.ב. המחשב שמציג הוא אתלון 4000 2 ג'יגה ראם 7800GTX וזה על הגדרות בינוניות!!

    • 29 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. Started by ViceTone,

    • 4 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by Kak,

    קניתי השבוע את המשחק וכבר צברתי כמה שעות טובות מאחורי. שמתי לב שהחל משלב מסויים במשחק הרבה דמויות שאני עובר לידן זורקות לי משהו בסיגנון של "אתה מעט חיוור, יש לי בלהבלהבלה למכור לך אם אתה רוצה" \ "אתה לא נראה כל כך טוב, אתה מרגיש בסדר?" וכו... ניסיתי להפעיל קסמי ריפוי ולשתות שקויים אבל הערות לא הפסיקו, יש איזה משהו שאני עושה לא נכון או שהNPC החמדנים פשוט מנסים לדחוף לי מוצרי ריפוי שהם מוכרים?

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by naki,

    המשחק נתקע לי בשלב שני, המסך קופא... התקנתי מחדש, עכשיו הוא אפילו לא עולה, נותן לי הודעת שגיאה.. מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים