עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by fatalico,

    אוקיי... בשיטוטיי באינטרנט בניסיון למצוא את קירור המארז המושלם הגיחה לפני לפתע המפלצת הזאת http://www.sunoneurope.com/ecatalogue/maglev-fan/p52-pmd12038.pdf (הסתכלו על ההכי למעלה...) 120X120X32 על 4200 סל"ד עושה רעש מפלצתי של 54 דציבלים.... ויוצר זרימת אוויר של 190 CFM...כן כן אתם קוראים נכון. אבל אני מסתבך קצת באתר ולא מוצא איפה לעזאזל אפשר לקנות את זה. מצאתי דגמים מוחלשים שעושים 90 CFM בערך אבל אני מוכן להשקיע כל סכום במפלצת... אם מישהו יודע או אפילו מוכן לחפש (חרשתי את גוגל ללא תוצאות), איפה אפשר לקנות ולא משנה בארץ, בארה"ב או באירופה...אשמח לעזרתכם! אם יום אחד אני אתעשר אני אבנה מארז פרספקס עם 4 כאלה שניים אחוריים ושניים קדמיים, המחשב יעשה רעש של 200 דציבלים בשיא ובער…

    • 20 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by arik_bulldog,

    יש לי AMD 4200, זכרון 3GB וכרטיס מסך GeForce 7900 GT/GTO. לאחרונה שמתי לב שבכל משחק (עם דרישות גרפיקה) יש הפרעות. קשה להסביר את זה במילים, קורה לפעמים שמשהו צבעוני למשל, נהיה שחור, או להפך. קורה לפעמים ש"קריינים" משונים עפים לכל עבר, (בפרו אבולושן למשל, אם אני יוצא לשולחן עבודה במהלך המשחק וחוזר, אז זה עובר) וקורה לפעמים גם שמשחקים נתקעים. אלה דברים שכמעט לא קרו פעם, רק במשחק אחד (פרו אבולושן) זה היה קורה לעיתים, אבל לא כמו היום. אין לי מושג מה הבעיה, כי לא שיניתי כלום במחשב. אני גם לא בטוח אם זה שייך לפורום הזה, אני פשוט מניח שזה קשור אולי לכרטיס מסך... יש למישהו הצעות? ד"א, בDevice Manager כתוב לי כרטיס מסך GeForce 7900 GT/GTO, אני בטוח ב99% שהGTO לא היה שם תמיד. יכול ל…

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. שלום לכולם דבר ראשון אני רוצה המלצה על שמן מיוחד לציר של ה מאוורר שעל גבי המארז כמובן לתחזוקה, דבר 2 צריך המלצה איך אני יכול להוריד בטמפרטורה של המערכת חוץ מהאוורר וסליבינג

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. טוב קודם כל תמונה טובה יותר של המיכל מים שלי : זה החזית של המארז (צד ימין זה הכרטיס מסך וצד שמאל זה טמפ של המים) : זה הבפנים של המארז (יצא לא איכות משהו אבל אני עצלן ואין לי כוח לצלם שוב) : זה ה LCD (לא תצורה סופית ) אבל שתראו : עדכון לגבי רכישה של הצג - היות ואני לא יכול להשיג לפורום את החיר שעליו הצהרתי ואין לי שום כוונה להרויח על גבי הקהילה או לעשות משהו שלא מתאים לחוקי הפורום אאני יכול לארגן מכירה גדולה ,בנוסף הLCD לא תואם כל כך לנושא ועדיין יש בעיה עם להפעיל את 4 השורות (מה שעובד כרגע זה 2 השורות העליונות והשתיים התחתונות פשוט מראות אותו דבר ) ,לכן צר לי . ועוד תמונה של המארז מבפנים : ועוד שתי תמונות של הרשת האל חוטית שהתקנתי (פרוט מלא בפורום רשתו…

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. Started by MoAv,

    מצרף תמונה של המצב, אבל כמו שזה נשמע, המעבד תקוע חזק מאוד על הקירור. ברוב טיפשותי וקמצנותי, השתמשתי במשחה תרמית ישנה מדיי. החומר הפך להיות דבק מגע כנראה עם הזמן. התוצאה היא שכשמשכתי את הגוף קירור שלפתי את המעבד כשהוא עדיין נעול בפנים. למזלי הרב כל הרגליים נשארו תקינות, לפחות לפי המראה. עכשיו את עזרתכם, איך אני משחרר את אחיזת המוות של המעבד??

