משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
תראו את המפרט בצד. השינויים היחידים שעשיתי אצלו FX5200, 1.5GB DDR400 איזה משחקים אני יכול לשחק עליו? אפשר לגרום למשחקים מודרניים לרוץ עליו בצורה סבירה (1280X1024/1024X768) ע"י החלפת כרטיס המסך?
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הורדתי Tactical Ops היום וניסיתי להתקין ו.. הצלחתי התקנתי במקום הנכון ושניסיתי להפעיל את זה, זה הראה לי את ההודעה הבאה: הצעות התקבלו בברכה תומר אורן.
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
החלטתי לקנות איזה משחק מולטי לחופש, אז רציתי לדעת את דעתכם. וגם סתם מעניין אותי לדעת מה המשחק החביב על חברי הפורום. מכל המשחקים שהזכרתי שיחקתי ב COD,BF2,Q3 ו ET, משלושת אלה BF2 היה חייב להיות הכי טוב, אז זהי הבחירה שלי. אם לדעתכם צריך להוסיף משחק כלשהו אל תהססו להגיב.
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אחי הקטן משגע אותי עם זה ... חיפשתי קצת ולא מצאתי מוד גדול שמחליף את כל המכוניות וכו' רק סקינים ומודים קטנים שדורשים 10 דקות מינימום כל אחד להתקנה עם הרבה כאב ראש , אני זוכר שפעם היה מוד ענק של GTA3 ולVC שנקרא REALMOD האם קיים אחד כזה או דומה לו לSA ? מה השם המדויק שלו ומאיכן אפשר להוריד אותו ? תודה מראש
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי, קניתי את GTA IV מקורי, אחרי שהתקנתי, אני לא מצליח לשנות את ההגדרות... זה ממש מתנגד! אני מנסה לגרור את הרזולוציה מ 800x600 למשהו יותר גבוה אבל זה פשוט קופץ ישר בחזרה לרזולוציה ההתחלתית. ככה זה בכמעט הכל ההגדרות! גם כשאני מתחיל לשחק האיכות על הפנים! אני רואה את המפה חצי שקופה כיאילו משהו דפוק במנוע הגרפי של המשחק. קורה גם שבהתחלה, כשיש את הדמויות האלה שרצות על המסך, זה פשוט ניתקע עליהם ולא ממישך למשחק. מישהו יודע מה לעשות בבקשה? בגדול אני מישתמש ב ווינדוס 7 64 הום פרימיום כ. מסך NVIDIA® GeForce® 310M. זה המחשב שלי למפרט מלא (אם זה יעזור) http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=Z2t1FkxEW31lzErY
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היתה לי בעיה בוייס סיטי שקראה לי פעם אחת ומאז כבר לא חזרה על עצמה. הבעיה היתה כשנכנתי למשימה והיה סרט אז לא ראו את אחת הדמויות ובחלק השני של הסרט לא ראו דמות אחרת אחרי שהפעלתי את המשחק מחדש זה הסתדר ומאז לא קרה יותר. הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים והוא אף פעם לא עושה לי בעיות (GeForce fx 5500) האם זה באג חד פעמי במשחק? אשמח אם תוכלו לעזור.
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים קניתי מחשב חדש. התקנתי אליו את המשחק GTA 4, בדקתי באתר Can U Run It, והוא עומד בדרישות המקסימליות ואף יותר! שאני נוסע, המשחק קצץ נתקע ולפעמים התמונה שאני רואה זזה לי. כלומר, ה"מצלמה" דרכה אני מתסכל זזה ימינה ושמאלה במקום לעמוד במקום. שניתי את הדרישות מהכי גבוהות למשהו באמצע ואף פחות, אך עדין זה לא עזר. אשמח לדעת מה הבעיה, אולי גרסת המשחק שהורדתי לא טובה? התמונה מאתר Can U Run It: http://up351.s iz.co.il/up1/dgnhomdxydkf.png להוריד את הרווח מS, פשוט זה מצנזר לי... תודה רבה מראש על העזרה!
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אם רציתם לקנות משחקים בהנחה זה הזמן שלל אתרים מציעים הנחות גדולות על הרבה משחקים. נתחיל בדילים טובים שמצאתי: Fallout 4: https://uk.gamesplanet.com/game/fallout-4-steam-key--2838-1#community כרגע מחיר מוזל ועם הקופון הזה (OCT-COUPMAIL-PRE25) נותן עוד(!) הנחה. המחיר הסופי 45$(הכי זול שניתן להשיג) witcher 3: כרגע בחצי מחיר פה uk.gamesplanet.com בסטים מבחר משחקים מוזלים, לדוגמא GTA V ב40$ ו-Dying light ב-30$ ועוד הרבה... http://store.steampowered.com/search/?salepage=steamhalloweensale ב-GMG גם כן מבחר הנחות על משחקים "מפחידים" (אימה,הישרדות, shooters למיניהם) ועוד קופון על סף 20% הנחה על כמעט הכל באתר http://www.greenmangaming.com/ אחרון חביב, חנות האונליין של…
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב חדש ואני לא בקטע של משחקים מלפני 4 שנים. ההיתי משחק MU ONLINE על הרזולוציה הכי נמוכה ( ) עכשיו אני יכול לשחק כל משחק בכל רזולוציה והגדרות שאני רוצה, אשמח לקבל המלצות למשחקים שהם בסגנון של פעולה או הרפתקאות עם עלילה נחמדה, משהו שעושה לך אפקט של WOW מבחינת האקשן כשאתה משחק... שיחקתי כבר ב- AC, CRYSIS, DMC4, THE WITCHER. תודה.
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, קניתי את הHALF LIFE COMPLETE PACK שמגיעה עם HALF LIFE HALF LIFE 2 HALF LIFE 2:DEATHMATCH HALF LIFE 2:EPISODE ONE HALF LIFE 2:EPISODE TWO HALF LIFE:BLUE SHIFT HALF LIFE: OPPOSING FORCE TEAM FORTRESS CLASSIC במה לשחק קודם? מה הסדר של המשחק לפי העלילה?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן אנשים מה אתם אומרים על המשחק: Driver: Parallel Lines שווה משהו? זה דרייבר אמור להיות טוב... מישהו יכול לספר קצת על הסידרה של המשחקים האלה מזה מגוף שלישי פעולה או רק מכוניות וכאלה?
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Fable 2 שוחרר לXBOX360 ואני שואל; מה עם המחשב?? :< יצאו כבר בהצהרות שיצא פורט או גרסה מקבילה או קרקר?
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
טוב זה נראה המקום המאתים ביותר לשאלה הזאתי. בזמן החארון אני משחק במשחקים אבל גם לומד עליהם קצת ונתקלתי במונח engine שפרושו מנוע בעיברית. עכשיו מה זה ה"מנוע" הזה ומה התפקידים שלו?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3666095,00.html הם ממש מתוסכלים לדעתי. אני לא מצפה למשהו מיוחד.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום הורדתי משחק דרגון בול זי + אימולטור הכל עובד אבל אני מחפש עוד מי שיודע מאיפה אפשר עוד יבורך בבקשה לינקים מקורות תודה חברים
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני משחק את המשחק אמריקן ארמי , אבל ה-FPS שלי נורא נמוך (20-30) והמשחק רץ לי לא כל כך טוב (איטי לטעמי) . יש לי מחשב פנטיום 4 - 2400 , ג'יגה זיכרון ,כרטיס מסך RADEON 9600 PRO 256MB. כמוכן יש לי חשבון אינטרנט של גיימר , כך שהפינגים שלי נמוכים וטובים . אני לא יודע אם כדאי לי לשדרג , כי המחשב אמור להיות דיי טוב ומספיק למשחק הזה . יש לכם אלו המלצות , מה לעשות כדי שהמשחק ירוץ לי טוב מבחינה גרפית ? אשמח לקבל טיפים בקשר לכרטיס זה ובכלל , למחשב , אם יש משהו שכדאי לעשות . אם לא, אז נקנה את ה-RADEON 1900XTX ... תודה מראש , Predator
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, התחלתי לשחק בוויצ'ר 2 וההגדרות הגרפיות שאני מצליח לשחק איתן הן על מדיום מינוס וזה למרות שהחומרה שלי אמורה להריץ אותו על הגדרות גבוהות, אשמח לעזרה. הנתונים שלי: i5 4690 8 ram gtx 560 ti 1gb מסך 22" 1680x1050 תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני נוסע עם המשפחה ונראה לי שיהיה לי די משעמם, בבקשה תתנו לי שמות של משחקים איכותיים שאפשר לשרוף איתם ת'זמן על המחשב הנייד, אפשר גם משחקי ראש בראש (1מול1) ברשת (יש עוד לפטופ), אבל תקחו בחשבון שהכרטיס מסך לא סוחב הרבה.. תודה רבה!! נ.ב. איזה כרטיס מסך צריך כדי להפעיל needforspeed 2 או 3? Vega.
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=-tfKtqc9Ks0 קצת ישן, אבל משובח
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
בבקשה מיזשהו יכול לתת לינק לדמו של המישחק סינגל פלייר בבקשה!!!
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Spell Force2 TNN, trackmania nations מישהו מכיר? יכול לתת לי סקירה? תודה, בז'נגלו.
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הכותר החדש והמבטיח של המפתחים אשר יצרו את Max Payne, Alan Wake ו-Quantum Break יגיע בשנה הבאה לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
- 3 followers
-
-
משום מה אני נתקל כל פעם כשאני משחק בבעיה של כמו פסים כאלה בעת תזוזה מהירה במשחק. כאילו שחלק במסך מתרענן מהר יותר בקצב הפריימים מחלק אחר במסך. אציין שאני משתמש ב GTX 1060 6GB ryzen 7 2700X 16GB RAM וכונן SSD ובמסך 1920 - 1080 איכות המשחק בד"כ על high מה זה, למה זה נגרם ואיך מונעים את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-


