המפולת של הגנת הקבצים Denuvo ממשיכה - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המפולת של הגנת הקבצים Denuvo ממשיכה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ADR1FT נפרץ כבר.... יש... איזו גראפיקה יש למשחק... וואו.. עכשיו הולכת להוריד. [עריכה] מוריד... אבל משום מה גודל הקובץ הוא רק 1.4GB ראיתי פרומו שלו לפני כחצי שנה ומאז אני מחכה. נקווה שלא עוד סתם משחק דפוק עם גראפיקה מהממת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כצרכן שקנה את רוב המשחקים האלה סבל מאוד כשלא היה לי , וזה קרה מספר מכובד של פעמים הודות לHOT. רק לפני כמה ימים ההוטבוקס שלהם שוב התקלקל. כדי להבטיח שספריית המשחקים תהיה זמינה אופליין, עליכם להריץ את כל משחקי לפחות פעם בשבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באופן עקרוני אני נגד פריצות, סליחה פריצות. זה כאילו שאנו מעודדים משהו לגנוב. בכל אופן, אשמח אם אנשים פשוט יהיו סובלניים וייקנו את התוכנות שלהם בהוזלות ומבצעים (לרוב 6 חודשים אחרי היציאה של כותר זה או אחר ולפעמים יותר). שייהיה ברור שגם בצעירותי חשבתי כך כי גם אני רציתי כאן ועכשיו. היום יותר ברור לי שאקו סיסטם של צרכנים שמשלמים, חשוב לחיזוק התעשייה. לגבי תוכנות הגנה, לדעתי זה חרב פיפיות, אבל זה בדיוק כמו כל אמצעי להבטחת הכנסה למפיצים וליוצרים. לצערנו יש למוצרים האלה הרבה חסרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תדאג לתעשייה היא מספיק חזקה או יותר נכון יותר מידי חזקה שהיא מרשה לעצמה להוציא זבל אמיתי ועוד לגבות עלו 60 דולר או למכור season pass במחיר של כל המשחק חזירים גדולים התאגידים האלה go baldman go steampunks go cpy לא מתעסקים עם גזע האדונים של pc

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...