משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו אולי יודע על משחקים שדומים למשחק MAX PAYNE? אני מת על המשחק הזה ואני אוהב את הקטע של הסלומושין האבתי את זה מאוד. וגם יש משחק אני לא יודע איך קוראים לו אבל זה איזה מין אדם שנלחם נגד מלא שוטרים ולפי מה שהבנתי אוסף את הרוחות שלהם כדי להתחזק. משהו בסגנון... ויש איזה משחק עם בלש סיני כזה אשמח לשם של המשחק HOLD משהו. חייב לציין חובה משחקים איכותיים.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בזמן שאני משחק קוד 4 כל כמה זמן המחשב קופא ואני חייב להפעיל את המחשב מחדש המחשב לי חזק ומצליח להריץ את כל המשחקים וזה פעם ראשונה שקורא לי דבר כזה ניסיתי להתקין את המשחק מחדש ועוד כל מיני דברים שמצאתי באינטרנט ושום דבר לא עוזר בבקשה תעזרו לי לתקן את זה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, עם שחרורם של MGSV וMAD MAX שמעתי שהם כוללים את הdenuvo DRM, ושהוא תומן בחובו סכנות, ופגיעה בביצועים, אשמח לדעת מה הן הסכנות? ועד כמה חמורה הפגיעה בביצועים? כגיימר, אני עומד עכשיו בפני דילמה קשה, מצד אחד אני נגד פיראטיות, ומצד שני אני לא רוצה להיפגע מאי אלו סכנות העורבות בDRM הזה, ואני רוצה להוציא את המקסימום מהמחשב שלי, מה עליי לעשות?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים ותודה מראש לעוזרים. התחלתי לשחק אתמול במשחק Medal of Honor והגעתי לשלב שאני לא מצליח לעבור. זה השלב שבו אני עולה על מסוק אפצ'י ואני מתצפת בראיית לילה על המורדים/מחבלים, אז אני אמור להשמיד אותם ואת המשגרי רקטות שלהם. אני יורה בהם עם התותח של ה30 מ"מ ואומרים לי בהנשק יעיל למורדים אבל לא למשגרים, אני מנסה לירות טילים עם הכפתור הימני של העכבר ואז רשום לי OUT OF RANGE והוא לא יורה לי טילים. מישהו נתקל? אפשר למחוק: רשמתי בגוגל ולהרבה היתה את הבעיה הזו, פשוט צריך ללחוץ על 4 ולהחזיק ואז ללחוץ שוב כאשר מכוונים על המטרה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום! כשחקן CS, פעמים רבות ברצוני לערוך משחקי FCM או PCW, ולפי מה שהבנתי דרך מצוינת לאיתור כאלה פעילויות היא דרך mIRC. כיצד אני, למשל, מוצא את הערוץ #eSGames? שמעתי ישנה פעילות רבה גם ב-Quakenet, רק שאני לא יודע כיצד להתחבר\למצוא את ערוצים הללו. תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את אפשרות המחשב לעזרה (SYSTEM AID) ועדיין אני לא יכול להעביר הילוכים בלי שהמחשב יעביר לי גם! איך משנים את זה? התחרפנתי אני משחק עם הגה וזה מעצבן ביותר...
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אפשר לשחק ברשת ? יש לי מישחק מקורי יש סרברים ישראלים ? מישהו יכול להביא לי סרברים טובים
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משחק באמפייר ונפוליאון. יש לי גם את רומא ממזמן, כדאי לשחק בה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
קודם כל אני מחכה למשחק הזה הרבה זמן .. ! ואני חולה על כל הסדרה .. 5 צריך לצאת ב3 לאפריל לפי מה שאני יודע.. ואני יודע שיוביסופט מוציאים אותו לאור ... אז השאלה שלי היא כזאת .. אם תהיה מערכת הגנה כמו STARFORCE ... למשחק . ? מה אתם חושבים?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חלקכם זוכרים אותי.. זה לא הדיון הראשון שלי על המשחק מכיוון שיש לי הרבה שאלות ואני רוצה להיות בטוח שאני מוצא בזבוז נכון לכספי. 1. יש לי פינגים יחסית גבוהים בדמו, איך אני מטפל בזה? 2. מה זה PUNKBUSTER [או איך שלא כותבים את זה] ומה זה עושה? כל פעם שמוציאים אותי מסרבר זה רושם לי.. 3. מדיי פעם המשחק פשוט יוצא, פשוט יוצא לגמריי לחלונות אפילו בלי הודעת השגיאה של קובץ הEXE ולעשות אל תשלח
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היה מותקן לי על המחשב sims hot date. כדי לשנות ל- house party, מחקתי את הסימס הרגיל (לא מצליח למחוק לי את ה"הוט דייט"). עכשיו אני מנסה להתקין מחדש את הרגיל, וזה נותן לי את ההודעה הבאה: מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כיוון שאני משחק רק במישחק רגיל ולא מרובה משתתפים - האם יש טעם להתקין את patch 1.9 ? שאלה נוספת - אם הגרסה שלי במחשב ל- direct x היא11 , האם צריך \ כדאי להתקין את תוספת השידרוג שיצאה כ- patch נוסף? תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עוד מישהו חושב שהסוף של גדיי אקאדמי הוא גרוע? גם עם הלייט סייד וגם עם הדארק! פשוט מאכזב אחרי משחק כל כך מהנה לראות סוף שמבאס תתחת! כזה מעצבן... לא יכלו קצת להשקיע?! מה אתם אומרים עליו?