עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. התגעגעתי למשחקים מפחידים עם אווירה "טובה" יש לי הרגשה שהמשחק הזה יפתיע. על פי הטריילרים,הגרפיקה לא נראית טוב, נקווה שזו תהיה נקודת התורפה היחידה של המשחק. האווירה והפסקול מרגישים לא רע בכלל. פיתוח של Frictional Games ז'אנר- Horror Action Adventure יציאה- 12/02/2008 טריילרים: http://www.gametrailers.com/player/28837.html http://www.gametrailers.com/player/30071.html http://www.gametrailers.com/player/30070.html http://www.gametrailers.com/player/27904.html

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by huber,

    http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~127541,00.html SUNNYVALE, Calif. -- August 12, 2008 --AMD (NYSE: AMD) today announced that it has entered into an agreement with Blizzard Entertainment® that will allow AMD to bundle Blizzards best games across all ATI Radeon graphics products, to deliver a superior gaming experience

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. חבילת הגיימינג החדשה מציעה את המשחקים שמומלצים בידי צוות המיזם הנודע, וכמו תמיד המחיר הוא כזה שקשה מאוד לסרב לו רוצים משחקים טובים בזול? חבילות ה-Humble Bundle הדו-שבועיות ממשיכות להוות את אחד המקורות הטובים ביותר ברשת לשם כך – כשהפעם מדובר בקונספט מעט שונה בו רשימת המשחקים הורכבה על בסיס העדפותיו והמלצותיו של אחד מעובדי המיזם הוותיק. החבילה הנוכחית, שהורכבה על ידי בחור בשם גלן, תעניק לכל מי שיבחר לשלם דולר בודד או יותר את משחק הפעולה האלים Chivalry: Medieval Warfare, את משחק ההרפתקאות המופלא Brothers: A Tale of Two Sons ואת משחק האסטרטגיה Ultimate General: Gettysburg – ובנוסף גם קוד קופון להנחה של 10 אחוזים בהרשמה לשירות ה-Humble Monthly שמציע חבילת משחקים חדשה…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. בשעה טובה הגעתי ל UNDEAD אבל את הדבר הכי פשוט כמו חטיבת עצים אני לא מצליח! משהו יכול בבקשה לעזור לי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by hadarK,

    שיחקתי לפני כ-7 שנים בערך במשחק שהייתי רוצה לשחק בו שוב. המשחק הוא דו-ממדי ואתה ילד עם רוגטקה שמנסה להציל או לעזור לאבא/סבא שלו. המשחק נע כמו chicken invaders החלק התחתון נעלם ואתה לא יכול לחזור. זה יהיה ממש נחמד אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את המשחק

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by huber,

    שלום חברים. בימים האחרונים משום מה אינני מצליח להיכנס לביקורות הווידאו של IGN. אני מצליח להעלות את מסך הפתיחה, מבקשים ממני להזין תאריך לידה לויידוי גיל הולם, אבל השדות עצמם לא מופיעים כפי שתוכלו לראות בתמונה שצירפתי מהביקרות הבאה: http://www.ign.com/videos/2010/09/29/castlevania-lords-of-shadow-video-review?objectid=14275421&show=HD יש למישהו רעיון למה זה קורה? ד"א, ניסיתי גם ב FF וגם ב IE, דרייברים מעודכנים, פלאש מעודכן וכו.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by GameGems,

    מה קורה שגיימרים מחליטים ליצור מחווה לכותרים האהובים עליהם? התשובות בפנים, והן עשויות להפתיע אתכם לכתבה

  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%99-%d7%94%d7%94%d7%92%d7%94-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-carmageddon-reincarnation-%d7%99%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%97%d7%95%d7%93%d7%a9/

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by RAPIDFIRE,

    שלום רכשתי את המשחק MAX PAYNE 3 רק עכשיו ,מאיזה מוכר בהודו ( עלה לי 94 ש"ח ) בצעתי התקנה + אימות הקוד הסודי שעבר בהצלחה. כאשר אני מתחיל לשחק ויש את סרטון הפתיחה ממש בהתחלה- שמראים את מקס פיין נכנס לחדר - התמונה קופאת ואני חייב לבצע RESTART זה נראה כמו בעיה בכרטיס המסך , אבל יש לי משהו טוב יחסית HD5850 מה יכולה להיות הבעיה ? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Moooshe,

    כל סדרת הקומנדוס היתה קשה, ואני יודע שאפשר להתמודד עם הקושי הזה ולעבור את המשימות בסוף, גם אם זה אחרי 30 נסיונות. הבעיה היא שלפעמים רוצים סיפוק מהיר ממשחק, וכל מה שהצלחתי להשיג מקומנדוס 3 זה תסכול. הכל נראה כאילו זו גרסת beta של המשחק - אין אופציות שאפשר לשנות (פרט ל- high/ low details ללא שום פירוט, ורמת הווליום), אי אפשר להפטר מההוראות על המסך גם ברגעים שצריך אינטראקציה עם מה שמאחוריהם, אין מספיק הסברים על מה המשימות, מי נגד מי ומה עושים... המשימה הראשונה זורקת את השחקן במפה ענקית שצריך להגן בה על השגריר. איזה שגריר? איפה הוא? מה העניינים? אני הולך להמשיך לנסות, מקווה שאני אצליח להגיע לאנשהו היום...

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. צריך דום חינם 2 אוו1 אחי טוב 2 ....

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. התקנתי תמשחק והוא עובד בסדר... הגעתי לקטע שמישהו מכבה תאור בבניין ונותנים לי משימה להחזיר את אספקת החשמל (ממש 5-10 דקות מתחילת המשחק) קיצור אז אומרים לי ברדיו\טלפון כזה להיזהר כי יש מישהו על סם חדש או משהו כזה בלה בלה ואני רואה אותו רץ מולי בדלת עכשיו אני יוצא מהחדר והורג אותו ואז 10 שניות אחרי זה או משהו כזה המחשב מתחיל לי מחדש... הבעיה הזאת מוכרת לי ממלא משחקים בעבר וזה ממש תחת!!! זה קרה לי פעמיים פעם אחת אחרי שהרגתי אותו והתקשרו אלי....זה עשה RESTART באמצע השיחת טלפון הזאתי פעם שניה זה קרה משהו כמו דקה אחרי...אולי פחות בדרך כלל אם אני זוכר נכון הפיתרון הוא להוריד פאטץ'...חיפשתי באתר MEGAGAMES ואין פאטצקים למשחק הזה...אני לא ממש מכיר אתרים אחרים מישהו יודע מאיפה? אפשר ל…

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Galit17,

    שוחרר המשחק Space Siege משחק RPG מבית היוצרים של dungeon Siege . http://www.spacesiege.com/spacesiege/index.php יש בעיה כשהדמות הראשית הולכת עם 40 FPS למשל, אז היא כזו מקרטעת לפעמים,מישהו יודע אם זה באג?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. סיימתי את המשחק על הרמה הבינונית (עם קודים כי נמאס לי מהמשחק באמצע שלו). לא אמרו לי שום דבר על לסיים על Hard כמו שאמרו שאמורים להגיד לי את זה. איפה אמורים להגיד את זה? כי דילגתי על ה-Credits... אם אני מסיים את המשחק אז איפה הסרטון של Starcraft II אמור להופיע כדי שאני אוכל לראות אותו שוב פעם אם אני רוצה? יש איזה Trainer שמאפשר לראות את הסרט כי אין לי כח לסיים את כל המשחק על Hard, גם עם קודים, כל פעם צריך לחכות שזה יטען את השלב הבא וזה יקח קצת זמן... תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. תסתכלו במפרט בצד ימין אני מת לשחק במשחק F.E.A.R האם הוא ירוץ לי טוב במחשב החדש שיגיע עוד שבוע וחצי?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני וחבר ניסינו לשחק אחד נגד השני הוא עשה הוסט גיים, ולא הצלחתי להתחבר לאייפי שלו והוא לא לשלי אני נכנס למולטי, ג'ויין גיים, רושם את האייפי שלו, קונקט........ ושום דבר לא קורה. כנ"ל גם אצלו משהו לא בסדר ואגב, לא התקנו את הComrade

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by orends,

    שלום, אני נמצא בעיר השנייה ואני אחרי שסיימתי עם כל ה"מפיונרים" כביכול וה"אסוקה" חזרה לי (באיזור בנייה) ויש לי אפשרות להגיע לעיר השלישית. אני במשימה שאני צריך לחסל דוכנים של הקרטל. (סיימתי עם "איש השירותים" ;D ) ועם מר.D שנעלם לי וחיסלתי את קנג'ילה... :-* אבל הבעייה היא שזה נראה כאילו אני לא יהיה אף פעם "תושב קבוע" בעיר השלישית מכיוון שהמשימות אני מקבל בעיר השנייה וצריך לבצע בעיר השלישית. האם מתישהו אני אעבור ל-ת-מ-י-ד לעיר השלישי ויהיו לי שם מפיונרים? אם כן, עד כמה אני קרוב? עוד שאלה, האם אני יכול להכנס למטוסים היותר רציניים מהדודו? ומה עם מסוק? ואיך טסים עם הדודו? אני יודע שיש DODO UP\DOWN אבל הוא לא נשאר הרבה זמן באוויר, האם אפשר באמת לטוס? אבל ממש לטוס? תוד…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. Started by yoel83,

    שלום לכולם, אחרי ההתקנה של max payne 3 , מנסה להכנס למשחק, בזמן העלאה עולה לי הודעה שצריך לעדכן , מבצע עדכון , מיד אחרי עולה לי מסך שחור , מה יכולה להיות הבעיה ? יש לציין שיש לי את כל דרישות החומרה תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by 2Fluffy4U,

    שלום רציתי לשאול - האם יש אפשרות לשחק "קו - אופ" משותף עם עוד שחקן בגירסת ה - PC - על אותו מחשב? כלומר - שני שחקנים, אותו מחשב, 2 מסכים שונים. ? חוץ מזה - אשמח סתם להמלצות שמאפשרות משחק לשני שחקנים על אותו מחשב... תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אדון יקר, אתה שטוען כי VOODOO הוא לא כרטיס תלת מימד מאחר והחברה פשטה רגל, אתה טועה בגדול.... ישנם מלא דרייברים תואמי XP וDIRECT X, לכל המעוניין : www.geocities.com/bansheedrivers www.voodoofiles.com תעדכנו ותהנו! אני מריץ עליו פיפא 2003, ואין חדיש מזה... אז תנסו... בכלל לכל האוברקלוקרים זה יכול להועיל..

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by neil4,

    באמצע המשחק עושה לי ריסטרט עם הג'יפורס 2 אם איקס 400 וגם עם הג'יפורס אף איקס 5200

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Overwatch, משחק הפעולה החדש של המפתחת המצליחה, מסיים את תקופה מבדקי הבטא הסגורה שלו בדרך להשקה מלאה בחודש הבא ובטא פתוח אחרונה וחביבה שתהיה זמינה לכולם בכל פעם שבליזארד (Blizzard) משיקה משחק חדש, זו סיבה למסיבה עבור מיליוני המעריצים האדוקים שלה ברחבי הגלובוס. כשמדובר על משחק חדש שהוא גם מותג חדש לחלוטין, הראשון מסוגו מאז StarCraft ב-1998 – נראה שהסיבה לחגוג היא כפולה ומכופלת. זה בדיוק המצב בו נמצא כעת Overwatch, משחק הפעולה המקוון החדש של החברה אשר מגיע במטרה לכבוש אתהז'אנר הצומח במהירות של משחקים שמשלבים בין פעולה מגוף ראשון לאלמנטים הקבוצתיים והתחרותיים של יקום ה-MOBA, ליצירת תמהיל ממכר במיוחד שיקרוץ גם לשחקנים חובבים ומתחילים וגם לעולם הספורט האלקטרוני…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. שלום לכולם אני החלטתי לשחק בכול הנסיך הפרסי מ1 עד 5 ולעבור את כולם עברתי את 1 ו2 ועכשיו אני בלשלשח עכשיו אני הגעתי למלך הראשון מין מפלצת גדולה כזאותי עם חרב ענקית ואני לא מצליח להרוג אותה אני קופץ עליה נעוץ תחבר בכתפיהה ובמקום להעיף לה תיד לתת לה מכה היא מפילה אותי מכתפיה הינה פה בתמונה מראה את המפלצת מה אני אמור לעשות תודה מראש בברכה מתן

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by IPIP,

    היה לי XP ועכשיו עברתי ל 7 ובכל המשחקים שהתחלתי לשחק הפרטים ,חפצים נעלמים וחוזרים למשל : ב Kane and Lynch Dead Men דשא ועצים (עד כמה שראיתי) ב Crysis Warhead דשא ,חלקים בבניינים , עצים , ארגזים וכל מיני פרטים של כלי הרכב ועוד... ב GTA IV Episodes from Liberty City כביש , עמודים , חלקים בבניינים , פרטים של כלי הרכב , עצים ולפעמים גם בני האדם התקנתי את ההעדכונים האחרונים של WINDOWS וזה לא עזר מה הבעיה ? דרייבר ? צריך אולי להתקין משהו ? תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים