משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
נראה שסוף סוף המשחק יוצא למחשב http://s18.postimage.org/wpr6vuo53/O9tk2.jpg וגם פה http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1346082996.jpg ההכרזה על המשחק תיעשה ב 13 לספטמבר.איך המשחק? שווה משהו?
-
- 7 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
http://www.playark.com/ http://store.steampowered.com/app/346110/
-
- 7 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש בפורום הזה,אני משחק ב Battlefield 4 כבר שנה ואני מעוניין לחפש DOG TAGS של Premium. עם מישהו מעוניין גם בבקשה להשאיר פה שם שם שאני יוכל למצוא אתכם במשחק תודה.
-
- 0 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
זהו, נמאס. קניתי מחשב ב-6,000 והוא עומד כמעט ללא שימוש. החלטתי לרכוש את המשחק הטוב ביותר מכל ז'אנר שאני אוהב. להלן הרשימה: פעולה: Bioshock - Limited Edition (בפריק) תפקידים: Neverwinter Nights 2 - מישהו יכול להמליץ על משחק תפקידים יותר טוב? אסטרטגיה: Command & Conquer 3: Tiberium Wars יש המלצות/הערות?
-
- 41 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
הפצה -Ubisoft פיתוח- Ubisoft Shanghai ז'אנר- Real-Time Strategy תאריך יציאה- Feb 24, 2009 אתר הבית- endwargame.us.ubi.com טריילרים- http://www.gametrailers.com/game/4730.html תאור המשחק: http://www.freak.org.il/sg_product~06100803~15~70.htm דרישות מערכת:
-
- 22 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
-
-
[glow=red,2,300]Diplomacy[/glow] ??? עריכה: הידגשתי את המילה שכולם התעלמו ממנה. עכשיו זה מספיק ברור?
-
טוב החלטתי לפתוח טורניר ברשת של האתר.... הטורניר יהיה ככה.... 16 קבוצות מחלקות ל4 בתים. השיבוץ יערך לפי הגרלה או לפי הרישום... בכל אופן 16 הראשונים ישתתפו בטורניר ואם תיהיה הענות גבוהה יותר נראה מה עושים..... אני בוחר במילאן אייסי 250733801 **לתת או אייסי או מסנ' מי שלא מעוניין יכול רק להירשם ולקבוע עם היריב שלו(בהמשך) בפרטי.. אלה שנרשמו: MM{}RTAL][TY][ =ארנסל galh_5 = צ'לסי pazer005 = יונייטד BlacK-HawK באיירן XsesA = ליון bad-sector (תבחר קבוצה בהקדם!) itamarg11 = אינטר ultras5 ריאל neogod =ליברפול yuval1101 (תבחר קבוצה בהקדם!) aero (תבחר קבוצה בהקדם) dante123 (תבחר קבוצה בהקדם) ForresT =ולנסיה Teves ברמן pazer005 (תבחר קבוצה!)
-
- 44 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
http://thesims3.ea.com מידע חדש רק ב19 למרץ
-
- 29 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
צונאמי המבצעים של וואלב התסיים, ועכשיו הגיע הזמן לסכם ולראות מי בדיוק הרוויח וכמה, באדיבות הכלי המדליק Steam Spy לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%94%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d/
-
- 23 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
היי - קניתי גויסטיק למחשב.. נראה בדיוק כמו של PS2\3 . הכל עובד מצויין, הכל מתפקד... קראתי באינטרנט שאני אמור להחזיק את L2 לחוץ ואז עם האנלוג הימני לעשות כל מיני דברים איתו.. שאני מנסה את זה במשחק, אז באמת שאני מחזיק L2 לחוץ השחקן מתקרב כזה לכדור, אבל שום דבר לא קורה עם האנלוג השני. יש למישהו מושג? תודה.
-
- 4 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום האם יש דרך כל שהיא לתת לחיילים שאיתי בקבוצה עזרה רפואית? אחרי קרבות , הם נפגעים בל משום מה הם לא מרפאים את עצמם למרות שיש מספיק עזרה ראשונה , הם פשוט לא לוקחים את העזרה ראשונה ואז הם צולעים כל הזמן ולוקח לי מלא זמן להגיע ממקום למקום הם יש דרך להכריח אותם לקחת עזרה ראשונה?
-
- 17 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
עכשיו כשיש לי 2 ג'ויסטיקים למחשב, הייתי רוצה למצוא עוד משחקים למחשב שאני יכול לשחק עם אחי או עוד חבר, כמובן מלבד PES2010 שדי מאכזב אותי. אם יש משחקי מכות בסגנון TEKKEN זה יהיה מצויין (לא להמליץ על SSF4)
-
- 18 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
ספציפית אני מחפש את המשחקים No One Lives Forever (הראשון והשני). לא ניתן למצוא אותם בסטים או GOG, כנראה בגלל בעיית זכויות יוצרים. מצאתי עותקים באיביי, אבל אני לא יודע אם ההתקנה תלויה באקטיבציה ולא בא לי לגלות את זה אחרי הקניה. תודה!