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ניסיתי היום לשחק על עותק של B&W על מערכת XP וזה לא פועל. אחרי שאני לוחץ על האיקון של B&W הדיסק מסתובב ורואים שמשהו עולה אבל אחרי כמה שניות הדיסק נעצר והחלון שעלה נעלם. יש לי SP1 ועותק מקורי של B&W. HELP!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שזה קצת ישן אבל בשביל לשחק בחבילת ההרחבה Medal of Honor: Spearhead צריך להתקין את המדל אוף הונור הרגיל או שזה עובד בלי זה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש אנשים לשחק איתם GENERALS - ZERO HOUR ברשת, אחד על אחד. אגב, גם אנשים שיש להם גרסה מושאלת (לא מקורית) יכולים לשחק, במידה וזה ZH , יש אפשרות להתחבר אחד על אחד, לפי כתובת IP. אם מישהו מעוניין אני אשמח אם תפנו אלי למסנג'ר (גם עכשיו)
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האנשים שהחזירו לחיינו את סדרת Shadowrun נהנים מהצלחה גדולה חדשה בפלטפורמת הקיקסטארטר, הפעם עם כותר טקטי שמבוסס על המותג אשר בהשראתו נוצרו הסדרות MechWarrior ו-MechCommander לכתבה: http://hwzone.co.il/הקאמבק-הגדול-של-הרובוטים-הענקיים/
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני נכנס לסטים פתאום אני רואה INSTALL על הבלאק אופס יש מצב שזה בחינם?!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי כולם!!! יש לי בעיה קטנה בפיפ"א... כל פעם שאני מגיע בערך למחזור ה25/6 בליגה... הוא טוען את המשחק ויוצא לווינדווס... לשחק משחקים ידידותיים אפשר ולהתחיל ליגה אפשר אבל מהר מאוד שוב יוצא לווינדווס... אם אני מוחק את השמירה,אפשר להתחיל חדש אבל שוב,עד למחזור 26 בערך... מה אפשר לעשות!? אגב,יש לי אקס פי 256 DDR פנטיום 4 1.7
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעת פגיעה במשחק השחקן מתחיל להתנשף - הכל בסדר . אך גם לאחר שאני תופס מחסה הוא ממשיך ... וממשיך וממשיך עד שאני מת. זה משגע אותי ... קראתי ברשימה של התיקונים שהפאטצ' עושה שהבעיה הזאת מקורה במעבדי amd כפולי ליבה 3800 .. כמו שלי.. הכל טוב ויפה, אני בטוח שהבעיה נפתרה... מוריד ומתקין את הפאטצ' אבל......... המשחק לא עולה ומתקבלת הודעה שמפורטת בתמונה המצורפת ולאחריה: CoD2 1.0 build win-x86 Oct 6 2005 ----- FS_Startup ----- Current language: english Current search path: E:\Games\Activision\Call of Duty 2\main\iw_15.iwd (84 files) E:\Games\Activision\Call of Duty 2\main\iw_14.iwd (4038 files) E:\Games\Activision\Call of Duty 2\main\iw_13.iwd (22624 files) E:\Games\Act…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר יציאת המשחק ושעות ה DOUBLE XP, הרבה שחקנים בפורומים שונים ואף סטרימרים אינם מרוצים מהמולטי פלייר למרות שהמשחק חדש. הרבה תגובות רעות יצאו על המפות בטענה שהם לא מגוונות, מבולבלות ואפילו מסובכות. לכן Infinity world דואגים לעבוד על DLC חדש של מפות. רשימת המפות שהודלפו הם כדלקמן: Dome, Red River, Swamp, Boneyard, Gaza מפות אלו הן רק הדלפה ולכן יכול להיות שירדו מפה או שתיים ואף יוספו עוד מפות. Infinity world לא רוצה להשאיר את המעריצים שלה מאוכזבים ולכן ה DLC יצא ממש בקרוב. מאחר והמפות הן הדלפה לא ידוע כמה DLC יצאו בפרסום הראשון, או אם יהיו עוד DLC אחרים, ולכן גם תאריך יציאתם ומכירם אינה ידועה. לפי דעתי, ה DLC לא יעלה יותר מ 10$ אבל לאור האכזבה והתגובות הרעות הרבות אין ל…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הצלחתי להפעיל את הדמו על ה-R9200 שלי לפני כמה ימים, ואני עד עכשיו מנסה להבין איך להטיס את המוטים שבמשחק! זה קשה מאוד עם העכבר והמקלדת להטיס את מטוס הסילון. אבל להטיס את מטוס ההליקופטר, או איך שקוראים לו, זה כמעט בלתי אפשרי! או שאני פשוט לא יודע איך. אני תמיד מתהפך עם המטוס הזה, ובסוף עושה הצבעה נגדי ומעיפים אותי מהשרת בגלל כל המטוסים שאני הורס
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברי פורום משחקיםם יש לי קאוטנר סטרייק כמעט כל שרת שאני לוחץ עליו עושה לי בעיותת אתם אולי יכולים לזרוק פה כמה אי פי של שרתים ישאלים בחינם ??
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם אתה נחמד אתה מוזמן להצטרף לקלאן שלי, אנחנו משחקים Guild Wars, Battlefield 2, Counter-Strike Source ו DOTA. כנסו לונרילו באתר www.clancas.net
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-


