עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by eladbu,

    זהו נשבר לי כבר חודש אני מחפש דרייבר למוסטק 1200CU PLUS לויסטה ולא מוצא באתר שלהם הלינק שבור למרות שכביכול יש דרייבר וכל נסיון חיפוש אחר עולה בתוהו עזרה???

    • 6 תגובות
    • 742 צפיות
  2. Started by Demagh,

    מאילותים כאלה ואחרים עד עכשיו המודם שלי מחובר דרך USB למחשב. עכשיו עם השדרוג ל 4 ג'יגה ראם התחלתי לחפש עבור דרייבר לדבר הזה למערכת של 64 ביט, למרבה הפלא לא מצאתי כלום, ובתמיכה של הוט בכלל התפלאו לשמוע שיש חיה כזו בכלל. יש מישו שיש לו \ יודע מאיפה אפשר להוריד? או שאין ברירה וצריך כבל רשת?

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  3. שלום לכולם, ברשותי קובץ בפורמט GIF שמורכב ממספר רב של פריימים, מדובר בסמיילי עם אנימציה וברצוני לשנות את תבנית הצבע בכל הפריימים( לשנות את צבע הסמיילי) מבלי לעבור אחד אחד. כיצד לעשות זאת באמצעות התוכנה ImageReady אם זה בכלל אפשרי. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  4. אני רוצה לבדוק את הביצועים של ה HD (בהתאם לפרמנטציה בכוננים שלו)

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  5. Started by barlevi321,

    שלום לכם. רציתי לשאול איך אני מייבא ידנית מעודפים מה- ie8 ל- firefox. בתייקייה של המעודפים של ה- ie8 אני יודע איפה היא נמצאת ,אבל את ה- firefox אין לי מושג איפה התיקייה של המעודפים (סימניות) נמצא?? בתודה מראש בר לוי

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  6. Started by Dj Dor Z,

    שלום לכולם יש לי בעיה שאני לא מצליח להיכנס למסנג'ר זה רושם לי קוד שגיאה 8E5E05F6 ולמשתמש אחר אני יכול להיכנס. אשמח אם יעזרו לי בהקדם האפשרי בתודה ושבת שלום דור

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  7. Started by Warped,

    איזה מהתוכנות עדיפות? תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  8. משום מה הICQ לא שומר לי את הHISTORY של שום משתמש.... מישהו יודע איך להדליק את האפשרות הזאת? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  9. Started by יוסףש,

    הורדתי אתמול את האוירה פרימיום, קיבלתי כמה דואר ל WINDOWSLIVEMAIL שלי, והתוכנה לא מראה שהיא סורקת את הדואר, יש פונקציה שנקראת באוירה :MAILGUARD עם רשימות, ואצלי הם ריקות,בבקשה תעזרו לי, תודה מראש, יוסי

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  10. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי סרטון בפורמט asx אבל ניסיתי הרבה תוכנות והם לא זיהו את הקובץ אשמח אם תביאו לי תוכנה פשוטה אבל שיודעת להמיר קובץ וידאו מסוג כזה בתודה מראש רזיאל

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  11. צריך תוכנה שתראה בצורה טובה ועל מסך מלא מה שיש ב Video in של הכרטיס מסך (7800GT ViVo) תודה

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  12. נכון כשלוחצים על הדסקטופ קליק ימני יוצא חלון כזה עם אפשרויות.. אז הייתי רוצה תוכנה שתכין כאלה חלונות.. שנגיד אני אלחץ על הגלגלת ויצא לי תפריט כזה עם טאבים והכל כמו שאני מגדיר.. הבנתם? תודה =] מקווה שיש כזה עריכה: תראו.. ניראה לי זה לינוסק ושתבינו את העיקרון... http://img376.imageshack.us/img376/5879/screenshot2007041305594sa6.png רואים בתמונה יש דבר כזה שנקרא fluxbox .. אז כזה בערך שכשאני אלחץ על כפתור כשלהו שאני אגדיר יפתח כזה.. יש? =][br]פורסם בתאריך: 4.05.2007 בשעה 13:37:58 אין תוכנה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  13. Started by I7210I,

    שלום יש לי כמה בעיות ואשמח אם תעזרו 1)יש לי מישהו שאני רשום אצלו במסנג'ר אבל הוא לא רשום אצלי עכשיו כל פעם שאני מתחבר למסנג'ר הוא רואה אותי ואני לא רואה אותו בעצם..איך אני יכול לחסום אותו מהמחשב שלי? 2)יש לי אנטי וירוס NOD 32 והתקנתי אותו במחשב אחר שאין לו אינטרנט עכשיו השאלה שלי זה איך אני יכול להוריד למחשב השני את המסד נתונים המעודכן של האנטי וירוס? 3)יש לי עידכון לIE 7 ואני מעדכן דרך האתר של WINDOWS והעידכון נכשל..ודרך העידכונים אוטומטיים גם.. מה עושים בנידון הזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  14. וגם: איך אני מונע ממשתמש כלשהו להסיר את הנוד32 מרשימת התוכניות העולות באיתחול? (ב-MSCONFIG הייתה שורה של נוד32 אבל מישהו מחק אותה והוא לא זוכר איך. כנראה דרך תוכנה לניקוי זבל)

    • 6 תגובות
    • 742 צפיות
  15. Started by cold fire,

    זה התחיל עוד אתמול בערב גלשתי ואז התחילה הבעיה הsynematec email proxy התחיל להתחרפן קבלתי טונה של הודעות (שבמהלך קבלתן המחשב נתקע...הכמות הייתה ענקית) עשיתי איתחול למחשב בדקתי אותו אם אנטי וירוס הכי מעודכן ועדין הבעיה צצה כל פעם שאני גולש וזה פשוט משגע אותי לעשות איתחול כל רבע שעה

    • 5 תגובות
    • 742 צפיות
  16. אהלן אנשים! איך אני עושה 4:3 או 16:9 וכו'... תודה

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  17. שלום לכולם!! אני לא מצליח להריץ סרטונים באינטרנט...כמו באתרים YNET,ONE מישהו יודע מה הבעיה ואיך לפתור אותה... עזרה פליז

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  18. Started by KOBRA CHOPER,

    what is WDFMGR from local settings something like that this is an virus?

    • 3 תגובות
    • 742 צפיות
  19. אני יודע שיש כלי של ווינדוס שעושה את זה. אני מחפש תוכנה חיצונית ויותר פשוטה. אם ישנה תוכנה שעולה כסף באופן חד פעמי גם אשמח לדעת. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  20. תגזרו מזה מה שאתם מבינים אני כבר התייאשתי, אני לא מצליח לגרום לזה לפעול. ניסיתי את אייסי 5 אבל הוא ישן וטוען שיש גרסה חדשה ושחייב לשדרג. זה במחשב של אחותי והיא משגעת אותי כל היום, אשמח לפיתרון ! תודה רבה אנשים ! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  21. Started by yochze,

    שלום, יש לי עמוד שהכנתי בפוטושופ שהוא מעין TEMPLATE לכל הספר שאני מעצב.. חוץ משכבה אחת שצריכה לשנות גוון וצבע בכל עמוד, וחוץ מהטקסט השונה- העמוד אותו דבר לאורך כל הספר זה הרבה טקסט להכניס לכל עמוד, כך שבפוטושופ (שהוא אפילו לא ME) זה יהיה סיוט.. אני צריך להגיש לבית דפוס את הספר בקבצי PDF. יש דרך לעשות את זה יותר פשוט ולא לשמור אלף קבצי PDF דרך פוטושופ?

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  22. Started by nogi85,

    יש לי בעיה מאד רצינית אני שומר סימניות ומתי שאני יוצא מהפיירפוקס ונכנס חזרה אין שום זכר למה ששמרתי זה ממש מדכא אני עובד מביא סימניות יוצא מהפיירפוקס חוזר והופ...אין שום זכר!! מה עלי לעשות? יש לי פיירפוקס 4

    • 2 תגובות
    • 742 צפיות
  23. Started by idanohh,

    השגתי לאחרונה כבל נתונים בשביל ה TELIT X95 שלי התקנתי את הדרייברים הבעייה היא שאי אפשר לגשת לפלאפון ללא תוכנה... אני מחפש תוכנה שתוכל להכניס לי רינגטונים תומונות ועריכה של הפלפון באופן כללי ... מי שמכיר ויכול לעזור תודה רבה ...

    • 0 תגובות
    • 742 צפיות
  24. Started by edi17,

    שלום רב לכולם! הבעיה שלי היא כזו: כשאני מנסה לעשות live Update ל- אנטיוירוס... הוא מתחבר לשרת אך כותב שקובץ catalog לא נמצא!!! מה הבעיה? האם התקנתי משהו לא טוב? אשמח אם תציעו לי פתרונות!!! אדי

    • 5 תגובות
    • 742 צפיות
  25. Started by MA2,

    יש לי את האנטי ווירוס הזה! אמרו לי שאנטיי ווירוס הזה כבד למחשב אז אמרו לי שצריך לליחוץ על איזה כפתור בשביל שאנטיי וירוס לא יהיה כבד

    • 6 תגובות
    • 742 צפיות

דיונים חדשים בפורומים