-
- 16 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
יש לי מחשב: AMD3200 6600GT 2X512MB (עוד פרטים אפשר לראות במפרט שלי) ועכשיו השאלות שלי הם: אני מעוניין לקנות את המשחק הבגלל הסידיקי של הCSS! האם זה שווה לי המחשב שלי יחזיק את המשחק טוב?? משהו יודע איך 6600GT יסתדר עם המשחק?? או יותר מדויק כמה FPS יהיה לי בערך?? תודה לעוזרים! ofeky1
-
- 33 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
גם אם יש שתי מפות, כמו CHASER שאני משחק בערך 6 שנים ולא נמאס בכלל, הבעיה שלא תמיד יש שחקנים בשעות הלילה. היה פעם משחק לא רע שנעלם שדמה ל FARCRY גם עם שם קצר, היו שם אויבים רגילים וכאלה שבתוך רובוט(סטייל רידיק אבל פחות אמודאי). בערך לפני 5-4 שנים. מה רץ עכשיו בחינם? יש דברים חדשים חזקים? AMERICA,S ARMY יותר מדי קשה וגם אני גרוע בו ממש. עריכה: גיליתי, קוראים למשחק F.E.A.R ונראה לי שאני אוריד אותו אבל בטח אין כבר הרבה אנשים. GUNZ היה מצועצע מדי, לא אהבתי.
-
- 24 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מבצעי ה-VIP של Green Man Gaming חוזרים ובגדול: The Witcher 3 ב-30 דולר בלבד, Far Cry 4 ב-25 דולר ועוד. מהרו לקבל את שלכם, לפני ששוב יגמר המלאי לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/תחטפו-לפני-שיגמר-the-witcher-3-כעת-בחצי-מחיר/
-
- 22 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6143489.html הגיע הזמן שהחברות שמפתחות לקונסולות יעשו יותר פורטים לPC
-
- 22 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
http://www.hamachi.cc/ מישהו ניסה את זה במשחקים ? אצלי זה לא עובד
-
- 11 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
חשבתי לקנות את BAD COMPANY2 החדש יחסית למחשב במחיר זעום (160שח) ואז ראיתי שעוד רגע יוצא MEDAL OF HONOR תחת EA שעשתה גם את BATTLEFIELD. כרגע אני משחק בBF2 הישן והוותיק ואני פשוט מכור! או לחכות בכלל ל CALL OF DUTY BO שיצא בנובמבר? אני חולה על סגנון המשחק של BF שכולל רכבים. האם בMOH יהיו רכבים? האם בBO יהיו רכבים? האם ב MW 1+2 יש רכבים? בקיצור לא יודע מה לעשות!! תודה לכל העוזרים ושאלה יהיו הצרות שלנו בחיים!
-
- 28 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
מישהו יודע מאיפה אני יכול להשיג אחד כזה? דברים כאלה קיימים בכלל? אני פשוט חייב אותו כדי לשחק ב final fantasy x פשוט חייב!! אם יש כזה דבר: איזה מחשב זה דורש? אני יכול לצרוב דיסק כזה?
-
- 16 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
נארוטו מלחמת השינובים נפתח בגרסא המלאה, משחק דפדפן איכותי לנארוטו קישור: http://narutowar.co.il
-
- 0 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
Company of Heroes 2 הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמת (RTS) שמתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה. עלילת המשחק תתרכז בעיקר בזירה המזרחית של המלחמה שבה נלחמה רוסיה בגרמיה. המשחק מתוכנן לצאת מתישהו בשנה הבאה. http://hwzone.co.il/games/news/138074 לקריאה מורחבת: http://www.ign.com/articles/2012/05/22/company-of-heroes-2-small-changes-big-differences http://www.vg247.com/2012/05/22/a-cold-day-in-hell-company-of-heroes-2-moves-east/ http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-22-company-of-heroes-2-preview-russian-attack http://i.imgur.com/b9Sra.jpg http://i.imgur.com/a9djT.jpg http://i.imgur.com/uClir.jpg
-
- 11 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
CITIES XL 2011 חברת הוצאה: Focus Home Interactive תאריך יציאה: 14.10.2010 סגנון: סימולצית ערים דרישות מינימליות: פנטיום 4 - 2.5GHZ או AMD ומעלה זכרון 1GB לXP ו1.5GB לויסטה ו 7 כרטיס מסך 6600GT או ATI X1600 ומעלה עם מינימום 256MB זכרון תמיכה ב DrirectX sound 8GB פנוי בדיסק קשיח מערכת הפעלה XP-SP3, VISTA, WIN7 DirectX 9.0c אפשרויות משחק: מערכת מטרו (מערכת קווי רכבות תחתיות חדשה בדומה למערכת קווי האוטובוסים חבילות תוכן חדשות (ימי הביניים, 'ציינה טאון ואמריקה) מערכת סחר חדשה מפות חדשות (הוליווד ,הונג-קונג..) טקסטורת כבישים חדשה (בתחילת משחק חדש משתמש יכול לבחור 4 סגנונות כבישים שונות: אמריקה, גרמניה,אנגליה,צרפת וברירת מחדל) יותר מ700 sדגמים של בניינ…
-
- 14 תגובות
- 3.1k צפיות
-


