עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by malcolmx9,

    עד עכשיו הייתי משתמש ב-VLC/BSPLAER/WMC ודומיה. אבל הבעיה איתם, שמדי פעם אני כבר לא יכול לשנות את הבהירות של הסרטים, והם נראים ממש כהים ואני לא מצליח לראות בהם כלום! התקנה מחדש לא עוזרת, נראה שזה תמיד הולך לבד. נמאס לי מזה, אז אני מחפש תוכנה לצפייה בסרטים, שתומכת בפורמים ידועים. יש המלצות? כמובן שאפשר לשנות בה את בהירות הסרט K-LITE MEGA PACK מותקנת אגב.

    • 8 תגובות
    • 677 צפיות
  2. אח שלי הקטן (קטן) החליט לשגע אותי בזמן האחרון ולקנות לו ג'יפורס 6 למרות שאין לו מושג מה זה.. העיקר שיהיה לו כמו אצלי עכשיו העניין הוא שהמשחק היחיד שהוא משחק במחשב זה ICY TOWER אז זה לא עניין של לקנות או לא... (הסיפור עוד ארוך אני לא ימשיך אותו ^^) יש לו כרגע FX 5300 במחשב ואני זוכר שפעם פרסמו כאן תוכנה ומדריך שתשנה את שם הכרטיס מסך שיש במחשב לאיזה שם שנרצה.. למישהו יש לינק לזה? תודה מראש לעוזרים... נ.ב ניסיתי עם ריווה טיונר אבל זה רק מאותה סידרה נותן אז אני צריך תוכנה אחרת

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  3. Started by avivlevy,

    יש לי גרסת ניסיון אבל גם אם זו גירסת ניסיון לא אמורה להיות את הבעיה הזאת : הוא לא מצליח להתחבר לשרת שלו, אם אני מתרגם טקסט אז הוא רושם לי "ההתחברות לשרת נכשלה... (Error 0x80BF0000)" גם עם אני עושה חפש / הוסף מילונים אז הוא רושם לי שהוא לא מצליח להתחבר לשרת בקשה מה לעשות תעזרו לי !!!!

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. למה זה ישר בעברית עכשיו, פשוט מגעיל... (ואיך משנים, אין לי כח לנבור בתפריטים בעברית בשביל למצוא את זה):

    • 1 תגובה
    • 537 צפיות
  5. אני מנסה להוריד דרייברים לכרטיס קול המובנה של הלוח אם שלי מהאתר של Asus אבל ההורדה של הקבצים נעצרת באמצע. ניסיתי להוריד גם בבית, גם בעבודה וגם אצל חבר ולא הצלחתי. יש לוח אם עם מעבד של אינטל, INTEL Socket 775 Model: P5PL2 מישהו יכול לעזור לי??

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  6. עם דגש על צריבה לדי וי די . (יש לי צורב די וי די) תודה.

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  7. ניסיתי להשתמש בתוכנת שיחזור דומה כמו הGHOST9 אך התאכזבתי מדיסק האתחול שלה. הוא איטי להחריד ביצוע שחזור למחשב מעולם לא היה איטי יותר. חשבתי לנסות להשתמש בGOBACK שהיא תוכנה הרבה יותר ידידותית וקלה למשתמש. למרות שאני לא כלכך מחבב את זה שהיא משתלטת על האתחול ובלי הופעה שלה באתחול איאפשר לבצע את השחזור.. יש לי בקשה ושאלה, הבקשה היא אם יש כאן מישהו שמכיר טוב את התוכנה, מה היתרונות והחסרונות שאתה מכיר בה? והאם זו התוכנה שאתם הכי ממליצים לגבי שחזור המחשב? והשאלה: האם תמיד, בכל מצב אפילו שכונן C נהרס או נמחק, ואפילו שקבצי הפעלת התוכנה שנמצאים בכונן C נמחקו אני אוכל בכל זאת לבצע את השחזור? אני לא מבין הרבה בתוכנה הזאת

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  8. Started by Raul,

    קורה לעיתים קרובות שאני מנסה להכנס לאתרים מסויימים ו/או להוריד יישומים והדפדפן נסגר בפתאומיות (ללא שגיאה/תקיעה/ מסך תשלח/אל תשלח) ומופיע על הדסקטופ מסמך TXT. הוספתי את הקובץ, משהו מוכן להסביר לי מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by solo53,

    גירסה אחרונה ל VLC http://www.videolan.org/vlc/

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by J0HNiE,

    שלום, אני מחפש פיירוול לגרסה של הwindows xp pro X64 ניסתי NETLIMITER וזה לא עובד וגם כתוב שאין גרסאות לX64 בנתיים ניסתי גם ZA ויש רק גרסאות BETA וזה רק suit (אני מחפש PRO) האם יש משהו אחר?

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  11. Started by 00000,

    יש לי kazaa vmule 2.8, פתחתי פורטים 1214 והורדתי את החסימה מהפיירואל. הוא םשוט ממשיך לכתוב למטה "מתחבר" במשך שעה. הוא פשוט לא מתחבר. איזה פורטים צריך לפתוח לו?

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  12. ערב טוב אני מחפש מישהו שיודע לעשות אנימציות למשחקי מחשב ברמה גבוהה, אשמח לדבר עם בן אדם שיש לו ידע רב בזה אני מחכה...............

    • 197 תגובות
    • 21.4k צפיות
  13. אני מחפש תוכנה לסריקת מסמכים שיכולה להפוך את האותיות (אותיות בעברית) במסמך שנסרק לטקסט (הכוונה שיהיה אפשר את הכתוב במסמך שנסרק לערוך את הטקסט הכתוב ולהעבירו למעבד התמלילים,כטקסט ולא כתמונה).

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות
  14. שלום התחלתי היום להשתמש בביטורנט((TL ושמתי לב שיש לי בעיה בעוד מהירויות ההורדה מהירות והכל טובות ב מהירות ההעלה הוא לא מגיע לי ל 1k אפילו מישהו יכול לעזור לי ? מה אני צריך לבדוק אילו צעדים לנקוט נ.ב אני מישתמש ב קליינט של azureus וביצעתי את מה שמומצץ ב סטיקי של TL לגבי ה isp תודה רבה לעוזרים

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. היי , אני מעוניין להקליט שידור מהממיר ישירות למחשב אבל בכל פעם שאני לוחץ הקלטה המסך צפייה נהפך לירוק אבל הוא מקליט ואני שומע את הסאונד והכל , מה ניתן לעשות ?

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  16. שלום לכולם יש לי בעיה עם התוכנה Internet Download Manager היא השתלטה לי על כל הדפדפן ואני לא יכול יותר לראות סרטונים או שידורים On-Line ואין באפשרותי גם לשמוע רדיו On-Line אם יש איזה שהם הגדרות שצריך לשנות או משהו... תודה על העזרה!!!

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  17. Started by אוריפ,

    שלום! אני מנסה לבצע RIP של DVD (בלי הפרה של זכויות יוצרים, אל תדאגו) אך אני נתקל בבעיה מאוד מוזרה: בכל התוכנות שניסיתי, שאת שמן אפרט בהמשך, אני נתקל בERROR באחוז האחרון של ההעתקה. כל הפרקים מועברים כמו שצריך והכל בסדר. רק הפרק האחרון יוצר ERRORים והRIP נתקע. יש לציין כי בעת צפייה בסרט אין כל בעיה (בין אם זה בDVD בטלווזיה ובין אם זה בDVD במחשב) לצפות בפרק האחרון, זה שתוקע את הRIP. ניסיתי במס' תוכנות: DVD DECRYPTER DVD SHRINK MAGIC DVD RIPPER. זה ממש מעצבן כי אני רוצה להעתיק את הכל למחשב אבל הוא לא נותן לי את הפרק האחרון. גם כשאני מנסה לבצע גיבוי רגיל מDVD אחד לשני, הכל נתקע בפרק האחרון, אבל כשאני בוחר שלא להעתיק את הפרק האחרון, הכל בסדר. למישהו יש מושג מה קורה פה? תודה!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אני צריך תוכנה טובה ויחסית קלה (לא חייב חינמית) שמאפשרת להעתיק גם את הווידאו וגם את התרגום. תודה.

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  19. שלום, לפני כמה חודשים קראתי שניתן לשמור את ההודעה שמופיעה במסך הכחול של ה Windows ובצעתי את אותם הגדרות שאם זה יקרה לי אז אוכל לפתור את הבעיה. היום הופיע לי פתאום המסך הכחול , רציתי לדעת: 1. איפה נשמרת ההודעה? 2. למה זה קרה פתאום? 3. איך אני יכול לתקן את הדבר?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. http://img430.imageshack.us/my.php?image=14zy1.jpg להורדה.. http://www.stvsoft.com/

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  21. 1.30 לא רואה אפשרות של החבאת האייקון שב TASKBAR יש אפשרות להחביא בדרך אחרת ?

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  22. Started by ex_,

    בשמעמום של השבת ברכות, השמצות חופשי עריכה: עוד משחק עם הצבעים [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 997 צפיות
  23. ושבזמן שהוא נעול תוכנות יעבדו, למשל שעון מעורר שאני שם, לא יפסיק בזמן שהמחשב נעול. תודה. נ.ב מן הסתם יש לי xp

    • 2 תגובות
    • 991 צפיות
  24. Started by emailaya,

    היי שוחררה גירסה 2 של תוכנת הדואר החינמית emailaya כמו כן, עלה אתר חדש לאויר http://www.emailaya.co.il http://www.emailaya.com שינויים ניתן לראות פה: http://forum.emailaya.co.il/viewtopic.php?t=3 אשמח לקבל הערות והארות גם לגבי האתר וגם לגבי התוכנה

    • 8 תגובות
    • 898 צפיות
  25. (שוב אני מדגיש,יש לי קספרסקי כאנטי-וירוס,בנורטון אני משתמש רק לשם speed disk optimise ) (בבקשה בלי הערות כגון "תמחק את נורטון זה לא שווה" וכו' .) אז תראו.... כשאני מפעיל את הnorton systemwork וזה מבקש לעשות active אני בא ללחוץ next אבל המסך תקוע .... זה מאוד מוזר ...הוא ישר תקוע ואני רק רואה חלון שצריך ללחוץ next אבל אני לא יכול זה מראה את הסמן כשעון חול...(שצריך לחכות קצת כשזה טוען) אבל לא הגיוני שזה טוען שעההההה.....זה תקוע . מה עושים? (וניסיתי להתקין מחדש לא עזר)

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות

דיונים חדשים בפורומים