משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המצב הוא כזה: בנאדם קונה\ או מוריד משחק... מתחיל לשחק עד שהוא נתקע בשלב מסויים ואז או שהוא פונה לעזרה או שהוא מתייאש או שהוא מוריד טריינר שיאפשר לו לעבור את המכשול במשחק . השאלה שלי היא למה אין טריינר מובנה בכל משחק? למה לתת לבנאדם להסתכן בכל מני וירוסים ורוגלות באינטרנט? או להתחיל לחפש בפורומים כל מני ציטים משחק? הרי ברור שיש הרבה שמשתמשים בדברים האלו! הפורומים מוצפים בבקשות כאלו! אז למה ? :s05: :s05: :s05: ולפני שאתם עונים לי "כדי לא לפגוע בכייף של המשחק" אז אני מדבר כבר על השלב בו הבנאדם תקוע ונמאס לו מהדברים ה"חוקיים" במשחק. בא לו לרמות ורק לעבור את אותו קטע... תגובות יתקבלו בברכה
-
- 8 תגובות
- 953 צפיות
-
-
מכיוון שרובנו משחקים בהרבה משחקים, תמיד ישנו משחק אחד לפחות שחרשנו עליו הרבה זמן או מכורים אליו ויכולים לשוב ולשחק בו בכל זמן, אז הנה שלושת המשחקים שאני מכור אליהם קשות נגיד(הסדר לא מחייב): 1)WWF95 The Road To Wrestlemania- אני כבר 9 שנים על המשחק הזה, יודע את כל השיטות קומבואים, וה"קסם" עם UNDERTAKER שבסוף שני הסיבובים ניתן לקבור את האויב, R.I.P כמה שהמשחק הזה ישן, זה משחק מכות מצוין למחשב WWF ויש שם המון כיף וצחוקים ומעל הכל יש את THE LORD UNDERTAKER!!!!. COMMAND AND CONQUER RED ALERT 2+YR XP: ללא ספק יצירת אומנות ע"י חברת WESTWOOD,ז"ל. משחק עם משחקיות פשוטה, גרפיקה דו מימדית אבל מה שכן מה שהוא עושה אי אפשר לעשות יותר טוב, אני מכור למשחק הזה כבר 7 שנים ועדיין הוא נראה…
-
- 123 תגובות
- 14k צפיות
-
-
יש את משימה 7 (נדמה לי) זאת עם הטיל שצריך להרוס את הבסיס שלו.. עכשיו אני שעה מפציץ אותו עם רימונים, מטענים, טנקים ומה לא והוא לא מתפוצץ.. יש פה משהו שאני מפספס?
-
- 4 תגובות
- 713 צפיות
-
-
המשחק קורס אחרי איזה שעה בשגיאה של COH.EXE למישהו יש מושג מה הבעיה ? המפרט זה 8800 GTX Q6600 VISTA עריכה: אוקי הוספתי תמונה.. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 784 צפיות
-
-
היי הגעתי למקום תת קרקעי עם דלת פלדה ומנעול קומבינציה אלקטרוני אני מכניס את הקוד שקבלתי "1234" והוא לא משפיע על הדלת! http://guides.ign.com/guides/480467/page_9.html
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למי שלא יודע בסוף החודש אמורה לצאת חבילת ההרחבה של gw.. עכשיו...הבנתי שרק דמויות ברמה 20 יוכלו לעבור לחבילת ההרחבה ואני רוצה לדעת אם יהיו בה שיריונים/נשקים חזקים יותר?יהיו סקילים חדשים?אם לא אז זה ממש מבאס כי הרי הרוב המוחלט של האנשים יבואו עם דמויות שיש להם כבר שריון ונשק מקסימאליים..אז מה?יהיה אפשר רק להשיג סקין יותר טוב? ועוד שאלה...יש לי רק את הgw הראשון...האם תהיה אפשרות ליצור בהרחבה עוד שתי דמויות(כמו שהיה כשיצאו המשחקים הקודמים..)ואז אני אבנה לעצמי עד דמויות מקלאסים שלא היו במשחק הראשון(דרוויש פאראגון אססין וריטואליסט...)? וגם...תחלקו במידע לגבי המשחק... תודה!
