אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי מעבד 5900X , כרגע באוברקלוק. שמתי לב שהתדר יורד כשהמעבד מגיע לטמפ' של 87 מעלות ומעלה. ידוע לי שזה מן מנגנון כלשהו לשמירה על המעבד.. בכל אופן רציתי לשאול אם יש דרך כלשהי לבטל את זה ? לא מצאתי אופציה כזו בביוס.. תודה
-
- 12 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
טוב אמרתי לעצמי, עם קירור לא מתקמצנים, פעם במחשב קונים אותו אז אני אקנה את הכי טוב (או כמעט הכי טוב) שיש. הבחירה: Thermalright SLK-900A Delta 80mm FAN With Zalman FanMate Nanotherm XTC Thermal Compound אחרי כמעט 24 שעות : המאורר דלתא שידוע בכמות הרעש שלו נמצא על מחצית ממהירותו ולא ניתן לשמיעה: IDLE- 26.5C LOAD- 28C המעלות בload נמדדו אחרי מאמץ של חצי שעה בפריים 95. המעלות נכונות ל: AXP 1800+ DLT3C @ 2205Mhz Vcore- 1.675v מחר אני יתחיל את הOC הרציני נראה כמה אני יקבל.
-
- 48 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
עדכון - הרדיאטור למכירה AS IS , אני שוקל לקחת HEATCORE רגיל , אז אין לי צורך במפלצת הנ"ל הצעות מחיר נא לשלוח למייל IAKOVL@GMAIL.COM היום בדרכי להסעה לפנימיה מצאתי רדיאטור ענק (יחסית לאלו שיש לקירור מיים רגיל) 58.7*32.6*3 ללא המסגרת הרדיאטור חבול במקצת וחלק מהסנפירים עקומים אבל יחסית הוא בסדר תמונות בקרוב (ברגע שאני אשיג מצלמה) אני מאמין שזה סימן מלמלעה "לך יעקב , ובנה לך מערכת קירור מיים" : אני חייב רק להגיד דבד אחד, זאת לא המצלמה שלי (של הפנימיה שלי , לי אין) ואני חרא של צלם , אז בלי ביקורת על הצילומים שלי
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, התחדשתי לי במערכת חדשה ואני רוצה קצת לראות מה הגבולות שלה. בגלל שאני חדש בתחום האינטל ולא מכיר גם את הביוס של הלוח הזה, אני מסתבך איתו אשמת לקצת עזרה ועצות כדי לסחוט את המיץ מהמערכת. כחלק משיפור הקירור אני הולך להתאים את הבלוק שלי (MAZE4) לתושבת LGA775 מסוקט A הישן שלי. המערכת הישנה שלי היא: Atlon XP 1700+ Abit NF7 v.2 TwinMOS ddr400 והחדשה: CPU: E6300 MB: Asus P5B deluxe MEM: G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 1GB Dual Channel (F2-6400CL4D-1GBPK ) PSU: OCZ ModStream 520W עשיתי OC קטן דרך התוכנה AI SUITE , העליתי את ה באס ל 300 ומכפלה 7, לא נגעתי במתחים. הכל יציב. דרך איפה עדיף להעלות את הבאס והמתחים, התוכנה או הביוס? ואיפה בביוס יש את האפשרות הזו?
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה עקרונית שאני חייב תשובה לה.... יש לי מעבד של AMD, לא ממש משנה כרגע איזה, בדקתי את המפרט שלו באתר AMD וכתוב שטמפרטורה המקסמילית היא 55-63 מעלות, השאלה היא האם מדובר בטמפרטורה במצב IDLE או תחת מאמץ (כמו למשל במשחקים)? העניין הוא שבIDLE המעבד שלי עובד מצויין, ממוצע בין 40-50 מעלות אבל במהלך משחק זה מגיע ל70 ולפעמים אפילו 80 מעלות. אשמח לתשובה בנושא. תודה.
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בתוכנה speedfan מראה לי שהטמפ' של המעבד במנוחה לא תקין ,ועוד שיש לי את המארז Antec Eleven Hundred הטמפ' של המעבד מגיעה גם ל 56 . (מפרט בצד)
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
על אויר הכרטיס הצליח מהירויות של 490Mhz Core / 790Mhz Mem (בטח אתם שואלים את עצמכם איך מהירות כזו גבוהה לזכרונות , זאת משום שתצורת הכרטיס היא ב32BIT לזכרונות אז שמו על הכרטיס זכרון Samsung 2NS לפצות על הרוחב פס המתקבל מה32BIT ). כשהפלטייר הושם על ליבת הכרטיס, הוא הצליח 1000Mhz Core / 790Mhz Mem , יש לציין שהכרטיס בטח יכול עוד הרבה מאוד לליבה , אך התוכנות מוגבלות ל1000Mhz . Before , 3DMark 2003 After , 3DMark 2003 אין לי לינק ל2001 לפני , אבל התוצאה הייתה 6700 After , 3DMark 2001 ההמהרה בוצעה דרך התוכנה PowerStrip , אם מישהו מכיר תוכנה שתתן יותר מ1000MHZ לליבה והיא מתאימה לNVIDIA , אז שיתן לינק ומי יודע אולי ה1.5Ghz Core באופק..
-
- 33 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בונה מערכת חדשה . החלטתי עם קירור אוויר על המעבד. היות והיישומים שלי לא הכי תובעניים אני לא רואה הבדל מהותי עבורי בביצועי הקירור, הדבר הכי חשוב לי זה עבודה שקטה של המאווררים. בונה את שאר רכיבי המערכת גם בכיוון הזה. עומד להחליט בין השניים הנל. למישהו ידע מבוסס מה מהשניים שקט יותר?
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום רב, אני מחליף קירור למעבד, ויש לי מספר שאלות: האם אני צריך למרוח משחה חדשה גם על המעבד וגם על גוף הקירור, או רק על המעבד? כמו כן מהי השיטה הטובה ביותר למריחה? לשים כפפה (של גומי חד פעמית כמו של המנקות) על האצבע, לשים כמה "גרגירים" של משחה טרמית על מרכז המעבד ולמרוח שכבה דקה ואחידה על כולו? או שיש שיטות טובות יותר?
-
- 12 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בניתי מחשב חדש לאח שלי ועשיתי לו אובר ממש נחמד. p4 1600A @160*16=2560 בלי בעיה קשה פשוט קבעתי בהפעלה הראשונה על 160 ויאאלהההה. ממש פשוט. gigabyte 8iexp זהו רק שתדאו. אם כל אהבתי לAMD איך אפשר לא לרצות כאלה תוצאות יפות.
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי 720BE מהירות סטוק 2.8GHZ מתח 1.3 החלטתי לנסות ולהמהיר את המעבד והגעתי ל3.3GHZ רק עי שינוי המכפלה ל 16.5 ,המעבד יציב והכל תקין. טמפ של המעבד תקינה 35-40 IDLE מתח ללא שינוי. כמה פרטים נוספים: HT LINK 2000MHZ זכרונות עומדים על 800MHZ על שאר ההגדרות הן על AUTO ניסיתי להעלאות את המכפיל ל 17 וקבלתי מסך כחול ב ויסטה,העלאתי את המתח של המעבד ל 1.4 ועדיין לא הצלחתי לייצב את המערכת,להכנס לויסטה. קראתי שאפשר להגיע למהירות של 3.7GHZ עם מעבד זה בקלות ,ישנם פרמטרים נוספים שאני בטוח צריך לשנות שאיני מודע אליהם,אם מישהו יכול לתת לי כיוון לנוסחה עם הפרמטרים ,יעזור לי מאוד. המפרט המלא בחתימה,תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אהלן... היום קיבלתי את הוולקנו 7+ מבית TT. רוצים לראות קצת תמונות? ;D אני לא יתקין אותו בקרוב כי אני מחכה ללוח אם החדש שאני יקבל בקרוב. :saint:
-
- 28 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
מה המצב? טוב היו הרבה דיונים על הכרטיס הזה והרבה אנשים תהו איזה קירור לקנות, הבעיה היא שחלק מהקירורים לא מתאימים או מתאימים רק חלקית ולא ידעו מה לקנות. אז כמו שהבטחתי שאני אקבל את הזלמן אני אדווח לגבי תאימות - הוא מתאים בול! לכרטיס של לידטק לפחות. אי אפשר לשים סינקים בזכרונות למטה אבל אפשר לשים סינקים למעלה. ואני רוצה להגיד משהו - WOWOWOWOWOOWKOWW על 475/720 עם קירור סטוק הייתי על 47-50 במנוחה ועל 79 במאמץ. עם הזלמן, אותו סידור במחשב אותה הסירקולציה ועל 475/720 אני על 35 מעלות במנוחה!!!!! ועל 46 במאמץ!!!! זה שיפור של 15 נקודות במנוחה ושיפור של 34 מעלות במאמץ!! איך זה יכול להיות אתם שואלים?טוב זה די פשוט, הקירור המעפן של ה6200 יכול להיות באותה המידה פאסיבי פשוט, הוא ממש על…
-
- 34 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
לראשונה נוכחתי לדעת עד כמה ההבדלים של המעבד מזעריים עם התוכנה הזאת המעבד שלי כרגע על 1 גיגהרץ מטעמי רעש , הכרטיס מסך כמו שהיה , הזכרונות כמו שהיו , הכל אותו דבר חוץ מהבדל של 600 מגהרץ במעבד , וההבדל בתוכנה הוא רק כ500 נקודות .
-
-
שלום אנשים ברשותי לוח אם asrock g31m-vs2 מעבד e6750 2.6 עשיתי oc והגעתי ל 3.024 בבדיקה עם occt רשום erorr defected cpu 1 או שהוא קורס והבנתי שאנשים הגיעו ל3.4 GHZ ללא קירור מאסיבי המעבד במעלות ממש טוב (45-50 במאמץ) אני לא יודע מה אני צריך לעלות במתחים ואם אני צריך אשמח מאוד לעזרה בנוסף אני לא יכול לנעול את pci-e מתחת ל112 המחשב פשוט לא נדלק !
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מוזר, הנסיון הראשון לא עובד. any way: אני עושה OC לכרטיס innovision ge force 2 mx 200 הצלחתי להגיע למהירויות האלה: memory: 166@210 core: 175/210 לא היו שום בעיות יציבות, אבל לא ניסיתי להגיע ליותר. על המעבד של הכרטיס יש מאוורר קטן אבל אין שום קירור לזיכרונות. האם למישהו יש ניסיון עם כרטיס דומה? בתודה מראש, Component נ.ב. כמובן, עכשיו הthread הקודם עובד, לא משנה.
-
ראיתי את הגרילים באתר שלהם והם ממש מצאו חן בעיניי וחשבתי (לקנות?) והם עולים 100+ שווה או לא שווה? והאם מישהו יודע איפה בארץ אפשר לעשות חיתוך בעזרת לייזר?
-
- 24 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
Hynix ידועה כחברת זכרונות Value , אך עם הצ'יפים הבאים (HY5DU56822BT-D43) הגלגל היתהפך. חברות High-End לא מעטות משתמשים בשבבים הללו לזכרונות הPC4000 שלהם. יש לציין שזכרונות אלו אמורים לעבוד ב400Mhz ובתזמונים של 3-3-3 האם PCB מקורי של Hynix PC3200 יכול להגיע לאותם תוצאות של זכרונות יקרים יותר? התשובה היא כן. הגעתי ל250-255Mhz ללא תוספת מתח, כלומר המתח עמד על 2.6V והיתייצב על 255Mhz ,כאשר המהירות הועלתה מעל ל258Mhz היו בעיות של חומרה כמו ירידת רמת הצבעים ל16 צבעים ולרזולוציה של 640X480 ומכאן המגבלות של הצ'יפסט שלא עמד בתדר וכל המערכת "הישתגעה". AGP על 99Mhz ו PCI על 50Mhz (יציב ללא בעיות) מהירות הAGP הועלתה משום שהורגש שיפור בביצועיי הגראפיקה במשחקים, מהירות הPCI עלתה ב…
-
- 19 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני בונה פרוייקט עם מודל פלטיה רציתי לדעת עד כמה הוא יכול להוריד לי את הטמפ' בעוצה של 12W הפלטייה עצמו בעוצמה מלאה של 70W יכול להוריד מתחת ל 0 רציתי לדעת רק עם הוא מקרר טוב או לא?
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
לאחר זמן רב הלכתי עם אבא שלי ליקנות דרמל (בהום סנטר) היגענו וישר הלכתי למחלקת כלי עבודה ראיתי את הדרמל של WOLF ולידו ראיתי את הדרמל של HYUNDAI. עם ה-HYUNDAI מקבלים הרבה יותר דברים (46 חלקים) והמנוע שלו יותר חזק הוא עלה לי 170 שקל והוא שווה כל שקל!! יצלחתי לחתוך איתו היטסינק של מעבד,את הדלת של המארז ופרספקט (בלי לישבור דיסקיות) ועכשיו קצת תמונות.. נ.ב כל מה שאתם רואים בתמונות בא עם הדרמל
-
- 33 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
Air Flow 260 CFM Fan Speed 2900 RPM Power 22.8 W Bearing Type Ball Bearing Fan Size 172x150 MM Noise Level 55 db Connector Untailed http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/fan-88.html מאיפה צץ גודל 150?
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
במחשב של חבר שלי אני לא מצליח לעשות oc למעבד כאשר אני פותח את האפשרות הזוcpu host clock conterol לenable בכדי לעשות oc יש את הכתוב באדום system voltage is not optimizie למה שאני עושה enable ישר מופיע לי כאילו עשיתי איזה משהו לא תקין ואני שם לב אחורי הenable כאילו לא השתנה שום מתח או משהו לכן מוזר למה יש את ההודעה הזו system voltage is not optimizie תגידו לי אם עשיתי משהו לא טוב 9X400=3600 מתח למעבד שמתי על 1.375 fsb +0.1V והיחס של הזיכרונות על 2 ככה שהם על 800 ואם אני משנה את האפשרות של system control voltage ל auto אז ההודעה נעלמת אבל אבל אז אני לא שולט על המתחים מה עושים? מישהו נתקל במקרה דומה ?
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-