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. Started by BedB0y,

    היי, אני מחפש מפוח לניקוי מחשב. מתלבט בין 3 דגמים. תקציב עד 250 ש"ח. אם יש לכם משהו אחר להציע גם אשמח לשמוע. בינתיים מה שאני מתלבט לגביו זה: https://www.workimhi.co.il/items/608580-608580-D7-9E-D7-A4-D7-95-D7-97-D7-A9-D7-95-D7-90-D7-91-D7-97-D7-A9-D7-9E-D7-9C-D7-99-HD-6002-Hyunday https://www.aliexpress.com/item/32899088425.html https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=767671 (נראה שואב אבק אבל לפי חוות הדעת באתר זה גם מפוח) מה דעתכם? תודה.

  7. והאם יש בכלל הבדל ביניהם? תודה..

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. היי.. תראו, שמי לב שלהרבה מפרוייקטי ה-OC כאן(הגדולים) כתוב שהתשמשו ב-Phase Change ... כמו ב-OC של ה-FX57 של קופרה... אתם יכולים לספר לי מה זה? איך זה עובד? לאיזה טמפ' זה מביא את המעבד? איפה קונים? (לא רק בארץ, גם בחו"ל וגם כאן) מה המחירים ? בארץ וכאן... ועוד כל מה שאתם יכולים לספר :> ד"א - מה הכתובת של האתר של EMP ?והם עדיין קיימים בכלל? =O אור. השאלה החדשה - דרך טכנאי מזגנים אני יכול להשיג את המדחס? ואתם חושבים שטכנאי יוכל לעזור לי לבנות את הכל? ואפשר תרשים של מערכת קאסקייד? תודה, אור.

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. יש לי מעבד Q6600 מסוג G0, מהירות סטוק 2.4 ועשיתי OC ל-3.0. הטמפ' נעות במנוחה בין 41 ל-46, ובמאמץ בין 65 ל-71-2. רציתי לדעת אם אלה טמפ' אופטימליות כדי לא לפגוע במעבד לטווח הארוך. (אגב, במשחקים הטמפ' לא עוברת את ה-65, אבל למשל בבדיקה עם תוכנה כמו פריים 95 הטמפ' נושקת ל-72. לגבי הקירור של המעבד, אני שוקל להחליף אותו לזה - http://www.viperlair.com/reviews/cooling/air/thermaltake/v1/ למישהו יש ניסיון איתו? יכול לתת חוות דעת...? *הוספתי תמונה של מיקום המאווררים, אם זה לא בסדר תציעו איך למקם אותם לאיוורור יותר טוב של המארז. תודה . הוספתי מאוורר בצד, סידרתי כבלים תמונות בהמשך העמוד. [attachment deleted by admin]

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. קניתי את ה MX 1 הזה...שיהיה .....המעבד שלי רותח אולי יעזור בכל אופן נשאר המון ! אפשר לשים גם על המעבד של ה GTO2 שלי ?? .......או על הצ'יפ גם ?..... (אם כבר נשאר כמות גדולה.............) ?

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by yoav9,

    ברשותי דלטא חמודה 60 מ"מ שאני מאוד אוהב ואשמח להתשמש בה! אך יש לי קונפליקט, האם לקנות slk-600, לשים מעליו את הדלטא ואז לשים מעליו (על הדלת), שיש שם חלון, מאוורר coolermaster שקוף חמוד יפיפה עם 4 לדים, או!!!!! לקנות ax-7 ולשים פשוט עליו את הcoolermaster היפיפה החמוד והשקוף עם ה4 לדים, אני מעריך שהאפשרות השניה תצא יותר יפה, במיוחד עם העובדה שיש לי שתי קטודות במארז, אבל האם הפרש המעלות יהיה משמעותי, דבר אשר יגביל לי את הoc העתידי????? כמובן שבשנייהם אני אשתמש בas3 החמוד לא פחות שלי

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Noctua NH-U12P SE2 CPU Cooler Noctua NH-C12P SE14 CPU Cooler האם אחד מהקירורים האלו יתאים לשאר מפרט המחשב ואיזה עדיף מביניהם מעבד intel core i3 3220 לוח אם:gigabyte GA-B75M-D3H זיכרון: samsung 4 gb ddr3 1600 X2 =סה"כ 8 ג'יגה מארז: r3 fractal design