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
יש לי כבר 5 שעות במשחק... באמת משחק מהנה, אחלה Cutscenes, תמיד אהבתי לפוצץ זומבים. אבל במשך כל המשחק, יש לך תחושה מעיקה שחסרה לך תחמושת, ואסור לך לבזבז. זה נורא. עכשיו הרגתי את ה Chief, ויצאתי ממנו עם כמה כדורים של אקדח, ושוטגאן ריק. איזה כיף! שלא נדבר על ההחלטה המטופשת ביותר של המפתחים, לא לתת לנו את האפשרות לקנות תחמושת מה Vendors. הם בטח אמרו שזה יגרום למשחק להיות קל. אז תעשו מחיר כמעט בלתי אפשרי לקנייה המונית של תחמושת! אבל אל תבטלו את האפשרות לחלוטין להיות כל הזמן דל בתחמושת, לא גורם לך להגיד, "וואו! צריך כל הזמן לחשוב על תחמושת כי היא עומדת להגמר עוד שני זומבים! המשחק הזה פשוט מעולה!!" או "איזה כיף! נגמר לי השוטגאן!!"... זה פשוט מוריד מחווית המשחק. דעתכם?
-
- 57 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אהלן , יש לי את סורס אבל וכמו שאתה יודעים אפשר לכתוב שם בעברית רק הבעיה היא שזה נרשם הפוך ... איך אפשר לסדר את זה ? תודה
-
- 1 תגובה
- 717 צפיות
-
-
שלום אז ככה יש לי את המשחק המקורי ולא שיחקתי בו איזה חצי שנה . עכשיו אני בא להתקין ושחכתי את השם משתמש שלי כל מה שנשאר זה הסידי קי ואם אני עושה משתמש חדש אם הסידיקי הזה או כותב שאני לא יכול להשתמש בו בגלל שכבר יש שם משתמש אם הקוד הזה . אין דרך לעשות עוד שם משתמש איתו ? אם אי אפשר מישהו יודע אם אפשר לקנות מאיפה שהו סידיקי ? תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קרה לי כבר מספר פעמים שאני מגיע למקום הראשון רגע לפני סיום המשחק,אני משחק בעיקר בשרתים של סכינים בלבד וקורה לי שרגע לפני סיום המשחק אני מקבל באן מהמשחק, הפעם בגלל שהרגתי NOOB בעזרת תת מקלע כאשר הוא ניסה להרוג אותי בעזרת עם רובה. כמובן שבשלבים המוקדמים אם כזה מצב קורה אז המשחק ממשיך כרגיל. האם גם אתם נתקלים במצבים כאלו של זריקה ממשחק רגע לפני המקום הראשון ? האם יש מה לעשות בנידון ? אני רוצה כבר את המדליה הזאת עם מקום שני ושלישי זה לא קורה.
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
לא בטוח שאני בפורום הנכון. המפרט שלי הוא כזה. Pentium 4 HT 3.4GHz 2x 512 SDRAM DDR GeForce 7600 GT 256mb DDR3 משחקים חדשים (כגון Rainbow Six Vegas או Transformers) מקרטעים ביותר גם באפשרויות הכי נמוכות. ותהיתי, *האם יש בעיה במחשב שלי *או האם הרחבת זכרון ל2 גיגה תעזור. *או שמא פשוט כרטיס המסך שלי מיושן (מה שיהיה מאוד מבאס). תודה מראש, בן אדם שמקווה שהוא לא עשה השקעה גרועה.
-
- 5 תגובות
- 754 צפיות
-
-
תגידו יש דרך להפעיל את המשחק ברזולוציות גבוהות יותר מ 640X640 ?
-
- 2 תגובות
- 940 צפיות
-
-
אחים שלי ! רק אתמול בלילה נכנסתי לסטוקר ושחקתי בכיף כמה פעמים... פתאום היום אני מנסה להכנס ואני לא מצליח! עולה לי חלון כזה: מה לעשות??
-
- 11 תגובות
- 910 צפיות
-
-
-
היי לכולם באתר http://www.techpowerup.com/downloads/Games/ אני השתעממתי ולחצתי סתאם על השם של משחק Cellfactor Revolution והורדה מוכן תוך חצי שעה ואז התקנתי ת'המשחק ומוכן ,נכנסתי לשחק והגרפיקה ממש מהממת בדיוק בדיוק כמו CRYSIS ממש מוגזם כמו DX10 ויש בו רובוט כמו בCRYSIS וגם נשקים אותו דבר בדיוק אחת שאהבתי זה הגרפיקה ממליץ לכם להוריד ת'המשחק זה מלא Cellfactor Revolution עם כ.מסך מסדרת גי'רפוס 8XXX (אפשר גם מסדרת 7XXX) הלניק: http://www.techpowerup.com/downloads/544/Cell_Factor:_Revolution_Full_Game.html
-
- 7 תגובות
- 931 צפיות
-
-
-
http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=12&id=861 לא מאמין. פשוט לא מאמין כוסעמק המחשב שלי כמעט במינימום!אלה הן דרישות מינימום מה הולך במנוע של המשחק הזה מי תיכנת אותו?
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אל תבינו אותי לא נכון אני חוללההההההה על הסרטונים המדהימים האלה פשוט שאני רואה אותם באיכות לא משהו כשאני במשחק ! כשראיתי אחד מהאתר של BLIZZARD האיכות הייתה ממש מעולה אבל במחשב אני יכול לראות פיקסלים.. מה לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 536 צפיות
-
-
כשאני מנסה לצאת ממנו לוינדוס הוא פשוט תוקע לי את המחשב ואני לא יכול לעשות כלום(המחשב נתקע עוד בשלב שהמשחק שואל אם אני בטוח שאני רוצה לצאת לוינדוס) ALT F4 לא עוזר CTRL ALT DELETE לא עוזר ESC ESC ESC ESC ... לא עוזר אפילו להכניס את המחשב למצב SLEEP ואז לעשות לו WAKE לא עוזר! (הוא יושן ולא קם.. צריך לעשות ריסטרט) למה זה קורה? זה הורג אותי
-
- 0 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש כבר יותר מ- 7.5 שנים במחשב מסוג אינטל פנטיום 3 450 עם 256 מ"ב זיכרון, מערכת ההפעלה היא XP HOME SP2 וכרטיס המסך הוא Voodoo 3 3000 עם זיכרון פנימי של 16 מ"ב. אין בעיה של מקום על ההרד דיסק (29 ג"ב פנויים מתוך 40 ג"ב). אני מחפש המלצות למשחקי מירוצי מכוניות, בסגנון Need For Speed. אשמח להמלצות ואפילו לתמונות מהמשחקים. תודה מראש, גיא.
-
- 1 תגובה
- 611 צפיות
-
-
משהו מאד מוזר קורה פה סיימתי 2 משימות ב-ACT1 (בשניה בסוף עולים על מסוק) ובאופן מאד מוזר לא מופיע לי ACR2 ואין לי עוד אף משימה מה זה הדבר הזה?!
-
- 3 תגובות
- 633 צפיות
-
-
יש בערך 10FPS כשאני משחק עם בוטים 20 על 20 והמשחק לא זז הכל מקרטע ולאט לאט נהיה יותר מהיר כשנהרגים בוטים וה-FPS נהיה יותר גבוה, רק אם אני משחק איזה 5 נגד 5 אז הFPS בערך 30-50 וזה סביר אבל זה משעמם ככה, הורדתי רזולוציה ל-1440 על 900 והשתקפויות, צלליות וכל הדברים האחרים הורדתי ל-Low והכל בהכי נמוך ועדיין אותו דבר. לפני שהתחלתי לשחק הפעלתי את הוידאו טסט והיה FPS גבוה ולא קרטע והיה מצוין. לשחק ברשת עדיין לא ניסיתי כי זה לא מצא סרברים (האינטרנט תמיד נתקע בסופ"ש). מה אני יכול לעשות, אני חייב לשחק במשחק הזה ודרך אגב 1.6 עובד מצוין (אם זה עוזר איכשהו). המשחק הוא ללא Steam.
-
- 4 תגובות
- 682 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני כאן חדש במעכרת. אז ככה יש לי בעיה במשחק Colin McRae Dirt, התקנתי את המשחק, ואני נכנס לאיקון שלו ומופיעה לי הודעת שגיאה - "אל תשלח". ניסיתי להתקין את הפאצ שלו וגם זה לא עזר. ומה שמוזר זה שגם הגירסת דמו שלו, לא עבדה לי וגם היא רשמה לי -"אל תשלח". מה יכולה להיות הבעיה? והמעכרת שלי די מספיקה כדי להפעיל את המשחק. המפרט שלי - amd 2600 + athlon\over clock to-2064mhz msi kt4av\ agp disk drive - 80 giga nvidia 6800 gt 256 mb ram- 1791 mb ספק - hac \300 w
-
- 9 תגובות
- 923 צפיות
-
-
אם כן,אשמח לשמוע המלצות. ראיתי שהוא עולה איזה 40 ש"ח ב STEAM מסקרן אותי לדעת אם הוא שווה את הכסף.
-
- 7 תגובות
- 734 צפיות
-
-
כשאני מנסהל הפעיל את הקובץ SetupTool.exe כדי לשנות רזולוציה זה מה שמופיע לי: איך מסדרים את זה?
-
- 1 תגובה
- 714 צפיות
-


