עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Kenny,

    היי , יש לי בעיה מוזרה , המסנגר לא מצליח להתחבר. ניסיתי להתקין מחדש , לא עזר הורדתי את כל תוכנות הפיירוול וכל תוכנה ש יכולה להשפיע , ועדיין הוא אומר שהוא לא מצליח להכניס אותי. בצעד נואש , עשיתי אתחול מלא למחשב , התקנתי מחדש מערכת הפעלה , דרייבר של לוח אם + כרטיס מסך , וזהו. ואז התקנתי את המסנגר ושוב לא עובד. (הפייוול של Nvidia שמובנה על הלוח , לא הותקן כלל) כשאני מקיש לו סיסמא שגוייה בכוונה ,הוא אומר שהסיסמא לא נכונה , זאת אומרת שהוא כן מנסה להתחבר. אבל כשאני מקיש סיסמא נכונה , כרגיל , לא מתחבר. (התאריך של המחשב מעודכן , הבנתי שאם התאריך לא מעדוכן , אז הוא לא מתחבר...) מה שמוזר , שממחשב אחר , בעבודה , אני כן מצליח להתחבר. יש למישהו מושג? מה זה יכול להיות? המסנגר עבד כל הז…

    • 7 תגובות
    • 889 צפיות
  2. יו, מישהו יכול להדריך אותי איך אני יכול להגדיר ל-TB להוריד מהשרת רק מיילים שהגיעו ביום האחרון למשל, גם אם יש על השרת מיילים ישנים יותר שלא קראתי?

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  3. Started by nadav275,

    מחפש דרייברים ללוח 865PEMS4-A10PE מתוצרת pcpartner תודה נדב

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  4. יש לי STYLE XP... אז אני רוצה אתר שייתן לי THEMES להפעיל יחד עם התוכנה.... תודה לעוזרים מראש

    • 8 תגובות
    • 708 צפיות
  5. הוא מסדר את האלבומים עם תמונות ומוריד מהאינטרנט תמונות שאין, יש פלאג אין לWINAMP שעושה את זה ? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  6. Started by alex_2007,

    תיאור התוכנה: בבילון הינה תוכנות תרגום מובילה,אשר מאפשרת לתרגם מילים לשפות רבות בקליק. בנוסף לאפשרויות תרגום השפות בבילון מאפשרת גם לגשת למאגרי מידע (בינהם גם בריטניקה), להמיר מידות ומטבעות ולגשת ללמעלה מ 1600 מילונים בשפות שונות במגוון רחב של נושאים. אתר בית: http://www.babylon.com הורדה: קובץ ההתקנה עם מילון אנגלי-עברי-אנגלי: http://www.babylon.com/redirects/download.cgi?type=2207 תמונת מסך: _____________________________________

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  7. Started by parker8,

    עכשיו האם אני יכול להתחבר דרך מחשב אחר שאין לו את התוכנה? זאת אומרים להקליד את האייפי שלי איפשהו ואז הוא ייתן לי להקיש את ה-USERNAME והסיסמה כדי שאני אוכל להתחבר למחשב.... האם זה אפשרי או שרק אפשר להתחבר אם יש לך את התוכנה במחשב שממנו אתה מחתחבר? תודה לעוזרים מראש

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. מה עלשות???

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  9. במשך תקופה ארוכה השתמשתי בפיירפוקס כי כולם אומרים שהוא הדפדפן הכי טוב שיש. אבל אני ממשיך להיתקל בו באיטיות, בקריסות ובעומס מאוד גדול על המחשב. אז הפסקתי להשתמש בו ועברתי למקסטון, אבל קראתי לאחרונה שיש בו פירצת אבטחה שכבר חודש לא תקונה, אז החלטתי לחזור לפיירפוקס מחדש (למרות שמקסטון היה מאוד נוח ויעיל :-\). לפי מה שהבנתי אני יכול לבצע כל מיני טוויקים לפיירפוקס, כדי לשפר את מהירות עליית האתרים בו, להוריד את העומס שהוא גורם על המחשב וכו'. לא מצאתי מדריך דומה לבנתיים, אז יש סיכוי שמישהו מביא לי קישור לאחד, או אפילו רושם את השלבים בעצמו? תודה

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  10. ולהפך? כלומר, האם הקבצים שכל אחת מהתוכנות הנ"ל מייצרות נקראות אצל התוכנה השניה?

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  11. Started by lordgod,

    אני מנסה להכנס לשרת ... או שהוא לא מתחבר או רושם שהשרת מלא מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by הדר,

    שלום לכולם, נאלצתי לפרמט את המחשב ולהתקין הכל מחדש. מאז הפירמוט אני מקבלת כל הזמן את ההודעה הבאה כאשר אני עובדת עם IE: Internet Explorer Script Error An error has occurred in the script on this page: Line:13 Char:1 Error: object expected Code:0 URL..... Do you want to continue running script on this page? ניסיתי תחת TOOLS - OPTIONS - ADVANCE - לעשות disable ל-script debugging - אבל זה לא עובד! למישהו יש רעיונות? תודה מראש, הדר

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  13. Started by itays,

    יש לי קובץ וידאו עם סיומת mov, אני מעוניין לגזור את הסאונד שבקובץ ולהמירו לmp3. אפשרי? אם כן עם איזה תוכנה עושים זאת? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 546 צפיות
  14. Started by yotam360,

    לא יודע איך להגדיר אותה אבל תראו: http://img363.imageshack.us/img363/1056/11sq.jpg איך אני יכול לפתור את זה???

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  15. שלפי דעתי היא פשוט הכי פשוטה... אלא אם כן יש לכם הצעות אחרות..... פשוט אני רוצה לשים תוכנה כלשהי במחשב אחד, במחשב השני שלא יהיה צורך להתקין תוכנה או משהו דומה, אלא רק להקיש IP, או להתחבר דרך רשת האינטרנט... תודה לעוזרים מראש

    • 0 תגובות
    • 475 צפיות
  16. Started by overload,

    הבעיה היא כזאת: השאלה היא איך אני מוסיף אותה ל exclude list? איפה זה נמצא בהגדורות?

    • 6 תגובות
    • 806 צפיות
  17. Started by Lirans,

    היי נתקלתי בכיווצים שונים ושמתי לב שיש פעמים בהם גודל הקובץ המכווץ תופס כחצי מגודל הקבצים שבתוכו ואפילו פחות. וישנם כיווצים בהם גודל הקובץ המכווץ כמעט ולא קטן לעומת הקבצים שבתוכו. לכן רציתי לשאול מהי הדרך היעילה ביותר לכיווץ. ניסיתי תוכנות שונות ומצאתי שwinrar היא היעילה ביותר. האם אפשר לשנות משהו בשיטת הכיווץ של התוכנה במטרה לגרום לכיווץ להיות יעיל יותר? (חוץ מאפשרות הכיווץ הבסיסית של בחירת fast, normal, best וכאלה). תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  18. אני לא מדבר על antivirus ו firewall, אבך יש כל מניי דברים שהתקנתי ובטח יושבים בזיכרון השאלה אם הם משפיעים על הביצועים במשחקים כבדים כמו ( rise of legends המעולה!!!!), כי אני יודע שוינדוס נהיה איטי יותר כל שעובר הזמן, והתקנה חדשה זזה חלק. האם יש דרך לנקות וינדוס בצורה טובה, כי אישית אני לא מאמין בכל תוכנות הניקויי האלו, הם נראים לי יותר זבל מהזבל שהם מנסים לנקות

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  19. פירמטתי את C אבל הפירמוט לא הושלם ויש עליו מידע חשוב מאד רציתי לדעת אם יש איזה דרך להחזיר את המידע שיש עליו

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  20. Hi everybody?(נראה אם זה מצלצל מוכר למישהו ) יש לי שאלה. לאחרונה הורדתי ממקום מסוים 2 קבצי BIN ואיתם כמובן את הCUE המתאימים,עכשיו כאשר אני מנסה לפתוח אותם בDAEMON TOOLS אני מקבל הודעה של "Unable to mount image:Cue sheet:line 1 -file not accesible". עד כמה שדוע לי הCUE הזה הוא חלק של הBIN הזה,אז אני מניח שאולי התפקשש אצלו איזה משהו בכתובת,איפה אני יכול לערוך את זה? תודה!

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  21. Started by Dawn,

    עכשיו צצה עוד איזו בעיה... אני מתחיל לעבוד כמה שניות במובי מייקר פיתאום קופצת הודעה כזאת: ואז שאני עושה OK זה יוצא מהמובי מייקר. מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    שלום, אני רוצה לשחק בVICE CITY ברשת ואני הורדתי את התוכנה MTA 0.5 והתקנתי. אבל שאני רוצה לפתוח אותה היא לא נפתחת וניהיה לי חלון שגיאה בבקשה תגידו לי איך לפתור את הבעיה או שתביאו לי MTA 0.4 תודה

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  23. שלום, ה-IE עושה לי בעיות ולא מעלה אתרים כמו שצריך, החזרתי הכל לברירת מחדל וניסיתי הרבה דברים ללא הועיל. רציתי לדעת איך אני יכול להסיר את IE לחלוטין ולאחר מכן להתקין אותו מחדש. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 504 צפיות
  24. יש איזה תוסף ל-WORD או משהו... שיעשה צליל כלשהו כאשר יש את הקו האדום מתחת למילה שאומר שלא כתבתי טוב את המילה? האם קיימת תוכנה כזאת? תודה לעוזרים מראש

    • 2 תגובות
    • 737 צפיות

דיונים חדשים בפורומים