    • 13 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. Started by Mpro,

    יש ברשותי את המארז הבא http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=12231 הוא הגיע אליי בלי מאווררים (חוץ מהמאוורר הקדמי התחתון שקיים) אני צריך על המלצות למאווררים לכל המארז, ראיתי גם שרשום שם את המהירויות המומלצות רצוי שיהיו שקטים ואיכותיים אם יש הבדלים במחירים אין לי בעיה גם לקנות באתרי אינטרנט אם זה יתן לי הוזלה משמועתית

    • 22 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. -------------------------------------------------------------------------------- לאחרונה ניתנה בידי מצלמה כך שצילמתי את המחשב החדש שלי.. לא ממש השקעתי והעריכה על הפנים אבל בכל זאת צילמתי את המארז שלי עם קצת מודינג של צבע ואת החדר שלי - יצא נחמד.. אז תורידיו את הסרטון ותהנו! אל תשכחו לכנות ברמקולים שלי! יאללה חופשה נעימה אני מחכה לתגובותיכם! {תעשו העתק הדבק לקישור} http://b0necrack3r.tripod.com/pcmod.wmv

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. שלום, שידרגתי את המעבד במחשב ל-Xeon l5420(עלה 24 דולר באלי) כמובן המעבד הותאם לתושבת 775. והמעבד מתחמם יתר על המידה, במנוחה הוא מגיע ל63 מעלות, עפי בדיקה ב-real temp כשאני מנסה לבדוק במאמץ הטמפרטורה עולה ל74 וכמה שניות לאחר מכן המחשב נתקע. יש לי קירור פשוט יחסית של זלמן, יש לציין שבהחלפת המעבד לא שמתי משחה חדשה, אלא נשאר החומר שהיה על גוף הקירור. מה לדעתכם כדאי לקנות? עדיפות לקירור כמה שיותר זול, שקט פשוט משמעותי,אבל כמובן בגבול הסביר. תודה רבה!!!

  16. שלום ! אני רוצה לקנות מחשב חדש לפי ההמלצה פה באתר http://bit.ly/96BcLO כמובן שאני אשים את ה MUGEN II על המעבד השאלה שלי האם יש צורך לשים גם קירור יעודי לכרטיס מסך וזיכרון ? אני לא מתכנן OC.

    • 7 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. Started by KF,

    שלום! אני עם OC יציב לכרטיס HD5850 900/1200mhz על מתח 1.275V. לאחרונה שמתי לב שאני לא יכול לצפות בסרטי פלאש (לדוג' youtube וכד') ובדיוק בתחילת הצפיה המחשב נתקע ולא ניתן לעשות דבר. אם אני לוחץ כמה קליקים עם העכבר אני מקבל צפצוף יחיד מהמחשב ואז בעצם הוא קופא וצריך לרסט. לפעמים קורה מצב שהוא קופא ואז לרגע אני מקבל מסך שחור ואחרי כמה שניות הוא חוזר לפעולה ובעצם אני מגלה שהכ.מסך חזר להגדרות המקוריות שלו.. בעצם הכרטיס התאפס. *במשחקים הכרטיס יציב. *ניסיתי לשנות תדרים/מתחים וגיליתי שזה לא ממש עוזר.. למשל הבעיה הנ"ל עדיין ממשיכה כאשר הכרטיס ב-800/1000mhz על מתח מוגזם של 1.275 וכמובן שניסיתי גם פחות.. אני לא חושב שזו בעיה של הכ.מסך כי זה לא היה בעבר.. אודה לכל מי שיוכל לעזור !

