עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. קניתי מחשב חדש , והמאורר של המעבד רועש כמו גנרטור שהרכיבו את המחשב הוספתי מאורר גדול יותר למעבד והוא פשט רועש בטירוף , בלתי אפשרי לישון בחדר המעבד הוא AMD 5200 איזה קירור טוב אפשר לקנות ולהחליף , והאם זה אפשרי בכלל להחליף את הקירור של המעבד אחרי שהוא מורכב כבר תודה !

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by amd,

    אני יודע שהנושא הזה נתחן בעבר בפורום אבל אף פעם לא הייתה תשובה מוחלטת בקשר לזה. אני כבר מילאתי את ה"בורות" שבין הגשרים בהצלחה אך אני לא יודע מאיפה להשיג את החומר המוליך הזה שנראה כמו לק. רציתי לעשות את זה כבר לפני המון זמן.......... תודה מראש :smoke:

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. אתמול בשיא החום המחשב שלי פשוט רתח ברמות מפחידות מעבד ה Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz שלי כול כך התחמם שלא יכולתי לפתוח את המארז בידיים חשופות. אז אחרי שקראתי את הביקורת באתר על אלוף הקירור: Thermalright Ultra 120 eXtreme קניתי אותו מחנות בראשון לציון ועכשיו המעבד שלי יותר קר מטמפרטורת החדר ראו תמונה מצורפת אני באמת לא מצליח להבין, איך כמה מוטות אלומיניום יכולים לעשות עבודה יותר טובה ממאוורר ומוטות קירור ביחד ? אבל אני כן יכול לומר לכול מי שדואג למחשב שלו הקיץ הזה, תיתן בהשקעה של הקירור הזה, ולא תתחרט. ועוד דבר בנוסף לקירור קניתי מאוורר לחבר עליו, ועכשיו אני חושב שזה היה ממש לא נחוץ. [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. פירקתי כרטיס מסך sapphire x1900 gt מלא אבק לניקוי יש בו את הפלטה של הצלעות קירור שמחוברת אם חומר קירור מרוח רגיל ל GPU, ואל הזכרונות של הכרטיס מסך יש כמו מלבנים כאלה מחומר קירור דומה לכמו פלסטלינה (גמיש כזה ונשאר כמו שהוא אם מעקמים אותו), שיש להם עובי כל האיזור מתחת לקירור מלא אבק, וגם המלבנים ל הקירו אל הזכרונות דיי מלאים אבק שנדבק אליהם איך אפשר לנקות אותם ? להחליף אותם (מאיפה להשיג) ? הם חובה או שניתן לנתק את הזכרונות מהקירור והם לא יתחממו ? אני מתכון להריץ את הכרטיס ללא אוברקלוק

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. טוב אז לאחר קריאת המדריך להכנת מערכת קירור מים ביתית החלטתי לבנות אחת ולהשתמש במיכל מים גדול ומעוצב במקום רדיאטור (כ - 10 ליטר במיכל שקוף מפרספקט שאני בונה...) אבל לפני הכל יש לי כמה שאלות.. 1. בלוק קירור - איזה מומלץ, האם יש סוגים, והאם תוכלו לתת לי מספר לינקים לכמה סוגים שאבחר כי אני לא נתקלתי בכאלה. 2. חיבור הבלוק ללוח האם - כיצד זה נעשה? והאם תושבת הלוח משנה משהו? (939) 3. צינורות לבלוק - איזה צינורות מומלץ מבחינת קוטר\סוג והאם החיזוק שלהם לבלוק עם באנדים מספיק או שיש סוג אחר של חיבור (למניעת דליפות מיותרות). 4. חשמל למשאבה - כמומלץ במדריך אשתמש במשאבת דגים השאלה שלי היא האם ניתן לגרום למשאבה לפעול כאשר אני אדליק את המחשב מהכפתור הרגיל או שהיא צריכה לפעול 24/7? (…

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by Eli_1982,

    המערכת: לוח אם ASRock P45R2000 מעבד Q6700 – 2666MHz (FSB 266) זיכרון G.SKILL DDR3 4096MB (2GBx2) 1333MHz CL8 ספק 400W fsp אני מעוניין להגיע עם המערכת ל FSB של 333MHz וע"י כך לתדר מעבד של 3330MHz, ותדר זיכרון 1333MHz (ע"י יחס של 1:2) שזה התדר סטוק שלו. הצלחתי להגיע ליציבות, בדיקת מאמץ ב- OCCT למשך 20 דקות, בשני מקרים: 1. FSB של 333, מכפלה של המעבד x10, יחס הזיכרון 1:1 (הזיכרון עם תדר של 666MHz) – מתח למעבד של 1.4625V ומתח לזיכון של 1.59V. FSB .2 של 333, הורדתי מכפלה למעבד ל- 8 (המעבד בתדר סטוק ~2666MHz), הזיכרון עם מכפלה של 1:2 ותדר של 1333MHz (תדר סטוק שלו). המתחים נשארו כמו בפעם הראשונה. אני לא מצליח להגיע ליציבות עם שילוב בין שניהם ז"א תדר מעבד של 3330 ותדר זיכרון של 1…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אוקיי, אז לאחר שנועה הביאו לי ספק אחר מאשר זה שביקשתי, חייבו אותי עליו ב70 שקל יותר מאשר מחירו בחנות, הביאו לי סמוראי מה"תצוגה" עם דפקט קל בדלת שנאלצתי לסדר בדרכים לא קונבנציונליות, סיננו לי את האימיילים הרבים ששלחתי להם מכיוון שלא היה להם מה להגיד והם ידעו שהם יצאו לא בסדר, עכשיו הגיע מעשה הצדקה החמישי - הם שלחו לי סיילנסר 5 במקום הVF700CU שהזמנתי לאחר שביטלתי את ההזמנה של הסיילנסר כשבועיים לפני ואפילו רשום באתר: "בוטלה העסקה". :pissed: :pissed: התקשרתי, אמרו לי לשלוח להם את זה בדואר ולחכות כמובן עוד איזה שבוע עד שזה יגיע אליהם, והם ישלחו לי את הזלמן. זובי. טוב, בידיעה שקיבלתי קירור נחות, בעיקר בקירור זכרונות הכרטיס, פשטתי את הסיילנסר מהעטיפה שלו בעצבים והרכבתי א…

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by CRYSMAN,

    שלום אני צריך המצלה למאוור 120MM הכי שקט שיש לא צריך לדים ולא שום דבר מאוורר רגיל שיתן דחיפה טובה אבל שיהיה הכי שקט שאפשר! ואני צריך גם משחה תרמית לא למעבד אלא לגוף קירור של מקרר נייד מיני בר..המאוורר הוא גם בשביל המיני בר.. תודה

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by omrit,

    שלום, לפני שאני מזיז את הג'מפר על הלוח שלי ונותן 3.5V לזכרונות, אני צריך לקרר אותם.... יש לי מאוורר 80mm סביר- לא חזק במיוחד, איפה אני יכול לשים אותו כדי שיקרר ביעילות את הזכרונות? צירפתי 2 תמונות של המחשב... תודה! [attachment deleted by admin]

    • 35 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. קניתי מחשב חדש לפני חודשיים המעבד מיתחמם והמחשב ניכבה המאווררים עובדים טוב מה יכולה להיות הבעיה? יכול להיות שניגרם נזק למעבד מההתחממות?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by giladoX,

    שלום, איכשהו המעבד שלי הומהר ל 3Ghz והזכרונות ל 1333Mhz. עכשיו ווינדוס מסרב לעלות ומודיע על שגיאות. איך אפשר לבטל את זה? או ריסט ל CMOS? הלוח אם שלי זה gigabyte p55a ud3 rev 1.0 תודה

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. עשיתי לפני כמה ימים מוד למעבד שלי: http://hwzone.co.il/community/threads/527785-מדריך-מצולם-להחלפת-המשחה-הפנימית-במעבדי-IVY-ו-HASWLL אני עדיין לא בטוח אם נפלתי על סיליקון לא משהו בכלל. הרכבתי לוח חדש של MSI וביצעתי OC שכן זה היה קלי קלות בלוח זה, הגעתי ל-4.6 יציב עם מתח לא נמוך של 1.3 וחום של 68 מעלות בערך לליבה החמה ביותר. נאמר לי שלוחות של MSI לא מורידים מתחים במצב מנוחה אז החזרתי את הלוח הקודם שלי למשימה, שהבנתי שמצטיין בזה יותר. אני באמת צריך את העזרה שלכם כיוון שאין לי כל כך מושג מה לשנות שם מבחינת מתחים, לבטל טורבו, להעלות את המכפלה ולהעלות את המתח אני יודע.. חוץ מזה מה עוד לשנות? יש שם דברים כמו PLL וכאלה.. יש פונקציה שתע…

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by liram21,

    שלום לכולם, יש לי כמה דברים שאני רוצה להתייעץ עליהם 1. לפני כמה זמן החלטתי שאני רוצה קירור מים למערכת שלי שתהיה בעתיד (בקרוב עוד כמה ימים בע"ה) והמליצו לי על המערכת הזו: XSPC Rasa 750 RS240 אבל החלטתי שאני מוכן לשלם עוד כמה דולרים כדי לקבל רדיאטור יותר גדול. והגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות את הקיט הזה: Rasa 750 RS360 המערכת שלי תהיה מבוססת I5 2500K עם GTX560TI (זה קצת פחות משנה כרגע). השמושים של המחשב: יעבור OC של עד כמה שאני יצליח יציב , גיימינג כבד ותוכנות 3D. אז יש לי כמה שאלות בנוגע לקיטים האלו: א. הקיט RS360 יספיק? כאילו הוא טוב, איכותי? (כי אמרו לי שלשימושים שלי לא כדאי לבנות ''מפרט'' לקירור ועדיף לקנות קיט). ב. איך הבלוק מים שלו ? איכותי ? כמה זמן בערך הוא …

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. אוקיי אני יתן כמה פרטים על זה ותגידי מה אתם חושבים... עכשיו זה נעשה בצורה מאוד דומה לקירור מים רק עם חומרים אחרים.... המעגל סגור וממוחזר... יש לי מיכל שבו דחוס חנקן נוזלי מתוך המיכל מוזרם לבלוק שמקרר אותו בסביבות -20 ומטה מעלות עכשיו החנקן שיוצא מהבלוק מגיע לקומפרסור שדוחס את החנקן שוב לאותו מיכל... זה אפשרי ואני יודע שזה אפשרי כיוון שאבא שלי הציע לי את זה והוא מבין.... עכשיו הבעיה שלי היא שאני לא מאמין שצינורות פלסטיק כמו שכולם משתמשים פה אמידים לקור מהרמה הזאת והם יסדקו.... לכן יש פה את הבעיה של ראות של הזרימה לבלוק... ובמקרה שקורה משהו והזרימה מפסיקה אני לא יוכל ממש לדעת... טוב תנו הצעות ותגידו מה אתם חושבים... בתאוריה זה אפשרי...

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by Mr.Pepo,

    היי אני אלון ואני חדש פה בפורום קניתי לא מזמן מחשב חדש ואני מאוד מרוצה ממנו הבעיה היא שלמרות מה שאני וחבר שלי YOT שגם הוא בפורום הזה עשינו טמפ' המעבד שלי לא רוצה לרדת מחמישים יש לי אטלון XP 2400 ללא אובר קלוק שמתי נוזל תרמי אחר מכסף במקום מה שהם נתנו לי על המעבד יש לי וולקאנו 6 CU האם תוכלו לעזור לי? עוד משהו מאיפה אפשר להוריד 3DMARK?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by Impreza,

    רציתי לשים עוד מאוורר 120 מ"מ במארז מקדימה ואבא שלי פוחד שזה יהרוס משהו ואומר שזה לא נחוץ מה אתם אומרים?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by 114508534,

    היי אני רוצה להעביר את המחשב לסלון ואני מחפש מארז שוכב . למי שלא יודע זה המארזים של המחשבים הישנים הם דקים והמסך עומד עליהם

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. לא ידעתי איפה בדיוק לשים את הנושא הזה , אז סורי בקצרה , היה לי " היה " מאורר זלמן CU7000 נראה לי , 90מ"מ עם קירור מנחושת לתושבת 478 . בגלל טעות אנוש שלי המאורר נשבר ( נשברו 2 כנפיים מהמאורר ) ולא יכלתי להישתמש בו יותר . אז השאלה שלי , איזה מאורר אני יכול לשים במקום המאורר של הזלמן הקיים ? והאם זה ישב טוב , או במקרה אחר .. לשים על הצלעות מאורר מאורר של 120 או 80 מ"מ ולהצמיד אותו לצלעות . האם זה יתן לי קירור טוב כמו קודם או שזה יהרוס לי את כל העסק ותעלה הטמפ' .. אם תרצו תמונות העלה לכם , מה שקרה לזלמן המסכן הזה :'( תודה לכולם ול"ט

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. מה הקירור (לא פסיבי) הכי טוב למעבד עד 300-350 ש"ח? הצעות מאעתר TMS בלבד.

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. יש לי בעיה באובר קלוק בלוח זה קניתי אותה אתמול שאני מעלה את אה BUS המחשב לא עולה והוא עושה ציפצוף מזה יכול להיות גמפר? לעלות מתחים? משהוא לא בסדר בלוח או בזיכרון ???

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. שמעו אני יושב בביוס ופשוא עובר דבר דבר ועדיין לא מצאתי את המכפלה או איזה משהו שקשור לאובר קלוקינג

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  22. Started by shirNoshe,

    עד כמה אני יכול להגיע עם ה-6600GT/PCX בסטוק.ועד כמה עם קירור. אני יודע "שישלפו" פה את כדורי הבדולח... .אבל מה המגמה שהגיעו אליהם הכרטיסים האלה?GIGABYTE. היום אני על 590/1100.

    • 36 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by hagayben,

    קראתי את המדריך איך לקרר טוב יותר את הכרטיס מסך שמתי על 40 והוא רועש לי וקשה לי להתרגל לרעש הזה אז רציתי לשאול איך אני מכין עוד פרופיל ואיך אני משנה בינהם ? אני עבדתי עם המדריך הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=345269.0 וראיתי גם את המדריך הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=403868.0// אשמח לדעת מה ההבדלים ומה עדיף המדריך שאיתו עבדתי או המדריך השני? המטרה שלי כמובן היא קירור בכמה שפחות רעש. תודה רבה מראש חגי.

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. הבאתי מיפן את 2 החלקים בעלות כוללת של 2000 שקל.. ;D תמונות : http://planet.nana.co.il/venom21/PICT0003.JPG http://planet.nana.co.il/venom21/PICT0004.JPG ואפילו קצת OC.. http://rotter.name/User_files/nor/422ebb6c72913dad.jpg עוד יש לי קצת בעיות אז בנצ'מארקים אין.. הSPD של הזכרונות הוא 2-2-2-5 משום מה וכל תזמונים אחרים שאני שם במניואל גורמים לצפצופים..

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by Arik.G,

    :asthanos:

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים