עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ablabl,

    מפרט: ss620W ga-890gpt-ud3h של גיגהבייט amd phenom2X4 955 be mugen 2 קירור למעבד נתקעתי על 39XX המעבד יכול עוד וגם הקרור יכול עוד העלתי מתח למעבד ל1.375 ואפילו ל1.4 אבל עדיין לא הצלחתי הכי טוב שהגעתי זה 39XX ואז הוא נתקע(לא מהתחממות כי במאמץ מלא בOCCTזה הגיע ל45 מעלות) האם זה הלוח אם שמגביל? הורדתי את התדר של הזיכרון ל1066 ואז העלתי וגם אז הוא נתקע בקיצור עזרה חברים!

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. שלום לכולם ברשותי מאוורר מעבד arctic cooling freezer 7 pro בן כמה שנים, שלאחרונה עושה לי בעיות או שהוא לא מסתובב בכלל או שהוא מנסה להתחיל להסתובב ולא מצליח וחוזר על על זה כל כמה שניות מה שיוצר רעש שדי מעצבן, ניסית לשמן אותו כבר כמה פעמים ולנקות אותו מאבק אבל כנראה שזה כבר לא מועיל, אשמח להמלצות עבור מחליף עבורו, תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. Started by tendo,

    חברים, אני מחפש קירור חדש למעבד I5 3550 בסביבות ה 200 ש"ח, אני מחפש הקירור לא יהיה גרנדיוזי, בכל זאת מארז עם חלון ואני רוצה שיראו משו... אשמח לכל עזרה אפשרית בבחירת קירור טוב, איכותי, שקט ולא גרנדיוזי מדי .... נ.ב על הדרך אני אשמח להבין למה לכל הרוחות משו קונה מארז עם חלון וקירור למעבד שחוסם בערך את רוב הנוף? תודה מראש לעוזרים!

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. Started by ofir123,

    הזמנתי דבק טרמי מפלונטר זה כמו גריז טרמי נכון? הוא גם מוריד טמפרטורה? הדבק הוא nanotherm blue 2

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by MaStRiX,

    יש לי מעבד 4.2800 נרווטוד,לוח אם Asus-p4p800 ,מארז סטנדרטי.. לא קטן,ולא גדול..רגיל ברצוני לקנות עוד כמה זמן,רציתי לדעת אם זה יתאים לי ? (לא רוצה לשמוע את כל המתלוננים על המערכת קירור מיים הנ''ל,כמה היא לא טובה וכו' .) לענות רק לעניין. תודה מראש לעונים!

    • 42 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. Started by SMSM,

    שלום לכולם ! לאחר שדרוג מערכות קליל ... - מ 2.4C ל 2.8C ומ PC3000 של CORSAIR ל PC4000 של TWINMOS , יש מה לבדוק סוף סוף עם ה MAX3 , כאן קצת תמונות "לגרות" את העין .... ובקרוב מאוד , כשינחת בארץ סוף סוף ה SP-94 שהזמנתי למחשב ה"מחודש" שלי נבדוק גם קצת 3DMARK לעומק .... מפרט - IC7 MAX3 ... 2.8C SL6WT - package date 15/10/03 - חתיכות חדשות, נחתו לא מזמן בזיגזג ... TWO STICKS OF TWINMOS PC4000 256MB DDR ה OC - 2.8C @250FSB>3.5GHZ ! PC4000@1:1 RUNNING AT 2.5,3,3,7 קירור - עד שיגיע ה SP-94 - מה לעשות - STOCK של INTEL מתח - DEFAULT !

    • 44 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by naaman,

    אהלן אני מחפש מאורר למחשב ישן מעבד אינטל 810 עם סוקט 423 המחשב עדיין עובד! ככה שהוא לא יוחלף , רק המאוורר התקלקל בחיפושים בחנויות לא מצאתי לסוקט הזה רק ל478 מישהו מכיר מקום למצוא בו מאוורר כזה באיזור תל אביב? האם יש דרך להתאים מאוורר 478 ל423 ? תודה

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by pergola,

    אוקי. קיבלתי את המחשב החדש. ואני מוכן להתחיל עם הOC. אני לא בא לשבור שיאים, לכן לא השקעתי מעל ומעבר במפרט, אבל אני מעוניין להוציא מהמפרט את המירב. המפרט: E5200 Freezer 7 pro של AC P5KPL-CM המדריך להמהרת המעבד באתר, היה רשום קודם כל לבדוק יציבות, לכן כרגע אני מריץ את S&M. כרגע הוא על 25 דקות. (5 דקות לסיום) אבל שום דבר לא מובן לי שם, פשוט לחצתי RUN. אז איך זה הולך? בסוף ההרצה הוא יביא לי הודעה לגבי הטמפרטורות? או שאני אמור להסתכל בזמן ההרצה?

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by rubus,

    שלום לחברי הפורום, יש לי מארז Antec GX900 ולאחרונה מאווררי הסטוק שלו התחילו להרעיש במיוחד, ואני רוצה להחליף את המאווררים. אודה לכם מאד אם תוכלו להמליץ על מאווררים מתאימים :). למארז יש בקר(?) קירור שיכול לשלוט במקצת בעוצמת הפעילות של המאווררים- שלושה מצבים של גבוה\נמוך\ניטרלי. התקציב גמיש - מחפש bang for the buck, לא צריך להיות זול במיוחד. אני חושב עד 300 שקל בערך. יש לי אפשרות להזמין מאמאזון ארה"ב או כל חנות שעושה משלוחים מהירים בארה"ב ללא עלות משלוח לארץ (יאספו בשבילי), אבל גם המלצות מחנויות בארץ יתקבלו בברכה. תודה מראש על כל עזרה בעניין.

  10. Started by RieBiX,

    שלום שלום יש לי מעבד AMD XP 1900+ ואני רוצה להחליף את המאוורר שבא איתו למשהו יותר חזק וטוב 1. איזה מאוורר נחשב לבין הטובים..אני לא מדבר על אם אפשר להשיג אותו בארץ..זה כבר משהו אחר חשבתי שהכי טוב זה הולקנו 7 אבל שמעתי שזה ממש לא ככה ויש מאווררים בהרבה יותר טובים כמו Swiftech MCX-462 DR THERMAL TI-V77 Alpha PAL8045 אז איזה מאוורר הוא הכי טוב? 2. צריכים לשים משחה טרמית? או אפשר גם בלי? או שמספיק פד טרמי וזהו? ואיך צריך למרוח אותה נכון?..כמות גדולה על כול המעבד או רק חלק ממנו ועם מה למרוח? 3. אם יש כבר משחה טרמית על המעבד אז אפשר פשוט להרכיב את המאוורר החדש וגמרנו או שצריך להוריד את המשחה ולשים חדשה ואם כן אז עם מה להוריד אותה? תודה רבה לכול העוזרים 8)

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by Real_Me,

    בשעה טובה ומוצלחת קבלתי ה-AMD החדש והיה שווה את כל ההמתנה המעצבנת. לכל מי שחשש שיעשקוני אני שמח לבשר שלא זאת בלבד שקבלתי את כל מה שרציתי אלא שכבונוס בלתי צפוי ולא משולם הגיע מעבד 1700 במקום 1600 ו-H+ במקום H ל-GA VTX אני בשלבים של בדיקות ומבחנים והשאלה שכרגע הכי דחוף לי לשאול היא זו: ניכר שמץ של ריח חריכה מן המחשב. אמר לי הטכנאי בחנות שזה דבר טבעי בכל מערכת חדשה שיחלוף תוך ימים מספר. האמנם? הטמפרטורה בביוס, ללא מאמץ, עולה עם פתיחת המחשב מ-38 מעלות ל-46 אחר כמה דקות ואני במישור החוף החם. עם MBM עוד לא ממש הבנתי איך לעבוד כי יש אופציות שונות שנותנות טמפרטורות שונות כך שלא ברור מה קורה במאמץ.אני קורא את ה-HELP ומקווה שיתבהר. ועוד שאלה קטנה : האם עבודה עם מחשב לא סגור מ…

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. האם אפשר לנקות את המשחה הטרמית הישנה עם אציטון? יש איזה חומר ניקוי או משהו שאפשר לנקות איתו? משהו שיש בבית אוליי?

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by אוריפ,

    שלום! אני חושב שהמעבד שלי חם מידי... יש לי מעבד פנטיום 4 במהירות של 2400 מגה-הרץ שעובד בבאס של 533 מגה הרץ. יש עליו קירור רגיל של אינטל. המארז הוא מידי סטנדרטי של סימבדה. במנוחה המעבד הוא על כ40+ מעלות ואחרי מאמץ הוא מגיע אף ל65 מעלות! זה לא נראה לי טוב... המעבד אמור לעבוד בחום כזה? יש לכם המלצה לגוף קירור שישמש אותי טוב יותר (כמה שיותר נמוך, אני לא רוצה להשקיע המון כסף... לא יהיה OC). תודה! נ.ב., אחרי שאני מסיים משחק, אני מרגיש האטה כללית בביצועי המחשב. זה קשור לחום המעבד?

    • 31 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. Started by stingeR-,

    טוב, אז לקחתי את הE7200 שלי, שמתי על 1.55V(או עם הDROP 1.536 ו1.520 במאמץ) והנה התוצאות : http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=424510 ניסיתי להריץ SPI על 4.6 אבל הוא רץ על 4.56 וגם אז התוצאות היו לא משהו(11.563 זה המקסימום אז אני רוצה לשפר ולהגיע לפחות מ11 ואז לפרסם) בכל מקרה... זה לבינתיים.. טרידימארק בכלל אי אפשר להריץ אפילו לא על 4.5GHZ בגלל הספק שמגביל אותי(SEASONIC 400W) תהנו ושכחתי לציין שהכל התבצע עם מארז סגור מזגן על 18 מעלות וBIG TYPHOON עם מאורר שקט 70CFM... אני דיי בטוח שעם TRUE120 אנחנו מסתכלים כאן על מעבד שיכול לעשות 4.8 או אפילו 4.9GHZ על אוויר!!

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. 4 ג'יגה...G31 E7200

    • 24 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. בעובי של בערך 3-5 מ"מ. אני רוצה לחתוך את זה במידה שאני צריך. תודה.

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  17. לפני כמה ימים המליצו לי על מפרט פה באתר שכבר שלחתי לקבלת הצעת מחיר אבל אז אני קורא את הביקורת http://hwzone.co.il/reviews/overclock/cr2010/10 שלפיה ה-arctic cooling freezer 7 rev 2 לא בין השקטים מהמאווררים למעבד. השאלה איזה מאוורר למעבד יהיה שקט יותר, המעבד זה i5 2500 והמארז זה p183.

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by spike_staff,

    ערב טוב לכולם! יש לי כמה שאלות בקשר לניקוי המערכת, אז קודם כל הקירור מים שיש לי זה מה שרשום במפרט המחשב בפרופייל, את המערכת הרכבתי בספטמבר אחרון בעזרת הפורום הזה, ואז נאמר לי שאחרי 6-8 חודשים אני יצתרך לפרק ולנקות את המערכת. מכיוון שאף פעם לא עשיתי את זה קודם רציתי לשאול את האנשים שיש להם ניסיון בעניין, איך הולך כל התהליך הזה? האם אני צריך להביא חומרים מסויימים בשביל זה, והאם חייב להחליף צנרת? בנוסף לכך אני מצרף את התמונה של המחשב שלי עם הקירור כי חשבתי שאולי למישהו יש רעיון יותר טוב לסדר את הרכיבים של קירור מים במארז. היה לי רעיון להביא עוד 3 מאווררים לרדיאטור, כמה מעלות זה יכול להוריד (עכשיו אני על 37-39 מעלות במצב מנוחה ומגיע עד 50 מעלות בערך במשחקים עם מתח 1.32 על מעב…

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. Started by rroonnii,

    דיון שנפתח פה. http://hwzone.co.il/community/threads/527647-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9A-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D/page2?p=4736887#post4736887 הייתי מעוניין לשמוע דעות ..לגבי השאלות שהצגתי. תודה

    • 18 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. היי. לאחר ה-O.C האחרון הבנתי שעליי לבדוק עם התוכנה OCCT. הורדתי והתחלתי בדיקה. פעם אחת על עדיפות גבוהה - דבר שהקפיץ לי הודעת שגיאה ב-CORE 3 לאחר 2.5 דק' של בדיקה. לאחר מכן הרצתי שוב על עדיפות רגילה - הפעם החזיק 8 דק' כמעט והראה שגיאה ב-CORE 2. בזמן שימוש כללי במחשב כולל במשחקים אין שום בעיה,לא נתקע ולא קורה כלום. תוך כדי הבדיקה ב-OCCT הטמפ' המירבית לא עברה את ה-62. אני לא כ"כ מכיר את התוכנה..יש כמה תמונות של גרפים שיש..אני לא יודע איזה מהם לצרף לכם. אודה מאוד לעוזרים. שגיא

    • 15 תגובות
    • 2.3k צפיות
  21. Started by Black_Citadel,

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=11206 בכל המקומות האחרים הוא עולה בין 280 ל330 בערך, שווה לקנות ? התכוונתי לקנות סיילסנר ב165 עד שראיתי את המציאה הזאת ;D

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. אני חושב שמה שמגביל אותי במארז הזה זה שהאוורר האחורי 120 מ"מ תפוס על מין פלסטיק כזה שניהיה צר מ120 ל80 מלימטר ניראה לה שזה לא הפקטיבי(כי הם לא עשו שם תושבת ל120 בגלל הלוח... חשבתי אולי לחתוך למאוורר את הפינות עם הדרימל ואז אולי יהיה לי מקום לשי אותו.. ולעשות שם חור של 120 ולשים גריל רשת.. מה עוד אפשר לשפר?

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. יש לי לוח של MSI MSI MS-7528 ואני לא יכול לעשות כמעט כלום בביוס אני לא יכול לגעת במתח של המעבד אני לא יכול לכוון מאווררים (יש כזאת אופציה אבל היא באפור ולא משנה מה עשיתי זה לא נותן לי) יש משהו שאני יכול לעשות כי יש לי מאוורר של 0.60A (מאוד מאוד מאוד רועש אבל הOC לכ.מ. מאוד חזק) ואני שומע אותו כמעט בכל הבית! אין שום דרך חוץ מלפתוח את המארז ואז להוציא אותו מהחיבור 3 פינים שלו?[br]פורסם בתאריך: 20.12.2008 בשעה 19:57:02 אגב גם אני לא יכול לכוון את המהירות של המאוורר בכרטיס מסך עצמו

    • 26 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by TZuKi,

    אני רוצה לקנות מד חום כזה, שחכתי מה הביטוי המדויק. לא כזה כמו בפנדה, אלא רק החישן. את השאר אני אחבר לבד. באזור ת"א עדיף. עריכה - אפשר גם אתר ברשת שמוכר כאלה. אבל רק את החישן לא כל המכשיר

    • 16 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. מעבד Intel i7-4790/K 4.0Ghz לוח-אם Gigabyte G1.Sniper Z97 זכרונות G.SKILLS 4x4GB 1600Mhz כונן קשיח +WD caviar blue 2TB 7200RPM + כונן SSD Crucial MX100 256GB Samsung כונן אופטי DVD-RW כרטיס מסך G1 GAMING NVIDIA GeForce GTX 970/980 4GB GDDR5 גייהבייט ספק כח Coolermaster 750W PSU מארז ???? כרטיס רשת WIFI כרטיס קול 7.1 . מה התקציב המקסימאלי? 8,000 ש"ח. א) האם לנצל את כל התקציב או לנסות ולחסוך? לנצל. ב) במידת הצורך - עד כמה ניתן לחרוג מהתקציב? 500שקל 2. מה שימושי המחשב (לדוגמא: משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD וכדומה)? משחקים, עריכה בקטנה(after effects, preimiere) עריכת סאונד(cubase). משחקים(למשל farcry4, battelfield) רצוי לתמוך בגרפיקה הכי כבדה…

דיונים חדשים בפורומים