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. Started by fire15,

    רציתי להוריד את הגוף קירור של הכרטיס מסך של אח שלי הוא מודבק אז שמתי אותו במקפיא כבר 5 שעות מה אמור ליקרות הגוף קירור יצא לבד אוו שאני יצתרך למשוך אותו החוצה כי ניסתי כבר לאחר שהוא היה במקפיא והוא לא יוצא

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by DiSc@MaN,

    אני סובל מבעיות שינה קשות וזה בגלל: שיש לי עכשיו את GLOBAL WIN WBK 38 והוא מרעיש!!! רציתי לדעת מה ההבדל בינו לThermaltake Volcano 7 ביצועים/רעש והאם שווה להחליף נ.ב. בקשה מהמנהלים: בבקשה אל תעבירו את ההודעה הזאת לפורום "אוברקלוקינג, קירור ומודינג" כי מדובר פה במאוורר לשימוש רגיל ולא לאיזה אובר מטורף.... תודה מראש :smoke:

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. הקירור המדובר: Freezer 34 eSports DUO מאחר ולאחרונה המון ממליצים כאן על הקירור הנ"ל ורוב המשתמשים שרוצים קירור נפרד קונים כבר בהרכבה קירור אחר ולא יכולים להשוות בפועל את הבדלי הטמפ' בין ה eSports DOU לסטוק, השוותי לתועלת הקונים\ממליצים הבדלי טמפ' בAIDA64 ובגיימינג מול קירור הסטוק של 2600X (אותו הקירור מגיע גם עם 3600X). (אינני מתיימר לבצע השוואה מקצועית, אלא להוות תוספת פרספקטיבה בנושא) הבדיקה התבצעה ללא OC. טמפ' שיא בבדיקה עם AIDA64: סטוק: 88C ארקטיק: 72C בגיימינג טמפ מקס' בבדיקה עם MSI Afterburner : סטוק: 63C ארקטיק: 49C אציין שהסטוק איננו שקט ולאחר כמה חודשים של שימוש הרעש הולך ומתחזק באופן שמציק בעבוד…

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. שלום. ברשותי כרטיס Sapphire 6850 ושאני מבצע לו OC דרך CCC אני מוגבל לתדר 850/1200 ולעומת זאת עם כרטיס GigaByte 6850 OC הCCC מגביל ל 985/1260. למישהו יש הסבר? איך אפשר להעלות את המגבלה (עבור אלה שלא רוצים להתעסק עם תוכנות נוספות מלבד CCC)

    • 24 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. שלום לכל חברי הפורום. אז כמו שכתוב בכותרת, אני זקוק לעזרה בבחירת קירור נוזלי במע' סגורה (AIO), עבור המעבד 9900K, ועוד כמה שאלות שנוגעות לקירור המערכת החדשה שאני מתכוון לבנות עבורי. אני מבין שאני צריך לפרט יותר לגבי המע' שאני בונה, ועכשיו אני אפרט.., רק שאני לא יודע ממה להתחיל, אז טוב, לאט לאט אפרט הכל, מקווה שתבינו: המערכת החדשה שאני בונה לעצמי יותר ממוקדת באסטטיות בנייה וחלקים כמובן, אך גם תיהיה אפקטיבית אם אפשר לקרוא לה כך, עבור השימושים והדרישות שלי. אז עקב הדרישה לבניית מערכת יפה אסטטית ומאווררת היטב בו זמנית, הפרמטר הראשון לדעתי הוא המארז, שיראה את האסטטיות הזאת במקסימום שאפשר, אך גם לא ייפול מבחינת ביצועים, הכוונה אוורור טוב בתוך המ…

  23. Started by The_Byter,

    בחיים לא תנחשו מה זה !!! (ROFLMAO) (הפתרון בהמשך) לעוד תמונות (שלא יעזרו להבין מה זה)

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by shainov,

    שלום לכולם, המפרט מופיע בצד ורציתי להמשיך את הOC שכרגע נמצא על מצב יציב וטמפ' סבירה. נתוני הOC הם: מתח מעבד :1.300,מתח זיכרונות 2.00V וSPD זיכרונות נמצא על 5-5-5-15-45 וCR על 2T. באס על 432 וזיכרונות על 1040.שאלתי היא האם אפשרי להמשיך OC עם המערכת שלי או שכדאי להחליף זיכרונות לשם עלייה ברמת הOC לבאס של 440. (יש לציין כי לאחר בדיקה של OCCT וPRIME מעל ל5 שעות כל פעם אין שום קריסות מערכת וכול עלייה בבאס גורמת לקריסה מיידית בכל בדיקה (לאחר 4 דקות בערך)

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by SpiritKnight,

    הוא עולה 160 ש"ח, מאוורר 4000( ???) שקט של TT, עיצוב נחמד, מראה טמפ', שווה ת'כסף?

    • 37 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים