sheff2k2 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sheff2k2

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    171
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של sheff2k2

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. תודה על התשובה המטרה שלי פשוטה: לעשות "סוויץ'" בין הנייד של העבודה לבין המחשב הביתי. כרגע פעולה זו מצריכה ממני כמה דברים: להוציא את החיבורים של העכבר, המקלדת והhdmi(כן, אני יכול לקנות קומבו מקלדת+עכבר, יחסוך ממני חיבור אחד). את הנייד אני כמובן מחבר בלי בעיה אל הthudnerbolt, אבל עדיין יש להוציא את כל החיבורים ההם מהמחשב השולחני, ולחבר לתחנת העגינה. הייתי רוצה לצמצם את זה לחיבור אחד: שהכל יהיה מחובר לתחנת העגינה, כולל חיבור המסך , ושרק אצטרך לשחק עם הthuderbolt בין שני המחשבים. אמרת שבמחשב שולחני המסך צריך להיות מחובר למוצא של כרטיס המסך. מדוע בעצם? כרטיס הרחבה כלשהו לא יכול לפתור את זה? והאמת היא שיש לי pci-e 3, לא 4.
  2. יש לי את תחנת העגינה הבאה: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-thunderbolt-dock-wd22tb4/apd/210-bdqh/pc-accessories אני משתמש בה עם המחשב הנייד. ברצוני להשמיש אותה גם למחשב הדסקטופ שלי, שמספק רק חיבורי USB 3.0 סטנדרטיים(בעוד שתחנת העגינה מתחברת עם Type-C Thunderbolt 4. אני לא מחבר יותר מדי דברים: מקדלת, עכבר, מסך אחד. מה הן האופציות שעומדות בפני? אני חושש לחבר אדפטר פשוט ב50 שקל בין USB "רגיל" לבין Type-C. האם usb 3.0 בכלל בנוי להתמודד עם רוחב פס שכזה, ועם "פיצול" ההתקנים? מה דעתכם על כרטיס הרחבה יעודי שיושב על pci-e? אשמח לכל המלצה על מוצר.
  3. THIS ADVERT HAS EXPIRED!

    • למכירה
    • כמו חדש

    Geforce GTX 1650 של Zotac. נעשה שימוש בכרטיס יומיים. 3 שנים אחריות באייבורי. מחיר מקורי 970.

    600.00 ILS

  4. הבנתי, תודה. אפשר לקבל רשימה של חנויות מומלצות באזור המרכז שעושות את זה כמו שצריך? או שזה לא מקובל בפורום לתת המלצות על חנויות?
  5. בעבר קניתי מחשבים בחנות, שאף מחשב לא יוצא ממנה, לפני שהוא עובר בדיקת מאמץ של 48(או אפילו 72, לא בטוח) שעות. עכשיו נוח לי יותר לקנות בחנות אחרת, שעושה את הבדיקה הזו בתשלום נוסף(אין לי בעיה לשלם את זה, זה לא העניין). 2 שאלות: 1) עד כמה זה נפוץ/סביר, שרכיב חומרה כלשהו מגיע עם פגם, שלא היו עולים עליו ללא בדיקת המאמץ? 2) האם בדיקת מאמץ ארוכה כשלעצמה לא יכולה לגרום לנזק? בואו ניקח את זה לקיצון, להמחשה: אף אחד לא ימהר לקנות כרטיס מסך, שהיה חלק מכריית מטבעות דיגיטליים, בגלל המאמץ העצום. האם 48 שעות של 100% מאמץ לא יכולים לגרום לנזק..?
×
  • צור חדש...