משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אחרי שכבר הבנתי שיצא פרואבולושין 2014 לפי אס פי אני צריך המלצה על המשחק,שווה לקנות אותו? יש שינויים לטובה מהמשחק של לפני שנה ושנתיים? אולי בכלל עדיף כבר פיפ"א?? תודה לעונים!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. בזמן האחרון אני מנסה לשחק Battlefield 4 אבל Origin לא מראה לי את ה"Launching" ותקוע על Joining Server וBattlefield 3 עובד מצוין. https://www.youtube.com/watch?v=dgxlq4O6jV8 סרטון שצילמתי כדי להראות לכם את הבעיה וניסיתי כמעט כל דבר ולא הצלחתי להיעזר מOrigin Live help בקיצור אני מאוד רוצה לקנות את המשחק אבל אני מפחד שיקרה אותו דבר במשחק הרגיל ואני לא רוצה שייגרס לי הכסף
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://gyazo.com/7176ff3c58439d05618c767b6e1be6b2.png
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יאללה עשיתי אחרון לפני שיוצא ghosts תהנו [h=1] [/h]
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
-
יש גרופ אחר כבר פדידה שלח אותו אתמול כולם להיכנס אליו זה מאוד חשוב לקהילה.
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כאשר אני נכנס לשרת זה עושה רגיל אבל זה לא עובד את ה JOINING SERVER החרא הכחול(כמו מין מסך קטן כזה למטה כאשר נכנסים למשחק) הזה פשוט נעלם וזה לא נכנס למשחק ואין לי מושג מה לעשות מי שנתקל בזה שיעזור לי בבקשה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי שני בקרים לפרו במחשב .. הבעיה היא שכשאני מחבר את שניהם רק אחד עובד..מה לעשות כדי ששניהם יעבדו?
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
איזה משחק זה mw3 לעומת Bo2... אז מי שלא יודע יש עוד מעט קאפ ב mw3 והתחלנו להתאמן :DGG
-
- 24 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
חחח ניסיתי לשחק על הבוקר וקיבלתי את השגיאה הזו the game has not been unlocked ואני רואה שהסרברים ריקים כנראה שיש להם בעיה EA חח והתמיכה רשום לחכות שעה +
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משחק כבר הרבה זמן ועכשיו אני לא מבין פתאום המשחק לא מגיב כשהבאטלוג מגיע לאינסטולינג הזה מה לעשות?!?!?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כבר מעל שבוע אני מנסה לראות ממה נובעת הבעיה שהופיעה פתאום כך. http://i.imgur.com/0pZVtRB.jpg זאת ההודעה שמופיעה לי שאני מנסה להתחבר כמעט לכל שרת .. דרך origin עשיתי repair והורדתי PB מחדש והגדרתי אותו ועדיין הבעיה .. עזרה מישהו ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
עוד הוכחה לכך שמשחקים מ KICKSTARTER הם לא שקר במרץ 2012 אחד מהמפתחים הראשיים של סדרת GRAW הלך ל KICKSTARTER בניסיון ליצור משחק יריות טקטי חדש, המטרה הייתה צנועה 200 אלף דולר (הגיעו ל 220 אלף) בלבד במטרה להראות למשקיעים שכדאי להשקיע במשחק כזה. שנה וחצי אחרי זה המשחק מגיע לשוק עם גיבוי של 505 GAMES. http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter במהלך הפיתוח המפתחת נתנה ל KICKSTARTERS גישה לגירסת ALPHA ו BETA והמשחק גם היה זמין ב PAX לכל מי שרצה לבוא לנסות. למרות שניתן לשחק במשחק במצב שחקן יחיד המשחק תוכנן ל CO OP. אם תנסו לשחק לבד כנראה שלא תגיעו רחוק, ה AI ישפיל אותכם מהר מאוד. האויבים יופיעו בשלב בצורה רנדומלית כך שלא ניתן ללמו…
-
- 9 תגובות
- 3k צפיות
-
-
אני מצליח בערך להטיס אותו אבל תמיד יש איזה חלאה שטס פי כמה יותר טוב ממני ויורה עלי כדורים ומפוצץ אותי תוך מקסימום דקה מרגע שהמראתי אני בכלל לא מצליח לפגוע באף אחד יש למישהו טיפים איך מטיסים את החרא הזה?! עם המקלדת ? עם עכבר? ג'ויסטיק? איך אפשר לעקוב אחריהם זה פשוט בלתי אפשרי
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
עץ הטורניר של השלב http://binarybeast.com/xCoDBO21309220 החוקים הם החוקים המלאים: נשקים מותרים Assault Rifles MTAR, Type 25 , SWAT-556, FAL OSW, M27, SCAR-H, SMR, AN-94 SMG MSMC, Chicom CQB (2 per team) Sniper Rifles Ballista, DSR 50 (1 per team & no pickups) Shotguns R-870 MCS, KSG (1 per team & no pickups) Pistols Five Seven, Tac45. Perks Toughness (Perk 2) Awareness(Perk 3) Lethal Frag grenade Tactical Smoke/Flash (1 per player) Attachments FMJ, Ballistics CPU, Iron Sight RECORD ON ! שזהים לחוקים של 5vs5 מידע לגבי האנטי צ'יט: האנטי צ'יט בו ישתמשו במהלך המשחקים הינו UAC3 - Universal Anti-Cheat 3. אותו ניתן להוריד בלחיצה כאן.…
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
איכשהו נדפק לי הפרופיל ואני לא מצליח לשנות את הCONTROLS במשחק....מחקתי את המשחק והתקנתי מחדש אבל הפרופיל נשמר לי ואיתו הבעיה...ניסיתי שוב למחוק תמשחק ומחקתי כל זכר....גם מהתוכניות וגם מהתיקיות במחשב שלי....אבל עדיין אני שוב מתקין והפרופיל נשמר..למה זה קורה?<
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
אז עוד כחודש וחצי יוצא המשחק החדש Call Of Duty Ghosts מכיוון שלא זכור לי מצב כל כך קשה בקהילה ששחקנים כבר לא נכנסים לTS ולא משחקים COD אלא משחקים במשחקים אחרים(בכל שנה זה קרה אבל לא ברמה כזאת...) ואני אחד מהם שלא יהיו פה אי הבנות אני רוצה לדעת בערך כמה אנשים בקהילה יקנו את המשחק וכך גם לדעת כמה אנשים בערך יגיעו ללאן שיערך כחודש לאחר תחילת המשחק וגם למצב הכללי שיהיה פה. אל תכתבו תגובות אחרות בדיון חוץ משמכם והnick שלכם(תודה) אז יאללה להתחיל לרשום שמות חמודים
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
משחק נחמד שנתקלתי בפרסום שלו. עומד לצאת בתחילת 2014. למי שיש לו עניין. http://www.indiegogo.com/projects/worlds-of-wanda
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אז אחרי שלוש-ארבע שעות של עריכה.. סיימתי את המונטאג' האחרון שלי! מקווה שתהנו ותתנו בליק
-
- 0 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
לאחר תקופת החגים יפתח אתר שאליו זקוקים למנהלי תוכן באתר בעלי ידע בגיימינג ובאביזרי גיימינג, מחשבים וכל הנוגע לעיניים. האתר פונה לקהל הגיימרים ובעתיד תיפתח חנות אינטרנטית ובה ימכרו משחקי מחשב, אקס בוקס, סוני פלייסטיישן, אביזרי גיימינג, מחשבים המיועדים לגיימרים ועוד.. אין כל הגבלת גיל או מקום מגורים להנהלת האתר. הידע, הנסיון ואהבת הגיימינג הם החשובים לנו. לכל המעוניינים יש ליצור קשר דרך סקייפ, פייסבוק, אימייל או בפורומים בהם פורסמה ההודעה. אתר דוגמה - CDK
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
גמר הEMS של Call of Duty Black Ops 2 logiX VS 4nothing קישור לסטרים: http://www.twitch.tv/esl_cod_black_ops_2 הימור שלי 4nothing לוקחים
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, לידעתכם הטריק הישן עדיין עובד!. התחזות לקניה בתאילנד דרך האוריגין. לכל מי שזוכר מחירי המשחקים ב origin אינם אחידים בין היבשות השונות. לדוגמא: אירופה: 60-70 euro . ארה"ב: 60-70 $. אסיה: משתנה אבל בתאילהנד זה 1600 bat . כלומר 204 שקל בדיוק נכון להיום. אז כדי לקנות באסיה ישלסגור את ה origin להוריד את התוכנה המעולה FlyVpn ללחוץ על free trial להכניס ססמא שמופיעה באתרולהתחבר דרך שרת ב תאילנד. לאחר כך לפתוח את הorigin שנית- אמור להפתח בתאילנדית (שישמוש בgoogle translate) רכישה רגילה ווואללה חסכתם כ 150 שקל....אני כבר חסכתי תהנו.
-
- 45 תגובות
- 10.2k צפיות
-


